Er werd gevraagd welk nummer van dit jaar het slechtste is, er zat een kort filmpje bij waarin dus Roemenië en San Marino werden genoemd.quote:
Oh bloody hell.quote:
Het zal in no time op twitter en zo staan, niks aan het handje.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga er ook dit jaar geen tiktok voor installeren. Dat zal ze leren. 👵🏻
Godverre, ik wil ook gaan, maar het is te prijzigquote:
Ze doen echt wel veel event zo naast eurovisie. Prijzig inderdaad, al zal Stockholm of Helsinki 2024 niet goedkoper zijn. Maar weer even gaan sparenquote:Op maandag 27 maart 2023 17:48 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Godverre, ik wil ook gaan, maar het is te prijzig. Hopen op een Zwolle 2025 dan maar.
Helsinki volgend jaar zou moeten lukken. Even mijn ventje ervoor warm makenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze doen echt wel veel event zo naast eurovisie. Prijzig inderdaad, al zal Stockholm of Helsinki 2024 niet goedkoper zijn. Maar weer even gaan sparen
We hebben vandaag onze goedkeuring voor Eurovision in Concert gekregen dus we gaan sowieso deelnemers interviewen en voor Liverpool hebben we online accreditatie aangevraagd want om nou die hele (durequote:Op maandag 27 maart 2023 20:45 schreef Thrts het volgende:
Hebben jullie (@:greys en @:cee) al press accreditation aangevraagd, en is deze goedgekeurd? Lijkt me zo leuk om wat sneakpeaks te kunnen ontvangen van jullie!
En dan hebben we straks ook nog Sacha Jean-Bapiste.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Jeetje, ik lees op Eurovision Fun dat Marvin Dietmann maarliefst 10 (!!!) stagings doet dit jaar. Die doet dus meer dan een kwart van de stagings. Ongelofelijk. Je zou toch zeggen dat er meer competente stage directors zijn dan alleen hij
Hij doet in elk geval Armenië, Cyprus, Georgië, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Oostenrijk. En nog 4 anderen dus.
SJB staat nu op 3 landen (Zweden, Albanië en Zwitserland) en ik verwacht eigenlijk niet dat er daar nog veel landen bij komen. Van de landen waar ze vaak mee werkt zijn alleen Malta en Australië nog over en volgens mij gaan die allebei een andere richting in dit jaar, al haar andere landen zijn ondertussen overgestapt naar Marvin Dietmann.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:22 schreef Thrts het volgende:
[..]
En dan hebben we straks ook nog Sacha Jean-Bapiste.
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:02 schreef Em31 het volgende:
Is dat dezelfde man die vorig jaar al maanden van te voren aan zag komen dat die zon niet ging werken en daarom met al die grote props kwam?
Bij hem had je wel het idee dat hij voor iedere act evenveel zijn best had gedaan, in tegenstelling tot SJB die toch vaak wel een favoriet lijkt te hebbenquote:
Tadaaaa!quote:Op maandag 27 maart 2023 20:45 schreef Thrts het volgende:
Hebben jullie (@:greys en @:cee) al press accreditation aangevraagd, en is deze goedgekeurd? Lijkt me zo leuk om wat sneakpeaks te kunnen ontvangen van jullie!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tadaaaa!
Cee en ik kregen net allebei mail dat de online accreditatie goedgekeurd is!
[ twitter ]
Whoop whoopquote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tadaaaa!
[ twitter ]
Vorig jaar gingen we niet naar Turijn maar hadden we online streams aangevraagd. Daar kregen we er één van. En bijna alle fan pers ter plaatse in Turijn kregen toen inderdaad ook maar eentje.quote:Op zondag 2 april 2023 09:48 schreef Meke het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
En dus weer allebei? Dat was vorig jaar een ding toch?
(Of ging dat om live bij Ding-a-dong?)
quote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tadaaaa!
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |