Hij is soms naief, maar ook gewoon zo eerlijk en oprecht. Puur Jason. Ik mag dat ook wel. Laat ze allemaal maar lullen. Hij geeft geen fuck (als er af en toe maar een vliegtuigje over komt of hij als eerste word vrijgesteld)quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Al dat gelul van de rest over zijn manieren maar volgens mij mankeert er niet veel aan eigenlijk.
Heb medelijden met de gozer die de wc doet. Hele dag alles in de gaten houden en nooit word het uitgezondenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:41 schreef Fikkert2 het volgende:
zal er bij elke camera iemand zitten? vraagt bart, ja bart er zit daar 160 man in een hok te werken
was je wel blij met mijn vakantie ?quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef engine het volgende:
Man man man iemand heeft Rob weer het woord gegeven en hij laat niet meer los..
Moeimaker is het, wat een slappe drol op krukkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef engine het volgende:
Man man man iemand heeft Rob weer het woord gegeven en hij laat niet meer los..
Ga je nu weer beginnen hou er nu mee opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
was je wel blij met mijn vakantie ?
heb je top gedaan
deze keer niet, maar ik ben al ziekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen hou er nu mee op
Je hebt het aan je zelf te danken als je op vakantie gaat
klopt helemaalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Rob heeft wel gelijk dat veel te veel bewoners nog niet genomineerd zijn. Het gaat sommigen wel erg makkelijk af.
3 nieuwe namen op 't bord zou leuk zijn iddquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Rob heeft wel gelijk dat veel te veel bewoners nog niet genomineerd zijn. Het gaat sommigen wel erg makkelijk af.
Ja, maar dat is toch het spel? Ik snap dat argument nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Klopt, er is alleen nog niet zo vaak genomineerd, en er zijn ook PON's en veel vrijstellingen geweest. Dus ook wel weer een berg flauwekul wat er uit zn muil komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Bartquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:41 schreef Fikkert2 het volgende:
zal er bij elke camera iemand zitten? vraagt bart, ja bart er zit daar 160 man in een hok te werken
Volgens mij was dit gisterenavond allemaalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Wanneer zou Rob dat gezegd hebben over die 2e Chelsea?
Hij kan dat best gezegd hebben, en heb het misschien ook wel opgenomen?
Wat wil je met zo'n hoofd, als nek zou ik ook protesteren om zoiets te dragenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Rob heeft nog steeds last van zijn nek. Het is wel 80% verdwenen maar het is er nog wel.
Ja maar het kan ook het spel zijn om het anders te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch het spel? Ik snap dat argument niet
ik ken niemandquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:50 schreef mario390 het volgende:
rob, ik kenne niks dat zo jammert
als jou
Hep hij weer😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:50 schreef Donna1000 het volgende:
godsamme Rob weer last van zijn knie
ik maak geen TR'squote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
was je wel blij met mijn vakantie ?
heb je top gedaan
We gaan toch niet iedere keer als Mario iets verkeerd zegt dit quoten en vertalen hoop ik?quote:
Je snapt al dat ik er niets over mag zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:53 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke is struisvleugel ook op vakantie?
snap als je er niks over kan zeggen, maar valt op dat ze er niet is
Tenzij mensen zijn insteek appreciëren zal ik er mee stoppenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan toch niet iedere keer als Mario iets verkeerd zegt dit quoten en vertalen hoop ik?
ZENDERCHECK!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snapt al dat ik er niets over mag zeggen.
Fijn dank je. Het is nl geen vertaal Mario COSquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tenzij mensen zijn insteek appreciëren zal ik er mee stoppen
Is wel beetje meten met 2 maten, Charlotte mag wel een briefje schrijven voor Aliquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara was een briefje aan het schrijven voor mama, om mee te geven aan sjaakelien, toen kreeg ze een zendercheck.. mocht niet.
DUH
ze heeft geen streepie door haar naam dus neequote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:53 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke is struisvleugel ook op vakantie?
snap als je er niks over kan zeggen, maar valt op dat ze er niet is
Net als bij Ferrdiquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:57 schreef ledn81 het volgende:
De Leidse R komt steeds meer bij Rob naar boven lijkt het.
Ouwehoerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is wel beetje meten met 2 maten, Charlotte mag wel een briefje schrijven voor Ali
Vond ik van vorige week ook. Weet niet eens meer hoe de week heette. Tis even 3 dagen 'gedoe' en de hamsters in paniek. Daarna is het weer klaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilemma week was wel weer beetje slapen hap
Buiten de veiling was het weer ouderwets niet veel bijzonders
triest vies stinkend stel bij elkaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
die ias zit gewoon nog steeds in z'n badjas
sow!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
triest vies stinkend stel bij elkaar
En die vroeg er niet om zei zequote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Mimi doet dan toch eindelijk zijn shirtje uit voor Chichi
Jajaquote:
chichi gebruikt mimi alleen maar , en mimi is in luvquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Mimi doet dan toch eindelijk zijn shirtje uit voor Chichi
Stiekem vindt ze het misschien toch wel spannendquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Jajaze loopt ook niet de badkamer uit terwijl ze niks aan het doen is.
die staat ook al meer dan een maand droogquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stiekem vindt ze het misschien toch wel spannend
Daarom, en veel soeps zit er verder ook niet inquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
die staat ook al meer dan een maand droog
ali misschienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, en veel soeps zit er verder ook niet in
Phoe helemaal geen idee. Wel een leuke gast om te zien.quote:
Ferrdi was flieft op Lieke de Friese schone met een man en een kind thuis.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik ook , maar ik ken die gozer niet uit BB2 vandaar
Bart is geen ei, die gaat chiara niet helpen, hij observeert stilletjes en ziet heel goed hoe vals ze isquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:09 schreef ben34567 het volgende:
Vind Bart een saaie kandidaat maar hij is toch heel populair op facebook
Het zou goed zijn als hij PON kan winnen om Chiara te helpen maar hij faalt altijd bij de opdrachten/spellen
Op vrijdag alleen de stagiaire denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:41 schreef Fikkert2 het volgende:
ze hebben gemeenschappelijke vijandenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bart is geen ei, die gaat chiara niet helpen, hij observeert stilletjes en ziet heel goed hoe vals ze is
was denk ik nog in mijn korsakoff tijdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ferrdi was flieft op Lieke de Friese schone met een man en een kind thuis.
de enige vijanden die bart heeft zijn de mensen die op bart stemmen, chayron staat iig op zijn lijstquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ze hebben gemeenschappelijke vijanden
dat krijgt ze zeker ( in haar eigen kroegquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjaakelien tegen jolien: 'misschien krijgen we wel weer een feestje vanavond', die denkt serieus dat ze blijft
🤣🤣quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Op vrijdag alleen de stagiaire denk ik.
de tactische verliefdheid ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:24 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de verliefdheid knetterd er gewoon af
Niet meer. Die wou eerder naar expeditie Robinson denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:08 schreef Donna1000 het volgende:
eigenlijk zit er in Bart niet veel aktie in he
Wie ? Jolien of Jacq ? Jolien heeft nog ongeveer 4 uur plamuurtijd nodig in deze toestand.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit krijgt ze toch nooit meer in orde voor 20 uur
Zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Jacq vanavond nog een dilemma krijgen dat ze 10K uit de pot kan blijven
ja beide, ben ook helemaal confuusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie ? Jolien of Jacq ? Jolien heeft nog ongeveer 4 uur plamuurtijd nodig in deze toestand.
Die is binnen 1 minuut klaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:28 schreef odie22 het volgende:
en lesley gaat om 5 voor 8 een keer naar de badkamer![]()
Samen met Rob en Ias.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:28 schreef odie22 het volgende:
en lesley gaat om 5 voor 8 een keer naar de badkamer![]()
Confusion week was toch vorige weekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja beide, ben ook helemaal confuus
ben een beetje traagquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Confusion week was toch vorige week
die doet niks anders dan rukken en ramen lappenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:32 schreef ben34567 het volgende:
Ias heeft schriel lichaam maar is bij het armworstelen sterken dan Ali en Chayron
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
die doet niks anders dan rukken en ramen lappen
Wat is hij van plan?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:34 schreef Fikkert2 het volgende:
Ias gaat zijn zak even scheren voor de live show
Ik dacht tijdens het snel scrollen ff iets heeeeeel anders te zien staanquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens het snel scrollen ff iets heeeeeel anders te zien staan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:35 schreef odie22 het volgende:
en die vieze gluiperd gaat nu staan loeren naar chichi
quote:
kan je het nog douchen noemen, ze staan in de hokje en ze doen 3 druppels water over de oksels en de fluit en klaarquote:
wat is dat dan voor onzinquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week maar een weekje warm water voor love week
Prima, hebben we nog niet gehad, ruzie om wie er mag douchen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik geloof dus echt niet dat 'deze' Big Brother volgende week er een love week van gaat maken. Misschien dinsdag iets, maar ik denk dat ze eerder kiezen voor juist het tegenovergestelde. Of ze geven er een nasty twist aan door overal foto's op te hangen van geliefden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:43 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Prima, hebben we nog niet gehad, ruzie om wie er mag douchen.
Rob: 'die ali staat alweer onder de douche, een aardige jongen hoor maar'
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat 'deze' Big Brother volgende week er een love week van gaat maken. Misschien dinsdag iets, maar ik denk dat ze eerder kiezen voor juist het tegenovergestelde. Of ze geven er een nasty twist aan door overal foto's op te hangen van geliefden.![]()
(Zet mij alsjeblieft in het productieteam van volgend seizoen)
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
zie @:engine, er zijn ook cossers die wel posts lezen van anderen
zie dat lijkt er meer opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou er iemand nog een natte handdoek in de wasmand gooien
Er zijn er die gewoon koud douchen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
kan je het nog douchen noemen, ze staan in de hokje en ze doen 3 druppels water over de oksels en de fluit en klaar
MiMi heeft gisteren zijn tepels geschoren.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Er zijn er die gewoon koud douchen.
ja lesley en de mannenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Er zijn er die gewoon koud douchen.
Omdat het nodig was of omdat hij het nodig had? 😆quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
MiMi heeft gisteren zijn tepels geschoren.
Om mee te geven aan sjaakelienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:04 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat het nodig was of omdat hij het nodig had? 😆
whhhhhuut? kont?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:03 schreef ben34567 het volgende:
Chiara was nu echt wel het lijf en kont van Mich aan het checken
Ik heb ook dit vermoeden hoor, ik ben héél benieuwd wat er direct na de live gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat 'deze' Big Brother volgende week er een love week van gaat maken. Misschien dinsdag iets, maar ik denk dat ze eerder kiezen voor juist het tegenovergestelde. Of ze geven er een nasty twist aan door overal foto's op te hangen van geliefden.![]()
(Zet mij alsjeblieft in het productieteam van volgend seizoen)
Ik moet hier heel hard om lachenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
het zal de wimperlijm wel zijn. dat stinkt naar vis
Ze zijn al drie weken bezig over 'love week' Ik hoop ook dat BB iets anders in petto heeft voor volgende week.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:21 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik heb ook dit vermoeden hoor, ik ben héél benieuwd wat er direct na de live gaat gebeuren...
Wordt ook niks. Jacq met haar koffer naar buiten. Rob handenwrijvend terug naar binnen. Morgen terug een zondag.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:27 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Kan straks helaas niet de liveshow bekijken![]()
Ja de bewoners zijn bezig met love week, maar van bb heb ik eigenlijk alleen nog maar gehoord dat je een kaart voor valentijn mag sturenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze zijn al drie weken bezig over 'love week' Ik hoop ook dat BB iets anders in petto heeft voor volgende week.
Oh en ook helemaal niks doen aan Valentijnsdag
🤭quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey die heel hard gilt : "Oh het is nat"![]()
Dat zal vast schrikken zijn idd
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
lindsey ziet eruit als sumo worstelaar
Echt hè, permanent is zooooooo jaren 80quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:35 schreef Kayro het volgende:
Charlotte zegt dat Ias een permanentje moet doen.
Met van die krulletjes🤣🤣
Heeft haar neefje ook..
Nee veel eerder ook al hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:50 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Volgens mij was dit gisterenavond allemaal
😁🙄🙈precies!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt hè, permanent is zooooooo jaren 80![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:39 schreef Kayro het volgende:
Shit douchemoment van lindsey gemist..
was alleen maar ff naar toilet🤨
Nee niet echtquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft geen streepie door haar naam dus nee
Oh valt me nog mee, ik had Jacq op 5% ingeschatquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
Lijkt niet heel spannend vanavond wie er sowieso mag blijven.
De conclusie en hoe men het verwoord in de uitzending zal de gesprekken in de hut bepalen.
"overweldigende overwinning" zou gepast zijn als ze zoiets benoemen. Maar wellicht laten ze dat open en komen er tijdens loveweeks ook dat soort polls in de hut binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er hebben mensen op Jaqueline gestemd om Rob eruit te krijgen maar dat is niet erg gelukt zie ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh valt me nog mee, ik had Jacq op 5% ingeschat
Ook wel wat Jacq stemmers ook die Rob eruit hopen te stemmen. Had ik ook nog wel willen proberen, maar stem zo ook nog maar even 2x op Jason. Gun die gast wel een recordje mocht dat nog niet eerder zo hoog geweest zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh valt me nog mee, ik had Jacq op 5% ingeschat
Ja ik heb vorige week zo gestemd ook 1 stem aan Jason en 1 stem aan iemand anders, om er 1 uit te stemmen. Achteraf spijt van dus nu gewoon twee op Jasonquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ook wel wat Jacq stemmers ook die Rob eruit hopen te stemmen. Had ik ook nog wel willen proberen, maar stem zo ook nog maar even 2x op Jason. Gun die gast wel een recordje mocht dat nog niet eerder zo hoog geweest zijn.
Toch heb ik wel eens meegemaakt dat iemand die onderaan deze olies stond toch bleef. Je weet niet hoe televisiekijkend Nederland stemt hèquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
De conclusie en hoe men het verwoord in de uitzending zal de gesprekken in de hut bepalen.
"overweldigende overwinning" zou gepast zijn als ze zoiets benoemen.
Maar wellicht laten ze dat open en komen er tijdens loveweek nog dit soort polls in de hut binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
😱 Wat gaat het worden??!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch heb ik wel eens meegemaakt dat iemand die onderaan deze olies stond toch bleef. Je weet niet hoe televisiekijkend Nederland stemt hè
#teamjason zegt dankjewelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:51 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja ik heb vorige week zo gestemd ook 1 stem aan Jason en 1 stem aan iemand anders, om er 1 uit te stemmen. Achteraf spijt van dus nu gewoon twee op Jason
Hup JacJacquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch heb ik wel eens meegemaakt dat iemand die onderaan deze olies stond toch bleef. Je weet niet hoe televisiekijkend Nederland stemt hè
Ook wel benieuwd wat dat met de dynamiek in de groep doet. Het kan hem wel veel van die Ali nominaties opleveren.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
Maar wellicht laten ze dat open en komen er tijdens loveweek nog dit soort polls in de hut binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik deel koude blikkiesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moeten we nog gaan zien, het is een poll en zoveel scheelt het nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Er hebben mensen op Jaqueline gestemd om Rob eruit te krijgen maar dat is niet erg gelukt zie ik
Of rob om voor 10k als 2e weg te mogenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou jacq nog een dilemma krijgen om voor 10k uit de pot te mogen blijven
Punt is dat er een miljioen videoland abbonees zijn en ongeveer 300k kijkers. Die kijken denk ik ook veel streams.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. We gaan het zien zo, nog 2 uurtje en we weten hetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik deel koude blikkiesuit in de COS als Jacq blijft en Rob naar huis gaat, maar verwacht het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ow, zit er een bekende op de bank?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Word voor mij persoonlijk de eerste live show waar het spannend word om te zien wie er gaat.
Welkom bij je eerste liveshow,quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Word voor mij persoonlijk de eerste live show waar het spannend word om te zien wie er gaat.
Het zou leuk zijn als beide zouden gaan maar ik niet dat BB twee NL laat gaan deze week.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow, zit er een bekende op de bank?
Voor mij is het de minst spannende, jason blijft en die andere 2 mogen allebei
Neen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef spapaars het volgende:
Zal die mopperkont Rob eindelijk opzouten?
Van mij mag kakkelien eerst gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef spapaars het volgende:
Zal die mopperkont Rob eindelijk opzouten?
lkkr pleitos die 2quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als beide zouden gaan maar ik niet dat BB twee NL laat gaan deze week.
Arme Chayron, hij denkt echt dat hij "de shit" is..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:07 schreef ledn81 het volgende:
De wannabees en Mies proberen geluiden van de buitenwereld op te vangen [ afbeelding ]
Ik vind hem best wel "shit"... zonder "de"..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:09 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Arme Chayron, hij denkt echt dat hij "de shit" is..
Deze 💯💥quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:11 schreef suzi1 het volgende:
ik wil chichi een keer sharon zien aanpakken
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:10 schreef Krambo het volgende:
Ah de sfeer is al gezet voor na de liveshow
Denk niet dat Chiara haarzelf gaat nomineren hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
uhuh, volgende keer staat ze erop
Ali denkt steeds met zn Pikkkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of kleine Ali nu nog steeds de baas is, of dat grote Ali zijn hersens gaat gebruiken
Stom moment om te liegenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:11 schreef Ireth het volgende:
Chiara gooit nu Jolien en Lotje voor de bus...
Zij wou Danny er niet uit
Dat is ook ieder jaar hetzelfde verhaal, alsof ze allemaal voor het eerst zo'n ding gebruikenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:13 schreef Dragonbullet het volgende:
Waarom doen mensen dat toch: tanden "poetsen" met een electrische tandenborstel? Je moet dat ding gewoon stil houden
Omdat het te langzaam gaat hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:13 schreef Dragonbullet het volgende:
Waarom doen mensen dat toch: tanden "poetsen" met een electrische tandenborstel? Je moet dat ding gewoon stil houden
Ik heb het precies gemist. Jammer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:13 schreef -river- het volgende:
LOL dat was even gezellig tussen Ali en de boze stiefdochter.
Ja die wil praten over chiara maar MA zit erbijquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali zit te denken je ziet aan zijn gezicht dat er iets hem niet lekker zit
Snap niet dat je polls of berichten van Oliver De Volder post.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat heeft die persoonlijke rancune met het resultaat van de poll te maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Snap niet dat je polls of berichten van Oliver De Volder post.
Is een eikel eerste klas, alleenheerser over zijn pagina. Post niks wat hij niet wil over bewoners die je minder vind dan hij of je wordt er uit geflikkerd. Heb ik hem privé ook al gestuurd, maar geen reactie van die dictator.
Ze was er toch ingebleven tegenover Jacq (misschien ook tegenover Rob)quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij realiseert zich dat hij een fout gemaakt heeft met zijn nominaties...
Dat heeft hij zeker, daardoor zal hij mijn stem niet krijgen als hij op de bank komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij realiseert zich dat hij een fout gemaakt heeft met zijn nominaties...
Ik snap dat je hem niet mag, ik vind het ook een eikel, maar die poll was altijd wel leidend met de uitslag. Vooral omdat er ongeveer 10.000 mensen stemden. Dus vandaar post ik hem. Salar pollt sinds een paar weken ook en heeft ook ongeveer zoveel stemmen. Dus wellicht hanteren we binnenkort alleen Salar zijn poll en negeren we de Volder.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Snap niet dat je polls of berichten van Oliver De Volder post.
Is een eikel eerste klas, alleenheerser over zijn pagina. Post niks wat hij niet wil over bewoners die je minder vind dan hij of je wordt er uit geflikkerd. Heb ik hem privé ook al gestuurd, maar geen reactie van die dictator.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:28 schreef Ireth het volgende:
Hij mag terug komen als ie 30 is?? Verwacht ze dat ie nog groeit ofzo??
Ik weet bijna zeker dat er een keer gezoend gaat worden als ze gedronken hebben😊quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze vind hem wel leuk ze vraagt hij is echt jong he en dat herhaling van 5 keer is meer bevestiging vragen aan de rest haha
Absoluut, alleen dat karakter hé...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:28 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara en Jolien zien er goed uit, moet gezegd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |