wat zei ze over jason? heb ik niet meegekregen helaasquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:24 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft ondertussen al het meest geroddeld van alle bewoners maar toch geraakt ze ermee weg omdat ze één van de publiekslieveling is. Chiara roddelt eenmalig over Jason en ze is de grootste bitch ooit.
plus 1quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ze was niet de mooiste van de klas, omdat het nep is
maar ze voelt chi vast als rivaal ja
veel mensen hier vinden chi leuk, maar dat gaat dus alleen om haar looks, of is ze qwa karakter ook tof?
voor het programma welja, maar zo iemand wil ik niet als vriendin hebben
Ja dit. Chiara heeft een mooi uiterlijk, maar qua persoonlijkheid is ze niet zo mooi.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:26 schreef suzi1 het volgende:
veel mensen hier vinden chi leuk, maar dat gaat dus alleen om haar looks, of is ze qwa karakter ook tof?
Ze heeft van tevoren gezegd dat ze het spel heel spicy ging spelen en wat fake ging zijn. Is dus gewoon haar tactiek maar niet haar echte persoonlijkheid buiten het spel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet, die steken is wel echt zij. of ze doet het voor de kijkers...quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft van tevoren gezegd dat ze het spel heel spicy ging spelen en wat fake ging zijn. Is dus gewoon haar tactiek maar niet haar echte persoonlijkheid buiten het spel.
Als je bewust kan besluiten om iets op die manier te kunnen spelen zit het toch ook wel in je karakter vind ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft van tevoren gezegd dat ze het spel heel spicy ging spelen en wat fake ging zijn. Is dus gewoon haar tactiek maar niet haar echte persoonlijkheid buiten het spel.
Dat Jason de dingen zegt die niet passen Charon kwam op voor Jason door tegen de groep te zeggen dat het niet eerlijk was als Jason wat zei dat niet gepast is hij de hele groep over zich heen kreeg en dat ze dat bij Mich Angelo niet doen terwijl ze even oud zijn Toen ging Chiara roddelen door achteraf te zeggen ja maar Jason is een ander persoon en zegt het andersquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat zei ze over jason? heb ik niet meegekregen helaas
en verder heeft ze over iedereen wel geroddeld of steken gegeven.
Goedemorgen, niets gemist hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:32 schreef Ireth het volgende:
gmogguh allemaal! Net pas wakker
zal het nodig gehad hebben
![]()
Benieuwd of we weer een spannende streamsdag kunnen krijgen.
Ik vind haar altijd zo verveeld kijken en ze kan zo neerbuigend kijken naar de groep Pas maar eens op Nee zou mij vriendin ook nooit wordenquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je bewust kan besluiten om iets op die manier te kunnen spelen zit het toch ook wel in je karakter vind ik.
ah ja dat eerste heb ik wel meegekregen. maar niet de roddel over jason.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat Jason de dingen zegt die niet passen Charon kwam op voor Jason door tegen de groep te zeggen dat het niet eerlijk was als Jason wat zei dat niet gepast is hij de hele groep over zich heen kreeg en dat ze dat bij Mich Angelo niet doen terwijl ze even oud zijn Toen ging Chiara roddelen door achteraf te zeggen ja maar Jason is een ander persoon en zegt het anders
Misschien is ze haar hele leven al bevooroordeeld door haar looks en denkt ze dat hetzelfde gaat gebeuren met het publiek.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo verveeld kijken en ze kan zo neerbuigend kijken naar de groep Pas maar eens op Nee zou mij vriendin ook nooit worden
want haar looks zijn zo lekker en alle meiden altijd jaloersie?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien is ze haar hele leven al bevooroordeeld door haar looks
Ik vind haar helemaal niet knap niets om jaloers op te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
want haar looks zijn zo lekker en alle meiden altijd jaloersie?
Niet perse jaloers maar alles wat ze zegt wordt sneller gecategoriseerd als bitchy/mean girl omdat ze knap is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
want haar looks zijn zo lekker en alle meiden altijd jaloersie?
Dacht dat ze had gezegd half 8.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:42 schreef Jockari het volgende:
Om welk uur zou Jolien moeten opstaan als die gaat werken ?
Als dat eens waar zou zijn hahaquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:45 schreef angele650 het volgende:
Ivm negatieve eigenschappen van een bewoner, daarvan zeggen ze meestal dat het "gespeeld" was ... de goede, ja dat is hun eigen karakter
Deze stemmen zijn vast geteld door geen echte teller (om met Chelsea te spreken)quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:48 schreef ledn81 het volgende:
Oh Bart. Ja daar sta ik ook versteld van
zo werkt dat bij mij iig niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Niet perse jaloers maar alles wat ze zegt wordt sneller gecategoriseerd als bitchy/mean girl omdat ze knap is.
ze mogen toch zelf een spel kiezen dan? alleen niet die wat al klaar zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:49 schreef Lillfex het volgende:
Bart Nou hoop dat hij een beetje goed is in muziek want hij moet die toch van Chelsea doen?
Nee hij mag zelf eentje kiezen zometeen denkquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:49 schreef Lillfex het volgende:
Bart Nou hoop dat hij een beetje goed is in muziek want hij moet die toch van Chelsea doen?
Nee, hij mag uit verschillende kiezen. Kan wel dat van Chelsea opnieuw kiezen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:49 schreef Lillfex het volgende:
Rob maakt vast het koffiezet apparaat schoonquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:51 schreef Ireth het volgende:
Schoonmaakdag! Rob delegeert al, kijken wie wat wil doen. Heb het idee dat zijn knie zo weer opspeelt
'kijk maar wat je wilt doen, ik beslis dat niet ' maar ondertussen wel al verteld wat er moet gebeurenquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:51 schreef Ireth het volgende:
Schoonmaakdag! Rob delegeert al, kijken wie wat wil doen. Heb het idee dat zijn knie zo weer opspeelt
Benieuwd wat professioneel schoonmaker Ias er van bakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:51 schreef Lillfex het volgende:
OMG Ze moeten schoonmaken Dat word wat. Saai voor ons
Wie heeft er überhaupt gestemd?quote:
Ga je dat nu terug luisteren omdat ik dat gezegd heb? Heb gewoon uitleg gegeven aan iemand die het niet wistquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:57 schreef ben34567 het volgende:
Heb het fragment over Jason nog eens herbeluisterd in de aflevering. Charlotte heeft ook haar frustraties over hem geroepen in de achtergrond maar over haar wordt niets gezegd omdat ze de "unproblematic queen" is. Rob en Chiara moeten het ontgelden.
Dies glazenwasser...quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Benieuwd wat professioneel schoonmaker Ias er van bakt.
we missen de gesprekken met dbk en wrs nog wat meer. EN we missen het knippen en plakkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:59 schreef engine het volgende:
Ik merk dat ik toch best veel mis zonder de tv uitzending. Stream kijk ik toch genoeg.
Nee is de hypocrisie van de kijker die me stoortquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ga je dat nu terug luisteren omdat ik dat gezegd heb? Heb gewoon uitleg gegeven aan iemand die het niet wist
ja zo kan ik ook zeggen, hypocrisie want het gaat alleen om haar zwoele blikquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee is de hypocrisie van de kijker die me stoortCharlotte roddelt nog meer dan Chiara maar daar wordt nooit iets over gezegd. Ach ja iedereen heeft zijn favorieten en zal daarin bias vertonen.
Ben blij dat ik niet echt een favo heb dit jaar. Wel zo gemakkelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee is de hypocrisie van de kijker die me stoortCharlotte roddelt nog meer dan Chiara maar daar wordt nooit iets over gezegd. Ach ja iedereen heeft zijn favorieten en zal daarin bias vertonen.
Ik heb het idee als ik naar gister kijk dat charlotte het wel teruggeeft ook. Ze stoorde zich aan ilse en spreekt dat ook uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja voor het knippen en plakken ga ik niet terug kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we missen de gesprekken met dbk en wrs nog wat meer. EN we missen het knippen en plakken
Tot nu toe heb ik het meeste met Ali en Jason juist omdat ze zo lijkt het niet zo echt met het spel bezig zijnquote:
Zaterdag weer een updatequote:Op woensdag 25 januari 2023 10:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we missen de gesprekken met dbk en wrs nog wat meer. EN we missen het knippen en plakken
Ik ontken niet dat Chiara roddelt; ze doet het wel en heeft al gemene dingen gezegd net zoals bijna alle andere inwoners. Het gaat meer om het feit dat zij dan bitchy is volgens het publiek maar een Charlotte niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja zo kan ik ook zeggen, hypocrisie want het gaat alleen om haar zwoele blik
ja dat is ook weer zo, ik ga niet terug kijken komt daar inderdaad allemaal ook weer in terug.quote:
ja nou ik snapte dus ook totaal niet dat chacha de meeste stemmen had hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat Chiara roddelt; ze doet het wel en heeft al gemene dingen gezegd net zoals bijna alle andere inwoners. Het gaat meer om het feit dat zij dan bitchy is volgens het publiek maar een Charlotte niet.
Voornamelijk de twitteraars. Daar is Charlotte al de grote favoriete die niets fouts kan doen en bengelt Chiara helemaal onderaan zelfs onder Ilse en Danny.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou ik snapte dus ook totaal niet dat chacha de meeste stemmen had hoor.
maar mss bedoel jij met het publiek andere mensen dan de streamers?
ah zie. ik dacht dat wij erop aan werden gesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Voornamelijk de twitteraars. Daar is Charlotte al de grote favoriete die niets fouts kan doen en bengelt Chiara helemaal onderaan zelfs onder Ilse en Danny.
Toch zag ik op Twitter gisteren ook meer commentaar op haar gedrag van de laatste twee dagen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Voornamelijk de twitteraars. Daar is Charlotte al de grote favoriete die niets fouts kan doen en bengelt Chiara helemaal onderaan zelfs onder Ilse en Danny.
@DGK_Tegengasquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
de mannen op de bank over waar ze op af knappen / billen/ borsten man
waaaat hoor ik rob nu zeggen dat hij juist de studentenmeiden vindt die mooi naturel heerlijk zijn, lekker fris.
\Vrouw van hem is 26 jaar jonger verteld hij gister.
rob vindt het maar niks als er van die vrouwen zijn die in het restaurant opeens smaksmak de lippenstift pakken. roken vindt hij ook niks.
ali: als ze zo liggen endan duwen, rustig zo , dan moet hij kussen! dat moet.. hij maakt tongbewegingen hahahah
@:dgktegengas ali nu haha
aparte naam voor hagelslagquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:17 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte gaat muizenstrontjes uit de muur halen : "I just like muizestrontjes"
Ik heb ook voor Charlotte gekozen omdat ik haar de beste van de drie vond vorige week maar dat betekent niet dat ik weer voor haar zou kiezen in een andere setting. ( Ik wilde eerst niet stemmen)quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou ik snapte dus ook totaal niet dat chacha de meeste stemmen had hoor.
maar mss bedoel jij met het publiek andere mensen dan de streamers?
Ik vind het tot nu toe elke keer wel de moeite waard om te kijken. Je ziet de gesprekken in de dbk, opdrachten die op de stream achter een SL zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
Iemand gister de uitzending gezien en zo ja: is het de moeite waard om terug te kijken?
En voor jason zijn nachtelijke avontuurtjesquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe elke keer wel de moeite waard om te kijken. Je ziet de gesprekken in de dbk, opdrachten die op de stream achter een SL zitten.
Ja ook datquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:22 schreef bpi het volgende:
[..]
En voor jason zijn nachtelijke avontuurtjes
Ligt er aan welk symbool hij gaat kiezen. Had chelsea verteld achteraf wat ze heeft moeten doen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:26 schreef Benny het volgende:
Ik hoop dat Bart het spel van Chelsea moet spelen
Mag zelf kiezen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:26 schreef Benny het volgende:
Ik hoop dat Bart het spel van Chelsea moet spelen
Ik krijg het niet eens fatsoenlijk uitgesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
ali: hoe heet dat, hetzelfde moment?
iemand: telepatie
ali: we waren aan het teleptatiën
Mocht er niet over pratenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er aan welk symbool hij gaat kiezen. Had chelsea verteld achteraf wat ze heeft moeten doen?
zie dat ik er ook nog een typo in heb staan -t in dat lastige woord.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg het niet eens fatsoenlijk uitgesproken
jawel dat mocht wel maar de stem zei toen ook als tip dat ze het nog een keer overnieuw mocht doen de volgende keer in de secret room.quote:
Volgens mij mocht ze niet vertellen wat de de opdracht was, omdat het niet gelukt was. Want ze heeft er heel cryptisch over verteld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jawel dat mocht wel maar de stem zei toen ook als tip dat ze het nog een keer overnieuw mocht doen de volgende keer in de secret room.
heeft zo ver ik weet, toen niet veel erover verteld omdat ze anders de anderen een voorsprong zou geven.. heeft toen wel veel geklaagd dat er een fout in het spel zat.
Nee, dit inderdaad. Wat is een legersymbool?quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:33 schreef Ireth het volgende:
Bart lijkt me niet het type met een uitgesproken voorkeur voor een muzieksymbool uit allerlei symbolen.
jawel dat mocht wel.. maar dan was ze haar eigen voordeel kwijt.. omdat ze het de volgende keer ook nog eens zelf mocht proberen. ze heeft gevraagd of ze het mocht vertellen.. heeft ze ook in de groep gezegd maar erbij gezegd dat ze dat niet ging doen. ik vond het knap dat ze haar mond wist te houden over de inhoud van het spel, had verwacht dat ze het wel ging vertellen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ze niet vertellen wat de de opdracht was, omdat het niet gelukt was. Want ze heeft er heel cryptisch over verteld.
Maar ik kan het mis hebben
1 of 2?quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
ah wel beeld van bart nu
@:dgk_tegengas secret room spel bart op stream 1
Die moeten nog vrijgespeeld worden. Blauw is al voltooid.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:37 schreef Benny het volgende:
Ah, twee symbolen zijn al gekozen en dus rood. Die mogen niet meer gekozen worden?
nee die zijn klaar dan en er zijn er 2 of 1 die niemand mocht kiezen nog.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:37 schreef Benny het volgende:
Ah, twee symbolen zijn al gekozen en dus rood. Die mogen niet meer gekozen worden?
ja dat was het! moeten nog vrijgespeeld worden die rodequote:Op woensdag 25 januari 2023 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die moeten nog vrijgespeeld worden. Blauw is al voltooid.
Hij heeft dat spel al eerder gedaan in de secret room?quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Bart koos het doolhof.
Hij wil revanche op zichzelf.
Ze mocht het wel vertellen, maar daarmee kun je je tegenstander juist helpen. BB gaf de eerste keer bij Danny aan. Dat het misschien niet in je voordeel is alles te vertellen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ze niet vertellen wat de de opdracht was, omdat het niet gelukt was. Want ze heeft er heel cryptisch over verteld.
Maar ik kan het mis hebben
Nee gezamenlijke opdracht geloof ik. Maar daar ging hij vorige keer de mist inquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij heeft dat spel al eerder gedaan in de secret room?
Heb net even filmpje gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
ah wel beeld van bart nu
@:dgk_tegengas secret room spel bart op stream 1
top! kunnen we jou ook gewoon taggen dan? als er gedacht wordt: filmpjuh!quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb net even filmpje gemaakt
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Ik doe het alleen 'live' dus taggen heeft weinig zin. Alleen als ik ook op FOK zit kun je het even vragen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
top! kunnen we jou ook gewoon taggen dan? als er gedacht wordt: filmpjuh!
Is goed!quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik doe het alleen 'live' dus taggen heeft weinig zin. Alleen als ik ook op FOK zit kun je het even vragen.
Ik kan 15 min terug spoelen en wat opnemen soms als ik achter de computer zit.
ja omdat ze denkt dat ali door niemand anders erop gezet wordt.. een save vote noemde ze het.quote:
Nee, maar er was eerder een andere doolhof opdracht die hem niet gelukt was.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij heeft dat spel al eerder gedaan in de secret room?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:56 schreef ben34567 het volgende:
Dus Danny deze week niet genomineerd ? Op zich maakt het niet veel uit want Ilse ligt er in elk scenario uit.
he inderdaad haha domme chayquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:59 schreef suzi1 het volgende:
hoezo kunnen ze jason wel nomineren dan, die is zelf roze
Dat was de doolhof waar ze op handen en voeten doorheen moesten om letters te vinden die een woord vormdequote:Op woensdag 25 januari 2023 10:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, maar er was eerder een andere doolhof opdracht die hem niet gelukt was.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:01 schreef suzi1 het volgende:
dada is gezellig, leuk doet lekker mee en doet veel in huis
volgens hemzelf
hij schrijft zijn stembriefjes zonder bb gluurcameraquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:02 schreef ledn81 het volgende:
Jason verstopt zijn stembriefjes?
[ afbeelding ]
Oh slim!quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij schrijft zijn stembriefjes zonder bb gluurcamera
bedenk me nu: ilse gaat er natuurlijk uitgestemd worden.. danny niet..quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:01 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dat was de doolhof waar ze op handen en voeten doorheen moesten om letters te vinden die een woord vormde
nee ik was ook blij.. ilse gaat er natuurlijk eerst uit..quote:
Jason.kan niet die is ook roze dus vrijgesteldquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja omdat ze denkt dat ali door niemand anders erop gezet wordt.. een save vote noemde ze het.
chay zet daarom jason erop als save vote.
Vrijstelling voor Ilsequote:Op woensdag 25 januari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoooop dat er niet nog een vrijstelling in komt.. in the wall of via een spel..
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Lillfex het volgende:
Ilse mag voor mij eruit dan Heb niets met haar en vind het een oude zeur
Ilse heeft er niets te zoeken. Is echt niet leuk om te volgeb vind ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik was ook blij.. ilse gaat er natuurlijk eerst uit..
petitie om toch ilse erin te houden!! gewoon omdat het kan..
Vrijstelling via spelleke of coins ten gunste van Ilse🤗quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik was ook blij.. ilse gaat er natuurlijk eerst uit..
petitie om toch ilse erin te houden!! gewoon omdat het kan..
klopt maar danny staat er nu een keer op.. dan ook maar eruit.. terug met de voetjes op de vloer..quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ilse heeft er niets te zoeken. Is echt niet leuk om te volgeb vind ik
Niet officieel, team rose heeft op briefjes geschreven wie eruit moet, de meeste stemmen gelden. Danny, Ilse en Rob kregen de meeste stemmen. De officiele stemmen moeten ze in de DK gevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:09 schreef Benny het volgende:
Oh... Danny, Ilse en Rob genomineerd dus?
Ben er ook bang voorquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef ben34567 het volgende:
FEBO zal nooit Danny nu al wegsturen. Ilse eruit en desnoods met wat stemmanipulatie.
Ik heb ook geen voorkeur voor Danny maar ilse is vreselijk saai. En ik kijk toch om interactie te zien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar danny staat er nu een keer op.. dan ook maar eruit.. terug met de voetjes op de vloer..
Die bespeelt echt iedereen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Chay heeft om te beginnen al tegen Michelangelo al gezegd dat hij hem er niet op zet
Yep, danny krijgt mijn stemquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen voorkeur voor Danny maar ilse is vreselijk saai. En ik kijk toch om interactie te zien.
FEBO kijkt eerst bij rtlboulevard en Yvonne Coldewijer hoe de juice zich ontwikkelt😜quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef ben34567 het volgende:
FEBO zal nooit Danny nu al wegsturen. Ilse eruit en desnoods met wat stemmanipulatie.
Denk dat Febo niet veel hoeft te doen. Kijken veel jeugd ook naar BB en die willen Danny er wel in houdenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef ben34567 het volgende:
ilse weg en de reserve speler erinquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:14 schreef Kayro het volgende:
[..]
FEBO kijkt eerst bij rtlboulevard en Yvonne Coldewijer hoe de juice zich ontwikkelt😜
Mochten die nieuwe niet mee stemmen danquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
rob IIIII
ilse IIIII
mimi II
dada III
chacha II
ali I
Vast welquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
Zou dada zijn eigen onzin geloven die hij nu tegen ias verkondigd?
Heb je het gesprek tussen michela en jason niet gezien?, jason heeft michela zwaar gemanipuleerd, wat hij overigens goed deedquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:14 schreef ledn81 het volgende:
Smerige Danny tegen Ias dat er vorige week gemanipuleerd is wie Mies erop moest zetten.
Mies heeft die keuze helemaal zelf gemaakt. De enige die aan het manipuleren waren, waren Danny, Cheyron en Lesley Lindsey
Niet gezien en kan het me niet voorstellen. Jason is gewoon nuchter en eerlijk denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heb je het gesprek tussen michela en jason niet gezien?, jason heeft michela zwaar gemanipuleerd, wat hij overigens goed deed
Ik wil na elke zin van hem naar mijn scherm "Mwoooaaah, lap zeg" roepenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf Ias lastig verstaanbaar vinden
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf Ias lastig verstaanbaar vinden
zijn er al gecremeerdekroketten in het huis gesignaleerd dan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:14 schreef Kayro het volgende:
[..]
FEBO kijkt eerst bij rtlboulevard en Yvonne Coldewijer hoe de juice zich ontwikkelt😜
nee echt haha ik heb haar ook niet gezien daar..quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:18 schreef ben34567 het volgende:
Ilse zit daar heel de tijd gewoon bij het gesprek tussen Danny en Ias. Had haar eerst niet opgemerkt.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
zijn er al gecremeerdekroketten in het huis gesignaleerd dan?
Prima, maar zeggen dat michela helemaal zelf met die keuze kwam is onzinquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet gezien en kan het me niet voorstellen. Jason is gewoon nuchter en eerlijk denk ik.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:08 schreef ledn81 het volgende:
Ze gaan de briefjes door het toilet spoelen. Die komen morgen wel in de douche weer bovendrijven
Wel erg ze zien haar als zo een zwakke speler dat ze hun roddels en tactiek niet eens proberen te verbergen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee echt haha ik heb haar ook niet gezien daar..
wat zee jason danquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Prima, maar zeggen dat michela helemaal zelf met die keuze kwam is onzin
Dat hij 2 sterke tegenover iemand moest zetten die hij er erg graag uit wil hebben, het ging uiteindelijk niet zo waardoor chelsea nu thuis zitquote:
dus hij moest zeggen wie hij er graag uit wilde hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat hij 2 sterke tegenover iemand moest zetten die hij er erg graag uit wil hebben, het ging uiteindelijk niet zo waardoor chelsea nu thuis zit
Jolien zou een vrolijke blik geven aan Charlotte om aan te geven dat het goed zat met nominaties of een sippe blik als het niet goed zat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jammer dat Charlotte er niet op komt te staan
Ja bart had op geen van de 3 nu genomineerden gestemd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:28 schreef Ireth het volgende:
Chiara maakte overigens de opmerking dat er 1 iemand niet op Ilse had gestemd...Bart??
Whaha🤣 die is scherp!!!!🤭quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
Het kan nog steeds zo zijn dat 1 iemand 2x danny heeft opgeschreven.. ipv 3 verschillende namen..
valt helemaal niet op.
Twijfel een beetje... denk ook dat dat voor iedereen anders isquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja dit. Chiara heeft een mooi uiterlijk, maar qua persoonlijkheid is ze niet zo mooi.
Is inderdaad leuk voor het spel, dramadrama, maar zou haar inderdaad niet als vriendin willen.
Heb het gevoel dat ze over lijken gaat.
Je weet het niet.. komt het ook niet te weten want niet alles was te zien.quote:
Exact Chiara is niet het typische luid; zingend en giechelend meisje en wordt daarom als bitchy aanzien. Zou liever een gesprek hebben met een Chiara dan met een Chelsea of Charlotte.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Twijfel een beetje... denk ook dat dat voor iedereen anders is
Ik zou kriegel worden van jolien encharlotte en een chelsea bijvoorbeeld.nu ben ik ook ern stukkie ouder.. maar dat getut en gefrut van uren en dat gezing
Roddelen is bij mijn kwaad spreken... als je iet verteld wat waar is .. is dat misschien niet netjes maar valt voor mij niet onder roddelen
Ik ben zelf recht door zee hart op me tong.. dus dan denk ik toch dat ik meer zou klikken met een chiara dan de andere dames...
En perfectie bestaat niet iedereen heeft plus en min kanten
BB gaat echt wel vragen naar de keuzes per persoon in DBK.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
Het kan nog steeds zo zijn dat 1 iemand 2x danny heeft opgeschreven.. ipv 3 verschillende namen..
valt helemaal niet op.
dat is ook deze poll, want degene met de minste stemmen zou in die poll bovenaan staanquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Je kan beter poll maken met wie mag er blijven Is een beter beeld denk ik
Nee want ik kan er nu maar 1 kiezen die ik weg wil hebben terwijl dat er 2 zijn. Keuze wie mag blijven is er voor mij wel maar 1. Ben toch benieuwd of er verschil in zal komen met andere vraagstelling.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat is ook deze poll, want degene met de minste stemmen zou in die poll bovenaan staan
Zit in pot fortnite tussen door ookquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:56 schreef Ireth het volgende:
Iedereen in de COS ook aan de schoonmaak/sport? Stil ineens...
ja, ik vind hem ook leukquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Donna1000 het volgende:
Ias is een soort Pietje Bell, grappig ventje voor de duvel niet bang
Merk er nog weinig van.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Donna1000 het volgende:
Ias is een soort Pietje Bell, grappig ventje voor de duvel niet bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |