Huh? Ik ben niet Aure?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huh? Ik quote Vanyel?
Ik vind de houdgreep helemaal niet grappig.
Dit dusquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Aure het volgende:
Ik had per ongeluk de lol reactie van amaranta gequote, waardoor het leek alsof ze de houdgreep grappig vond, maar ik had de verkeerde post gequoteAmaranta haar lol was op jouw eerdere post
Daro vloeibaar pcm heeft frambozensmaak, sowieso verkrijgbaar bij Etos.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:51 schreef Aure het volgende:
Maar dat is ibuprofen toch? Dat zet ik alleen in als het echt heel erg is
Waarom doe je geen halve van die van 500mg met frambozensmaak? Ze breken kut, dat wel, maar stukjes zijn toch ook goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:16 schreef Aure het volgende:
Die is nu alleen nog voor volwassenen en de junior is met banaanen daar is Otis trouwens nog te klein voor zie ik. Heb ondertussen wel Daro vloeibaar met frambozensmaak ofzo gevonden, maar ben toch een beetje bang dat dat net zo chemisch smaakt als die banaan. Hmm.
Roter heeft kinderparacetamol ook met banaan volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:02 schreef Aure het volgende:
Heeft iemand hier nog een gouden paracetamoltip? Otis begint de zetpillen echt afschuwelijk te vinden. Ik heb sinaspril vloeibaar (met banaansmaak) in huis, maar die vindt ie ook goor, dus dat lukt ook niet meer. En kauwtabletten die naar mint smaken mot ie ook al niet. Weet iemand een merk vloeibaar of kauwtablet met een andere smaak dan banaan of mint?
Als je pech hebt, willen ze daarna ook geen appelmoes of yoghurt meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:17 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Pil fijnstampen en met een hap appelmoes of yoghurt.
Dat is ibuprofen, paracetamol is een stuk vriendelijker voor de maag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik was gister bij de ha...Ach Mushanga71, sterkte daarmee! Heb een vergelijkbare situatie gehad en kwam daarvoor ook bij de praktijkondersteuner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit op andermans bordje flikkeren is echt iets wat je moet kunnen.
Ik kan het dus duidelijk niet, maar heb wel geleerd bij de praktijkondersteuner dat dat mijn probleem is en dat ik dus niet boos moet worden op de mensen om me heen, want die willen vaak veel meer van me overnemen dan ik dacht.
Gek genoeg hielp dat wel. In de praktijk is er niks veranderd, maar het boos zijn op de rest van de wereld bleek de meeste stress op te leveren.
Ik hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik was gister bij de ha..."Ik zou eigenlijk rust moeten nemen"... doorrennen helpt vaak niet. Ja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je straks helemaal omvalt daar heeft niemand iets aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan helpen om eens te spuien... Althans, het geeft mij soms wel wat lucht, gelukkig.
Pas goed op jezelf!
Fake it till you make it...
Mijn oudste had vorige week zondag ineens flink koorts, maar ze at nog wel aardig enzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:22 schreef Aure het volgende:
De tip van de bessensmaak in stukken snijden kreeg ik ook van iemand anders en dat ga ik doenMaar gelukkig is hij vanochtend koortsvrij wakker geworden en heel gezellig dus het is vandaag denk ik niet meer nodig
De oudste daarentegen is echt nog een dood vogeltje
Beterschap en sterkte Mushanga
Ja hier ook zo'n soort verloop! Dinsdag tm donderdag koorts maar wel redelijk gezellig en sinds gister issie echt niks waard. Toch voelde ie vanochtend iets minder warm aan, dus hopelijk gaat het wel de goede kant op. Hij ligt nu wel nog in bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Mijn oudste had vorige week zondag ineens flink koorts, maar ze at nog wel aardig enzo.
Woensdag weinig trek, echt de hele dag in bed. Terwijl ik hoopte dat ze wat zou gaan opknappen en ook echt nog flink koorts.
Maar volgens mij gaat het nu wel de goede kant op, ze heeft gisteren weer een deel van de dag beneden zitten gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@livelink, fijn dat het je wel iets geholpen heeft. Inzicht is ook best belangrijk. Misschien vinden we wel iets om iig de stress te verminderen.
Klopt @Nijna, als ik zo doorga weet ik dat het fout gaat. En dat wil ik niet. Heb een zoon die me nodig heeft (en me ook niet even met rust laat zoals nu) een dochter en straks een kleinzoon. Genoeg positiefs.
Maar, als ik het rustig aan ga doen, valt de rest om. Moet een middenweg vinden en die zie ik nu niet.
@Aure, wat fijn dat er eentje iig weer koortsvrij is! Nu de andere nog, maar komt goed. Beterschap
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Er valt ook weinig zinnigs op te zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:56 schreef livelink het volgende:
Dat is echt wel zwaar en heftig, Mushanga![]()
Geen wonder dat je lichaam ook even op de rem trapt. Ik heb niet echt iets zinnigs te zeggen, maar hoop toch dat de praktijkondersteuner je kan helpen.
Ik was gister bij de ha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En neem die rust nou maar, want als het zo ver komt dat je lichaam zelf die rust neemt is iedereen nog veel verder van huis.
Edit: volgende spoiler inmiddels ook gelezen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |