wat zei ze over jason? heb ik niet meegekregen helaasquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:24 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft ondertussen al het meest geroddeld van alle bewoners maar toch geraakt ze ermee weg omdat ze één van de publiekslieveling is. Chiara roddelt eenmalig over Jason en ze is de grootste bitch ooit.
plus 1quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ze was niet de mooiste van de klas, omdat het nep is
maar ze voelt chi vast als rivaal ja
veel mensen hier vinden chi leuk, maar dat gaat dus alleen om haar looks, of is ze qwa karakter ook tof?
voor het programma welja, maar zo iemand wil ik niet als vriendin hebben
Ja dit. Chiara heeft een mooi uiterlijk, maar qua persoonlijkheid is ze niet zo mooi.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:26 schreef suzi1 het volgende:
veel mensen hier vinden chi leuk, maar dat gaat dus alleen om haar looks, of is ze qwa karakter ook tof?
Ze heeft van tevoren gezegd dat ze het spel heel spicy ging spelen en wat fake ging zijn. Is dus gewoon haar tactiek maar niet haar echte persoonlijkheid buiten het spel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet, die steken is wel echt zij. of ze doet het voor de kijkers...quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft van tevoren gezegd dat ze het spel heel spicy ging spelen en wat fake ging zijn. Is dus gewoon haar tactiek maar niet haar echte persoonlijkheid buiten het spel.
Als je bewust kan besluiten om iets op die manier te kunnen spelen zit het toch ook wel in je karakter vind ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft van tevoren gezegd dat ze het spel heel spicy ging spelen en wat fake ging zijn. Is dus gewoon haar tactiek maar niet haar echte persoonlijkheid buiten het spel.
Dat Jason de dingen zegt die niet passen Charon kwam op voor Jason door tegen de groep te zeggen dat het niet eerlijk was als Jason wat zei dat niet gepast is hij de hele groep over zich heen kreeg en dat ze dat bij Mich Angelo niet doen terwijl ze even oud zijn Toen ging Chiara roddelen door achteraf te zeggen ja maar Jason is een ander persoon en zegt het andersquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat zei ze over jason? heb ik niet meegekregen helaas
en verder heeft ze over iedereen wel geroddeld of steken gegeven.
Goedemorgen, niets gemist hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:32 schreef Ireth het volgende:
gmogguh allemaal! Net pas wakker
zal het nodig gehad hebben
![]()
Benieuwd of we weer een spannende streamsdag kunnen krijgen.
Ik vind haar altijd zo verveeld kijken en ze kan zo neerbuigend kijken naar de groep Pas maar eens op Nee zou mij vriendin ook nooit wordenquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je bewust kan besluiten om iets op die manier te kunnen spelen zit het toch ook wel in je karakter vind ik.
ah ja dat eerste heb ik wel meegekregen. maar niet de roddel over jason.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat Jason de dingen zegt die niet passen Charon kwam op voor Jason door tegen de groep te zeggen dat het niet eerlijk was als Jason wat zei dat niet gepast is hij de hele groep over zich heen kreeg en dat ze dat bij Mich Angelo niet doen terwijl ze even oud zijn Toen ging Chiara roddelen door achteraf te zeggen ja maar Jason is een ander persoon en zegt het anders
Misschien is ze haar hele leven al bevooroordeeld door haar looks en denkt ze dat hetzelfde gaat gebeuren met het publiek.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo verveeld kijken en ze kan zo neerbuigend kijken naar de groep Pas maar eens op Nee zou mij vriendin ook nooit worden
want haar looks zijn zo lekker en alle meiden altijd jaloersie?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien is ze haar hele leven al bevooroordeeld door haar looks
Ik vind haar helemaal niet knap niets om jaloers op te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
want haar looks zijn zo lekker en alle meiden altijd jaloersie?
Niet perse jaloers maar alles wat ze zegt wordt sneller gecategoriseerd als bitchy/mean girl omdat ze knap is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
want haar looks zijn zo lekker en alle meiden altijd jaloersie?
Dacht dat ze had gezegd half 8.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:42 schreef Jockari het volgende:
Om welk uur zou Jolien moeten opstaan als die gaat werken ?
Als dat eens waar zou zijn hahaquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:45 schreef angele650 het volgende:
Ivm negatieve eigenschappen van een bewoner, daarvan zeggen ze meestal dat het "gespeeld" was ... de goede, ja dat is hun eigen karakter
Deze stemmen zijn vast geteld door geen echte teller (om met Chelsea te spreken)quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:48 schreef ledn81 het volgende:
Oh Bart. Ja daar sta ik ook versteld van
zo werkt dat bij mij iig niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Niet perse jaloers maar alles wat ze zegt wordt sneller gecategoriseerd als bitchy/mean girl omdat ze knap is.
ze mogen toch zelf een spel kiezen dan? alleen niet die wat al klaar zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:49 schreef Lillfex het volgende:
Bart Nou hoop dat hij een beetje goed is in muziek want hij moet die toch van Chelsea doen?
Nee hij mag zelf eentje kiezen zometeen denkquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:49 schreef Lillfex het volgende:
Bart Nou hoop dat hij een beetje goed is in muziek want hij moet die toch van Chelsea doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |