Dus nu ga je een ps5 kopen?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een stuk Hogwarts Legacy gekeken op YT, ziet er best tof uit.
Nee, ik game niet dus dat zou geldverspilling zijn denk ikquote:
en toen?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Zat naar een tweedehands PS4 te kijken
"tweedehands"quote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Zat naar een tweedehands PS4 te kijken
Zag wel een enorm betrouwbaar ogende marktplaatsadvertentie langskomen, foto van een ps4 genomen in de auto.quote:
Had de PS4 een gordel om? Dan weet je dat iemand zorgvuldig omgaat met zijn spullen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zag wel een enorm betrouwbaar ogende marktplaatsadvertentie langskomen, foto van een ps4 genomen in de auto.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had de PS4 een gordel om? Dan weet je dat iemand zorgvuldig omgaat met zijn spullen.
Q. lijkt mij wel het type voor een slaapkamer met veel roze en knuffelberen.quote:
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:19 schreef Barbusse het volgende:
Ben er nu al klaar mee. Ga zo wel op een terrasje zitten.
Koffie pakken en lekker naar buiten staren?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.
Ik kan helemaal niks. Nu wachten op de lokale technische dient, maar dat kan 4 uur duren
Ik baal dat ik mijn oortjes niet mee heb, anders ging ik wel even serie kijken ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Koffie pakken en lekker naar buiten staren?
Ahahaha damnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.
Ik kan helemaal niks. Nu wachten op de lokale technische dient, maar dat kan 4 uur duren
Go get him girl.quote:
Hopen dat die 3 kinderen en hond van Q niet wakker worden bij het binnensluipen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get him girl.Hij is nu toch zwak vanwege de long covid dus makkelijk te ontvoeren.
Heb altijd een set oortjes in de tas om die redenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik baal dat ik mijn oortjes niet mee heb, anders ging ik wel even serie kijken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |