Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:10 schreef Kayro het volgende:
Charlotte heeft privileges??
Stabiliteit wordt door moeder van buitenaf aangegeven.. (moeder)
Charlotte zit in een therapeutisch centrum ofzo ??
Gewoon een dramaqueen.. veel poppenkast wel wat gewend in die jaren LA.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Met alle respect, maar Charlotte is wel een beetje instabiel, als je het mij vraagt.
Vraag me of haar deelname haar echt zoveel goed gaat doen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pompwagen eronder en lekker het huis uit rollen vanavond
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pompwagen eronder en lekker het huis uit rollen vanavond
Vanavond fikken ze elkaar weer af zo gaat datquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef Dragonbullet het volgende:
Zo, een paar uur gekonkel verder, zitten Chiara, Charlotte en Jolien gezellig haartjes te vlechten 🤯
Para!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Gewoon een dramaqueen.. veel poppenkast wel wat gewend in die jaren LA.
CHAYRON zit dichterbij een psychose🤣🤣
Tijd voor mij om even wat anders te doenquote:
je kann je ook op de kop stellen van mequote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tijd voor mij om even wat anders te doen
nach meer dann en week weer en avond nacht de streamquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara doet het goed de laatste tijd
Haartinsels!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:50 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is Jolien nu met het haar van Charlotte aan het doen lijkt wel of ze extentions zet?
Oh grappigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Haartinsels!!
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Hallelujah 🙌 prace the lordquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron dat we kunnen eten is al een geschenk op zich
Sommige stukken wel.. van die vork eten en terug in de pan...quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sommige stukken wel.. van die vork eten en terug in de pan...
Volgens mij niet over jolienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte moet niet miepen, roddelt er ook lekker op los
Als ze BB bekend zijn vorige edities hadden ze kunnen weten van social mediaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:41 schreef rinardo het volgende:
De dochter van Rob over Rob
[ link | afbeelding ]
ja tochquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Als ze BB bekend zijn vorige edities hadden ze kunnen weten van social media
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:20 schreef rinardo het volgende:
ze hebben geen leuke dingen gehoord in de dbk , nu Chiara ook weer treurig, ik denk echt dat ze zijn aangesproken over het pesten roddelen enzo
Was die weg dan hahaha miste hem nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tijd voor mij om even wat anders te doen
Hottub mocht niet deze week.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:25 schreef ben34567 het volgende:
Waarom gaan ze niet meer in hottub of sporten
Deze week geen warm water dus geen hottubquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:25 schreef ben34567 het volgende:
Hottub is warm water, en mag deze week niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:25 schreef ben34567 het volgende:
Ah ja ik dacht dat de dilemmaweek al tijdje over was. De dagen gaan traag vooruitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Deze week geen warm water dus geen hottub
Ze mogen het niet hebben over onderwerpen die nog in programma moeten, ze mogen niet over productie praten, ze mogen niet praten over bepaalde dingen die in DBK besproken worden, of er is iets mis met de zenderquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:26 schreef czvt het volgende:
Kunnen we even uitgebreid de term "zendercheck" behandelen betreffende de argumenten/gesprekken die de aanleiding geven? Censuur dat we niet mogen horen en dat de bewoners beperkingen verschaft.
Al de bewoners of bepaald groepje?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:20 schreef rinardo het volgende:
ze hebben geen leuke dingen gehoord in de dbk , nu Chiara ook weer treurig, ik denk echt dat ze zijn aangesproken over het pesten roddelen enzo
Ze mogen deze week niet in de hottub, ze hadden hem wel kunnen schoonmakenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:25 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze mogen deze week niet in de hottub, ze hadden hem wel kunnen schoonmaken![]()
Daar komen ze pas achter als ze er weer in mogen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Idd. Goed gezien.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee niemand is echt een helder lichtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Hebben ze vast niet aan gedacht
Ja je bent schoon of je bent schoon !quote:
Oh vind wel leuk, helemaal leuk als je uit gaatquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat ziet dat haar van Charlotte er uit met die glinster stroken erdoor
En in Middelkerke dan...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:35 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft toch wel een bizarre kledingstijl. Zal wel hip en fashionable zijn in L.A.
Ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oh vind wel leuk, helemaal leuk als je uit gaat
Akkoord. Ik vind het wel zielig om deze bende werklozen/hersenloze personen bezig te horen en elkaar te verwijten wat ze zelf doen. Buiten Rob, Jacqueline, Bart, Chaira en Jason zijn het allemaal kindjes die elkaar verloochenen omwille van de pot. Dat wij alleen hier een mening over hebben is prima maar wat een niveau is me dat hier. Dit zijn programma's die thuishoren in Rusland, China, Syrie, Turkije of Noord-Korea maar toch niet in democratische landen. Dit is gewoon fake amusement. Voor alle duidelijkheid acht ik mezelf ook schuldig om dit nog steeds te volgen maar gezien alle onzin die deze mensen behandelen heb ik medelijden met hun vrienden, kennissen en familie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze mogen het niet hebben over onderwerpen die nog in programma moeten, ze mogen niet over productie praten, ze mogen niet praten over bepaalde dingen die in DBK besproken worden, of er is iets mis met de zender
Ehm, ik zal nog eens goed naar hem kijken en zien of ik dingen herken..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:40 schreef Jockari het volgende:
Wat klopt hier nog van ?
• Zestigplusser
• Gepensioneerd
• Euh ...
[ afbeelding ]
Was degene die doorhad dat vlaanderen en wallonië verticale taalgrens in België heeft ipv horizontale. Zo slim dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:43 schreef ben34567 het volgende:
waarom is chayron zo slim en weet die alles
Zit een grammatica fout in, moet zijn 'ik ben iemand die iets kan ombuigen naar negatieve situaties'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:40 schreef Jockari het volgende:
Wat klopt hier nog van ?
• Zestigplusser
• Gepensioneerd
• Euh ...
[ afbeelding ]
Weekend-dressing overdag bij de jeugd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom loopt Ias nog in badjas!? Krijgt die niet eens een waarschuwing?![]()
Als ik zo negatief over het programma zou denken dan zou ik absoluut niet kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:41 schreef czvt het volgende:
[..]
Akkoord. Ik vind het wel zielig om deze bende werklozen/hersenloze personen bezig te horen en elkaar te verwijten wat ze zelf doen. Buiten Rob, Jacqueline, Bart, Chaira en Jason zijn het allemaal kindjes die elkaar verloochenen omwille van de pot. Dat wij alleen hier een mening over hebben is prima maar wat een niveau is me dat hier. Dit zijn programma's die thuishoren in Rusland, China, Syrie, Turkije of Noord-Korea maar toch niet in democratische landen. Dit is gewoon fake amusement. Voor alle duidelijkheid acht ik mezelf ook schuldig om dit nog steeds te volgen maar gezien alle onzin die deze mensen behandelen heb ik medelijden met hun vrienden, kennissen en familie.
Blijkbaar mag alles op zaterdagquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom loopt Ias nog in badjas!? Krijgt die niet eens een waarschuwing?![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weekend-dressing overdag bij de jeugd.
Alle respect voor je mening. Denk het soms ook. Maar is dit niet iets wat er overal wordt uitgezonden ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:41 schreef czvt het volgende:
[..]
Akkoord. Ik vind het wel zielig om deze bende werklozen/hersenloze personen bezig te horen en elkaar te verwijten wat ze zelf doen. Buiten Rob, Jacqueline, Bart, Chaira en Jason zijn het allemaal kindjes die elkaar verloochenen omwille van de pot. Dat wij alleen hier een mening over hebben is prima maar wat een niveau is me dat hier. Dit zijn programma's die thuishoren in Rusland, China, Syrie, Turkije of Noord-Korea maar toch niet in democratische landen. Dit is gewoon fake amusement. Voor alle duidelijkheid acht ik mezelf ook schuldig om dit nog steeds te volgen maar gezien alle onzin die deze mensen behandelen heb ik medelijden met hun vrienden, kennissen en familie.
Ik wil realiteit (positief) zien en geen fake news (negatief).quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik zo negatief over het programma zou denken dan zou ik absoluut niet kijken.
De knoppen zijn nog niet geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
goedemiddag, niks gemist sinds ik het gesprek tussen jolien en rob zie ik.
rob gelooft denk ik echt wat hij zat te verkondigen tegen jolien. (allemaal niet zo bedoeld, zegt er soms wat van.) jolien weer mee in zijn draai.. wilde hem eerst ook zeggen dat ze de negativiteit zat is.. maar niet gehoord vanmorgen.
Eerder dat ze nu weer chiara gaat geloven omdat rob zei dat die zoo eerlijk is..
is er ook niet meer gedrukt op de palen buiten? lees er niks van terug hier
ah dat had ik niet terug gelezen. Wel goed dat charlotte dat heeft uitgesproken. ben benieuwd of we dat weer vaker gaan zien nu rob haar denk ik heeft omgepraat..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De knoppen zijn nog niet geweest.
Charlotte heeft Jolien nog aangeven dat ze het lastig vind dat Jolien, ook met Chiara staat te fluisteren etc.
mooie gedachten.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:47 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik wil realiteit (positief) zien en geen fake news (negatief).
Dan zou een vrolijke documentaire een optie zijn. Maar goed iedereen heeft recht op zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:47 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik wil realiteit (positief) zien en geen fake news (negatief).
fake amusement dat is toch waar tv op dit moment om draait?quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik zo negatief over het programma zou denken dan zou ik absoluut niet kijken.
kijk, we wisten vanmorgen al dat je hier vanavond of morgen mee zou komen, dat doe je elke xquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik was gewoon sarcastisch vanmorgen, ik weet ook wel dat Jason als eerste safe is vanavond
nee, kloptquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
goedemiddag, niks gemist sinds ik het gesprek tussen jolien en rob zie ik.
rob gelooft denk ik echt wat hij zat te verkondigen tegen jolien. (allemaal niet zo bedoeld, zegt er soms wat van.) jolien weer mee in zijn draai.. wilde hem eerst ook zeggen dat ze de negativiteit zat is.. maar niet gehoord vanmorgen.
Eerder dat ze nu weer chiara gaat geloven omdat rob zei dat die zoo eerlijk is..
is er ook niet meer gedrukt op de palen buiten? lees er niks van terug hier
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk, we wisten vanmorgen al dat je hier vanavond of morgen mee zou komen, dat doe je elke x
hoeft ook niet echt, ik weet genoeg zelf, wie ik wil supporten en wie nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:55 schreef suzi1 het volgende:
ja voice4e, zo gaan we natuurlijk niks van je serieus nemen. maar kan je bedoeling zijn.
geeft mij alleen maar reden geen uitleg te geven aan je over wat dan ook
Er is een lied met de tekst "als de rook om je hoofd is verdwenen". Ik verloochen het zonlicht niet. Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mooie gedachten.
de realiteit is helaas altijd nega
Maar zijn keuze was juist tactisch. Hij wou Chiara nog zien openbloeien en zeker een exit Rob of Jacq hebben. Indien hij Chiara nomineerde was hij nog niet zeker dat Rob of Jacq zouden verliezen en riskeert hij exit Chiara. Jason nomineren was slimme zet omdat hij tegen Mich en Danny won dus weet Ali : hij wint ook minstens tegen Jacq.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali vind ik gewoon te soft en dat hebben we deze week wel gezien hoe de PON hem totaal heeft gebroken, als hij gewoon tactisch had gestemd had hij gewoon Chiara moeten kiezen,
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
ben weer weg, verjaardag, laters allemaal!
veel plezierquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
Zo wat een verschil.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
ik hoop dat er bij jason vertelt wordt hoe ontzettend populair hij is.
[ twitter ]
gestemd op Michelangelo, maar ik heb Jason, Bart op een mooie tweede en derde plaatsquote:
quote:
Ze staat tweedequote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wist ook niet, ik dacht dat he eiland van griekenland was
De poll hierquote:
wereld reiziger jij hequote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ooit vijf minuten geweest
De productie zei dat het leek of Salar op vakantie was geweest.. ze hadden vorig seizoen veelvuldig in bikini in de tuin gelegen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte en lindsie zitten buiten op stream 2
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:30 schreef rinardo het volgende:
die reactie eronder lol, ja dat is vragen om commentaar met zo weinig stemmen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach het Jacq en Chiara koffie moment met een stroopwafel
Robbie er ook bij
Me is crying Ben zat van die lui. Doe ik net de tweede stream om ze te ontwijken zie ik ze hier weer verschijnenquote:
Ik geloof haar meteenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "Rob is een lieve man. Echt een levensgenieter."
Gaan ze echt niet doen. Maar populair is hij wel volgens mij. En ligt echt niet aan dat vliegtuigje hoor (zal Rob wel vertellen, maar helaas).quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
ik hoop dat er bij jason vertelt wordt hoe ontzettend populair hij is.
[ twitter ]
mamma en dochter roddelqueensquote:
Tamusement zeggen we hier !quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
Me too !quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gestemd op jason. Maar Bart en Michelangelo komen op de tweede plaats
Ja dat was Naomie die haar er jankend uitstemde waarna ze meteen iets met Georgie begon. Opdracht van de produktie, lag er dik bovenopquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason mega populair..
Kunnen jullie je misschien Isa herinneren uit Uto 1? Daar is Jason nog niets bij en die vloog er toch mooi een maand van te voren uit.
Ondertussen proberen ze tafeltennis weer in elkaar te zetten
Die is op 4 weken tijd; 20 jaar ouder geworden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:16 schreef ledn81 het volgende:
Kan niet wachten tot loveweek begint![]()
edit : wist niet naar wie ie zo liefdevol keek, maar zie aan het kleurrijke bloesje dat het Lesley Lindsey was
[ afbeelding ]
bij jou veelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
love week in big brother, wat kan daar nou verkeerd mee gaan
Echt he, ik heb steeds het gevoel dat ze daar niet vrijwillig zit maar dat haar man het ziet als een mooie reclame voor het cafe. (Ik denk dat er nu niemand meer gaat komen)quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:46 schreef ben34567 het volgende:
Bij Jacq merk ik niets van (levens) genot dat ze in dat huis mag zijn. Bizarre casting
Ik ben een keer naar de Maagdeneilanden geweest. Na mijn vertrek heette dat gewoon de Eilanden.quote:
Ja en ik krijg de indruk dat ze gewoon hoopt dat ze er vanavond uit magquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Echt he, ik heb steeds het gevoel dat ze daar niet vrijwillig zit maar dat haar man het ziet als een mooie reclame voor het cafe. (Ik denk dat er nu niemand meer gaat komen)
Hoe komen ze aan die stroopwafel??quote:
Nee ik vraag me ook echt af wat ze daar doet.. niks is leuk, niks boeit haar, coins niet, pon niet, tv niet, social media niet, winnen niet, de wall niet, thee zonder koekjes niet. Echt, schiet mij maar lek, aldus jacqie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:46 schreef ben34567 het volgende:
Bij Jacq merk ik niets van (levens)genot dat ze in dat huis mag zijn. Bizarre casting
Chiara had van de week een pak gekocht waar ze zuinig mee zou zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die stroopwafel??
Ik heb Jason kaart gestuurd met stroopwafels, zal toch zeker niet he!
Tnx, beter..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Chiara had van de week een pak gekocht waar ze zuinig mee zou zijn
Chiara heeft heel lang geleden een pak met 10 stroopwafels gekocht in de wall, ze zei toen meteen al , dat ze er heel lang mee ging doen, ik lees hier even terug dat ze ze 25 januari al hadquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die stroopwafel??
Ik heb Jason kaart gestuurd met stroopwafels, zal toch zeker niet he!
volgens mij de 2e week gekocht ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Chiara heeft heel lang geleden een pak met 10 stroopwafels gekocht in de wall, ze zei toen meteen al , dat ze er heel lang mee ging doen, ik lees hier even terug dat ze ze 25 januari al had
Koos1958 in BB / [BB '23 COS #88] Flaske freubeltijd
ja lovequote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
klopt niet dat doe ik nu uitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nederlands kan je niet maar Engels is ook je sterkste kant niet.
Rob en Chiara in bed ? Rob weet niet waarom, Chiara wil een vrijstelling.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
hou opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob en Chiara in bed ? Rob weet niet waarom, Chiara wil een vrijstelling.
Laten we hem gewoon over slaan en verder gaan met streams zonder Jacqquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen we niet even fast forward naar de live
Ook al gedacht.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:07 schreef suzi1 het volgende:
zit lins er alleen in voor wat extra kleur. je ziet/hoort haar amper
ze hadden een lesobo nodig om het divers te maken?
of gaat ze komende week zingen voor de win
Zou subliem zijn, maar ik vrees het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Laten we hopen dat Opa en Oma samen gaan vanavond
Van de week zei ze nog, dat op zich wel haar type is, maar te klein van stukquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:12 schreef ben34567 het volgende:
Vindt Chiara Mich echt aantrekkelijk of voert ze een show ?
Chagrijn, euh bedoel Chiara vindt enkel Mario aantrekkelijk. Dus ze voert een show.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk het ook niet, maar zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou subliem zijn, maar ik vrees het niet.
Alles uit de kast voor de finalequote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:12 schreef ben34567 het volgende:
spijtig zo dichtbij maar toch zo verquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van de week zei ze nog, dat op zich wel haar type is, maar te klein van stuk
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chagrijn, euh bedoel Chiara vindt enkel Mario aantrekkelijk. Dus ze voert een show.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar zou wel mooi zijn
Kan volgende week onze priester weg
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chagrijn, euh bedoel Chiara vindt enkel Mario aantrekkelijk. Dus ze voert een show.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
spijtig zo dichtbij maar toch zo ver
ja daarom denk ik toch beetje aan het faken omdat Mich populair is en ze heeft nieuwe bondgenoten nodig na exit jacqquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry maar Chiara past totaal niet bij Mich A Zij is geestelijjk veel verder dan Mich A
wie is enkel mario?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
doelde ook meer op @ben34567quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry maar Chiara past totaal niet bij Mich A Zij is geestelijjk veel verder dan Mich A
Alleen Marioquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is enkel mario?![]()
ik was nur enkel van
mijn oma
Ze vindt zijn lijf aantrekkelijk, meer dan dat zie ik nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:12 schreef ben34567 het volgende:
Ben @ben34567 please translate.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is enkel mario?![]()
ik was nur enkel van
mijn oma
Ik blijf zoeken. Ze hebben nog geen relatiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoef je niet meer naar een boot te zoeken
@:ben34567 heb je een boot?
Ze hebben een paar drankjes nodigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:23 schreef ben34567 het volgende:
Damn Mich en Chiara gaan echt nog bashen in bed hoe ze naar hem kijkt
Ze kan goed fake doen, Aldus haar eigen woordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:23 schreef ben34567 het volgende:
Damn Mich en Chiara gaan echt nog bashen in bed hoe ze naar hem kijkt
Moeten ze wel opschietenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:24 schreef Jockari het volgende:
Dit wordt misschien nog iets. Allebei oostenrijkse, ik bedoel italiaanse roots. Moet kunnen.
[ afbeelding ]
Heb lang nagedacht maar bij deze vind ik de context met zijn oma nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ben @:ben34567 please translate.
Kom maar door FEBO vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben een paar drankjes nodig
hij is toch en kleine bubi vor haarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:24 schreef Jockari het volgende:
Dit wordt misschien nog iets. Allebei oostenrijkse, ik bedoel italiaanse roots. Moet kunnen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heb lang nagedacht maar bij deze vind ik de context met zijn oma niet
Kleinkind gok ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:24 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
dat ik de enkelzon van oma wasquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
hij is toch een kleine baby voor haarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is toch en kleine bubi vor haar
5 minute na de 1e zoen voelt MA zich al door wat dan ook gekwetst, die gaan niet batsen daarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben een paar drankjes nodig
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:27 schreef engine het volgende:
Rob op een stokje zit ook in de koffer
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
hij is toch een kleine baby voor haar
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om stapeldol op te worden![]()
Zou kunnen maar laat die zoen maar komenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
5 minute na de 1e zoen voelt MA zich al door wat dan ook gekwetst, die gaan niet batsen daar
Goeie gozer die Jasonquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:26 schreef Fikkert2 het volgende:
Jason maakt even een opmerking dat hij niet van het roddel gelul is. MA: 'ik ook niet' Jason:'maar je hebt het nu toch ook over..."
Jason boeit het echt niets tegenover wie hij staat, hij zegt gewoon wat hij wil
Ze hebben deze relatie al sinds dat ze erin kwamquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ja daarom denk ik toch beetje aan het faken omdat Mich populair is en ze heeft nieuwe bondgenoten nodig na exit jacq
begin me af te vragen of er buiten fok door fanteams op bep. mensen wordt gestemd of dat er echt zoveel Jasonfan zijn hahaquote:
Gelukkig stel je voor dat hij nog 6 weken in de woonkamer staatquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:27 schreef engine het volgende:
Rob op een stokje zit ook in de koffer
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
hij is toch een kleine baby voor haar
Jason is echt heel populair overal. Underdog en paar mensen die lelijk tegen hem doen maken hem heel populair. Ben benieuwd wat dat doet als Jacq, Rob e.d. wegvallen. Maar Jason doet het goed bij de jonge 'meisjes'. Net als Jill en Salar destijds. Noem Jason in een tweetje of YT titel van filmpje en het heeft direct meer likes en views. En dat zijn ook wel 'stemmers'.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
begin me af te vragen of er buiten fok door fanteams op bep. mensen wordt gestemd of dat er echt zoveel Jasonfan zijn haha
Al dat gelul van de rest over zijn manieren maar volgens mij mankeert er niet veel aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason is echt heel populair overal. Underdog en paar mensen die lelijk tegen hem doen maken hem heel populair. Ben benieuwd wat dat doet als Jacq, Rob e.d. wegvallen. Maar Jason doet het goed bij de jonge 'meisjes'. Net als Jill en Salar destijds. Noem Jason in een tweetje of YT titel van filmpje en het heeft direct meer likes en views. En dat zijn ook wel 'stemmers'.
Hard wiebelenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
ik denk chiara will wat hardes in bed
michi moet zich zeker erder 5 uren
hard wiebelen
ik denk Chiara wil wat hardsex in bedquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
ik denk chiara will wat hardes in bed
michi moet zich zeker erder 5 uren
hard wiebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |