Waar blijven trouwens de koude blikkiesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Complimenten voor de users gaat er hier gezellig aan toe[/modbreak]
Jason ook al maag darm klachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:10 schreef marky het volgende:
Chayron heeft buikpijn. Misschien wat minder olie in alles te gooien.
Vooral dat gebakken brood, dat slurpt lekker al die olie opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:10 schreef marky het volgende:
Chayron heeft buikpijn. Misschien wat minder olie in alles te gooien.
Kodiak gooit een koud blikkie naar @ledn81quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waar blijven trouwens de koude blikkies@:Dotteke ? Het is wel vrijdagmiddag
Die eet alles wat los en vast zit daar kan wel een keer wat verkeerds tussen zitten. Maargoed hij is nog in de groei.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jason ook al maag darm klachten
Of al die olie in die pannenkoeken en dan nog een keer olie in de pan om ze te bakken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vooral dat gebakken brood, dat slurpt lekker al die olie op
Was ook niet grappig of iets bloedserieus zou ze zich verspreken?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd gesprek in de keuken net, Rob en Jac over dat ie zo afgevallen is zn broek erg te groot, zeker een kilo of 8 zzegt Jac lekker thuis bijkomen en bij eten.......zou ze weten dat Rob eruit gaat?
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd gesprek in de keuken net, Rob en Jac over dat ie zo afgevallen is zn broek erg te groot, zeker een kilo of 8 zzegt Jac lekker thuis bijkomen en bij eten.......zou ze weten dat Rob eruit gaat?
Bij de FEBO is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Was ook niet grappig of iets bloedserieus zou ze zich verspreken?
Ja precies was echt een verspreking zo leek hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Bij de FEBO is alles mogelijk.
Wie weet heeft Rob zelf wel gezegd, laat mij maar naar huis gaan zaterdag
We gaan het zien morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja precies was echt een verspreking zo leek het
Ze denkt dat ze wint van rob jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Was ook niet grappig of iets bloedserieus zou ze zich verspreken?
Als rob dilemma krijgt voor 10k naar huis en hij gaat dan komen we erop terugquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:34 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ja kan ook nog maar denk het dan hahaha
Ik kan het geluid alleen niet aanhorenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het geluid alleen niet aanhoren
#teamilsequote:
Videoland heeft de hele week al issues, browser wordt trager bij het draaien van in totaal 4 streams, 2 BB en 2 EJVJL. Continu app memory full waarschuwingen in mijn Mac. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Videoland is vandaag drama op de Apple TV
Zo een mensen zouden ze moeten verbieden zich voort te planten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte haar medium zegt dat ze 3 kinderen gaat krijgen
2 jongens en dan 1 meisje
Ze krijgen in ieder geval niet hun moeders huidige neus.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval niet hun moeders huidige neus.
ik heb precies hetzelfde. mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Videoland heeft de hele week al issues, browser wordt trager bij het draaien van in totaal 4 streams, 2 BB en 2 EJVJL. Continu app memory full waarschuwingen in mijn Mac. Heel vreemd.
cadeau voor als ze 16 wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval niet hun moeders huidige neus.
Dus neuken is daar fillen of zoiets ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus neuken is daar fillen of zoiets ?
Fillen is botoxquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus neuken is daar fillen of zoiets ?
Hier idd ook problemen, daarom ook minder opnames. Hapert steeds en loop soms achter. Heb wel eea opgenomen nog, maar er gebeurt ook niet heel veel boeiends. En beetje druk ook verderquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lag
heb ik 2 streampies, pakken ze na een tijdje beiden 6-7gb per stuk en dan gaat ie swappen. zit al paar dagen om de paar uur m'n streams te killen en weer te restoren
Dacht dat het aan FireFox lag maar misschien heeft Videoland wat veranderd? Ik lees er niets over verder.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lag
heb ik 2 streampies, pakken ze na een tijdje beiden 6-7gb per stuk en dan gaat ie swappen. zit al paar dagen om de paar uur m'n streams te killen en weer te restoren
Als je geheugen volloopt moet je even ontspannen !quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. * mijn geheugen loopt ook vol. dacht dat het aan mij lag
ik heb een update van firefox teruggedraait, dat verhielpt het probleem in ieder geval niet. verder lijkt widevine drm bij mij geupdate te zijn 8feb, misschien dat het daar in zit. in ieder geval rete irritantquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat het aan FireFox lag maar misschien heeft Videoland wat veranderd? Ik lees er niets over verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |