Heb maar kadotjes gekocht voor de honden :’)quote:Op maandag 13 februari 2023 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon liever op andere dagen.
Wel voor mijn vriendin, niet voor mijn vrouw.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat jij morgen ook flink uitpakt.
Ik stuur de vriendinnen van mijn vrienden ook altijd een anoniem kaartje. Altijd leuk.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel voor mijn vriendin, niet voor mijn vrouw.
Roomtaart? of vanwaar diequote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb al een cadeautje gehad? gekregen? *
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Je hebt mijn adres hè? Of tel ik niet als vriend?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stuur de vriendinnen van mijn vrienden ook altijd een anoniem kaartje. Altijd leuk.
Ik was al op zoek naar een 'one moment of silence for our fallen comrade' meme.quote:
Nu dino er niet meer is, hebben we die niet meer onder sneltoetsquote:Op maandag 13 februari 2023 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een 'one moment of silence for our fallen comrade' meme.
Binnenkort gaan we nog keertje ouderwets op stap.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mijn adres hè? Of tel ik niet als vriend?
Nu ben ik wel benieuwdquote:
:’)quote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb al een cadeautje gehad? gekregen? *![]()
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Over fallen comrades gesproken.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu dino er niet meer is, hebben we die niet meer onder sneltoets
Was niet echt valentijngerelateerd ofzo
Ik denk iets uit de siswet collectie.quote:
Oef ja dat is wel heel klefquote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk iets uit de siswet collectie.
En een golden retriever. En hoewel ik het enorm gun mis ik hem wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die zal wel al getrouwd zijn en baby #1 hebben.
Die hond had hij toch al, de laatste keer dat ie zich meldde?! Of iig een hond.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En een golden retriever. En hoewel ik het enorm gun mis ik hem wel.
Ja geloof het welquote:Op maandag 13 februari 2023 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die hond had hij toch al, de laatste keer dat ie zich meldde?! Of iig een hond.
Dierendag voor vrouwen.quote:
"Fijne Valentijnsdagquote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stuur de vriendinnen van mijn vrienden ook altijd een anoniem kaartje. Altijd leuk.
Niet doen, je bent geen 12.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Ik ben sinds kort aan het daten en het gaat heel goed. Dit hele weekend bij haar geweest.
En dan nu valentijn en ik twijfel of het te vroeg is om iets te doen samen.
Ik heb wel een kaartje gekocht die ik anoniem in haar brievenbus ga doen. Denk door de tekst dat ze wel weet van wie. Goed idee? :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |