quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
En lachen. Want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, heb ik ooit een wijs man horen zeggen.quote:
Ik wel voor een jaartje als ik een zak geld meekrijgquote:Op maandag 6 februari 2023 19:40 schreef Sked het volgende:
Wie wil er nou in de zandbak van Bahrein wonen
Coke stashen in de zadelsquote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Martin zit in de export naar Brazilië
Is gewoon heftruckchauffeur
Wonen genoeg rijke mannen, zoek je er daar gewoon een.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel voor een jaartje als ik een zak geld meekrijg
Containerleeghaler…quote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Martin zit in de export naar Brazilië
Is gewoon heftruckchauffeur
En alles belastingvrij daar qua inkomen. Niks mis meequote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel voor een jaartje als ik een zak geld meekrijg
Wat is erger: beginnen over reizen of dit wijntje?quote:
Dat hebben al die Friezen tochquote:Op maandag 6 februari 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
Komt een beetje traag en langzaam over.
Voor de rest wel ene leuke meid
Nou nou nouquote:
Wijntjequote:Op maandag 6 februari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is erger: beginnen over reizen of dit wijntje?
Denk het nietquote:
Daar heb ik Viaplay voorquote:Op maandag 6 februari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hele weekend voetbal formule 1 en darten kijken
Leuk man kuch
Hele weekend geen blowjob van d'r.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Elke zondag F1
Red Bull
Max Verstappen
Lando Norris
Danny Ric
Lewis Hamilton niet
Heel erg mooi
Ah joh, lekker darten in de kroeg, bitterballen erbij, hoplaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hele weekend voetbal formule 1 en darten kijken
Leuk man kuch
Prima meidquote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hele weekend geen blowjob van d'r.
Met die tanden van haar moet ik daar even niet aan denken…quote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hele weekend geen blowjob van d'r.
ViaForeversinglePlayquote:
Die schrapen het bovenste laagje eelt er wel vanaf ja.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die tanden van haar moet ik daar even niet aan denken…
Negatieve boze vibequote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die schrapen het bovenste laagje eelt er wel vanaf ja.
En ook nog dat quasi vrolijke kleurige pakkie.quote:
Nee, maar hij is gewoon een beetje saai en dommig. Zij is naar.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar hij is ook geen succesnummer.
Ja sorry. Dat is je abonnement, jij nietquote:
Veel vrolijker dan Boze Frau @DKUpquote:Op maandag 6 februari 2023 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar hij is ook geen succesnummer.
You sure?quote:
Ik betaal wel, for surequote:
Stukje racismequote:Op maandag 6 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wil niet thuiskomen met niet-Europees meisje
Ze is net wegquote:
De grap van de mensen die matches makenquote:
GGD bezoekenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s met 83 eisen
Alsof ze meer doen dan neuken
Dit vind ik wel erg generaliserend van jequote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s met 83 eisen
Alsof ze meer doen dan neuken
Dit programma leert me na 28 seizoenen weinig andersquote:Op maandag 6 februari 2023 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit vind ik wel erg generaliserend van je
Moest lachenquote:
Niet fucken met Keithquote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Keith van The Prodigy samen met Harry Potter…
Te buitenlands voor Pepijnquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja net te laat. Waarom wilde hij niet
Precies daar moest ik aan denkenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou 'm geen kinderboekenweek bijdrage laten leveren…
Dit mag je op Twitter gooienquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat Serjiooooooooooo 10x leuker was dan deze doorbitch?
Na de eerste keer wisten we het eigenlijk alquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat Serjiooooooooooo 10x leuker was dan deze doorbitch?
Jammer, je zou een goeie zijn. For sure.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Socjaaaalsss mieedia.
Dat was wel een hele mooie jaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Sjors: kijk even alsof Amsterdam de mooiste stad op de wereld is.
Maar nog wel even twee maanden zichzelf ontdekken in Thailandquote:Op maandag 6 februari 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Femke kleedt zich als een moeke
Femke praat als een moeke
22 wtf
Inside infoquote:Op maandag 6 februari 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Sjors: kijk even alsof Amsterdam de mooiste stad op de wereld is.
Ook een beetje zo'n soort randje geestelijk beperkt Kim Feenstra accent.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Femke kleedt zich als een moeke
Femke praat als een moeke
22 wtf
Daarna meteen broedenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar nog wel even twee maanden zichzelf ontdekken in Thailand
Neeeeeequote:
Ik vind ze allebei even goed…quote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Dit scheelt me typen.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe noem je je kind Berlin
Was Bloem niet erg genoeg?
Waarsch. daar in hotel gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe noem je je kind Berlin
Was Bloem niet erg genoeg?
Padel, Berlin en een groen pak deze uitzendingquote:
Nou als tuinman is dat je eigen schuldquote:Op maandag 6 februari 2023 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
Echt niet leuk voor dat meisje zo'n match
For surequote:
Zelden zo een pinnige hier gezienquote:
Vluchtelingetje sponsoren. Zit ze in flixbus ofzo?quote:
Kan van alles zijn. Maar hij heeft nog niet echt verteld wat het nou precies is.quote:
Hij nog meerquote:
Erg benieuwd of er een tweede date komtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:08 schreef RipCity het volgende:
You are banned from Chat
You are unable to participate in this channel's chat until a moderator unbans you.This channel allows banned users to request an unban once they have waited 15 minutes.
Hoop dat die twitcher aids krijgt. Meteen banGeen warm bad daar.
Nu weet ik jouw Twitch naamquote:Op maandag 6 februari 2023 20:08 schreef RipCity het volgende:
You are banned from Chat
You are unable to participate in this channel's chat until a moderator unbans you.This channel allows banned users to request an unban once they have waited 15 minutes.
Hoop dat die twitcher aids krijgt. Meteen banGeen warm bad daar.
Nou @RipCity lekker appen met de knapste mannelijke userquote:
Spring zo in m'n opblaas badje en ga daar op mn ukelele spelen.quote:
Ff bellen. Kijken of je daar ook meteen gebanned wordt.quote:
Daar is @3rr0r te lief voorquote:Op maandag 6 februari 2023 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ff bellen. Kijken of je daar ook meteen gebanned wordt.
BNNVARA maakt alle topics bespreekbaarquote:
quote:
Harry Potter date met Slytherinquote:Op maandag 6 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de haais wel leuk, ik hou wel van onverwachte combinaties
2% dan misschienquote:
Dit snap ik nietquote:
Die met de brilquote:
Blonde staat niet voor iedereen openquote:
Eensquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Vond de homo's nog de leukste van vandaag
Oké homoquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Ha gayquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Yep, eens.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Alsof jij 4 dates wachtquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
De homo’s hebben meteen geneukt, as usual
Best makkelijk. Ook geen gezeur van een vrouw aan je hoofd. En een dubbel hoger inkomen, want vrouwen verdienen maar 80% van wat een man krijgt.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
De homo’s hebben meteen geneukt, as usual
Heb je een zetje nodig?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er soort van homogenezingen maar dan andersom dat ze je juist gay maken?
Ja, maar je moet dan wel een seizoenskaart voor Ajax aanschaffen.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Best makkelijk. Ook geen gezeur van een vrouw aan je hoofd. En een dubbel hoger inkomen, want vrouwen verdienen maar 80% van wat een man krijgt.
Zijn er soort van homogenezingen maar dan andersom dat ze je juist gay maken?
Die hint gaf je hont toch?quote:
Hey hallo, hoe was het om mee te doen?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik was gespot las ik, dus ik denk ik hop even langs hier
Best leuk! Wel spannend, maar ze doen wel moeite om je beetje fatsoenlijk erdoor te krijgen. En veel wachtenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey hallo, hoe was het om mee te doen?
Niks van je spanning gezien en leuk dat je hebt mee durven doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Best leuk! Wel spannend, maar ze doen wel moeite om je beetje fatsoenlijk erdoor te krijgen. En veel wachten![]()
Enige wat ik echt jammer vind is dat ik niet goed genoeg na had gedacht over het betalen, en daar was ik even de kluts kwijt. Normaal zeg ik bij een date 'joe, even Tikkie achteraf' maar dat was geen optie natuurlijk.
Oh en hij was absoluut niet mijn type. Dat wist ik toen ik hem zag, en dat is geen moment veranderdHij was wel sympathiek, leuk zitten praten, maar dat was het ook.
Thanksquote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks van je spanning gezien en leuk dat je hebt mee durven doen.
Heb je nog een DM ontvangen van een Lego fanaat?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanksik heb best gelachen om de opmerkingen die ik op Twitter zag en (een paar dagen later
) hier
welke aflevering/wie?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Nee, valt me tegen van hemquote:Op maandag 6 februari 2023 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nog een DM ontvangen van een Lego fanaat?
Leuk, was wel grappig om een FOK!ster op tv te zienquote:Op maandag 6 februari 2023 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Heb jij zo'n slecht huwelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Half oog op AZ-Utrecht, half oog hier.
Jeetje daar kijk ik niet graag naar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Half oog op AZ-Utrecht, half oog hier.
Haai haaiquote:
Deze?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:29 schreef Gibson88 het volgende:
Ah shit, dit is dus die cringe date van het voorstukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |