abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208030378
Ach die pubers.....

Heerlijk gesport net, wat een fijne start van de dag is dat. (exode van 2 maanden geleden had je echt heeeeeeel hard uitgelachen he)

Vandaag komt er nog een lekkere foute paarse jas binnen aangezien mijn nepbontjas 4 jaar geleden met carnaval is gejat uit de kroeg en ik echt niet met een goede jas ga carnavallen. Dan is mijn outfit klaar. Ik heb er zoveel zin in. *O* *O* *O*

En de ochtenden, verloofde start volgende elke dag een half uur later zodat ik even niet dat gehaast heb met de kinderen. Het voordeel van zelf geen klas hebben dit schooljaar. Ik zat er even zo doorheen gisteren, dat gezeik met die voegen, de kinderen die met de dag vermoeider en vervelender worden. Dus ik werd om 5 uur op mijn relaxtstoel geparkeerd, haardje aan, lekker eten O+
pi_208030654
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dus… het wordt niet beter bedoel je? :o :P :D 8-) :7
:D meestal gaat het goed hier. Maar ivm contact met de leraar van de oudste via ouderportaal vanmorgen en daardoor nog wat contact met man was het ineens later dan ik dacht terwijl ik voor m’n gevoel op m’n gemak kon doen. (En ik heb deze dienst niet zo vaak dus zit niet in m’n systeem). Dus ik denk dat het echt wel ooit goed komt na de puberteit :P
(Oh ja, heb nu wel de kinderen omgekocht om straks de vaatwasser te doen }) )

Heerlijk exode, sporten in de ochtend! Een energiek begin van de dag. Fijn dat verloofde door had dat je even momentje voor jezelf nodig hebt en daarbij kan inspringen doordat ze geen eigen klas heeft.

Veel plezier met carnaval. En een paarse jas vind je lekker makkelijk terug tussen alle zwarte jassen, ideaal!
pi_208031434
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
Aaah de puberteit. O+
Dochter is boos omdat zij zelf vanmorgen te laat is gaan douchen. Ze geen handdoek kon vinden. (Oma heeft gisteren de was opgeruimd, geen idee waar ze ze heeft neergelegd) Waardoor ze te lang bezig was met afdrogen met een kleine handdoek. En ze nu om 8:51 naar school vertrokken is ipv om 8:50
Nu moet ze echt hard fietsen.
Zwaar leven. En uiteraard allemaal de schuld van een ander. Gelukkig was er wel tijd om 64 TikToks te swipen.

Overigens wil deze puber dit weekend “op stap”.
Zo herkenbaar! Behalve die laatste regel over het stappen, die behoefte heeft ze nog niet zo geloof ik. En de oudste al helemaal niet.

Wij hebben weer stroom en dus internet, na 2 uur al ipv na de beoogde 4 uur *O* .
Fake it till you make it...
pi_208031617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:20 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wij hebben weer stroom en dus internet, na 2 uur al ipv na de beoogde 4 uur *O* .
Meevaller! Gelukkig.
Man is in Zuid-Afrika en waar hij nu is (gewoon super grote stad, geen rimboe), daar hebben ze nu 2x per dag 3 uur geen stroom. En dat is niet de ergste categorie.

Mijn puber wil ook nog niet op stap. Denk dat de tweede sneller daar veel sneller mee zal zijn.
Met een meidenkwartet
pi_208031888
Die voegen mannen he....pfffff.
Gisteren zouden ze om 8 uur starten, de hele dag niet geweest.
Vandaag, meteen om 8 uur volle bak. Koffie uitgedeeld, even gekletst, vraag ik of ze kunnen aangeven wat ongeveer de planning is. 'Vandaag maken we de zijkant af, dan de voorkant en we bouwen de steiger achter op.'

Om half 11 werd het verdacht zit, ze zijn in geen velden en wegen meer te bekennen.
pi_208032610
@exode Die lopen de kantjes er wel af dan.

Hier nog aan het opruimen. Zelfs nog een boorder weten te regelen(voordat die plek onbereikbaar is door de vloerverwarming verdeler woensdag), zodat de elektraman een loze buis kan trekken door de kruipruimte voordat er over 2 weken isolatie in de kruipruimte ligt. *O*

En ondertussen nostalgisch zwijmelen bij de kindertandjes die je tegenkomt in de kast (en die ene nagel van jongste omdat oudste de deur dicht deed. En voor de zekerheid nog een extra keer duwde omdat de deur niet dichtging :o )
pi_208032981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:05 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode Die lopen de kantjes er wel af dan.

Hier nog aan het opruimen. Zelfs nog een boorder weten te regelen(voordat die plek onbereikbaar is door de vloerverwarming verdeler woensdag), zodat de elektraman een loze buis kan trekken door de kruipruimte voordat er over 2 weken isolatie in de kruipruimte ligt. *O*

En ondertussen nostalgisch zwijmelen bij de kindertandjes die je tegenkomt in de kast (en die ene nagel van jongste omdat oudste de deur dicht deed. En voor de zekerheid nog een extra keer duwde omdat de deur niet dichtging :o )
Het is wel echt zwaar irritant, het is een teringbende. OVERAL ligt stof, maar schoonmaken heeft weinig zin, ze zijn nog niet eens op de helft.
De steiger staat nu half opgebouwd in de achtertuin, door de gehele voortuin liggen spullen, emmers, gereedschap, slangen en natuurlijk de aanhanger.

Net de buurman (die alles heeft geregeld en ook het contact heeft) gesproken, ze stonden blijkbaar om 07:30 aan zijn deur te bellen. Het gereedschap lag in zijn schuur, maar hij had met ze afgesproken dat hij de schuur om 7 uur van het slot zou halen en het licht daar aan doen. Waren ze even vergeten. Hij was de hond aan het uitlaten dus de buurvrouw werd wakker gebeld...

Voor de andere buren vind ik het ook echt zwaar irritant, dit zitten in een even zo grote bende zonder dat ze er nieuwe voegen voor terugkrijgen.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 15:04:14 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208033383
Ik ben zelf ook hoogst verbaasd dat ze dat wil. Vanavond gaat ze ook naar het carnaval, en dan zondag weer.
Het zal wel. En ik vind het allemaal prima. Straks komt er nog een klasgenoot in onze verkleedkleren bak kijken. Hij heeft niks.
pi_208033685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:38 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Meevaller! Gelukkig.
Man is in Zuid-Afrika en waar hij nu is (gewoon super grote stad, geen rimboe), daar hebben ze nu 2x per dag 3 uur geen stroom. En dat is niet de ergste categorie.

Mijn puber wil ook nog niet op stap. Denk dat de tweede sneller daar veel sneller mee zal zijn.
Wat dat betreft hebben we het hier wel heel goed natuurlijk met stroom, schoon water, internet.

Maar het heeft ook wel nadelen, het hele digitale. Wij waren vanmorgen bij de tandarts, die in verband met een storing dus niet bij de gegevens kon.
Dan ben je toch wel onthand... Heeft mijn man ook wel eens gehad, storing op zijn werk en daardoor een dagdeel alle patiënten af kunnen zeggen, want ze konden nergens bij de gegevens.

@exode, dat klinkt als een flinke bende... hopelijk werken ze dan volgende week wel vlot door, zodat jullie snel uit de zooi zijn :{
Fake it till you make it...
pi_208034121
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zelf ook hoogst verbaasd dat ze dat wil. Vanavond gaat ze ook naar het carnaval, en dan zondag weer.
Het zal wel. En ik vind het allemaal prima. Straks komt er nog een klasgenoot in onze verkleedkleren bak kijken. Hij heeft niks.
Ik dacht na een paar keer lezen die amaranta gebruikt wel een heel corporaal woord voor tv.
Pas na de volgende zin snapte ik het :'(

Toch niet zo corporaal :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208036101
_O-

Heeft iemand hier nog een gouden paracetamoltip? Otis begint de zetpillen echt afschuwelijk te vinden. Ik heb sinaspril vloeibaar (met banaansmaak :r) in huis, maar die vindt ie ook goor, dus dat lukt ook niet meer. En kauwtabletten die naar mint smaken mot ie ook al niet. Weet iemand een merk vloeibaar of kauwtablet met een andere smaak dan banaan of mint?
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:10:49 #137
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208036186
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:02 schreef Aure het volgende:
_O-

Heeft iemand hier nog een gouden paracetamoltip? Otis begint de zetpillen echt afschuwelijk te vinden. Ik heb sinaspril vloeibaar (met banaansmaak :r) in huis, maar die vindt ie ook goor, dus dat lukt ook niet meer. En kauwtabletten die naar mint smaken mot ie ook al niet. Weet iemand een merk vloeibaar of kauwtablet met een andere smaak dan banaan of mint?
Ik had vroeger voor de kinderen altijd Roter Smelt met een rood smaakje. Bessen of frambozen of zo. Dat ging nog wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208036278
Die is nu alleen nog voor volwassenen en de junior is met banaan :r en daar is Otis trouwens nog te klein voor zie ik. Heb ondertussen wel Daro vloeibaar met frambozensmaak ofzo gevonden, maar ben toch een beetje bang dat dat net zo chemisch smaakt als die banaan. Hmm.
pi_208036285
Voorlopig moet ie 't maar doen met zetpillen onder dwang :')
pi_208036294
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:16 schreef Aure het volgende:
Voorlopig moet ie 't maar doen met zetpillen onder dwang :')
Pil fijnstampen en met een hap appelmoes of yoghurt.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:18:08 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208036300
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik dacht na een paar keer lezen die amaranta gebruikt wel een heel corporaal woord voor tv.
Pas na de volgende zin snapte ik het :'(

Toch niet zo corporaal :D
Lol.
pi_208036317
Houdgreep en zetpil geven?
pi_208036331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:17 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Pil fijnstampen en met een hap appelmoes of yoghurt.
Kan ik ook nog wel proberen ja ^O^
pi_208036339
Ja zo gaat het nu. Maar de paniek en hysterie is nogal groots dus het begint me wel een beetje tegen te staan eigenlijk.

[ Bericht 64% gewijzigd door Aure op 17-02-2023 19:46:34 ]
pi_208036407
Ik had ook zo'n kind. Dat gaven we gewoon geen paracetamol meer.
Nu, jaar of 4, 5 later, is ie zo ver dat ie als het echt te erg wordt roter smeltzooi eet. Daarvoor verkoos hij de pijn boven de paracetamol. Zijn lijf, niet het mijne.
En wie ben ik dan om te beoordelen dat zijn ziek/ pijn zo erg is dat onder dwang paracetamol moeten nemen minder erg is?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:36:06 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208036543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:21 schreef Aure het volgende:

[..]
Ja zo gaat het nu. Maar de paniek en hysterie is nogal groots dus het begint me wel een beetje tegen te staan eigenlijk.
Huh? Ik quote Vanyel?

Ik vind de houdgreep helemaal niet grappig.
pi_208036685
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef amaranta het volgende:

[..]
Huh? Ik quote Vanyel?

Ik vind de houdgreep helemaal niet grappig.
Oh ik had de verkeerde, moest mrs peel zijn :')
pi_208036730
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik had ook zo'n kind. Dat gaven we gewoon geen paracetamol meer.
Nu, jaar of 4, 5 later, is ie zo ver dat ie als het echt te erg wordt roter smeltzooi eet. Daarvoor verkoos hij de pijn boven de paracetamol. Zijn lijf, niet het mijne.
En wie ben ik dan om te beoordelen dat zijn ziek/ pijn zo erg is dat onder dwang paracetamol moeten nemen minder erg is?
Ja nou ja, hij is wel echt stukken gezelliger met pcm op momenteel. Dus ik hoop toch een alternatief te vinden. Maar heb net een goeie tip in m'n app gekregen, dus het komt vast goed ^O^
pi_208036749
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:02 schreef Aure het volgende:
_O-

Nurofen. Heeft aardbeismaak.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_208036814
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:46 schreef Tally het volgende:

[..]
Nurofen. Heeft aardbeismaak.
Ja idd vloeibare nurofen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')