Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We doen alsof.
Inmiddels is er niemand meer op fok onder de dertig.
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
8 februari jl..
Daarom ben ik er weer. Op FOK! ben je eeuwig jong.
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzzquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.
Je word gemistquote:
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzz
Toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzz
Met van die flapjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?
Spontaan last van nostalgische gevoelens.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was.
[..]...
Hoewel de nachtellijke gesprekken met Air ook een hoop diepgang hadden
Nou, daar kan ik me wel een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?
Nee, met zo'n bolletje.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaahw, lief! Jij ook, Barb. Jij ook.
Ja, anders ik wel! Goede tijd, leuke tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spontaan last van nostalgische gevoelens.
quote:
Een Unox-muts? Ik heb liever andere worst.quote:
Subtiele manier om kenbaar te maken dat je ten minste een keer hierover hebt nagedacht... En ws. ging dat samen met bepaalde handelingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me wel een voorstelling bij maken
Absoluutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, anders ik wel! Goede tijd, leuke tijd.
I regret nothingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele manier om kenbaar te maken dat je ten minste een keer hierover hebt nagedacht... En ws. ging dat samen met bepaalde handelingen.
Voor zo lang het duurtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AbsoluutDaaron leuk dat je er weer bent
Nog net zo'n vleesliefhebber als altijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Unox-muts? Ik heb liever andere worst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |