abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208042810
Ik heb 1 grote valkuil vandaag met Carnaval, worstenbroodjes :P
pi_208043021
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 10:05 schreef Pinuts het volgende:
Lol, iedere keer als ik hier kom 'klagen' dat ik even stil sta krijg ik de ochtend daarna eend drop. Dus denk dat ik dan maar iedere dag moet klagen :P
Oh dan moet ik misschien ook klagen :D

Gisteren werd uiteindelijk:
O: brood
B: 36 min fietsen
T: appel
L: brood, cracker
B: 25 min fietsen
T: koekje, bleekselderij met dip
D: restje bami, wortelstamppot met speklapje, pudding

Vandaag (edit einde dag)
O: brood met pindakaas
L: worstenbroodje en half pompoenbroodje met garnalen
T: speculaasje
D: 2 broodjes knakworst met maīs en erwtjes, kwark
T: -

[ Bericht 5% gewijzigd door Hupje op 18-02-2023 20:04:18 ]
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:23:56 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208045082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 10:12 schreef exode het volgende:
Ik heb 1 grote valkuil vandaag met Carnaval, worstenbroodjes :P
Die horen toch ook als bodem voor de drank? >:O
pi_208045141
Vanmorgen weer voldoende opgeknapt, dus lekker gesport. Trainer adviseerde om niet voluit krachttraining te doen, maar wat meer herhalingen en minder gewicht zodat het wat meer cardio is. Om het hart lekker te laten pompen en goed te zweten. Dus dat heb ik gedaan. Dinsdag kan ik dan hopelijk weer vol er tegenaan *O*

Gisteren was een moeilijke dag, privé wat troubles die me dan toch wel heel erg bezighouden, en ik merk dat ik dan toch nog steeds neig naar van alles eten. Ik denk ook niet dat dat ooit nog weggaat, wel? Dat is nu eenmaal de verbinding die is gelegd en die is moeilijk om te leggen, vrees ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator/colorchick zaterdag 18 februari 2023 @ 13:38:52 #105
382129 crew  Donna
pi_208045211
Geen carnaval hier.
Wel jarig volgende week. En morgen een babyshower waar ik de taarten voor maak.
En dit is een beetje de start van elke week een verjaardag tot eind juni. o|O
pi_208045716
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:23 schreef BE het volgende:

[..]
Die horen toch ook als bodem voor de drank? >:O
Ook voor 0.0? ;)
  zaterdag 18 februari 2023 @ 14:48:10 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208045823
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 14:36 schreef exode het volgende:

[..]
Ook voor 0.0? ;)
Welja joh! :D
pi_208049068
Geen carnaval, wel taart |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208049227
Geen carnaval. Wel zeer mislukt avondeten en nu pizza ;(
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:02:54 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208049362
Sucks!

Ik had salade caprese en kipfilet m parmezaanse laas uit de oven nu met. Van de AH dus bizar zout! :o #spons
pi_208049473
Ik heb binnenkort een intake voor iets en ik heb gelogen over mijn gewicht (de andere kant op) en nu moet ik voor die intake een paar kilo's zwaarder zijn _O- Dus eh, de avond van te voren drank en Chinees en de ochtend voor de weging een liter water en eh zware kleren en...nog andere 'hoe word ik plots een paar kilo zwaarder' tips? O-) 3-4 kg *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208049486
Dit zorgt nu overigens ook voor een 'Eat All The Things!' gevoel :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208049539
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb binnenkort een intake voor iets en ik heb gelogen over mijn gewicht (de andere kant op) en nu moet ik voor die intake een paar kilo's zwaarder zijn _O- Dus eh, de avond van te voren drank en Chinees en de ochtend voor de weging een liter water en eh zware kleren en...nog andere 'hoe word ik plots een paar kilo zwaarder' tips? O-) 3-4 kg *)
Soep :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208051908
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:

Soep :Y
En (ervaringsdeskundigen hier) een dag van te voren of twéé dagen van te voren? Ik heb bijv als ik veel eet en alcohol drink de volgende dag vaak een lichter gewicht, maar 2 dagen later weer zwaarder dan daarvoor :')
pi_208051926
Misschien moet ik gewoon liegen over mijn lengte als ze dat niet opmeten, dat helpt ook :+
pi_208052082
Je kunt niet zeggen dat je bent afgevallen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 18 februari 2023 @ 21:39:03 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208052130
quote:
Soep!
pi_208052172
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt niet zeggen dat je bent afgevallen?
Ja, ik denk dat dat ook wel goed komt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208053781
quote:
Zout inderdaad. Sushi ofzo :P
pi_208057211
Ik maak er een potje van. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
L: 3 kleine broodjes, 1 met kaas, 1 kipfilet en 1 salami, croissantje met jam en een ei, glas sap
T: fruit
T: kop koffie met suiker
A: Sheppard pie :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_208057419
@Nanuke :*

M'n gewicht wil echt niet veranderen deze week. En dan is er zo'n stemmetje wat dan zegt, had je dus best wel dat extraatje kunnen nemen, dat had vast niet veel uitgemaakt. :(
Ik zal toch weer eens calorieën gaan bijhouden. Start: nu. Ook al is vandaag ws geen goede dag qua getallen.

Plan vandaag:
O: snee brood met pindakaas
B: half uur hardlopen
T: fruit
L: brood, evt broodje
T: vast nog iets snacken na de carnavalsoptocht
D: vegan nuggets, ovenfriet, salade, restje ijs (vriezer leegmaken, en lekker natuurlijk)
pi_208057688
Ik heb dat als ik zoals afgelopen 2 weken stil sta dat ik denk hmm misschien dat chocolaatje toch maar eens laten liggen. En nu weer een drop (gisteren 0,6 en vandaag weer 0,4), dus dan 1 kg over die twee weken. En dan denk ik weer oh gaat wel snel, extra chocolade incomming! Nu 6 kg kwijt sinds 1 januari. Doel is zo rond de 2 kg per maand, dus gaat wel iets te snel. Maar goed. Eerste 2 a 3 kg is meestal toch wel watergewicht...

Lijstje vandaag:
O: Proteinepudding
L: 2 boterhammen, 2 Eieren, Ham en kaas
T: beschuit met muisjes + andere dingen (?) op kraamvisite
D: Lasagne met kipgehakt
T: frambozen
pi_208060647
Mijn alles of niks is helaas wat extremer dan een paar chocolaatjes.

SPOILER
Daarom maar besloten dat ik het wegen even links laat liggen. Ik ga daar nu te slecht op. Eerst betere keuzes maken, in elk geval elke avond weer koken en lunch voorbereiden voor op werk.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_208060721
Goed voor jezelf zorgen @Nanuke Succes :*
pi_208061082
Oke, even een advies voor allen hier: ga niet ego-liften. Normaliter houdt ik ik daar altijd goed rekening mee. Maar gister , ja ik weet niet wat ik dacht. Maar ging ik dus zwaarder squatten dan normaal. Eerst paar setjes gingen goed, bij de laatste ging ik door mijn knieën en verdraaide ik ze. De meniscus van mijn rechter knie is gescheurd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')