Misschien eentje uit het asiel?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:17 schreef Senn88 het volgende:
Vind het jammer dat je ze moet baren en er uit moet werken en dan die baby tijd. Als ze nou als 3/4 jarige gewoon ter wereld kwamen had ik er misschien wel een willen hebben.
Ik ben alleenstaand dat ga ik mezelf echt niet aandoen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eentje uit het asiel?
Natuurlijk, het kan wel. Maar voor mij hoeft het niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:13 schreef Senn88 het volgende: [..] Ag als je als man 40 bent kan je opzich nog best papa worden mits je die ambitie hebt.
Ja, maar je weet dan nooit welke genen je in huis haalt..quote:Op zondag 12 februari 2023 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eentje uit het asiel?
Nouja dit dus.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dan nooit welke genen je in huis haalt..
Dan maar een alleenstaande papa vinden en moederen over zijn kinderenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaand dat ga ik mezelf echt niet aandoen.
... Zodat papa lekker achter een nieuw vrouwtje aan kan.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan maar een alleenstaande papa vinden en moederen over zijn kinderen
Mwaaquote:Op zondag 12 februari 2023 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan maar een alleenstaande papa vinden en moederen over zijn kinderen
Nee, eigen kinderen zijn wel echt het leukstequote:
Ik ken ook wel mensen die hun eigen kinderen soms monsters vinden..quote:Op zondag 12 februari 2023 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eigen kinderen zijn wel echt het leuksteMaar dat je geen zin hebt in die eerste paar jaar snap ik wel
Die van mij is soms ook een monsterquote:Op zondag 12 februari 2023 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die hun eigen kinderen soms monsters vinden..
De ene soms, de andere bijna altijdquote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij is soms ook een monsterMaar over het algemeen is ze heel leuk
Het is net een mens, met haar leuke en minder leuke kanten
Meestal aan de ouders.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
We hadden gisteren vrienden met kinderen op bezoek. Ik weet nogsteeds niet of het nu aan de ouders ligt of aan de kinderen
Dit jaquote:
Geef gewoon toe dat we allemaal autisten zijn hier en nul prikkels kunnen verdragen ipv kinderen en/of ouders en/of collega's de schuld te geven van alles.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
We hadden gisteren vrienden met kinderen op bezoek. Ik weet nogsteeds niet of het nu aan de ouders ligt of aan de kinderen
Gisteren nichtje jarig, dus een hele kleuterklas daarbinnenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
Nah, als ik naar de verschillen kijk tussen hoe de gezinsdynamiek is.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat we allemaal autisten zijn hier en nul prikkels kunnen verdragen ipv kinderen en/of ouders en/of collega's de schuld te geven van alles.![]()
Kinderen waren niet eens druk ofzo. Ze zijn 9 en 7 maar kunnen niet eens 5 minuten zonder mamma. Ze moeten aan dr geplakt zitten. En toen mam niet meewerkte ging ze bij pap hangen. Dat liep uit de hand. Ze kunnen gewoon niets zelf en niet zichzelf vermaken.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat we allemaal autisten zijn hier en nul prikkels kunnen verdragen ipv kinderen en/of ouders en/of collega's de schuld te geven van alles.![]()
Dit alleen al lezen is uitputtendquote:Op maandag 13 februari 2023 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gisteren nichtje jarig, dus een hele kleuterklas daarbinnenGelukkig gingen ze naar buiten, maar sjezus zeg
Die vervelen zich gewoon en willen daar niet zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kinderen waren niet eens druk ofzo. Ze zijn 9 en 7 maar kunnen niet eens 5 minuten zonder mamma. Ze moeten aan dr geplakt zitten. En toen mam niet meewerkte ging ze bij pap hangen. Dat liep uit de hand. Ze kunnen gewoon niets zelf en niet zichzelf vermaken.
Eentje vond zich een Viking. Totdat ie onderuit gingquote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit alleen al lezen is uitputtend
Ook als ze spelletjes en spul bij hebben om zichzelf mee te vermaken? Kun je dan niet ff je eigen ding doen aan tafel ipv boven op je moeder?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vervelen zich gewoon en willen daar niet zijn
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eentje vond zich een Viking. Totdat ie onderuit ging
Maar er is wel duidelijk een verschil tussen aanwezig en irritant aanwezig.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, sommige kinderen zijn gewoon heel aanwezig.
M'n oudste achternichtje was ook zo aanhankelijk en plakkerig bij d'r moeder. Kon ook geen gesprek voeren of wat dan ookquote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook als ze spelletjes en spul bij hebben om zichzelf mee te vermaken? Kun je dan niet ff je eigen ding doen aan tafel ipv boven op je moeder?
Het zal vast aan mij liggen. Snap ook zeker dat ze liever gewoon thuis waren
Zal ook schelen hoeveel ze thuis gestimuleerd worden om dingen alleen te doen denk ik? Kan in ieder geval merken dat die van m'n zus gewend zijn dat ze instant aandacht krijgen als ze het vragen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook als ze spelletjes en spul bij hebben om zichzelf mee te vermaken? Kun je dan niet ff je eigen ding doen aan tafel ipv boven op je moeder?
Het zal vast aan mij liggen. Snap ook zeker dat ze liever gewoon thuis waren
Tit nibblers.quote:
Ik heb liever spierpijn.quote:
For coming firstquote:
Nu moet ik aan Samzz denken.quote:
Samzzquote:
Realistisch gezien één leg toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij er al hebben ondertussen?
Of ze doet een Rihannaatje.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realistisch gezien één leg toch?
Met een beetje pech heb je er dan drie.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realistisch gezien één leg toch?
0. Kan niet he.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was jij een aanwezig kind?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, sommige kinderen zijn gewoon heel aanwezig.
imho.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Ik ben sinds kort aan het daten en het gaat heel goed. Dit hele weekend bij haar geweest.
En dan nu valentijn en ik twijfel of het te vroeg is om iets te doen samen.
Ik heb wel een kaartje gekocht die ik anoniem in haar brievenbus ga doen. Denk door de tekst dat ze wel weet van wie. Goed idee? :s
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flink met je toverstaf aan het zwaaien?
Ja hier ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
M'n halve xbox vriendenlijst zit in Hogwarts![]()
Doen! Gaat echt wel gewaardeerd wordenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Ik ben sinds kort aan het daten en het gaat heel goed. Dit hele weekend bij haar geweest.
Ik heb wel een kaartje gekocht die ik anoniem in haar brievenbus ga doen. Denk door de tekst dat ze wel weet van wie. Goed idee? :s
Zolang je je maar realiseert dat je daarmee voor de rest van je tijd met haar een norm stelt. Als je nu iets doet, verwacht ze het volgend jaar ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Niet perse hoor.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je je maar realiseert dat je daarmee voor de rest van je tijd met haar een norm stelt. Als je nu iets doet, verwacht ze het volgend jaar ook.
Jij bent een niet-representatieve uitzondering.quote:
Altijd rondlopen met een disclaimer.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je je maar realiseert dat je daarmee voor de rest van je tijd met haar een norm stelt. Als je nu iets doet, verwacht ze het volgend jaar ook.
Of een disclaimer op de kaart dat aan deze geste geen rechten ontleend kunnen worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op kaartje zetten dat het eenmalig iets is inderdaad
Neem aan dat jij morgen ook flink uitpakt.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een disclaimer op de kaart dat aan deze geste geen rechten ontleend kunnen worden.
True maar een keer per jaar moet geen probleem zijn zelf voor mij niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merci!quote:Op maandag 13 februari 2023 13:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Doen! Gaat echt wel gewaardeerd worden
Gelukkig, dank je. Ik twijfel soms of ik te snel doorsla of te langzaam benquote:Op maandag 13 februari 2023 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
imho.
Ja goed idee. Als ze het hele weekend bij je was lijkt het mij niet te vroeg.
Groetjes
Moet die toekomst er wel zijn en de mogelijkheid is dat die er niet komt omdat je niet attent genoeg bentquote:Op maandag 13 februari 2023 13:27 schreef rival het volgende:
Maar wat dat eigenlijk wil zeggen is dat hoe slechter je het nu doet, hoe meer ze het waardeert als je het in de toekomst beter doet.|
Ik doe het gewoon liever op andere dagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:28 schreef Senn88 het volgende:
Dit is dus hoe het gesteld is met de romantiek anno 2023. Gelukkig staan er nog slechte valentijnsfilms op videoland.
Ik heb de cadeaus verspreid over de hele week.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:28 schreef Senn88 het volgende:
Dit is dus hoe het gesteld is met de romantiek anno 2023. Gelukkig staan er nog slechte valentijnsfilms op videoland.
Heb maar kadotjes gekocht voor de honden :’)quote:Op maandag 13 februari 2023 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon liever op andere dagen.
Wel voor mijn vriendin, niet voor mijn vrouw.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat jij morgen ook flink uitpakt.
Ik stuur de vriendinnen van mijn vrienden ook altijd een anoniem kaartje. Altijd leuk.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel voor mijn vriendin, niet voor mijn vrouw.
Roomtaart? of vanwaar diequote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb al een cadeautje gehad? gekregen? *
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Je hebt mijn adres hè? Of tel ik niet als vriend?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stuur de vriendinnen van mijn vrienden ook altijd een anoniem kaartje. Altijd leuk.
Ik was al op zoek naar een 'one moment of silence for our fallen comrade' meme.quote:
Nu dino er niet meer is, hebben we die niet meer onder sneltoetsquote:Op maandag 13 februari 2023 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een 'one moment of silence for our fallen comrade' meme.
Binnenkort gaan we nog keertje ouderwets op stap.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mijn adres hè? Of tel ik niet als vriend?
Nu ben ik wel benieuwdquote:
:’)quote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb al een cadeautje gehad? gekregen? *![]()
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Over fallen comrades gesproken.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu dino er niet meer is, hebben we die niet meer onder sneltoets
Was niet echt valentijngerelateerd ofzo
Ik denk iets uit de siswet collectie.quote:
Oef ja dat is wel heel klefquote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk iets uit de siswet collectie.
En een golden retriever. En hoewel ik het enorm gun mis ik hem wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die zal wel al getrouwd zijn en baby #1 hebben.
Die hond had hij toch al, de laatste keer dat ie zich meldde?! Of iig een hond.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En een golden retriever. En hoewel ik het enorm gun mis ik hem wel.
Ja geloof het welquote:Op maandag 13 februari 2023 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die hond had hij toch al, de laatste keer dat ie zich meldde?! Of iig een hond.
Dierendag voor vrouwen.quote:
"Fijne Valentijnsdagquote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stuur de vriendinnen van mijn vrienden ook altijd een anoniem kaartje. Altijd leuk.
Niet doen, je bent geen 12.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Vanochtend nog prettig wakker gemaaktquote:
Vertel ons meerquote:Op maandag 13 februari 2023 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanochtend nog prettig wakker gemaakt
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Niet naar dit advies luisteren. Dit komt van een mod. Die hebben het leven al opgegeven.
Nein.quote:
Meer eigen belangquote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was niet echt valentijngerelateerd ofzo
iemand had een muts op, niet barb.quote:
Eerder van de trap zeker?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik wilde je niet onder de bus gooien
Je had een nieuwe boormachine nodig dus TaMieke een kado gedaan?quote:
"Elkaar".quote:Op maandag 13 februari 2023 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben zeker nu weer de enigste die wil weten wat Tami en Arti elkaar gegeven hebben?
De enigste sowieso.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben zeker nu weer de enigste die wil weten wat Tami en Arti elkaar gegeven hebben?
Ik heb Hogwarts spel gekregen. Hij heeft zichzelf de PS5 gekochtquote:Op maandag 13 februari 2023 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Goed cadeau voor zichzelf.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb Hogwarts spel gekregen. Hij heeft zichzelf de PS5 gekocht
Zat Drmarten aardig in de buurt met de boormachinequote:Op maandag 13 februari 2023 17:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb Hogwarts spel gekregen. Hij heeft zichzelf de PS5 gekocht
Boormachine en PS5 gaan niet echt goed samenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zat Drmarten aardig in de buurt met de boormachine
Nouja een kado voor hem zelf bedoelde ik meer.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Boormachine en PS5 gaan niet echt goed samen
U b drillin'quote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb een hele mooie gekocht. Al 2x gebruikt.
Dus nu ga je een ps5 kopen?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een stuk Hogwarts Legacy gekeken op YT, ziet er best tof uit.
Nee, ik game niet dus dat zou geldverspilling zijn denk ikquote:
en toen?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Zat naar een tweedehands PS4 te kijken
"tweedehands"quote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Zat naar een tweedehands PS4 te kijken
Zag wel een enorm betrouwbaar ogende marktplaatsadvertentie langskomen, foto van een ps4 genomen in de auto.quote:
Had de PS4 een gordel om? Dan weet je dat iemand zorgvuldig omgaat met zijn spullen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zag wel een enorm betrouwbaar ogende marktplaatsadvertentie langskomen, foto van een ps4 genomen in de auto.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had de PS4 een gordel om? Dan weet je dat iemand zorgvuldig omgaat met zijn spullen.
Q. lijkt mij wel het type voor een slaapkamer met veel roze en knuffelberen.quote:
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:19 schreef Barbusse het volgende:
Ben er nu al klaar mee. Ga zo wel op een terrasje zitten.
Koffie pakken en lekker naar buiten staren?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.
Ik kan helemaal niks. Nu wachten op de lokale technische dient, maar dat kan 4 uur duren
Ik baal dat ik mijn oortjes niet mee heb, anders ging ik wel even serie kijken ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Koffie pakken en lekker naar buiten staren?
Ahahaha damnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.
Ik kan helemaal niks. Nu wachten op de lokale technische dient, maar dat kan 4 uur duren
Go get him girl.quote:
Hopen dat die 3 kinderen en hond van Q niet wakker worden bij het binnensluipen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get him girl.Hij is nu toch zwak vanwege de long covid dus makkelijk te ontvoeren.
Heb altijd een set oortjes in de tas om die redenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik baal dat ik mijn oortjes niet mee heb, anders ging ik wel even serie kijken ofzo.
Q heeft toch zo’ zachte fluffy goedzak hond. Geen waakhondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat die 3 kinderen en hond van Q niet wakker worden bij het binnensluipen.
Zouden ze meehelpen denk je?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat die 3 kinderen en hond van Q niet wakker worden bij het binnensluipen.
En ik ben nu in Barb-land.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get him girl.Hij is nu toch zwak vanwege de long covid dus makkelijk te ontvoeren.
Wat voor hond? Asking for a friend.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vind Q wel typje voor een samoyeedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor hond? Asking for a friend.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind Q wel typje voor een samoyeed
Hahahahaquote:De Samojeed is een sportieve actieve hond, die graag met zijn baas dingen onderneemt.
Klopt wel. Nog geen Barb tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bah, veel te eng en te ver weg.
Wat doe je er dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt wel. Nog geen Barb tegengekomen.
Corona verspreiden. Klimaat verpesten met een korte vliegreis.quote:
quote:
Oh ja.quote:
Lekker accio, levioso en revelio!quote:
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt wel. Nog geen Barb tegengekomen.
Q is bang voor mequote:
Uitverkocht zeker?quote:
Van Lego of 'n eckte?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:10 schreef Faxie het volgende:
Mezelf maar een Valentijnscadeautje gegeven. Auto besteld
Nu wachten
Wil jij ook vrouwen aantrekken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je die ergens wel in een webshop hebt gevonden doe je mij dan een linkje?
Mannen lukt niet dus als er een magneet is die vrouwen aantrekt is dat toch een goed alternatief?quote:
Ik weet niet of dit kinky is, of toch eerder luguber.quote:
Ag vroeger maakten mensen ook lampen van andere mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit kinky is, of toch eerder luguber.
Ik zou sowieso eerder voor vrouwen kiezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mannen lukt niet dus als er een magneet is die vrouwen aantrekt is dat toch een goed alternatief?
Dat is niet erg woke van jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso eerder voor vrouwen kiezen.
En anders hebben ze vast wel een leuke broer ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mannen lukt niet dus als er een magneet is die vrouwen aantrekt is dat toch een goed alternatief?
Ik heb ook nog een broer voor jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders hebben ze vast wel een leuke broer ofzo.
Klopt wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Corona verspreiden. Klimaat verpesten met een korte vliegreis.
Saaiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso eerder voor vrouwen kiezen.
Als ik me als vrouw zou identificeren en lesbisch was zou ik prima scoren op het lhbtq+ spectrumquote:
foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:03 schreef Senn88 het volgende:
Mijn nieuwe tafel is hier met 15 minuten 🥹
Nice, Watvoor auto?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echte
Ga groot deel van mn lego weg doen denk ik
Zal piccie sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nice, Watvoor auto?
Enruimtegebrek?
Doe de mijne nooit wegquote:
Zal ik je n dickpic sturen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb vandaag helemaal niks ontvangen. Zelfs geen folders.
Gezellig!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee. Ben er over uurtje of 5 als het verkeer een beetje meewerkt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echte
Ga groot deel van mn lego weg doen denk ik
Ik alleen een blauwe envelopquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb vandaag helemaal niks ontvangen. Zelfs geen folders.
Vind wel leuk. Plus als het anoniem is kan het ook wel van een ander afkomen dan heb je je relatie voor niets laten stuk lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vanmiddag werd er een anoniem bosje rozen bezorgd op kantoor voor een collega. Haha. Als een date mij dat ooit aandoet is dat einde relatie denk ik.
Ik houd werk en prive toch liever gescheiden. Ik deel alleen wat ik wil dat collega's weten van mijn priveleven. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind wel leuk. Plus als het anoniem is kan het ook wel van een ander afkomen dan heb je je relatie voor niets laten stuk lopen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vanmiddag werd er een anoniem bosje rozen bezorgd op kantoor voor een collega. Haha. Als een date mij dat ooit aandoet is dat einde relatie denk ik.
Mag in naturaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er het bedrag voor wil neerleggen dat jij in je hoofd hebt.
Ik zei je toch al: die kerel is niks voor jou.quote:
Dat niet, maar ik vind het op zich wel liefquote:
quote:
Wel geenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Barbquote:
Af en toe. Vroeger was het beter is hier wel van toepassing, vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier ook nog actief bent.
The one and onlyquote:
Ah ja, nu ik oud ben vind ik vroegah ook steeds beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe. Vroeger was het beter is hier wel van toepassing, vind ik.
Sinds wanneer ben jij oud?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ah ja, nu ik oud ben vind ik vroegah ook steeds beter.
8 februari jl.quote:
We doen alsof.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
8 februari jl..
Daarom ben ik er weer. Op FOK! ben je eeuwig jong.
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We doen alsof.
Inmiddels is er niemand meer op fok onder de dertig.
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
8 februari jl..
Daarom ben ik er weer. Op FOK! ben je eeuwig jong.
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzzquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.
Je word gemistquote:
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzz
Toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzz
Met van die flapjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?
Spontaan last van nostalgische gevoelens.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was.
[..]...
Hoewel de nachtellijke gesprekken met Air ook een hoop diepgang hadden
Nou, daar kan ik me wel een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?
Nee, met zo'n bolletje.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaahw, lief! Jij ook, Barb. Jij ook.
Ja, anders ik wel! Goede tijd, leuke tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spontaan last van nostalgische gevoelens.
quote:
Een Unox-muts? Ik heb liever andere worst.quote:
Subtiele manier om kenbaar te maken dat je ten minste een keer hierover hebt nagedacht... En ws. ging dat samen met bepaalde handelingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me wel een voorstelling bij maken
Absoluutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, anders ik wel! Goede tijd, leuke tijd.
I regret nothingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele manier om kenbaar te maken dat je ten minste een keer hierover hebt nagedacht... En ws. ging dat samen met bepaalde handelingen.
Voor zo lang het duurtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AbsoluutDaaron leuk dat je er weer bent
Nog net zo'n vleesliefhebber als altijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Unox-muts? Ik heb liever andere worst.
quote:
Ik weet je te vinden.quote:
Ja, mobiel zonder abo is niet te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik klik echt overal en nergens, de reclame hier is even kut als altijd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog net zo'n vleesliefhebber als altijd.
Die reclame is zo kutquote:
Truequote:
Maar echt... Dat gekut met die reclame mis ik echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, mobiel zonder abo is niet te doen
Serieus? Beter dan op de laptop vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, mobiel zonder abo is niet te doen
Casanova hè. Die houdt zijn zwarte boekje wel bij.quote:
Gelukkig heb ik nog een abo. Zal ook binnenkort wel weer voorbij zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieus? Beter dan op de laptop vind ik.
Mijn zwarte broekje ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casanova hè. Die houdt zijn zwarte boekje wel bij.
Mobiele interface op de telefoon. Heb je 0 reclame. Ook zonder abo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een abo. Zal ook binnenkort wel weer voorbij zijn.
Ik lette nooit zo op jouw broekjes.quote:
Gemiste kans, wel. Zo leuk, met een kantje en een strikje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lette nooit zo op jouw broekjes.
Ik noteer het op mijn bucketlistquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gemiste kans, wel. Zo leuk, met een kantje en een strikje.
quote:
quote:
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei je toch al: die kerel is niks voor jou.
Dm me het adres van je werk. Oh wacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind het op zich wel lief
Wat een verspilling van een prachtvrouw als jij. Je verdient meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweest![]()
.
Het jaar is net begonnen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweest![]()
.
Hier nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt nietquote:
Jeetje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoer nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt niet
Hier de hele dag al. Mijn werkdag zit er weer op. Mijn huis is opgeruimd en schoon. En nu moed verzamelen om buiten mijn glazen te gaan wassen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt niet
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:01 schreef rival het volgende:
Ben je zo celibaat bezig, noemen ze je nog hoer
wutquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.
Iedereen gaat hier zo langzamerhand ookmaar naar huis. Volstrekt onduidelijk wat er aan de hand is en hoelang dat gaat duren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier de hele dag al. Mijn werkdag zit er weer op. Mijn huis is opgeruimd en schoon. En nu moed verzamelen om buiten mijn glazen te gaan wassen.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.
Nee, die eikels die jou uitschelden voegen totaal niks toe aan de wereld, zorgen alleen maar voor verdriet bij jou en voor negativiteit. Zij zijn overbodig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik geen bestaansrecht heb is mij al lange tijd duidelijk.
Jawel, dat heb jij zeker welquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik geen bestaansrecht heb is mij al lange tijd duidelijk.
En dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die eikels die jou uitschelden voegen totaal niks toe aan de wereld, zorgen alleen maar voor verdriet bij jou en voor negativiteit. Zij zijn overbodig.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
De wereld en ik zijn geen vrienden. Ik doe er alles aan om onzichtbaar te zijn en meestal lukt dat goed. Maar iedere week kom ik wel in een situatie waar ik mij bijzonder onprettig voel. Dat geeft wel aan dat ik het probleem ben.
Nee, de wereld is hard en kut. Dat ligt aan de wereld, niet aan jou.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
De wereld en ik zijn geen vrienden. Ik doe er alles aan om onzichtbaar te zijn en meestal lukt dat goed. Maar iedere week kom ik wel in een situatie waar ik mij bijzonder onprettig voel. Dat geeft wel aan dat ik het probleem ben.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:06 schreef Senn88 het volgende:
Sorry voor de sfeer verpesting. Ik ga toch de ramen maar wassen.
Als het probleem fabulous en cute zijn is, dan wel. Anders, ligt niet aan jou schatjequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een verspilling van een prachtvrouw als jij. Je verdient meer.
Dit naar meer flirten dan vorig jaar lijkt me wel een leuk planquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik weet precies hoe je je voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |