abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208043419
Och jeetje Mush, dat is allemaal niet niks! Dikke knuf! 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208043479
Dank meiden, jullie zijn lief :*

@exode, fijn, nog een positief bericht over de praktijkondersteuner. Geeft me toch wat meer moed om erheen te gaan :)
De shit zal niet worden opgelost maar wie weet helpt het mij toch iets.
Haha, zal jullie zo nu en dan lastigvallen :P

@Leandra, nouja, dat ;)

We zouden titanic gaan kijken maar zoon vond de hamster belangrijker :')
Geloof dat ie eindelijk de film gaat zoeken. En dan ga ik languit op de bank *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208043543
@Aure, beterschap!

@Mushanga71, klote situatie. Sterkte :*.
Languit op de bank klinkt voor nu als een goed plan!
Fake it till you make it...
pi_208043768
Ach Mushanga, wat een heftige situatie, schrijf maar lekker van je af hier ja :Y en ik hoop dat de praktijkondersteuner je kan helpen :*
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:28:35 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208045131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 10:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Ga ik het vandaag wel wat rustiger aan doen. Zo titanic kijken met zoon en hij wil vanavond pizza eten bij la place. Niet dat ik daar zin in heb, maar hij wel. En een gelukkig kind is goud waard O+
*knuppelhoenderhok
Jouw zoon moet toch ook kunnen begrijpen dat mama soms gewoon echt even niet kan en dat je soms j eigen wensen even moet parkeren voor een ander?
En zo niet is het nu een mooi moment om hem dat uit te leggen en te leren. ;)
Bestelpizza is soms ook ok, toch?

Verder wens ik je heel veel sterkte want ik kan me voorstellen dat de situatie je enorm beklemt. :*
pi_208045838
@Mushanga71 wat heftig. Blijf vooral goed aan jezelf denken, want als je omvalt heb jijzelf en je omgeving daar nog veel meer last van. :*
  zaterdag 18 februari 2023 @ 14:53:01 #182
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208045871
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:28 schreef BE het volgende:

[..]
*knuppelhoenderhok
Jouw zoon moet toch ook kunnen begrijpen dat mama soms gewoon echt even niet kan en dat je soms j eigen wensen even moet parkeren voor een ander?

Verder wens ik je heel veel sterkte want ik kan me voorstellen dat de situatie je enorm beklemt. :*
Ik dacht dit ook, maar zei het niet. Toch vind ik wel echt dat je alleen goed voor anderen (je zoon, dochter, kleinzoon op komst, de zaak, je huis, de financiën enz...) kunt zorgen als je ook voor jezelf zorgt. En ik ben een pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet, maar het is wel echt waar. En bestelpizza bij een film lijkt mij ook heel fijn. Prima moment om je zoon te leren dat er ook genoeg gezinnen zijn waar daar de ruimte niet voor is. En dan kan je hem heus uitleggen dat wat hij wil soms even niet haalbaar is en dat jij als mens ook behoeften hebt. En daar kan hij dan mooi af en toe rekening mee leren houden. Compromissen enzo... En dat klinkt nu best hard, maar echt: niemand heeft er iets aan als je straks echt omkiept.

In datzelfde kader besloot ik - ondanks nieuwe baan met 11 weken vakantie per jaar en nog wat extra uren vrij en een man in het onderwijs - om de opvang van de jongste in de vakanties door te laten lopen. Da's én financieel niet veel duurder dan een 52-weken contact én levert tijd op voor het huis/klussen/poetsen/andere noodzakelijkheiden én zorgt ervoor dat ik niet van werkweek in fulltime de kinderen en weer terug rol, maar ook af en toe kan ademhalen en eens wat leuks kan gaan doen met m'n man, zonder kinderen. En de oudste gaat dus ook mooi af en toe een dagje naar de bso. In de kleine vakanties naar de bso bij school, in de zomer naar de bos-bso wat bij ons kdv hoort.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208046985
:* Mushanga :*
pi_208047159
Mushanga dat klinkt niet best :* hopelijk kan de praktijkondersteuner wat voor je betekenen. En inderdaad trek ook voor je zoon af en toe een lijn in wat wel en niet gaat. Wellicht lastig voor hem te begrijpen als het altijd wel gekund heeft, maar aan de andere kant heeft hij er wel de leeftijd voor om zich daarin aan te passen.

Hopelijk komt er snel wat licht aan het uiteinde van de tunnel zodat je weer wat stapjes vooruit kunt maken :*
pi_208047628
Mushanga sterkte en beterschap :*
pi_208047751
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:28 schreef BE het volgende:

[..]
*knuppelhoenderhok

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 14:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik dacht dit ook, maar zei het niet. Toch vind ik wel echt dat je alleen goed voor anderen (je zoon, dochter, kleinzoon op komst, de zaak, je huis, de financiën enz...) kunt zorgen als je ook voor jezelf zorgt. En ik ben een pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet, maar het is wel echt waar. En bestelpizza bij een film lijkt mij ook heel fijn. Prima moment om je zoon te leren dat er ook genoeg gezinnen zijn waar daar de ruimte niet voor is. En dan kan je hem heus uitleggen dat wat hij wil soms even niet haalbaar is en dat jij als mens ook behoeften hebt. En daar kan hij dan mooi af en toe rekening mee leren houden. Compromissen enzo... En dat klinkt nu best hard, maar echt: niemand heeft er iets aan als je straks echt omkiept.

In datzelfde kader besloot ik - ondanks nieuwe baan met 11 weken vakantie per jaar en nog wat extra uren vrij en een man in het onderwijs - om de opvang van de jongste in de vakanties door te laten lopen. Da's én financieel niet veel duurder dan een 52-weken contact én levert tijd op voor het huis/klussen/poetsen/andere noodzakelijkheiden én zorgt ervoor dat ik niet van werkweek in fulltime de kinderen en weer terug rol, maar ook af en toe kan ademhalen en eens wat leuks kan gaan doen met m'n man, zonder kinderen. En de oudste gaat dus ook mooi af en toe een dagje naar de bso. In de kleine vakanties naar de bso bij school, in de zomer naar de bos-bso wat bij ons kdv hoort.
Jullie hebben gelijk en dat doen we nu ook, heb pizza besteld :Y Hij heeft wel door dat het niet echt geweldig met me gaat, maakt ook lekkere kopjes thee voor me O+ en we hebben afgesproken dat we dit weekend geen speelmaatjes over de vloer hebben. We maken er samen een filmweekend van en morgen lekker fietsen samen O+
Al weet ik niet of titanic nou wel zo`n goed idee is geweest. Nu durft ie niet meer op een boot :') _O-
Pizza bestellen kan nu nog, weet niet voor hoelang nog. En dat maakt me ook zo onzeker: altijd de zekerheid gehad van een goed inkomen en daar staat nu zoveel druk op.
Ik wil zoon ook niet teveel vertellen. Hij is 12 en ik vind niet dat hij zich nu al zorgen moet maken. Kan hem natuurlijk wel uitleggen dat het met mij niet zo heel denderend gaat. Al merkt hij dat zo ook wel :@

@Tink89, je hebt gelijk dat je de bso laat zoals het is. Ademruimte is zo belangrijk!

Ik heb als zoon naar school is, een paar uurtjes voor mezelf, meestal. En dan kijk ik met verstand op 0 naar stomme programma`s. Niet hoeven nadenken is zo fijn. Alleen zit alles dan wel in mijn achterhoofd, dat gaat gewoon niet weg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 17:01 schreef hilliebillie het volgende:
Mushanga dat klinkt niet best :* hopelijk kan de praktijkondersteuner wat voor je betekenen. En inderdaad trek ook voor je zoon af en toe een lijn in wat wel en niet gaat. Wellicht lastig voor hem te begrijpen als het altijd wel gekund heeft, maar aan de andere kant heeft hij er wel de leeftijd voor om zich daarin aan te passen.

Hopelijk komt er snel wat licht aan het uiteinde van de tunnel zodat je weer wat stapjes vooruit kunt maken :*
Over twee weken heb ik de afspraak. Huisarts heeft het me al eerder geadviseerd maar toen sloeg ik het af. Maar er moet wat gebeuren nu.
Ben ook niet een echt vrolijke moeder de laatste tijd. Zal misschien toch eens duidelijk met zoon moeten praten.

En daar is de pizza!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208049499
De meester van mijn zoon van vorig jaar in gr8 is plots overleden. (Tevens ook oud leerling van mijzelf toen hij zelf op de basisschool zat)

Ik hoop dat zijn familie de tegenwoordigheid van geest heeft om niet op Facebook te gaan kijken, want daar struikelen de wappies inmiddels over elkaar, of het niet door vaccinatie komt. Zouden die toetsenbord moraal ridders wel beseffen dat, wat ook de oorzaak is geweest, dit iemands (klein)zoon, broer, partner, etc is?

https://www.omroepbrabant(...)qsO59ooEDkhnczdpwoJw
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:14:31 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208049684
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef amaranta het volgende:
De meester van mijn zoon van vorig jaar in gr8 is plots overleden. (Tevens ook oud leerling van mijzelf toen hij zelf op de basisschool zat)

Ik hoop dat zijn familie de tegenwoordigheid van geest heeft om niet op Facebook te gaan kijken, want daar struikelen de wappies inmiddels over elkaar, of het niet door vaccinatie komt. Zouden die toetsenbord moraal ridders wel beseffen dat, wat ook de oorzaak is geweest, dit iemands (klein)zoon, broer, partner, etc is?

https://www.omroepbrabant(...)qsO59ooEDkhnczdpwoJw
Vreselijk zeg. En helaas realiseren ze zich dat wel, want er zijn er bij die zich er niet voor schamen om de directe familie zelf te benaderen hiermee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208049709
Mush :* veel sterkte!
pi_208049832
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Vreselijk zeg. En helaas realiseren ze zich dat wel, want er zijn er bij die zich er niet voor schamen om de directe familie zelf te benaderen hiermee.
Gebeurt dat echt?
Schandalig!
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:25:43 #191
37150 livelink
pi_208049973
Ja, helaas. Sommige mensen kennen geen schaamte en hebben nooit manieren geleerd.
pi_208050276
quote:

[..]
Wat erg dat mensen dat doen... :X dat je dingen denkt is 1 ding, maar daar familie mee gaan lastig vallen vind ik echt heel veel te ver gaan. Overigens vind ik al dat gespeculeer op facebook ook vreselijk.
De ene complottheorie na de andere zie ik voorbij komen bij artikelen op FB. Soms blokkeer ik dan maar weer een tijdje de nieuwssites om mezelf te beschermen.
Ik word er soms zo naar van... :{
Fake it till you make it...
pi_208050476
quote:

[..]
Straks halen ze het nog in hun kop om a la de famie Phelps te gaan demonstreren bij uitvaarten
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:51:28 #194
37150 livelink
pi_208050696
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Straks halen ze het nog in hun kop om a la de famie Phelps te gaan demonstreren bij uitvaarten
Dit kwam er al aardig dichtbij.
pi_208050793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef livelink het volgende:

[..]
TF :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208050866
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Wtf??
pi_208058624
Carnaval was fantastisch gisteren. Alaaaaaf. :)
pi_208058795
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 11:35 schreef exode het volgende:
Carnaval was fantastisch gisteren. Alaaaaaf. :)
Hier ook *O*
Heb echt in tijden niet zo hard gelachen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208065588
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 19 februari 2023 @ 19:31:34 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208065651
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wtf??
Je moet er toch niet aan denken dat je kind overlijdt en dat dat complottuig dan ook nog met het overlijden van je kind aan de haal gaat :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')