Haat mijne maar mee danquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef amaranta het volgende:
Kunnen we hier weer gezamenlijk mijn partner haten? Alvast bedankt!
Wat een eikelquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef amaranta het volgende:
Kunnen we hier weer gezamenlijk mijn partner haten? Alvast bedankt!
Geen rekening met mij houden. Dus nu ga ik hem straffen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:22 schreef F_r het volgende:
Wat heeft hij gedaan amaranta?
Bijna vakantie hier![]()
Adviesgesprek van oudste gehad
Vandaag was de uitvaart. Uiteraard moeilijk, maar mooi. Alles zoals geplanned. Raar om nu in hun huis te zijn, zonder hun. Wel fijn met de familie samen gezeten. Ook hier in huis. Ik ben echt in een fijne schoonfamilie terecht gekomen. Ze hebben alles zelf geregeld met elkaar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:22 schreef F_r het volgende:
En even in een nieuwe post
Ingrid gecondoleerd
Arvensis sterkte
Fijn dat de uitvaart mooi is geweest, Ingrid. Gecondoleerd nog en veel sterkte gewenst voor jullie voor de komende tijd. Zal niet makkelijk zijn, maar het helpt wel als er verder geen problemen zijn in de familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vandaag was de uitvaart. Uiteraard moeilijk, maar mooi. Alles zoals geplanned. Raar om nu in hun huis te zijn, zonder hun. Wel fijn met de familie samen gezeten. Ook hier in huis. Ik ben echt in een fijne schoonfamilie terecht gekomen. Ze hebben alles zelf geregeld met elkaar.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:22 schreef F_r het volgende:
Wat heeft hij gedaan amaranta?
Bijna vakantie hier![]()
Adviesgesprek van oudste gehad
Wat fijn dat het een mooi afscheid was Ingrid.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vandaag was de uitvaart. Uiteraard moeilijk, maar mooi. Alles zoals geplanned. Raar om nu in hun huis te zijn, zonder hun. Wel fijn met de familie samen gezeten. Ook hier in huis. Ik ben echt in een fijne schoonfamilie terecht gekomen. Ze hebben alles zelf geregeld met elkaar.
Oei! Fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:36 schreef BE het volgende:
[..]
Wat fijn dat het een mooi afscheid was Ingrid.Knap dat ze alles samen zelf gedaan hebben.
Ik tel ook wel een beetje de dagen af naar volgende week, we gaan een weekendje naar een huisje in de buurt van Winterberg. Met houtgestookte jacuzzi!Zo veel zin in!
De drukte qua werk blijft dus het is wel lekker om even helemaal af te moeten schakelen en dat kan ik alleen als ik weg ben. Dan moet ik wel loslaten.
Ik wil ook puber worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
Aaah de puberteit.![]()
Dochter is boos omdat zij zelf vanmorgen te laat is gaan douchen. Ze geen handdoek kon vinden. (Oma heeft gisteren de was opgeruimd, geen idee waar ze ze heeft neergelegd) Waardoor ze te lang bezig was met afdrogen met een kleine handdoek. En ze nu om 8:51 naar school vertrokken is ipv om 8:50
Nu moet ze echt hard fietsen.
Zwaar leven. En uiteraard allemaal de schuld van een ander. Gelukkig was er wel tijd om 64 TikToks te swipen.
Overigens wil deze puber dit weekend “op stap”.
Oh nee toch.. pff pubers...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
Aaah de puberteit.![]()
Dochter is boos omdat zij zelf vanmorgen te laat is gaan douchen. Ze geen handdoek kon vinden. (Oma heeft gisteren de was opgeruimd, geen idee waar ze ze heeft neergelegd) Waardoor ze te lang bezig was met afdrogen met een kleine handdoek. En ze nu om 8:51 naar school vertrokken is ipv om 8:50
Zwaar leven. En uiteraard allemaal de schuld van een ander. Gelukkig was er wel tijd om 64 TikToks te swipen.
Priorities!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
Aaah de puberteit.![]()
Ah gosh, wat heftig voor haarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
Aaah de puberteit.![]()
Dus… het wordt niet beter bedoel je?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:52 schreef hilliebillie het volgende:
Heftig leven die pubers! En ik snap dat ze op stap wil dit weekend! Lekker carnaval vieren!
Ingrid wat fijn dat het een mooi afscheid was en dat alles ging zoals gepland!
Ik krijg mezelf niet gemotiveerd om wat boodschappen te gaan doen en de vaatwasser nog een keer uit en in te ruimen. En ik moet over minder dan een uur naar m’n werk. Dus waarschijnlijk kom ik straks ook nog in de knel qua tijd. Maar gelukkig wel tijd genoeg om fok uit te lezen van te voren![]()
Heb ook niet echt zin in m’n werk vandaag en heb van die zeurende hoofdpijn, dat werkt ook niet mee. (Waarschijnlijk als ik straks eenmaal bezig ben dat het wel weer prima is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |