Hij is soms naief, maar ook gewoon zo eerlijk en oprecht. Puur Jason. Ik mag dat ook wel. Laat ze allemaal maar lullen. Hij geeft geen fuck (als er af en toe maar een vliegtuigje over komt of hij als eerste word vrijgesteld)quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Al dat gelul van de rest over zijn manieren maar volgens mij mankeert er niet veel aan eigenlijk.
Heb medelijden met de gozer die de wc doet. Hele dag alles in de gaten houden en nooit word het uitgezondenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:41 schreef Fikkert2 het volgende:
zal er bij elke camera iemand zitten? vraagt bart, ja bart er zit daar 160 man in een hok te werken
was je wel blij met mijn vakantie ?quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef engine het volgende:
Man man man iemand heeft Rob weer het woord gegeven en hij laat niet meer los..
Moeimaker is het, wat een slappe drol op krukkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef engine het volgende:
Man man man iemand heeft Rob weer het woord gegeven en hij laat niet meer los..
Ga je nu weer beginnen hou er nu mee opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
was je wel blij met mijn vakantie ?
heb je top gedaan
deze keer niet, maar ik ben al ziekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen hou er nu mee op
Je hebt het aan je zelf te danken als je op vakantie gaat
klopt helemaalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Rob heeft wel gelijk dat veel te veel bewoners nog niet genomineerd zijn. Het gaat sommigen wel erg makkelijk af.
3 nieuwe namen op 't bord zou leuk zijn iddquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Rob heeft wel gelijk dat veel te veel bewoners nog niet genomineerd zijn. Het gaat sommigen wel erg makkelijk af.
Ja, maar dat is toch het spel? Ik snap dat argument nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Klopt, er is alleen nog niet zo vaak genomineerd, en er zijn ook PON's en veel vrijstellingen geweest. Dus ook wel weer een berg flauwekul wat er uit zn muil komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Bartquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:41 schreef Fikkert2 het volgende:
zal er bij elke camera iemand zitten? vraagt bart, ja bart er zit daar 160 man in een hok te werken
Volgens mij was dit gisterenavond allemaalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Wanneer zou Rob dat gezegd hebben over die 2e Chelsea?
Hij kan dat best gezegd hebben, en heb het misschien ook wel opgenomen?
Wat wil je met zo'n hoofd, als nek zou ik ook protesteren om zoiets te dragenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Rob heeft nog steeds last van zijn nek. Het is wel 80% verdwenen maar het is er nog wel.
Ja maar het kan ook het spel zijn om het anders te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch het spel? Ik snap dat argument niet
ik ken niemandquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:50 schreef mario390 het volgende:
rob, ik kenne niks dat zo jammert
als jou
Hep hij weer😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:50 schreef Donna1000 het volgende:
godsamme Rob weer last van zijn knie
ik maak geen TR'squote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
was je wel blij met mijn vakantie ?
heb je top gedaan
We gaan toch niet iedere keer als Mario iets verkeerd zegt dit quoten en vertalen hoop ik?quote:
Je snapt al dat ik er niets over mag zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:53 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke is struisvleugel ook op vakantie?
snap als je er niks over kan zeggen, maar valt op dat ze er niet is
Tenzij mensen zijn insteek appreciëren zal ik er mee stoppenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan toch niet iedere keer als Mario iets verkeerd zegt dit quoten en vertalen hoop ik?
ZENDERCHECK!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snapt al dat ik er niets over mag zeggen.
Fijn dank je. Het is nl geen vertaal Mario COSquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tenzij mensen zijn insteek appreciëren zal ik er mee stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |