Waar blijven trouwens de koude blikkiesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Complimenten voor de users gaat er hier gezellig aan toe[/modbreak]
Jason ook al maag darm klachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:10 schreef marky het volgende:
Chayron heeft buikpijn. Misschien wat minder olie in alles te gooien.
Vooral dat gebakken brood, dat slurpt lekker al die olie opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:10 schreef marky het volgende:
Chayron heeft buikpijn. Misschien wat minder olie in alles te gooien.
Kodiak gooit een koud blikkie naar @ledn81quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waar blijven trouwens de koude blikkies@:Dotteke ? Het is wel vrijdagmiddag
Die eet alles wat los en vast zit daar kan wel een keer wat verkeerds tussen zitten. Maargoed hij is nog in de groei.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jason ook al maag darm klachten
Of al die olie in die pannenkoeken en dan nog een keer olie in de pan om ze te bakken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vooral dat gebakken brood, dat slurpt lekker al die olie op
Was ook niet grappig of iets bloedserieus zou ze zich verspreken?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd gesprek in de keuken net, Rob en Jac over dat ie zo afgevallen is zn broek erg te groot, zeker een kilo of 8 zzegt Jac lekker thuis bijkomen en bij eten.......zou ze weten dat Rob eruit gaat?
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd gesprek in de keuken net, Rob en Jac over dat ie zo afgevallen is zn broek erg te groot, zeker een kilo of 8 zzegt Jac lekker thuis bijkomen en bij eten.......zou ze weten dat Rob eruit gaat?
Bij de FEBO is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Was ook niet grappig of iets bloedserieus zou ze zich verspreken?
Ja precies was echt een verspreking zo leek hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Bij de FEBO is alles mogelijk.
Wie weet heeft Rob zelf wel gezegd, laat mij maar naar huis gaan zaterdag
We gaan het zien morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja precies was echt een verspreking zo leek het
Ze denkt dat ze wint van rob jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Was ook niet grappig of iets bloedserieus zou ze zich verspreken?
Als rob dilemma krijgt voor 10k naar huis en hij gaat dan komen we erop terugquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:34 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ja kan ook nog maar denk het dan hahaha
Ik kan het geluid alleen niet aanhorenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het geluid alleen niet aanhoren
#teamilsequote:
Videoland heeft de hele week al issues, browser wordt trager bij het draaien van in totaal 4 streams, 2 BB en 2 EJVJL. Continu app memory full waarschuwingen in mijn Mac. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Videoland is vandaag drama op de Apple TV
Zo een mensen zouden ze moeten verbieden zich voort te planten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte haar medium zegt dat ze 3 kinderen gaat krijgen
2 jongens en dan 1 meisje
Ze krijgen in ieder geval niet hun moeders huidige neus.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval niet hun moeders huidige neus.
ik heb precies hetzelfde. mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Videoland heeft de hele week al issues, browser wordt trager bij het draaien van in totaal 4 streams, 2 BB en 2 EJVJL. Continu app memory full waarschuwingen in mijn Mac. Heel vreemd.
cadeau voor als ze 16 wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval niet hun moeders huidige neus.
Dus neuken is daar fillen of zoiets ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus neuken is daar fillen of zoiets ?
Fillen is botoxquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus neuken is daar fillen of zoiets ?
Hier idd ook problemen, daarom ook minder opnames. Hapert steeds en loop soms achter. Heb wel eea opgenomen nog, maar er gebeurt ook niet heel veel boeiends. En beetje druk ook verderquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lag
heb ik 2 streampies, pakken ze na een tijdje beiden 6-7gb per stuk en dan gaat ie swappen. zit al paar dagen om de paar uur m'n streams te killen en weer te restoren
Dacht dat het aan FireFox lag maar misschien heeft Videoland wat veranderd? Ik lees er niets over verder.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lag
heb ik 2 streampies, pakken ze na een tijdje beiden 6-7gb per stuk en dan gaat ie swappen. zit al paar dagen om de paar uur m'n streams te killen en weer te restoren
Als je geheugen volloopt moet je even ontspannen !quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. * mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lag
ik heb een update van firefox teruggedraait, dat verhielpt het probleem in ieder geval niet. verder lijkt widevine drm bij mij geupdate te zijn 8feb, misschien dat het daar in zit. in ieder geval rete irritantquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat het aan FireFox lag maar misschien heeft Videoland wat veranderd? Ik lees er niets over verder.
Waar vind ik die plugin en kun je dat terugdraaien?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb een update van firefox teruggedraait, dat verhielpt het probleem in ieder geval niet. verder lijkt widevine drm bij mij geupdate te zijn 8feb, misschien dat het daar in zit. in ieder geval rete irritant
Evt. via Chrome of Edge proberen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb een update van firefox teruggedraait, dat verhielpt het probleem in ieder geval niet. verder lijkt widevine drm bij mij geupdate te zijn 8feb, misschien dat het daar in zit. in ieder geval rete irritant
Dus zou hij op Jason na iedereen van de blauwe kamer doen. Daar zit totaal niets bijquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:23 schreef engine het volgende:
Mimi wil graag dingen doen die niemand zou doen. Volgende keer dat hij mag nomineren gaat hij weer stunten.
Het is geen vakantie. Het is een spel.
Chiara is het er helemaal mee eens.
Klinkt als leuk gesprekje, loop wat achter maar weer een van de eerste die ik actief opneem omdat het een leuk gesprek isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:32 schreef engine het volgende:
Chiara geeft Jason een complimentje dat hij overal zo goed mee omgaat
Ja maar ze zegt niet dat ze zich aan Jason irriteertquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:32 schreef engine het volgende:
Chiara geeft Jason een complimentje dat hij overal zo goed mee omgaat
Nou ziet er niet uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:41 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is dat waterige drapje in die pan?
Hoor net dat er water en bloem bij is gedaan zonde van het vleesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:45 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Daar ligt het vlees in en een sliertje tomaat zijn die op ofzow?
En ze hebben toch bloem zat in huis.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:41 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is dat waterige drapje in die pan?
Niet normaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoor net dat er water en bloem bij is gedaan zonde van het vlees
Als ze slim was zou ze ook wat minder op hem fitten en is verder kijken dan haar neusje lang is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze schrok dus duidelijk dat Ma zei dat Jason zijn mattie is
Inderdaad, nee ze zit liever op de bank te mopperen. die denkt dat ze op vakantie is, gemiste kans om beter kennis te maken met bewoners en allemaal blij met kapsel te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:06 schreef Angelique61 het volgende:
En dan is Sjac ook nog kapster die zqal ook niet ff denken ik scheer die jongens zit 0,0 bij
Die doet helemaal niks meer mbt haar medebewoners tot de exit. Als ze die overleeft gaat ze weer sociaal doen..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, nee ze zit liever op de bank te mopperen. die denkt dat ze op vakantie is, gemiste kans om beter kennis te maken met bewoners en allemaal blij met kapsel te maken
Een etter is hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:52 schreef JDB94 het volgende:
ik ga helemaal out van die Ias vanaf de dag dat ie binnen liep, wat een lompe vent l0l
Glazenwasser was ie toch? had zo die ladder onder 'm vandaan getrokken, kijken of er dan nog gelachen kan wordenquote:
Onverstaanbare chocoladevlokkenjatter.quote:
Nee maar knippen had ze vanaf dag 1 kunnen of moeten doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die doet helemaal niks meer mbt haar medebewoners tot de exit. Als ze die overleeft gaat ze weer sociaal doen..
Ze heeft vanaf binnenkomst gezegd dat ze dat niet ging down heeft ook expres haar spullen thuis gelaten ,egoistquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee maar knippen had ze vanaf dag 1 kunnen of moeten doen, nu veel te laat ja
Kan het opzich begrijpen ff break als je dat hele week doet, maar hou dan gewoon je mond erover hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze heeft vanaf binnenkomst gezegd dat ze dat niet ging down heeft ook expres haar spullen thuis gelaten ,egoist
Dan gaat ze toch lekker naar de canarische eilanden ipv BBquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:00 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Kan het opzich begrijpen ff break als je dat hele week doet, maar hou dan gewoon je mond erover haha
Ze doet het niet voor haar dagelijks werkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:00 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Kan het opzich begrijpen ff break als je dat hele week doet, maar hou dan gewoon je mond erover haha
En maandag weer kapseltjes knippen bij het crematoriumquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:05 schreef Jockari het volgende:
Jacq kan zondagmorgen weer de tafeltjes netjes zetten voor de eerste klanten in de zaak.
Chiara, ali, Rob,quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:21 schreef Jockari het volgende:
Wat ik me afvraag. Is daar iemand in huis zonder tattoo ???
wat een gek johquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:22 schreef Jockari het volgende:
Buikpijn is over bij Chayron
[ afbeelding ]
🥴quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:22 schreef Jockari het volgende:
Buikpijn is over bij Chayron
[ afbeelding ]
MA ook nog niks gezien, Rob waarschijnlijk een blikkie op zijn reet, Ali geen idee, Jacq ook geen idee. De rest allemaal wel denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
MA ook nog niks gezien, Rob waarschijnlijk een blikkie op zijn reet, Ali geen idee, Jacq ook geen idee. De rest allemaal wel denk ik.
Ik heb dit hele gesprek in de auto gevolgd en vond het geweldig. Ik had MA niet zo hoog staan omdat ik dacht dat hij nogal kleurloos was maar ben blij dat ik hem dit heb horen zeggen. Zo wil ik hem wel de finale zien. Hij mag wél iets grappiger zijn wat mij betreft 😊 Chiara vond ik weer niet eerlijk, ze gaf MA gelijk dat het pijnlijk was om te zien hoe "ze" met Jason omgaan en dat ze zoveel bewondering had voor hij er mee omging. 🤮quote:
Vrij terecht, dat wijf is een en al gezeik sinds binnenkomst, zo hypocriet en manipulatief als de netequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik ga woedeaanval krijgen indien Jolien en Charlotte weer slecht praten over Chiara vanavond![]()
Just !quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:31 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik heb dit hele gesprek in de auto gevolgd en vond het geweldig. Ik had MA niet zo hoog staan omdat ik dacht dat hij nogal kleurloos was maar ben blij dat ik hem dit heb horen zeggen. Zo wil ik hem wel de finale zien. Hij mag wél iets grappiger zijn wat mij betreft 😊 Chiara vond ik weer niet eerlijk, ze gaf MA gelijk dat het pijnlijk was om te zien hoe "ze" met Jason omgaan en dat ze zoveel bewondering had voor hij er mee omging. 🤮
Precies ze was weer is niet eerlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:31 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik heb dit hele gesprek in de auto gevolgd en vond het geweldig. Ik had MA niet zo hoog staan omdat ik dacht dat hij nogal kleurloos was maar ben blij dat ik hem dit heb horen zeggen. Zo wil ik hem wel de finale zien. Hij mag wél iets grappiger zijn wat mij betreft 😊 Chiara vond ik weer niet eerlijk, ze gaf MA gelijk dat het pijnlijk was om te zien hoe "ze" met Jason omgaan en dat ze zoveel bewondering had voor hij er mee omging. 🤮
Welke Nete bedoel je ? De Kleine of de Grote Nete. Ik vraag het voor een vriend die in de Antwerpse Kempen woont.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vrij terecht, dat wijf is een en al gezeik sinds binnenkomst, zo hypocriet en manipulatief als de nete
morgen doen ze exitten hequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:39 schreef suzi1 het volgende:
rond hoelaat doen ze morgen nomies laten zien, rond 11?
Nomies zijn geweest Suuz. Morgen Jacq weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:39 schreef suzi1 het volgende:
rond hoelaat doen ze morgen nomies laten zien, rond 11?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Probleem met Chiara is: ik geloof niets van haar oprechtheid helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zooooo chiara helpt zo 😲😲maar Jason
Dit dus 😊quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij voelt nattigheid als Jason volgende week mag nomineren. Dus slijmen.
Rob is gevlucht, 'bed opmaken'quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:46 schreef Jockari het volgende:
Zij is aan het nadenken hoe ze morgenavond aan de familie alles moet uitleggen.
[ afbeelding ]
Hahaha kan ook inderdaad. In de brief van haar zoon stond dat ze zo trots op haar zijn. Ik dacht toen: wannéér is deze brief geschreven dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:46 schreef Jockari het volgende:
Zij is aan het nadenken hoe ze morgenavond aan de familie alles moet uitleggen.
[ afbeelding ]
Was nog VEEL erger!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze vroeg der eigen af of vorig jaar ook zo druk was met zingen anders had ze der eigen nooit opgegeven.
Maar ja die zongen ook Jaq!!
Neem je dit hele gedoe niet ietwat te serieus??quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik ga woedeaanval krijgen indien Jolien en Charlotte weer slecht praten over Chiara vanavond![]()
Chayron had het net over een 55+ big brother? "Dan hebben wij daar geen last van.." hoorde ik bij het inloggen...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Kayro het volgende:
Sfeertje!!
Keuken chayron 2 vingers omhoog naar ias..
Jaq. En Rob??
Fluiten smiespelen..
Bedoelde hij fok! ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Chayron had het net over een 55+ big brother? "Dan hebben wij daar geen last van.." hoorde ik bij het inloggen...
Vrees het ookquote:
Waarom kijk ik daar nou ergens niet van op?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
De Sjakhals denkt serieus dat Rob populairder is dan Jason![]()
Lot is er bang voor, omdat Rob de laatste tijd zo negatief is, volgens Sjak is hij juist positief
Ze vergelijkt het met zichzelf, kun je nagaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
De Sjakhals denkt serieus dat Rob populairder is dan Jason![]()
Lot is er bang voor, omdat Rob de laatste tijd zo negatief is, volgens Sjak is hij juist positief
Dit was een grapquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:00 schreef Dragonbullet het volgende:
Rob doet het voor de centen, zie je. Hij gaat niet naar huis omdat hij het geld wil. Valt mee dat we geen sl krijgen hoor
Vergeleken met Sjak is hij best positief.. ligt er maar aan vanaf welke positie je het bekijktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waarom kijk ik daar nou ergens niet van op?
Hij wilde een baantje zoeken zei hij toch? En toen dacht hij: ik ga dit doen. Of heb ik de clou gemist?quote:
klopt jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:03 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij wilde een baantje zoeken zei hij toch? En toen dacht hij: ik ga dit doen. Of heb ik de clou gemist?
Dat was de clue hij wilde een baantje zoeken, hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:03 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij wilde een baantje zoeken zei hij toch? En toen dacht hij: ik ga dit doen. Of heb ik de clou gemist?
Voor haar doen dan.. wij zien dat vast anders😂quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Ireth het volgende:
Sjak gaat morgen NIET sjaggerijnig rondlopen!
Dat u het even weet!
haha echt hequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Voor haar doen dan.. wij zien dat vast anders😂
Hij zegt dus net, ik heb een filmpje gemaakt op het werk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:03 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Verwacht heel veel te koop staande caravans.... maandenlang. Raken ze aan de straatstenen niet kwijt...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:09 schreef Dragonbullet het volgende:
1 ding weet ik heel zeker: als je deze zomer op de camping bij Rob staat, ga je verplicht maar zijn BB avontuur luisteren.. maandenlang
😂😂😂😂😂 Wegwezen hierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verwacht heel veel te koop staande caravans.... maandenlang. Raken ze aan de straatstenen niet kwijt...
Hij doet ook aan dubbelzijdig denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Mimi wordt betrapt als hij naar zichzelf knipoogt in de spiegel
Zonder prijs meedoen maar met dagvergoeding ias zei 64,- PD.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef suzi1 het volgende:
ias en lot zouden wel spelen zonder prijs/vergoeding
sharon niet
Wat? Wat? Wat? Ik zit in de woonkamer!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Bart, jammer. Onnodig deze opmerking. Jij met je persoonlijke eer hebt dat niet nodig
Daar zat ik maar kon jakkie niet meer verdragen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat? Wat? Wat? Ik zit in de woonkamer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rob vertelt over zijn vrouw, dat ze geen oogschaduw, mascara of andere dingen gebruikt. Bart zegt: ze smelt niet in de zon dus. Rob gaat verder over zijn vrouw. Bart weer: ik wou een naam noemen maar ik zal het niet doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat? Wat? Wat? Ik zit in de woonkamer!
🤣🤣quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
Zit Shayron eens te bekijken maar zijn bovenlip beweegt bijna niet mee als ie praat, tis voornamelijk dat onderste centenbakkie wat beweegt...
Hahaha ja echt, hij 42 en zij 22.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
haha nog even en hij vergelijkt zichzelf met sjors cloony
omdat ze al vroeg viel op dat soort oudere mannen
Chayron is ook verschrikkelijk, hij lult heel de dag en dwingt en pest.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:21 schreef Kayro het volgende:
Ali en ias gaan morgen koken..
Chayron zegt er even bij .
Niets vragen hè
En nu vraagt hij ff of Ali het woord eten kan spellen..
Wil 'm weer ff te kakken zetten🤮
Het moment in de slaapkamer dat hij zegt dat hij denktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Chayron is ook verschrikkelijk, hij lult heel de dag en dwingt en pest.
🤣quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Zit er eigenlijk nog iemand in de kamer of tegen wie heeft Rob het?
Die hoopt ook dat ie morgen mag blijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:23 schreef -river- het volgende:
Zit je met je 46 met een ouwe zak van 66 met al zijn kwaaltjes.
😂😂😂😂😂 Maakt hem het uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Dit is zijn voorspel, straks onder de douche ff de handkar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Tegen zijn blauwe kamer meebewoners.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hoopt ook dat ie morgen mag blijven
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:29 schreef 36Chambers het volgende:
Rob weer een verhaal over dat resort
Zij was 26quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja echt, hij 42 en zij 22.
True. Als je 'm zo hoort is het echt geen verkeerde.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ben geen rob fan maar hoe die net alles zat te vertellen is wel leuk om te horen enZ
Tot de natte handdoek terug isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
rob is zo een stuk beter te pruimen, eerlijk is eerlijk
de vraag is voor hoelang
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Tot de natte handdoek terug is
Bijrolletje of liever figurant zou meer op zijn plaats zijn. Zoutloos figuur.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:24 schreef Kayro het volgende:
[..]
Het moment in de slaapkamer dat hij zegt dat hij denkt
Dat hij een 'MAIN CARACTER'
is in BB
🤮🤮🤮🥴🤓
Zo saai en kan zo lang durenquote:
Gaan we niet halen 500 misschienquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef Jockari het volgende:
Zou me verbazen al s we de 1000 nog gaan halen op deze manier
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Mimi bedrijft de liefde met een lepel kwark
haha ja en zo meerdere kerenquote:
Tja…. Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:13 schreef Ireth het volgende:
Een kaartje sturen snap ik nog wel....
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:13 schreef Ireth het volgende:
Een kaartje sturen snap ik nog wel....
[ twitter ]
Ja vind ik lief. Vind haar erg overdreven soms maar het is wel een leuke meid. Goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Voor Ali omdat hij haar die ?-knop gunde!
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:21 schreef suzi1 het volgende:
@:engine @:schakeltopia https://bredalive.nl/scooter![]()
![]()
Zit het net even te bekijken, ze beginnen het te leren bij de FEBOquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
Die nominatie bekendmaking hebben ze goed dramatisch gemonteerd in de uitzending!
Lees net dit:quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:33 schreef superniger het volgende:
En we nemen alvast afschijt van Jackeline.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd gesprek in de keuken net, Rob en Jac over dat ie zo afgevallen is zn broek erg te groot, zeker een kilo of 8 zegt Jac lekker thuis bijkomen en bij eten.......zou ze weten dat Rob eruit gaat?
8 kilo geloof ik niet hoor, dat is heel veel.. En ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij gaat vóór Jacq zelf..quote:
We hadden het er vanmiddag ook al over wellicht dat Jacq het bedoelde als grapje, van ik blijf.quote:
Oke, ik dacht dat Jaqueline het moederlijk gedoelde: "lekker thuis bijkomen en bij eten."quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We hadden het er vanmiddag ook al over wellicht dat Jacq het bedoelde als grapje, van ik blijf.
Ik ook niet maar leek net oif ze zich versprakquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:44 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
8 kilo geloof ik niet hoor, dat is heel veel.. En ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij gaat vóór Jacq zelf..
Dat kan ook, jacq is wel een beetje het moedertje natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat Jaqueline het moederlijk gedoelde: "lekker thuis bijkomen en bij eten."
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet niet wat het is maar de laatste dagen, ik krijg toch meer sympathie voor Charlotte
Ja kan ook maar het kwam zo over bij mequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat Jaqueline het moederlijk gedoelde: "lekker thuis bijkomen en bij eten."
Vind Pias sowieso vreemdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind de Ias Ali bromance wat vreemd. Ias lijkt wat te obsessief en handtastelijk naar Ali toe. Ik vraag me af of Ali dat irritant vindt.
En Rob zei: het maakt me allemaal geen zak meer uit.quote:
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:49 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja kan ook maar het kwam zo over bij me
Dagje geduld nog. Maar dan zitten we wel nog met die ouwe manke opgescheept.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog een week jacq, ga ik niet trekken![]()
Die kan altijd nog over de schuttingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dagje geduld nog. Maar dan zitten we wel nog met die ouwe manke opgescheept.
Ze gaan morgen hand in hand samen de poort uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dagje geduld nog. Maar dan zitten we wel nog met die ouwe manke opgescheept.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze gaan morgen hand in hand samen de poort uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |