Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:10 schreef Kayro het volgende:
Charlotte heeft privileges??
Stabiliteit wordt door moeder van buitenaf aangegeven.. (moeder)
Charlotte zit in een therapeutisch centrum ofzo ??
Gewoon een dramaqueen.. veel poppenkast wel wat gewend in die jaren LA.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Met alle respect, maar Charlotte is wel een beetje instabiel, als je het mij vraagt.
Vraag me of haar deelname haar echt zoveel goed gaat doen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pompwagen eronder en lekker het huis uit rollen vanavond
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pompwagen eronder en lekker het huis uit rollen vanavond
Vanavond fikken ze elkaar weer af zo gaat datquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef Dragonbullet het volgende:
Zo, een paar uur gekonkel verder, zitten Chiara, Charlotte en Jolien gezellig haartjes te vlechten 🤯
Para!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Gewoon een dramaqueen.. veel poppenkast wel wat gewend in die jaren LA.
CHAYRON zit dichterbij een psychose🤣🤣
Tijd voor mij om even wat anders te doenquote:
je kann je ook op de kop stellen van mequote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tijd voor mij om even wat anders te doen
nach meer dann en week weer en avond nacht de streamquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara doet het goed de laatste tijd
Haartinsels!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:50 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is Jolien nu met het haar van Charlotte aan het doen lijkt wel of ze extentions zet?
Oh grappigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Haartinsels!!
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Hallelujah 🙌 prace the lordquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron dat we kunnen eten is al een geschenk op zich
Sommige stukken wel.. van die vork eten en terug in de pan...quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sommige stukken wel.. van die vork eten en terug in de pan...
Volgens mij niet over jolienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte moet niet miepen, roddelt er ook lekker op los
Als ze BB bekend zijn vorige edities hadden ze kunnen weten van social mediaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:41 schreef rinardo het volgende:
De dochter van Rob over Rob
[ link | afbeelding ]
ja tochquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Als ze BB bekend zijn vorige edities hadden ze kunnen weten van social media
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:20 schreef rinardo het volgende:
ze hebben geen leuke dingen gehoord in de dbk , nu Chiara ook weer treurig, ik denk echt dat ze zijn aangesproken over het pesten roddelen enzo
Was die weg dan hahaha miste hem nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tijd voor mij om even wat anders te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |