Dacht dat nu ook de namen op de flaskes stonden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jacq heeft dr erste coins ontvangen en het voelt goed ,aldus Jacq
Woonkamer, flaske opleuken ..ieder mensje zn eigen kleur en glitters
Buiten ; getok rond het badje
En hier mogen ze nu de tape wel voor gebruiken?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze die flaskes nu eerst eens goed afwassen. Bah dat gelurk aan die dopjes de hele tijd.
Dat versieren is ook niet origineel
Heel veel doen ze herhalen van andere seizoenenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze die flaskes nu eerst eens goed afwassen. Bah dat gelurk aan die dopjes de hele tijd.
Dat versieren is ook niet origineel
Top ideequote:Op woensdag 25 januari 2023 16:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En hier mogen ze nu de tape wel voor gebruiken?
Iedereen die tape gebruikt om te versieren - 2 coins!
Niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:Benny Danny staat 2 keer in de OP?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krijg het niet hersteld
<![]()
solly
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:19 schreef Benny het volgende:
Als dit roddelen nou een beetje door gaat, moeten ze er misschien volgende week of de week erna ff een transparantie week doen. Waarbij ze op willekeurige momenten livebeeld vanuit een andere kamer, tweets en/of opnames laten zien. Wil je niet dat het wordt vertoond, dan kost het je coins
Of puur alleen de uitspraken uitgetypt laten zien en dan raden door wie het gezegd isquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:19 schreef Benny het volgende:
Als dit roddelen nou een beetje door gaat, moeten ze er misschien volgende week of de week erna ff een transparantie week doen. Waarbij ze op willekeurige momenten livebeeld vanuit een andere kamer, tweets en/of opnames laten zien. Wil je niet dat het wordt vertoond, dan kost het je coins
Had ik vanmiddag ook geflikker voor me oog en dan zie je idd maar met 1 oogquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:37 schreef ledn81 het volgende:
Chayron voelt zich niet top na het sporten. Waarschijnlijk migraine. Dan moet ie naar bed met een asperientje.
[ afbeelding ]
gister toch al? daar wilde ze 3 maanden mee uitkomen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara had toch 10 stroopwafels gekocht. Heeft ze daar nog van gedeeld met de anderen of niet. De anderen delen wel als het kan van dat soort dingen maar heb stroopwafels niet gezien. Maar kan het gemist hebben dus vandaar mijn vraag.
Was eerder vanmiddag spannender Danny loopt dus al wat uit. Zal wel voorspelbaar worden denk zaterdag Of er moet nog iets geks gebeurenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gaat nog spannend worden tussen die 2
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
zou een leuke twist zijn als ze haar erin laten en danny er echt uit gaat
Ali is groenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh arme ali heeft hij net warm water , nogal lullig aangezien het met een coin betaald is
Zo, mijn stemmen er ook even bijgezet: Danny eruit / Rob blijftquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef rinardo het volgende:
De uitslag tot nu toe van mijn pols vanmorgen, als je nog wilt stemmen, ik doe de linken er bij
rinardo in BB / [BB '23 COS #86] Waarin de douche niet werkt
rinardo in BB / [BB '23 COS #86] Waarin de douche niet werkt
[ link | afbeelding ]
klopt kom er nu net ook achter dat ik me vergiste!quote:
Zijn de nominaties al officieel?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Danny weet weer wat er gaat gebeuren
Jullie moeten nomineren, dat heb ik wel eens gezien. rond de de tafel![]()
Ik denk het niet![]()
[ afbeelding ]
ik denk een vrijstelling voor een genomineerde..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Danny weet weer wat er gaat gebeuren
Jullie moeten nomineren, dat heb ik wel eens gezien. rond de de tafel![]()
Ik denk het niet![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |