Lijkt op het nummer van Oostenrijk dit jaar!quote:
Ja ik DM je voortaan eerst wel even voor adviesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap ik jongen, volgende keer even nadenken wat je hier wel en niet deelt!
Inderdaad, dus kun je het hier wèl delenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en in jargon noem je dit forum niet smulweb.nl.
Het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:30 schreef H_T het volgende:
Flauwe opmerking natuurlijk, maar die kon ik niet laten liggen.Straan!
Dit kan wel eens heel erg tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
https://www.nu.nl/film/62(...)met-john-cleese.html
Interessant! Mijn vader had vroeger alle 12 afleveringen op VHS en ik vond het als kind ook al geweldig.
Die kans is denk ik behoorlijk groot ja. Maar ik zal wel een poging wagen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit kan wel eens heel erg tegen gaan vallen
Ik ook, als het echt zo ver komtquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kans is denk ik behoorlijk groot ja. Maar ik zal wel een poging wagen natuurlijk.
Slechts 12 afleveringen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
https://www.nu.nl/film/62(...)met-john-cleese.html
Interessant! Mijn vader had vroeger alle 12 afleveringen op VHS en ik vond het als kind ook al geweldig.
Ja inderdaad maar 12quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slechts 12 afleveringen?Ik heb het nooit gezien, maar vanwege alle aandacht verwachtte ik dat het een stuk meer was.
quote:Zo zal de subsidie bestemd zijn voor starters met een huishoudinkomen van anderhalf tot maximaal twee keer modaal.
Zoals een echte CDA’er betaamt, heeft hij dus vooral oog voor de gezinnen waarbij beide partners werkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:41 schreef H_T het volgende:
Hugo de Jonge komt met een plan dat starters op de woningmarkt 50.000 euro subsidie kunnen krijgen voor een koopwoning
[..]
Zojuist de beelden teruggekeken, ik twijfel tussen heel hard lachen en heel veel plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 8 februari 2023 01:13 schreef Momo het volgende:
Het was wel weer een avond jongens met de Blanco meltdown
Had het niet willen missen. Ben vandaag toch vrij dus uit kunnen slapen. Probleem is nu wel dat ik wel meer de drang heb om vanavond weer helemaal uit te zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:13 schreef Momo het volgende:
Die heb ik gemist, want zwemmen en daarna Hogwarts Legacy spelen. Ik kijk de finale wel. Anders hou ik de werkweek niet volquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:13 schreef Momo het volgende:
Ik had één of andere lokale partij op 1quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Het is weer stemwijzer tijd! Drenthe is eens een keer één van de eerste, dus meteen maar even ingevuld.
GroenLinks 83%
PvdD 70%
SP 63%
VOLT 63%
D66 60%
PvdA 57%
De rest allemaal onder de 50%, onderaan staan (gelukkig) JA21, PVV, BVNL, VVD en FVD.
Als je ook wil, er staan inmiddels vier provincies online: https://www.stemwijzer.nl/
Kun je niet gewoon inloggen en verder met je echte werkquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een Webinar bijwonen. Alsof ik er tijd voor heb.
Inderdaad. Daar zie je wel een beetje aan dat hij nog pas 19 is. Al hoop ik dat ik op mijn 19e toch iets volwassener wasquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zojuist de beelden teruggekeken, ik twijfel tussen heel hard lachen en heel veel plaatsvervangende schaamte
Ik moet het missen vanavond en daar ben ik best verdrietig overquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Had het niet willen missen. Ben vandaag toch vrij dus uit kunnen slapen. Probleem is nu wel dat ik wel meer de drang heb om vanavond weer helemaal uit te zitten.
Dat uiteindelijk ook gedaan. Het was ook een vrij nutteloze webinar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:09 schreef Yesse het volgende:
Geen stemwijzer voor Zuid-Holland nog maar ik ben erg benieuwd naar de meningen van de partijen.
[..]
Kun je niet gewoon inloggen en verder met je echte werk
Een webinar over time management?quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een Webinar bijwonen. Alsof ik er tijd voor heb.
Waarbij de witte man altijd de schuldige is, zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:19 schreef Strani het volgende:
Ik moest deze week een korte cursus tegen ongewenst gedrag (van alle soorten) doen voor m'n werk. 90% ervan ging over seksueel ongewenst gedrag (waarin mannen volgens de voorbeelden altijd de boosdoeners waren (ook wel eens slachtoffer maar dan is de dader nog altijd ook een man)), en de rest een beetje over discriminatie op basis van andere zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |