Vanochtend nog prettig wakker gemaaktquote:
Vertel ons meerquote:Op maandag 13 februari 2023 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanochtend nog prettig wakker gemaakt
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Niet naar dit advies luisteren. Dit komt van een mod. Die hebben het leven al opgegeven.
Nein.quote:
Meer eigen belangquote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was niet echt valentijngerelateerd ofzo
iemand had een muts op, niet barb.quote:
Eerder van de trap zeker?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik wilde je niet onder de bus gooien
Je had een nieuwe boormachine nodig dus TaMieke een kado gedaan?quote:
"Elkaar".quote:Op maandag 13 februari 2023 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben zeker nu weer de enigste die wil weten wat Tami en Arti elkaar gegeven hebben?
De enigste sowieso.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben zeker nu weer de enigste die wil weten wat Tami en Arti elkaar gegeven hebben?
Ik heb Hogwarts spel gekregen. Hij heeft zichzelf de PS5 gekochtquote:Op maandag 13 februari 2023 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Goed cadeau voor zichzelf.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb Hogwarts spel gekregen. Hij heeft zichzelf de PS5 gekocht
Zat Drmarten aardig in de buurt met de boormachinequote:Op maandag 13 februari 2023 17:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb Hogwarts spel gekregen. Hij heeft zichzelf de PS5 gekocht
Boormachine en PS5 gaan niet echt goed samenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zat Drmarten aardig in de buurt met de boormachine
Nouja een kado voor hem zelf bedoelde ik meer.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Boormachine en PS5 gaan niet echt goed samen
U b drillin'quote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb een hele mooie gekocht. Al 2x gebruikt.
Dus nu ga je een ps5 kopen?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een stuk Hogwarts Legacy gekeken op YT, ziet er best tof uit.
Nee, ik game niet dus dat zou geldverspilling zijn denk ikquote:
en toen?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Zat naar een tweedehands PS4 te kijken
"tweedehands"quote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Zat naar een tweedehands PS4 te kijken
Zag wel een enorm betrouwbaar ogende marktplaatsadvertentie langskomen, foto van een ps4 genomen in de auto.quote:
Had de PS4 een gordel om? Dan weet je dat iemand zorgvuldig omgaat met zijn spullen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zag wel een enorm betrouwbaar ogende marktplaatsadvertentie langskomen, foto van een ps4 genomen in de auto.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had de PS4 een gordel om? Dan weet je dat iemand zorgvuldig omgaat met zijn spullen.
Q. lijkt mij wel het type voor een slaapkamer met veel roze en knuffelberen.quote:
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:19 schreef Barbusse het volgende:
Ben er nu al klaar mee. Ga zo wel op een terrasje zitten.
Koffie pakken en lekker naar buiten staren?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.
Ik kan helemaal niks. Nu wachten op de lokale technische dient, maar dat kan 4 uur duren
Ik baal dat ik mijn oortjes niet mee heb, anders ging ik wel even serie kijken ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Koffie pakken en lekker naar buiten staren?
Ahahaha damnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en nu blijkt mijn laptop stuk te zijn.
Ik kan helemaal niks. Nu wachten op de lokale technische dient, maar dat kan 4 uur duren
Go get him girl.quote:
Hopen dat die 3 kinderen en hond van Q niet wakker worden bij het binnensluipen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get him girl.Hij is nu toch zwak vanwege de long covid dus makkelijk te ontvoeren.
Heb altijd een set oortjes in de tas om die redenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik baal dat ik mijn oortjes niet mee heb, anders ging ik wel even serie kijken ofzo.
Q heeft toch zo’ zachte fluffy goedzak hond. Geen waakhondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat die 3 kinderen en hond van Q niet wakker worden bij het binnensluipen.
Zouden ze meehelpen denk je?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat die 3 kinderen en hond van Q niet wakker worden bij het binnensluipen.
En ik ben nu in Barb-land.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get him girl.Hij is nu toch zwak vanwege de long covid dus makkelijk te ontvoeren.
Wat voor hond? Asking for a friend.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vind Q wel typje voor een samoyeedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor hond? Asking for a friend.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind Q wel typje voor een samoyeed
Hahahahaquote:De Samojeed is een sportieve actieve hond, die graag met zijn baas dingen onderneemt.
Klopt wel. Nog geen Barb tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bah, veel te eng en te ver weg.
Wat doe je er dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt wel. Nog geen Barb tegengekomen.
Corona verspreiden. Klimaat verpesten met een korte vliegreis.quote:
quote:
Oh ja.quote:
Lekker accio, levioso en revelio!quote:
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt wel. Nog geen Barb tegengekomen.
Q is bang voor mequote:
Uitverkocht zeker?quote:
Van Lego of 'n eckte?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:10 schreef Faxie het volgende:
Mezelf maar een Valentijnscadeautje gegeven. Auto besteld
Nu wachten
Wil jij ook vrouwen aantrekken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je die ergens wel in een webshop hebt gevonden doe je mij dan een linkje?
Mannen lukt niet dus als er een magneet is die vrouwen aantrekt is dat toch een goed alternatief?quote:
Ik weet niet of dit kinky is, of toch eerder luguber.quote:
Ag vroeger maakten mensen ook lampen van andere mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit kinky is, of toch eerder luguber.
Ik zou sowieso eerder voor vrouwen kiezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mannen lukt niet dus als er een magneet is die vrouwen aantrekt is dat toch een goed alternatief?
Dat is niet erg woke van jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso eerder voor vrouwen kiezen.
En anders hebben ze vast wel een leuke broer ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mannen lukt niet dus als er een magneet is die vrouwen aantrekt is dat toch een goed alternatief?
Ik heb ook nog een broer voor jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders hebben ze vast wel een leuke broer ofzo.
Klopt wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Corona verspreiden. Klimaat verpesten met een korte vliegreis.
Saaiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso eerder voor vrouwen kiezen.
Als ik me als vrouw zou identificeren en lesbisch was zou ik prima scoren op het lhbtq+ spectrumquote:
foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:03 schreef Senn88 het volgende:
Mijn nieuwe tafel is hier met 15 minuten 🥹
Nice, Watvoor auto?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echte
Ga groot deel van mn lego weg doen denk ik
Zal piccie sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nice, Watvoor auto?
Enruimtegebrek?
Doe de mijne nooit wegquote:
Zal ik je n dickpic sturen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb vandaag helemaal niks ontvangen. Zelfs geen folders.
Gezellig!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee. Ben er over uurtje of 5 als het verkeer een beetje meewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |