Dacht dat nu ook de namen op de flaskes stonden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jacq heeft dr erste coins ontvangen en het voelt goed ,aldus Jacq
Woonkamer, flaske opleuken ..ieder mensje zn eigen kleur en glitters
Buiten ; getok rond het badje
En hier mogen ze nu de tape wel voor gebruiken?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze die flaskes nu eerst eens goed afwassen. Bah dat gelurk aan die dopjes de hele tijd.
Dat versieren is ook niet origineel
Heel veel doen ze herhalen van andere seizoenenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze die flaskes nu eerst eens goed afwassen. Bah dat gelurk aan die dopjes de hele tijd.
Dat versieren is ook niet origineel
Top ideequote:Op woensdag 25 januari 2023 16:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En hier mogen ze nu de tape wel voor gebruiken?
Iedereen die tape gebruikt om te versieren - 2 coins!
Niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:Benny Danny staat 2 keer in de OP?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krijg het niet hersteld
<![]()
solly
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:19 schreef Benny het volgende:
Als dit roddelen nou een beetje door gaat, moeten ze er misschien volgende week of de week erna ff een transparantie week doen. Waarbij ze op willekeurige momenten livebeeld vanuit een andere kamer, tweets en/of opnames laten zien. Wil je niet dat het wordt vertoond, dan kost het je coins
Of puur alleen de uitspraken uitgetypt laten zien en dan raden door wie het gezegd isquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:19 schreef Benny het volgende:
Als dit roddelen nou een beetje door gaat, moeten ze er misschien volgende week of de week erna ff een transparantie week doen. Waarbij ze op willekeurige momenten livebeeld vanuit een andere kamer, tweets en/of opnames laten zien. Wil je niet dat het wordt vertoond, dan kost het je coins
Had ik vanmiddag ook geflikker voor me oog en dan zie je idd maar met 1 oogquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:37 schreef ledn81 het volgende:
Chayron voelt zich niet top na het sporten. Waarschijnlijk migraine. Dan moet ie naar bed met een asperientje.
[ afbeelding ]
gister toch al? daar wilde ze 3 maanden mee uitkomen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara had toch 10 stroopwafels gekocht. Heeft ze daar nog van gedeeld met de anderen of niet. De anderen delen wel als het kan van dat soort dingen maar heb stroopwafels niet gezien. Maar kan het gemist hebben dus vandaar mijn vraag.
Was eerder vanmiddag spannender Danny loopt dus al wat uit. Zal wel voorspelbaar worden denk zaterdag Of er moet nog iets geks gebeurenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gaat nog spannend worden tussen die 2
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
zou een leuke twist zijn als ze haar erin laten en danny er echt uit gaat
Ali is groenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh arme ali heeft hij net warm water , nogal lullig aangezien het met een coin betaald is
Zo, mijn stemmen er ook even bijgezet: Danny eruit / Rob blijftquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef rinardo het volgende:
De uitslag tot nu toe van mijn pols vanmorgen, als je nog wilt stemmen, ik doe de linken er bij
rinardo in BB / [BB '23 COS #86] Waarin de douche niet werkt
rinardo in BB / [BB '23 COS #86] Waarin de douche niet werkt
[ link | afbeelding ]
klopt kom er nu net ook achter dat ik me vergiste!quote:
Zijn de nominaties al officieel?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Danny weet weer wat er gaat gebeuren
Jullie moeten nomineren, dat heb ik wel eens gezien. rond de de tafel![]()
Ik denk het niet![]()
[ afbeelding ]
ik denk een vrijstelling voor een genomineerde..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Ik denk het niet![]()
[ afbeelding ]
Nee er is nog niet genomineerd, maar denk neit dat ze dat nu gaan doen. Dan zou het alarm denk wel afgegaan zijn. Dat is juist het leukste van nomineren altijdquote:
Ik twijfelde aangezien het al in de OP staatquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee er is nog niet genomineerd, maar denk neit dat ze dat nu gaan doen. Dan zou het alarm denk wel afgegaan zijn. Dat is juist het leukste van nomineren altijd![]()
De paniek als het alarm gaat
niet officieel.. wel geloot maar verder nog niks.quote:
Nominaties zijn toch officieel nu? Danny, Ilse en Rob?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee er is nog niet genomineerd, maar denk neit dat ze dat nu gaan doen. Dan zou het alarm denk wel afgegaan zijn. Dat is juist het leukste van nomineren altijd![]()
De paniek als het alarm gaat
Gelukkig duren de stream locks urenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef ledn81 het volgende:
Chelsea is terug! in de SL dan@:engine
[ afbeelding ]
Ze hebben alleen briefjes uit een pot gehaald en zelf stemmen verdeeld, maar er is nog niet officieel een alarm om te nomineren afgegaan toch?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nominaties zijn toch officieel nu? Danny, Ilse en Rob?
Aha, okee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen briefjes uit een pot gehaald en zelf stemmen verdeeld, maar er is nog niet officieel een alarm om te nomineren afgegaan toch?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen briefjes uit een pot gehaald en zelf stemmen verdeeld, maar er is nog niet officieel een alarm om te nomineren afgegaan toch?
nee er is niks officieel.. zelf alleen die briefjes geschreven en geteld.quote:
Ilse ook wel nu. Maar die nasale monotome stemquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:12 schreef engine het volgende:
Die Charlotte ratelt ook maar door. Wel gezellig
Ja alles klinkt een beetje mopperig. En ze moppert ook welquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ilse ook wel nu. Maar die nasale monotome stem![]()
Er hebben dus nooit 16 bewoners tegelijk in gezeten ..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:20 schreef engine het volgende:
Ze zijn nu compleet. Één van deze veertien gaat winnen.
Aldus Rob.
ja en het gezicht van ilse sprak boekdelen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:20 schreef engine het volgende:
Ze zijn nu compleet. Één van deze veertien gaat winnen.
Aldus Rob.
Ik ben niet zo overtuigd als Rob dat er niemand meer bij komt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Er hebben dus nooit 16 bewoners tegelijk in gezeten ..
Ja het kan zijn als er een groepje wegloopt dat er reserve bewoners worden opgeroepenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd als Rob dat er niemand meer bij komt.
en ik begrijp dat ze nog kunnen wisselen? of nu wat anders zeggen dan straks individueel in de dgk?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:26 schreef Monique___ het volgende:
Iedereen moest uitleggen wie en waarom.
Begreep ik ook en ze hadden opgeschreven en of ze elkaar kunnen vertrouwen of zo daarna. Maar als ze veranderen is toch niet eerlijk want kunnen ze hun stemmen aanpassen op de briefjes van vanmorgen wat ze van de anderen wetenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en ik begrijp dat ze nog kunnen wisselen? of nu wat anders zeggen dan straks individueel in de dgk?
laten niet veel los erover
Die hebben al een paar dagen samen doorgebrachtquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef engine het volgende:
Volgens mij mag JacJac Ias wel. Ze noemt hem al haar zoon.
lkkr vlotquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef engine het volgende:
Volgens mij mag JacJac Ias wel. Ze noemt hem al haar zoon.
Op het andere kanaal zijn ze de nominaties aan het bekokstovenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Ali is Chiara aan het versieren met kijken
Dankquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op het andere kanaal zijn ze de nominaties aan het bekokstoven
Huh juist wel toch?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:36 schreef Monique___ het volgende:
chay gaat het niet tegen mimi zeggen![]()
![]()
ja ik snap het niet, eerst zei hij eerlijk zeggen en dacht nu te begrijpen niet?quote:
Oh nu weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik snap het niet, eerst zei hij eerlijk zeggen en dacht nu te begrijpen niet?
maar hij bedoelde dus wel zeggen?
nee is nog niks op het scherm gekomen.. groen weet nog niksquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn de nominaties al door BB doorgegeven of is dat morgen pas?
Dus hij gaat nu niet tactisch en heeft het over loyaal en toch stemt hij op MA. Kortom hij wil hem weg hebben als onderste 3. En hem niet sterk vindt. Beetje raar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chay wil tot een zekere fase elkaar helpen
je hebt elkaar nodig
en dan is het ieder voor zich
dat is mijn tctiek
ik ben altijd loyaal,ik hoop dat andere dat ook voor mij doen
zo wil ik dat spelen
nu komt er een fase dat eigenlijk moet switchen,een andere trategie
we zijn nog niet op d ehelft
Jayson ; toch in week 1 was je op mij tactiees
Chay ; maar nu zou ik dat niet meer
er zijn mensen bij gekomen
Lindsey ..Oren wapperen ..niets zeggen
"leuk gesprekje nu
Jip zijn er vrijwel zeker van dat ilse eruit gewipt wordtquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh men is er vrij zeker van dat Ilse dr uit gaat ?? ??
nee Conjo's
Danny droogzaad ,moet en gaat dr uit
zou zo mooi zijn. danny eruit met ilse ernaast. donder bij heldere hemel danquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nee Conjo's
Die ilse is doodsaai daar wil ik echt niet op stemmen. Is alleen opvulling op tv.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou zo mooi zijn. danny eruit met ilse ernaast. donder bij heldere hemel dan
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die ilse is doodsaai daar wil ik echt niet op stemmen. Is alleen opvulling op tv.
oh my god, ik dacht dat ze dat tellen met dat briefje in de woonk gedaan hadden , en dat iedereen al wist wat de uitslag was, maar de genomineerden weten het nog niet?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Ik denk het niet![]()
[ afbeelding ]
Danny blijftquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nee Conjo's
ja flinke klap en bliksem door die luizen hutquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nopequote:Op woensdag 25 januari 2023 17:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh my god, ik dacht dat ze dat tellen met dat briefje in de woonk gedaan hadden , en dat iedereen al wist wat de uitslag was, maar de genomineerden weten het nog niet?
Chayron lult steeds uit zijn nek. Hij speelt niet tactisch, we zitten nog niet op de helft.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jayson ; als ik het nu verander
denken de mensen thuis
hee je lult uit je nek
.. goed zo gozert
ja maar dat was toen he.. nieuwe groep en zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chayron lult steeds uit zijn nek. Hij speelt niet tactisch, we zitten nog niet op de helft.
Jason, "maar de eerste week zette je mij er wel op en was het tactisch"![]()
En gaat weer lopen zeiken over Mies dat ie niet eerlijk was.
Ja zo lul je je overal uit. En dat doet Chayron steeds. die blijft ook maar lullen en dan zit er altijd wel iets zinnigs bij...quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar dat was toen he.. nieuwe groep en zo
Ja hij is wel heel berekend en kan veel zwammenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo lul je je overal uit. En dat doet Chayron steeds. die blijft ook maar lullen en dan zit er altijd wel iets zinnigs bij...
doet Lindsey ookquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo lul je je overal uit. En dat doet Chayron steeds. die blijft ook maar lullen en dan zit er altijd wel iets zinnigs bij...
FTFYquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat kan Charlotte zeuren over de nominaties
Rob begint hoe spijtig, ook tegen zijn houdbaarheidsdatum aan te lopenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
ouderendiscriminatie van Team Roze![]()
![]()
arme schat Ilse en mijn favo Rob
Ik vind haar op die Laura uit de eerste Utopia lijken. Ook zo'n straattaal typje vol met tattoos en grote bek.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind die lynsey echt met zo straattaalaccent praten
Laura was ok.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind haar op die Laura uit de eerste Utopia lijken. Ook zo'n straattaal typje vol met tattoos en grote bek.
Dat heb ik nooit gezien maar het begint me te irriteren, het is echt wat de Hollandse jeugd doet tegenwoordig erg storendquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind haar op die Laura uit de eerste Utopia lijken. Ook zo'n straattaal typje vol met tattoos en grote bek.
Daarom ligt hij ook op z'n bed..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ze was aan het zeuren op Jason, die niet over de stemmen wilde praten. Chiara was niet blij dat Danny genomineerd is waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
arrogant botoxbitchje Chiara zal wel heel blij zijn nu
nou Danny blijft gewoon hoor, dat weet ik 100% zekerquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[..]
Nee ze was aan het zeuren op Jason, die niet over de stemmen wilde praten. Chiara was niet blij dat Danny genomineerd is waarschijnlijk
Billy was nasty.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
we hebben allemaal een neus, we hebben allemaal een neus
Cruijff had een grote
maar Chiara heeft een reus![]()
die neus van d'r is nog groter dan van Utopia's Billy
Billy & Paul douchemoment was iconisch tv goudquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Billy was nasty.
Chiara is vergeleken haar een godin man!
Ja dit doet ze leuk met Jason. Maar ze klaagt en zeurt ook wel veel. Beetje zoals Nawel, maar van Charlotte kan ik het beter hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:22 schreef Lillfex het volgende:
Jullie kunnen zeggen van Charlotte wat jullie willen maar toch vind ik haar een luisterend oor hebben voor iedereen Nu ook weer met Jason
Hij doet iig iets ...quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
vind het wel leuk dat jason lekker prutst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:36 schreef Ireth het volgende:
Zijn de nominaties al bekend gemaakt? Was ff voedertijd hiero, dus ff stuk gemist...nee nog steeds niet.. ze moeten nu 1 voor 1 naar de dgk en daar hun stem nog eens zeggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan kijken of ze eerlijk zijn geweest tijdens het groepsoverleg met roze net of dat er nu opeens iemand anders stemt in de dgk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat ze Ali wel leuk vindquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef ben34567 het volgende:
Waarom geeft Chiara heel de tijd steken richting Ali ? Plagerig bedoeld of heeft hij haar iets misdaan ?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
du niet chiara met dat kutwijf billy vergelijkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
we hebben allemaal een neus, we hebben allemaal een neus
Cruijff had een grote
maar Chiara heeft een reus![]()
die neus van d'r is nog groter dan van Utopia's Billy
ja mag nog wel wat meer kleur inquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen beetje erg blekies
ik heb de topics vandaag metgelezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja mag nog wel wat meer kleur in
heel goed!quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de topics vandaag metgelezen
Rustig maar Mario. Het is Chiara maar. Brand is ergerquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:45 schreef mario390 het volgende:
kom ik moet ik al weer uit de
platt gaan
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nog steeds niet.. ze moeten nu 1 voor 1 naar de dgk en daar hun stem nog eens zeggen..
en dan kijken of ze eerlijk zijn geweest tijdens het groepsoverleg met roze net of dat er nu opeens iemand anders stemt in de dgk..Ah kan dus nog wel ff duren dan. Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zijn de nominaties al bekend gemaakt? Was ff voedertijd hiero, dus ff stuk gemist...beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is de groste conjo daarquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zeker, hij neemt ook steeds meer advies van anderen aan zonder eigenwijs te zijn
Zijn de nominaties al bekend gemaakt? Was ff voedertijd hiero, dus ff stuk gemist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat de nominaties morgen pas bekend worden gemaakt
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jayson
lkkr man![]()
flensjes zijn gelukt
klats kan zo op je cv
Master cheff
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah kan dus nog wel ff duren dan. Thanks!
ja het zal wel laat bekend worden gemaakt.. of morgen. Nog steeds 'bang' voor een gekke twist..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke jaloersie?
hij provoziert chiara
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moeten we Mario uitleggen hoe hij een valentijnskaart naar Chiara kan sturen als ze er dan nog in zit![]()
ga je gangquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moeten we Mario uitleggen hoe hij een valentijnskaart naar Chiara kan sturen als ze er dan nog in zit![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Was verleden week toch ook op woensdag of ben ik abuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat de nominaties morgen pas bekend worden gemaakt
@Ireth beterschap![]()
ja en dan moet jij schelden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke jaloersie?
hij provoziert chiara
Ik heb het even nagezocht in het SV was ook op donderdag vorige week.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was verleden week toch ook op woensdag of ben ik abuis
@:Ireth beterschap
nee ik zal me wel vergissen, kan ook.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was verleden week toch ook op woensdag of ben ik abuis
@:Ireth beterschap
dat is zij ook helemal nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en dan moet jij schelden?
maar ik mag haar geen transagent noemen
Ok dan ben ik fout jammer hahaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht in het SV was ook op donderdag vorige week.
zijn nu 2 streams gelijk?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
de missie is nog 4 pannenkoeken!
De stagiaire heeft de juiste knop gevondenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:01 schreef ledn81 het volgende:
Wel een beetje apart dat de gesprekjes in de DBK nu geen dubbele streams of SL opleveren.
Dat krijgt Jason pas in deel 2 van de cursus of maybe doen ze that normally not in the U S of Aquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:02 schreef Monique___ het volgende:
snap niet waarom ze niet een bord over de hele stapel leggen om het warm te leggen of in een oven zetten of iets anders om het warm te houden
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat krijgt Jason pas in deel 2 van de cursus of maybe doen ze that normally not in the U S of A
Waarschijnlijk gebruiken ze de opname van dat ze er met de hele groep zitten en is dit gewoon ter controle? Denk ik? Geen ideequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:01 schreef ledn81 het volgende:
Wel een beetje apart dat de gesprekjes in de DBK nu geen dubbele streams of SL opleveren.
Bord op pan heet water, daarop pannenkoeken onder dekselquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:02 schreef Monique___ het volgende:
snap niet waarom ze niet een bord over de hele stapel leggen om het warm te leggen of in een oven zetten of iets anders om het warm te houden
zojuist sprong het beeld wel over, dus misschien lezen ze meequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruiken ze de opname van dat ze er met de hele groep zitten en is dit gewoon ter controle? Denk ik? Geen idee
man man man je schlijmt ook goedquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jayson doet ook bij de laatse pannekeukjes
extra liefde![]()
voor de oplettende streamer..
juichen!quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Die gaat niet naar huis. Danny
Moeten ze wel eens gaan articuleren versta soms niks van die 2quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:06 schreef suzi1 het volgende:
hahaah ali en las kunnen denk ook leuk kijkgenot worden
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
flink hoog tegen de extra lampen
rietietie![]()
![]()
![]()
en klats de pan weer in
toppertje
ja ik ben best blij dat ik las kan verstaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moeten ze wel eens gaan articuleren versta soms niks van die 2
weet al niet meer wie van de bewoners het zei, maar ze kunnen in de dgk waar ze alleen moeten nomineren nog van stem wisselen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruiken ze de opname van dat ze er met de hele groep zitten en is dit gewoon ter controle? Denk ik? Geen idee
Klopt hoorde ik hier ook in dit filmpje Big Brother 2023 Team roze heeft in de gameroom uitgelegd wie ze waarom nominerenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet al niet meer wie van de bewoners het zei, maar ze kunnen in de dgk waar ze alleen moeten nomineren nog van stem wisselen..
bb had tegen het roze team gezegd iets van; kijken wie nu eerlijk is hier in de groep..
dus.. kan zomaar zijn dat er een andere nominatie is dadelijk
jason chay en lindsy hebben gesprek op de gang gehad, jason snapte door de uitleg van chay hoe hij gestemd heeft. (niet tactisch maar waar hij het minste mee heeft.. chay wil geen deuk in vriendschappen nu al)
jason zei dat dat wellicht beter was dan hoe hij zelf nu genomineerd heeft..en het wellicht anders zou willen doen maar toch maar niet doet omdat de kijker dan ook denkt: hij zegt in de groep wat anders dan in de dgk.. dat wilde hij ook niet..
lkkr op de Flensquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
De meloenen moeten dringend op, ze worden over rijp
Is gewoon een Belg Mario en niet jezelf blijven quoten met dezelfde vraag. Dat is vervelend. Geen antwoord krijgen is soms gewoon jammer.quote:
dit pumuckl is ook en belg? oh mannquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is gewoon een Belg Mario en niet jezelf blijven quoten met dezelfde vraag. Dat is vervelend. Geen antwoord krijgen is soms gewoon jammer.
Mario blijf je vragen eens niet herhalen. Lees mee stream en praat over wat op de streams is. Ik zie je alleen maar vragen vragen vragenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit pumuckl is ook en belg? oh mann
het werd me teveel belgisch
ja hoor ik was er tot 18 00 nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario blijf je vragen eens niet herhalen. Lees mee stream en praat over wat op de streams is. Ik zie je alleen maar vragen vragen vragen
Ook in het toilet, die kleverige pindakaas in de riolering.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat eten ze elke dag , dat komt hun
uit alle gatjes heruit , de neus, ooren...
Ah dat verklaard waarom RRS zo vaak moet komen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ook in het toilet, die kleverige pindakaas in de riolering.
Chiara: Ik krijg het niet doorgesneden.
weg gooien ?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:21 schreef ledn81 het volgende:
Rob gooit de kappies/kontjes van het brood thuis weg![]()
Ik ga ze bij hem ophalen als ie thuis zit binnenkort
beter dat wim komt, hebben we zeker watquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ah dat verklaard waarom RRS zo vaak moet komen.
En sommige kunnen 1 week niet naar het toilet, dus wanneer ze gaan? Dan is het misschien te zwaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ah dat verklaard waarom RRS zo vaak moet komen.
Rob heeft vd week in geuren en kleuren verteld waar zijn appartement woont en zijn campingplekkie dus ik ga elke ochtend de kapjes van het brood ophalen. Niks lekkerder dan de kapjes van het broodquote:
Liefde.. extra bitequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien de pannenkoeken hebben een andere smaak
Mag je hier ook langskomen gooi ze ook wegquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob heeft vd week in geuren en kleuren verteld waar zijn appartement woont en zijn campingplekkie dus ik ga elke ochtend de kapjes van het brood ophalen. Niks lekkerder dan de kapjes van het brood
wie zei dit?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En sommige kunnen 1 week niet naar het toilet, dus wanneer ze gaan? Dan is het misschien te zwaar.
Bart: heel zwaar brood.
Misschien een paar pakken zemelen door de broden en pannenkoeken?
en wie kann niet? ik weet nu elsequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En sommige kunnen 1 week niet naar het toilet, dus wanneer ze gaan? Dan is het misschien te zwaar.
Bart: heel zwaar brood.
Misschien een paar pakken zemelen door de broden en pannenkoeken?
Tmiquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter dat wim komt, hebben we zeker wat
te lachen, die zei in utopia en keer naar zijn metwerker
kijk de Tampon is nog warm"
waarom waaromquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter dat wim komt, hebben we zeker wat
te lachen, die zei in utopia en keer naar zijn metwerker
kijk de Tampon is nog warm"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |