abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208024596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef Donna het volgende:
o|O en klappen
En straks op de bank slapen?
pi_208024607
oO/
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208025115
quote:
6s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef amaranta het volgende:
Kunnen we hier weer gezamenlijk mijn partner haten? Alvast bedankt!

:+
Haat mijne maar mee dan }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208025156
Wat heb tie nu weer gedaan amaranta? :D
pi_208025167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:28 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Haat mijne maar mee dan }:|
Ik heb je rug, zus.
  Moderator/colorchick donderdag 16 februari 2023 @ 20:39:28 #106
382129 crew  Donna
pi_208025371
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef amaranta het volgende:

[..]
En straks op de bank slapen?
3 dagen minimaal!
  donderdag 16 februari 2023 @ 20:56:57 #107
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_208025705
Daarom moet je ook altijd zorgen voor een kleine bank, zodat op de bank slapen ook echt fysiek pijn doet. *)
pi_208026099
Wat heeft hij gedaan amaranta?

Bijna vakantie hier *O*
Adviesgesprek van oudste gehad *O*
pi_208026109
quote:
6s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef amaranta het volgende:
Kunnen we hier weer gezamenlijk mijn partner haten? Alvast bedankt!

:+
Wat een eikel :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208026114
En even in een nieuwe post
Ingrid gecondoleerd
Arvensis sterkte
pi_208026306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:22 schreef F_r het volgende:

Bijna vakantie hier *O*
Geen rekening met mij houden. Dus nu ga ik hem straffen.

Zij die ma/di/woe werken hebben al vakantie. *O* *O*

*O* voor het advies! Nu aanmelden op de middelbare
pi_208026385
De zweep erover ~O>
pi_208028093
quote:
En even in een nieuwe post
Ingrid gecondoleerd
Arvensis sterkte
Vandaag was de uitvaart. Uiteraard moeilijk, maar mooi. Alles zoals geplanned. Raar om nu in hun huis te zijn, zonder hun. Wel fijn met de familie samen gezeten. Ook hier in huis. Ik ben echt in een fijne schoonfamilie terecht gekomen. Ze hebben alles zelf geregeld met elkaar. O+
  vrijdag 17 februari 2023 @ 05:43:10 #114
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208028612
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 00:52 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Vandaag was de uitvaart. Uiteraard moeilijk, maar mooi. Alles zoals geplanned. Raar om nu in hun huis te zijn, zonder hun. Wel fijn met de familie samen gezeten. Ook hier in huis. Ik ben echt in een fijne schoonfamilie terecht gekomen. Ze hebben alles zelf geregeld met elkaar. O+
Fijn dat de uitvaart mooi is geweest, Ingrid. Gecondoleerd nog en veel sterkte gewenst voor jullie voor de komende tijd. Zal niet makkelijk zijn, maar het helpt wel als er verder geen problemen zijn in de familie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208028783
quote:

Bijna vakantie hier *O*
*O* *O* *O*

Wij nog 1 week...
Morgen komt A weer terug uit Italië *O*
T begint maandag met toetsweek -O-
En daarna naar Disney *O* *O* *O* *O* *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:36:49 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208029131
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 00:52 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Wat fijn dat het een mooi afscheid was Ingrid. O+ Knap dat ze alles samen zelf gedaan hebben. O+

Ik tel ook wel een beetje de dagen af naar volgende week, we gaan een weekendje naar een huisje in de buurt van Winterberg. Met houtgestookte jacuzzi! O+ Zo veel zin in!
De drukte qua werk blijft dus het is wel lekker om even helemaal af te moeten schakelen en dat kan ik alleen als ik weg ben. Dan moet ik wel loslaten. :+
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:56:08 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208029301
Aaah de puberteit. O+
Dochter is boos omdat zij zelf vanmorgen te laat is gaan douchen. Ze geen handdoek kon vinden. (Oma heeft gisteren de was opgeruimd, geen idee waar ze ze heeft neergelegd) Waardoor ze te lang bezig was met afdrogen met een kleine handdoek. En ze nu om 8:51 naar school vertrokken is ipv om 8:50
Nu moet ze echt hard fietsen.
Zwaar leven. En uiteraard allemaal de schuld van een ander. Gelukkig was er wel tijd om 64 TikToks te swipen.

Overigens wil deze puber dit weekend “op stap”.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:56:25 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208029309
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:36 schreef BE het volgende:

[..]
Wat fijn dat het een mooi afscheid was Ingrid. O+ Knap dat ze alles samen zelf gedaan hebben. O+

Ik tel ook wel een beetje de dagen af naar volgende week, we gaan een weekendje naar een huisje in de buurt van Winterberg. Met houtgestookte jacuzzi! O+ Zo veel zin in!
De drukte qua werk blijft dus het is wel lekker om even helemaal af te moeten schakelen en dat kan ik alleen als ik weg ben. Dan moet ik wel loslaten. :+
Oei! Fijn vooruitzicht
pi_208029471
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
Aaah de puberteit. O+
Dochter is boos omdat zij zelf vanmorgen te laat is gaan douchen. Ze geen handdoek kon vinden. (Oma heeft gisteren de was opgeruimd, geen idee waar ze ze heeft neergelegd) Waardoor ze te lang bezig was met afdrogen met een kleine handdoek. En ze nu om 8:51 naar school vertrokken is ipv om 8:50
Zwaar leven. En uiteraard allemaal de schuld van een ander. Gelukkig was er wel tijd om 64 TikToks te swipen.

Ik wil ook puber worden.
Kan ik ergens solliciteren?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208029472
quote:
Aaah de puberteit. O+

Oh nee toch.. pff pubers...
En die tiktoks zijn zo herkenbaar. Mevrouw heeft geen tijd om d'r pyjama in de was te gooien, broodtrommel te maken, katten eten te geven en d'r licht uit te doen, maar tiktok heeft wel de hoogste prioriteit

Heeeerlijk @BE!

[ Bericht 8% gewijzigd door Vicky op 17-02-2023 09:23:26 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 17 februari 2023 @ 09:10:20 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208029479
quote:
Aaah de puberteit. O+

Priorities! _O_
  Moderator/colorchick vrijdag 17 februari 2023 @ 09:12:04 #122
382129 crew  Donna
pi_208029502
Tja, Prioriteiten. _O-
pi_208029772
quote:
Aaah de puberteit. O+
Ah gosh, wat heftig voor haar :D
pi_208029914
Heftig leven die pubers! En ik snap dat ze op stap wil dit weekend! Lekker carnaval vieren!

Ingrid wat fijn dat het een mooi afscheid was en dat alles ging zoals gepland!

Ik krijg mezelf niet gemotiveerd om wat boodschappen te gaan doen en de vaatwasser nog een keer uit en in te ruimen. En ik moet over minder dan een uur naar m’n werk. Dus waarschijnlijk kom ik straks ook nog in de knel qua tijd. Maar gelukkig wel tijd genoeg om fok uit te lezen van te voren :P
Heb ook niet echt zin in m’n werk vandaag en heb van die zeurende hoofdpijn, dat werkt ook niet mee. (Waarschijnlijk als ik straks eenmaal bezig ben dat het wel weer prima is)
  vrijdag 17 februari 2023 @ 10:00:05 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208029986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:52 schreef hilliebillie het volgende:
Heftig leven die pubers! En ik snap dat ze op stap wil dit weekend! Lekker carnaval vieren!

Ingrid wat fijn dat het een mooi afscheid was en dat alles ging zoals gepland!

Ik krijg mezelf niet gemotiveerd om wat boodschappen te gaan doen en de vaatwasser nog een keer uit en in te ruimen. En ik moet over minder dan een uur naar m’n werk. Dus waarschijnlijk kom ik straks ook nog in de knel qua tijd. Maar gelukkig wel tijd genoeg om fok uit te lezen van te voren :P
Heb ook niet echt zin in m’n werk vandaag en heb van die zeurende hoofdpijn, dat werkt ook niet mee. (Waarschijnlijk als ik straks eenmaal bezig ben dat het wel weer prima is)
Dus… het wordt niet beter bedoel je? :o :P :D 8-) :7
pi_208030378
Ach die pubers.....

Heerlijk gesport net, wat een fijne start van de dag is dat. (exode van 2 maanden geleden had je echt heeeeeeel hard uitgelachen he)

Vandaag komt er nog een lekkere foute paarse jas binnen aangezien mijn nepbontjas 4 jaar geleden met carnaval is gejat uit de kroeg en ik echt niet met een goede jas ga carnavallen. Dan is mijn outfit klaar. Ik heb er zoveel zin in. *O* *O* *O*

En de ochtenden, verloofde start volgende elke dag een half uur later zodat ik even niet dat gehaast heb met de kinderen. Het voordeel van zelf geen klas hebben dit schooljaar. Ik zat er even zo doorheen gisteren, dat gezeik met die voegen, de kinderen die met de dag vermoeider en vervelender worden. Dus ik werd om 5 uur op mijn relaxtstoel geparkeerd, haardje aan, lekker eten O+
pi_208030654
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dus… het wordt niet beter bedoel je? :o :P :D 8-) :7
:D meestal gaat het goed hier. Maar ivm contact met de leraar van de oudste via ouderportaal vanmorgen en daardoor nog wat contact met man was het ineens later dan ik dacht terwijl ik voor m’n gevoel op m’n gemak kon doen. (En ik heb deze dienst niet zo vaak dus zit niet in m’n systeem). Dus ik denk dat het echt wel ooit goed komt na de puberteit :P
(Oh ja, heb nu wel de kinderen omgekocht om straks de vaatwasser te doen }) )

Heerlijk exode, sporten in de ochtend! Een energiek begin van de dag. Fijn dat verloofde door had dat je even momentje voor jezelf nodig hebt en daarbij kan inspringen doordat ze geen eigen klas heeft.

Veel plezier met carnaval. En een paarse jas vind je lekker makkelijk terug tussen alle zwarte jassen, ideaal!
pi_208031434
quote:
Aaah de puberteit. O+

Zo herkenbaar! Behalve die laatste regel over het stappen, die behoefte heeft ze nog niet zo geloof ik. En de oudste al helemaal niet.

Wij hebben weer stroom en dus internet, na 2 uur al ipv na de beoogde 4 uur *O* .
Fake it till you make it...
pi_208031617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:20 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wij hebben weer stroom en dus internet, na 2 uur al ipv na de beoogde 4 uur *O* .
Meevaller! Gelukkig.
Man is in Zuid-Afrika en waar hij nu is (gewoon super grote stad, geen rimboe), daar hebben ze nu 2x per dag 3 uur geen stroom. En dat is niet de ergste categorie.

Mijn puber wil ook nog niet op stap. Denk dat de tweede sneller daar veel sneller mee zal zijn.
Met een meidenkwartet
pi_208031888
Die voegen mannen he....pfffff.
Gisteren zouden ze om 8 uur starten, de hele dag niet geweest.
Vandaag, meteen om 8 uur volle bak. Koffie uitgedeeld, even gekletst, vraag ik of ze kunnen aangeven wat ongeveer de planning is. 'Vandaag maken we de zijkant af, dan de voorkant en we bouwen de steiger achter op.'

Om half 11 werd het verdacht zit, ze zijn in geen velden en wegen meer te bekennen.
pi_208032610
@exode Die lopen de kantjes er wel af dan.

Hier nog aan het opruimen. Zelfs nog een boorder weten te regelen(voordat die plek onbereikbaar is door de vloerverwarming verdeler woensdag), zodat de elektraman een loze buis kan trekken door de kruipruimte voordat er over 2 weken isolatie in de kruipruimte ligt. *O*

En ondertussen nostalgisch zwijmelen bij de kindertandjes die je tegenkomt in de kast (en die ene nagel van jongste omdat oudste de deur dicht deed. En voor de zekerheid nog een extra keer duwde omdat de deur niet dichtging :o )
pi_208032981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:05 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode Die lopen de kantjes er wel af dan.

Hier nog aan het opruimen. Zelfs nog een boorder weten te regelen(voordat die plek onbereikbaar is door de vloerverwarming verdeler woensdag), zodat de elektraman een loze buis kan trekken door de kruipruimte voordat er over 2 weken isolatie in de kruipruimte ligt. *O*

En ondertussen nostalgisch zwijmelen bij de kindertandjes die je tegenkomt in de kast (en die ene nagel van jongste omdat oudste de deur dicht deed. En voor de zekerheid nog een extra keer duwde omdat de deur niet dichtging :o )
Het is wel echt zwaar irritant, het is een teringbende. OVERAL ligt stof, maar schoonmaken heeft weinig zin, ze zijn nog niet eens op de helft.
De steiger staat nu half opgebouwd in de achtertuin, door de gehele voortuin liggen spullen, emmers, gereedschap, slangen en natuurlijk de aanhanger.

Net de buurman (die alles heeft geregeld en ook het contact heeft) gesproken, ze stonden blijkbaar om 07:30 aan zijn deur te bellen. Het gereedschap lag in zijn schuur, maar hij had met ze afgesproken dat hij de schuur om 7 uur van het slot zou halen en het licht daar aan doen. Waren ze even vergeten. Hij was de hond aan het uitlaten dus de buurvrouw werd wakker gebeld...

Voor de andere buren vind ik het ook echt zwaar irritant, dit zitten in een even zo grote bende zonder dat ze er nieuwe voegen voor terugkrijgen.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 15:04:14 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208033383
Ik ben zelf ook hoogst verbaasd dat ze dat wil. Vanavond gaat ze ook naar het carnaval, en dan zondag weer.
Het zal wel. En ik vind het allemaal prima. Straks komt er nog een klasgenoot in onze verkleedkleren bak kijken. Hij heeft niks.
pi_208033685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:38 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Meevaller! Gelukkig.
Man is in Zuid-Afrika en waar hij nu is (gewoon super grote stad, geen rimboe), daar hebben ze nu 2x per dag 3 uur geen stroom. En dat is niet de ergste categorie.

Mijn puber wil ook nog niet op stap. Denk dat de tweede sneller daar veel sneller mee zal zijn.
Wat dat betreft hebben we het hier wel heel goed natuurlijk met stroom, schoon water, internet.

Maar het heeft ook wel nadelen, het hele digitale. Wij waren vanmorgen bij de tandarts, die in verband met een storing dus niet bij de gegevens kon.
Dan ben je toch wel onthand... Heeft mijn man ook wel eens gehad, storing op zijn werk en daardoor een dagdeel alle patiënten af kunnen zeggen, want ze konden nergens bij de gegevens.

@exode, dat klinkt als een flinke bende... hopelijk werken ze dan volgende week wel vlot door, zodat jullie snel uit de zooi zijn :{
pi_208034121
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zelf ook hoogst verbaasd dat ze dat wil. Vanavond gaat ze ook naar het carnaval, en dan zondag weer.
Het zal wel. En ik vind het allemaal prima. Straks komt er nog een klasgenoot in onze verkleedkleren bak kijken. Hij heeft niks.
Ik dacht na een paar keer lezen die amaranta gebruikt wel een heel corporaal woord voor tv.
Pas na de volgende zin snapte ik het :'(

Toch niet zo corporaal :D
pi_208036101
_O-

Heeft iemand hier nog een gouden paracetamoltip? Otis begint de zetpillen echt afschuwelijk te vinden. Ik heb sinaspril vloeibaar (met banaansmaak :r) in huis, maar die vindt ie ook goor, dus dat lukt ook niet meer. En kauwtabletten die naar mint smaken mot ie ook al niet. Weet iemand een merk vloeibaar of kauwtablet met een andere smaak dan banaan of mint?
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:10:49 #137
37150 livelink
pi_208036186
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:02 schreef Aure het volgende:
_O-

Heeft iemand hier nog een gouden paracetamoltip? Otis begint de zetpillen echt afschuwelijk te vinden. Ik heb sinaspril vloeibaar (met banaansmaak :r) in huis, maar die vindt ie ook goor, dus dat lukt ook niet meer. En kauwtabletten die naar mint smaken mot ie ook al niet. Weet iemand een merk vloeibaar of kauwtablet met een andere smaak dan banaan of mint?
Ik had vroeger voor de kinderen altijd Roter Smelt met een rood smaakje. Bessen of frambozen of zo. Dat ging nog wel.
pi_208036278
Die is nu alleen nog voor volwassenen en de junior is met banaan :r en daar is Otis trouwens nog te klein voor zie ik. Heb ondertussen wel Daro vloeibaar met frambozensmaak ofzo gevonden, maar ben toch een beetje bang dat dat net zo chemisch smaakt als die banaan. Hmm.
pi_208036285
Voorlopig moet ie 't maar doen met zetpillen onder dwang :')
pi_208036294
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:16 schreef Aure het volgende:
Voorlopig moet ie 't maar doen met zetpillen onder dwang :')
Pil fijnstampen en met een hap appelmoes of yoghurt.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:18:08 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208036300
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik dacht na een paar keer lezen die amaranta gebruikt wel een heel corporaal woord voor tv.
Pas na de volgende zin snapte ik het :'(

Toch niet zo corporaal :D
Lol.
pi_208036317
Houdgreep en zetpil geven?
pi_208036331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:17 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Kan ik ook nog wel proberen ja ^O^
pi_208036339
Ja zo gaat het nu. Maar de paniek en hysterie is nogal groots dus het begint me wel een beetje tegen te staan eigenlijk.

[ Bericht 64% gewijzigd door Aure op 17-02-2023 19:46:34 ]
pi_208036407
Ik had ook zo'n kind. Dat gaven we gewoon geen paracetamol meer.
Nu, jaar of 4, 5 later, is ie zo ver dat ie als het echt te erg wordt roter smeltzooi eet. Daarvoor verkoos hij de pijn boven de paracetamol. Zijn lijf, niet het mijne.
En wie ben ik dan om te beoordelen dat zijn ziek/ pijn zo erg is dat onder dwang paracetamol moeten nemen minder erg is?
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:36:06 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208036543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:21 schreef Aure het volgende:

[..]
Ja zo gaat het nu. Maar de paniek en hysterie is nogal groots dus het begint me wel een beetje tegen te staan eigenlijk.
Huh? Ik quote Vanyel?

Ik vind de houdgreep helemaal niet grappig.
pi_208036685
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef amaranta het volgende:

[..]
Huh? Ik quote Vanyel?

Oh ik had de verkeerde, moest mrs peel zijn :')
pi_208036730
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik had ook zo'n kind. Dat gaven we gewoon geen paracetamol meer.
Nu, jaar of 4, 5 later, is ie zo ver dat ie als het echt te erg wordt roter smeltzooi eet. Daarvoor verkoos hij de pijn boven de paracetamol. Zijn lijf, niet het mijne.
En wie ben ik dan om te beoordelen dat zijn ziek/ pijn zo erg is dat onder dwang paracetamol moeten nemen minder erg is?
Ja nou ja, hij is wel echt stukken gezelliger met pcm op momenteel. Dus ik hoop toch een alternatief te vinden. Maar heb net een goeie tip in m'n app gekregen, dus het komt vast goed ^O^
pi_208036749
quote:
_O-

Nurofen. Heeft aardbeismaak.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_208036814
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:46 schreef Tally het volgende:

[..]
Ja idd vloeibare nurofen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208036826
Maar dat is ibuprofen toch? Dat zet ik alleen in als het echt heel erg is :P
pi_208037920
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef amaranta het volgende:

[..]
Huh? Ik quote Vanyel?

Huh? Ik ben niet Aure?
pi_208038000
Ik had per ongeluk de lol reactie van amaranta gequote, waardoor het leek alsof ze de houdgreep grappig vond, maar ik had de verkeerde post gequote :P Amaranta haar lol was op jouw eerdere post :P
  vrijdag 17 februari 2023 @ 21:27:44 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208038404
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Aure het volgende:
Ik had per ongeluk de lol reactie van amaranta gequote, waardoor het leek alsof ze de houdgreep grappig vond, maar ik had de verkeerde post gequote :P Amaranta haar lol was op jouw eerdere post :P
Dit dus
pi_208039534
Ik vind overigens de houdgreep ook niet grappig, maar je hebt niet onbeperkte opties die je af kunt gaan, dus tja, dan is er soms niet echt een keuze meer. En op zich eens met Vanyel, als je echt niet wilt dan niet, zijn pijn en niet de mijne. Maar dat hangt ook wel wat van de leeftijd af, Otis is nog maar klein en snapt denk ik nog niet wat het gevolg is van zijn weigering.
pi_208039849
Dat vind ik ook hoor :Y Ik denk niet dat Otis er iets aan over houdt :P Jip krijgt al een tijdje geen zetpillen meer, volgens mij was hij 3.5 ofzo toen we merkten dat hij er er niet meer okay mee was. Maar die vreet gelukkig wel die kauwtabletten :P "Het is wel een beetje pittig mama" zegtie dan :D :D
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 februari 2023 @ 07:28:30 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_208041623
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:51 schreef Aure het volgende:
Maar dat is ibuprofen toch? Dat zet ik alleen in als het echt heel erg is :P
Daro vloeibaar pcm heeft frambozensmaak, sowieso verkrijgbaar bij Etos.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_208041889
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:16 schreef Aure het volgende:
Die is nu alleen nog voor volwassenen en de junior is met banaan :r en daar is Otis trouwens nog te klein voor zie ik. Heb ondertussen wel Daro vloeibaar met frambozensmaak ofzo gevonden, maar ben toch een beetje bang dat dat net zo chemisch smaakt als die banaan. Hmm.
Waarom doe je geen halve van die van 500mg met frambozensmaak? Ze breken kut, dat wel, maar stukjes zijn toch ook goed?
If they say
pi_208042002
Even gekopieerd en geplakt uit kleuter-puber topic:

Jumbo Karvan Cevitam roept Karvan Cevitam terug
, klik.
Wij hebben intussen al een bus leeg, maar heb ook nog 2 volle staan, dus ik ga maar eens even mailen.
En dan nieuwe limonade halen.

quote:
_O-

Roter heeft kinderparacetamol ook met banaan volgens mij :r 500mg hebben ze wel in bessensmaak. Ik weet niet of je die eventueel kan halveren?
En er was een merk wat aardbeiensmaak had, Pinex volgens mij, maar dat was (en als ik zo zoek nog steeds) niet leverbaar :{ .
Ik zie van Daro paracetamoldrank met frambozensmaak (versie vanaf 3 mnd, 120mg/5ml), misschien moet je dan wel wat meer ml nemen voor de goede dosering...

Anders even vragen bij drogist of apotheek, beterschap :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:17 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Als je pech hebt, willen ze daarna ook geen appelmoes of yoghurt meer.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:46 schreef Tally het volgende:

[..]
Dat is ibuprofen, paracetamol is een stuk vriendelijker voor de maag.
Ik geef alleen ibuprofen als paracetamol niet voldoende helpt.

Spuit 11, jullie waren alweer verder :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijna op 18-02-2023 09:24:35 ]
pi_208042045
Ik was gister bij de ha...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
  zaterdag 18 februari 2023 @ 09:09:46 #161
37150 livelink
pi_208042096
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:01 schreef Mushanga71 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach Mushanga71, sterkte daarmee! Heb een vergelijkbare situatie gehad en kwam daarvoor ook bij de praktijkondersteuner.

Shit op andermans bordje flikkeren is echt iets wat je moet kunnen.
Ik kan het dus duidelijk niet, maar heb wel geleerd bij de praktijkondersteuner dat dat mijn probleem is en dat ik dus niet boos moet worden op de mensen om me heen, want die willen vaak veel meer van me overnemen dan ik dacht.

Gek genoeg hielp dat wel. In de praktijk is er niks veranderd, maar het boos zijn op de rest van de wereld bleek de meeste stress op te leveren.

Ik hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt :*
pi_208042210
quote:

SPOILER
"Ik zou eigenlijk rust moeten nemen"... doorrennen helpt vaak niet. Ja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je straks helemaal omvalt daar heeft niemand iets aan.
Het kan helpen om eens te spuien... Althans, het geeft mij soms wel wat lucht, gelukkig.
Pas goed op jezelf! :*
pi_208042213
De tip van de bessensmaak in stukken snijden kreeg ik ook van iemand anders en dat ga ik doen :Y Maar gelukkig is hij vanochtend koortsvrij wakker geworden en heel gezellig dus het is vandaag denk ik niet meer nodig *O*

De oudste daarentegen is echt nog een dood vogeltje ;(

Beterschap en sterkte Mushanga :*
pi_208042251
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:22 schreef Aure het volgende:
De tip van de bessensmaak in stukken snijden kreeg ik ook van iemand anders en dat ga ik doen :Y Maar gelukkig is hij vanochtend koortsvrij wakker geworden en heel gezellig dus het is vandaag denk ik niet meer nodig *O*

De oudste daarentegen is echt nog een dood vogeltje ;(

Beterschap en sterkte Mushanga :*
Mijn oudste had vorige week zondag ineens flink koorts, maar ze at nog wel aardig enzo.
Woensdag weinig trek, echt de hele dag in bed. Terwijl ik hoopte dat ze wat zou gaan opknappen en ook echt nog flink koorts.
Maar volgens mij gaat het nu wel de goede kant op, ze heeft gisteren weer een deel van de dag beneden zitten gamen ;)
pi_208042284
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:28 schreef Nijna het volgende:

[..]
Mijn oudste had vorige week zondag ineens flink koorts, maar ze at nog wel aardig enzo.
Woensdag weinig trek, echt de hele dag in bed. Terwijl ik hoopte dat ze wat zou gaan opknappen en ook echt nog flink koorts.
Maar volgens mij gaat het nu wel de goede kant op, ze heeft gisteren weer een deel van de dag beneden zitten gamen ;)
Ja hier ook zo'n soort verloop! Dinsdag tm donderdag koorts maar wel redelijk gezellig en sinds gister issie echt niks waard. Toch voelde ie vanochtend iets minder warm aan, dus hopelijk gaat het wel de goede kant op. Hij ligt nu wel nog in bed :Z
pi_208042412
Dank meiden :*

SPOILER
@livelink, fijn dat het je wel iets geholpen heeft. Inzicht is ook best belangrijk. Misschien vinden we wel iets om iig de stress te verminderen.

Klopt @Nijna, als ik zo doorga weet ik dat het fout gaat. En dat wil ik niet. Heb een zoon die me nodig heeft (en me ook niet even met rust laat zoals nu }:| ) een dochter en straks een kleinzoon. Genoeg positiefs.
Maar, als ik het rustig aan ga doen, valt de rest om. Moet een middenweg vinden en die zie ik nu niet.

@Aure, wat fijn dat er eentje iig weer koortsvrij is! Nu de andere nog, maar komt goed. Beterschap :*
If they say
  zaterdag 18 februari 2023 @ 09:56:57 #167
37150 livelink
pi_208042553
Dat is echt wel zwaar en heftig, Mushanga :{
Geen wonder dat je lichaam ook even op de rem trapt. Ik heb niet echt iets zinnigs te zeggen, maar hoop toch dat de praktijkondersteuner je kan helpen.
pi_208042614
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:56 schreef livelink het volgende:
Dat is echt wel zwaar en heftig, Mushanga :{
Geen wonder dat je lichaam ook even op de rem trapt. Ik heb niet echt iets zinnigs te zeggen, maar hoop toch dat de praktijkondersteuner je kan helpen.
Er valt ook weinig zinnigs op te zeggen ;) maar zo is de situatie.
Misschien dat het delen van de zooi me iig wat inzicht geeft. Of niet maar niet geschoten enzo :+
If they say
pi_208042647
Ga ik het vandaag wel wat rustiger aan doen. Zo titanic kijken met zoon en hij wil vanavond pizza eten bij la place. Niet dat ik daar zin in heb, maar hij wel. En een gelukkig kind is goud waard O+
If they say
pi_208042788
Ach Mushanga, wat een heftige periode zo. Blijf hier spuien, stuur DM's, alles om je hart te luchten.

De praktijkondersteuner kan hopelijk een goed luisterend oor bieden. Bij verloofde gaf het echt inzichten die ze niet had verwacht.
pi_208043062
Mush :S___D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 18 februari 2023 @ 10:31:04 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208043086
quote:

SPOILER
:*

En neem die rust nou maar, want als het zo ver komt dat je lichaam zelf die rust neemt is iedereen nog veel verder van huis.

Edit: volgende spoiler inmiddels ook gelezen... :{
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208043135
Mush :* heel veel sterkte
  Moderator/colorchick zaterdag 18 februari 2023 @ 10:47:32 #175
382129 crew  Donna
pi_208043235
Mush :*
pi_208043419
Och jeetje Mush, dat is allemaal niet niks! Dikke knuf! 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208043479
Dank meiden, jullie zijn lief :*

@exode, fijn, nog een positief bericht over de praktijkondersteuner. Geeft me toch wat meer moed om erheen te gaan :)
De shit zal niet worden opgelost maar wie weet helpt het mij toch iets.
Haha, zal jullie zo nu en dan lastigvallen :P

@Leandra, nouja, dat ;)

We zouden titanic gaan kijken maar zoon vond de hamster belangrijker :')
Geloof dat ie eindelijk de film gaat zoeken. En dan ga ik languit op de bank *)
If they say
pi_208043543
@Aure, beterschap!

@Mushanga71, klote situatie. Sterkte :*.
Languit op de bank klinkt voor nu als een goed plan!
pi_208043768
Ach Mushanga, wat een heftige situatie, schrijf maar lekker van je af hier ja :Y en ik hoop dat de praktijkondersteuner je kan helpen :*
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:28:35 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208045131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 10:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Ga ik het vandaag wel wat rustiger aan doen. Zo titanic kijken met zoon en hij wil vanavond pizza eten bij la place. Niet dat ik daar zin in heb, maar hij wel. En een gelukkig kind is goud waard O+
*knuppelhoenderhok
Jouw zoon moet toch ook kunnen begrijpen dat mama soms gewoon echt even niet kan en dat je soms j eigen wensen even moet parkeren voor een ander?
En zo niet is het nu een mooi moment om hem dat uit te leggen en te leren. ;)
Bestelpizza is soms ook ok, toch?

Verder wens ik je heel veel sterkte want ik kan me voorstellen dat de situatie je enorm beklemt. :*
pi_208045838
@Mushanga71 wat heftig. Blijf vooral goed aan jezelf denken, want als je omvalt heb jijzelf en je omgeving daar nog veel meer last van. :*
  zaterdag 18 februari 2023 @ 14:53:01 #182
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208045871
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:28 schreef BE het volgende:

[..]
*knuppelhoenderhok
Jouw zoon moet toch ook kunnen begrijpen dat mama soms gewoon echt even niet kan en dat je soms j eigen wensen even moet parkeren voor een ander?

Verder wens ik je heel veel sterkte want ik kan me voorstellen dat de situatie je enorm beklemt. :*
Ik dacht dit ook, maar zei het niet. Toch vind ik wel echt dat je alleen goed voor anderen (je zoon, dochter, kleinzoon op komst, de zaak, je huis, de financiën enz...) kunt zorgen als je ook voor jezelf zorgt. En ik ben een pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet, maar het is wel echt waar. En bestelpizza bij een film lijkt mij ook heel fijn. Prima moment om je zoon te leren dat er ook genoeg gezinnen zijn waar daar de ruimte niet voor is. En dan kan je hem heus uitleggen dat wat hij wil soms even niet haalbaar is en dat jij als mens ook behoeften hebt. En daar kan hij dan mooi af en toe rekening mee leren houden. Compromissen enzo... En dat klinkt nu best hard, maar echt: niemand heeft er iets aan als je straks echt omkiept.

In datzelfde kader besloot ik - ondanks nieuwe baan met 11 weken vakantie per jaar en nog wat extra uren vrij en een man in het onderwijs - om de opvang van de jongste in de vakanties door te laten lopen. Da's én financieel niet veel duurder dan een 52-weken contact én levert tijd op voor het huis/klussen/poetsen/andere noodzakelijkheiden én zorgt ervoor dat ik niet van werkweek in fulltime de kinderen en weer terug rol, maar ook af en toe kan ademhalen en eens wat leuks kan gaan doen met m'n man, zonder kinderen. En de oudste gaat dus ook mooi af en toe een dagje naar de bso. In de kleine vakanties naar de bso bij school, in de zomer naar de bos-bso wat bij ons kdv hoort.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208046985
:* Mushanga :*
pi_208047159
Mushanga dat klinkt niet best :* hopelijk kan de praktijkondersteuner wat voor je betekenen. En inderdaad trek ook voor je zoon af en toe een lijn in wat wel en niet gaat. Wellicht lastig voor hem te begrijpen als het altijd wel gekund heeft, maar aan de andere kant heeft hij er wel de leeftijd voor om zich daarin aan te passen.

Hopelijk komt er snel wat licht aan het uiteinde van de tunnel zodat je weer wat stapjes vooruit kunt maken :*
pi_208047628
Mushanga sterkte en beterschap :*
pi_208047751
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:28 schreef BE het volgende:

[..]
*knuppelhoenderhok

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 14:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik dacht dit ook, maar zei het niet. Toch vind ik wel echt dat je alleen goed voor anderen (je zoon, dochter, kleinzoon op komst, de zaak, je huis, de financiën enz...) kunt zorgen als je ook voor jezelf zorgt. En ik ben een pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet, maar het is wel echt waar. En bestelpizza bij een film lijkt mij ook heel fijn. Prima moment om je zoon te leren dat er ook genoeg gezinnen zijn waar daar de ruimte niet voor is. En dan kan je hem heus uitleggen dat wat hij wil soms even niet haalbaar is en dat jij als mens ook behoeften hebt. En daar kan hij dan mooi af en toe rekening mee leren houden. Compromissen enzo... En dat klinkt nu best hard, maar echt: niemand heeft er iets aan als je straks echt omkiept.

In datzelfde kader besloot ik - ondanks nieuwe baan met 11 weken vakantie per jaar en nog wat extra uren vrij en een man in het onderwijs - om de opvang van de jongste in de vakanties door te laten lopen. Da's én financieel niet veel duurder dan een 52-weken contact én levert tijd op voor het huis/klussen/poetsen/andere noodzakelijkheiden én zorgt ervoor dat ik niet van werkweek in fulltime de kinderen en weer terug rol, maar ook af en toe kan ademhalen en eens wat leuks kan gaan doen met m'n man, zonder kinderen. En de oudste gaat dus ook mooi af en toe een dagje naar de bso. In de kleine vakanties naar de bso bij school, in de zomer naar de bos-bso wat bij ons kdv hoort.
Jullie hebben gelijk en dat doen we nu ook, heb pizza besteld :Y Hij heeft wel door dat het niet echt geweldig met me gaat, maakt ook lekkere kopjes thee voor me O+ en we hebben afgesproken dat we dit weekend geen speelmaatjes over de vloer hebben. We maken er samen een filmweekend van en morgen lekker fietsen samen O+
Al weet ik niet of titanic nou wel zo`n goed idee is geweest. Nu durft ie niet meer op een boot :') _O-
Pizza bestellen kan nu nog, weet niet voor hoelang nog. En dat maakt me ook zo onzeker: altijd de zekerheid gehad van een goed inkomen en daar staat nu zoveel druk op.
Ik wil zoon ook niet teveel vertellen. Hij is 12 en ik vind niet dat hij zich nu al zorgen moet maken. Kan hem natuurlijk wel uitleggen dat het met mij niet zo heel denderend gaat. Al merkt hij dat zo ook wel :@

@Tink89, je hebt gelijk dat je de bso laat zoals het is. Ademruimte is zo belangrijk!

Ik heb als zoon naar school is, een paar uurtjes voor mezelf, meestal. En dan kijk ik met verstand op 0 naar stomme programma`s. Niet hoeven nadenken is zo fijn. Alleen zit alles dan wel in mijn achterhoofd, dat gaat gewoon niet weg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 17:01 schreef hilliebillie het volgende:
Mushanga dat klinkt niet best :* hopelijk kan de praktijkondersteuner wat voor je betekenen. En inderdaad trek ook voor je zoon af en toe een lijn in wat wel en niet gaat. Wellicht lastig voor hem te begrijpen als het altijd wel gekund heeft, maar aan de andere kant heeft hij er wel de leeftijd voor om zich daarin aan te passen.

Hopelijk komt er snel wat licht aan het uiteinde van de tunnel zodat je weer wat stapjes vooruit kunt maken :*
Over twee weken heb ik de afspraak. Huisarts heeft het me al eerder geadviseerd maar toen sloeg ik het af. Maar er moet wat gebeuren nu.
Ben ook niet een echt vrolijke moeder de laatste tijd. Zal misschien toch eens duidelijk met zoon moeten praten.

En daar is de pizza!
If they say
pi_208049499
De meester van mijn zoon van vorig jaar in gr8 is plots overleden. (Tevens ook oud leerling van mijzelf toen hij zelf op de basisschool zat)

Ik hoop dat zijn familie de tegenwoordigheid van geest heeft om niet op Facebook te gaan kijken, want daar struikelen de wappies inmiddels over elkaar, of het niet door vaccinatie komt. Zouden die toetsenbord moraal ridders wel beseffen dat, wat ook de oorzaak is geweest, dit iemands (klein)zoon, broer, partner, etc is?

https://www.omroepbrabant(...)qsO59ooEDkhnczdpwoJw
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:14:31 #188
37150 livelink
pi_208049684
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef amaranta het volgende:
De meester van mijn zoon van vorig jaar in gr8 is plots overleden. (Tevens ook oud leerling van mijzelf toen hij zelf op de basisschool zat)

Ik hoop dat zijn familie de tegenwoordigheid van geest heeft om niet op Facebook te gaan kijken, want daar struikelen de wappies inmiddels over elkaar, of het niet door vaccinatie komt. Zouden die toetsenbord moraal ridders wel beseffen dat, wat ook de oorzaak is geweest, dit iemands (klein)zoon, broer, partner, etc is?

https://www.omroepbrabant(...)qsO59ooEDkhnczdpwoJw
Vreselijk zeg. En helaas realiseren ze zich dat wel, want er zijn er bij die zich er niet voor schamen om de directe familie zelf te benaderen hiermee.
pi_208049709
Mush :* veel sterkte!
pi_208049832
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Vreselijk zeg. En helaas realiseren ze zich dat wel, want er zijn er bij die zich er niet voor schamen om de directe familie zelf te benaderen hiermee.
Gebeurt dat echt?
Schandalig!
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:25:43 #191
37150 livelink
pi_208049973
Ja, helaas. Sommige mensen kennen geen schaamte en hebben nooit manieren geleerd.
pi_208050276
quote:

[..]
Wat erg dat mensen dat doen... :X dat je dingen denkt is 1 ding, maar daar familie mee gaan lastig vallen vind ik echt heel veel te ver gaan. Overigens vind ik al dat gespeculeer op facebook ook vreselijk.
De ene complottheorie na de andere zie ik voorbij komen bij artikelen op FB. Soms blokkeer ik dan maar weer een tijdje de nieuwssites om mezelf te beschermen.
Ik word er soms zo naar van... :{
pi_208050476
quote:

[..]
Straks halen ze het nog in hun kop om a la de famie Phelps te gaan demonstreren bij uitvaarten
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:51:28 #194
37150 livelink
pi_208050696
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Straks halen ze het nog in hun kop om a la de famie Phelps te gaan demonstreren bij uitvaarten
Dit kwam er al aardig dichtbij.
pi_208050793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef livelink het volgende:

[..]
TF :o
pi_208050866
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Wtf??
pi_208058624
Carnaval was fantastisch gisteren. Alaaaaaf. :)
pi_208058795
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 11:35 schreef exode het volgende:
Carnaval was fantastisch gisteren. Alaaaaaf. :)
Hier ook *O*
Heb echt in tijden niet zo hard gelachen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208065588
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 19 februari 2023 @ 19:31:34 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208065651
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wtf??
Je moet er toch niet aan denken dat je kind overlijdt en dat dat complottuig dan ook nog met het overlijden van je kind aan de haal gaat :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')