Dit vind ik wel erg generaliserend van jequote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s met 83 eisen
Alsof ze meer doen dan neuken
Dit programma leert me na 28 seizoenen weinig andersquote:Op maandag 6 februari 2023 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit vind ik wel erg generaliserend van je
Moest lachenquote:
Niet fucken met Keithquote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Keith van The Prodigy samen met Harry Potter…
Te buitenlands voor Pepijnquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja net te laat. Waarom wilde hij niet
Precies daar moest ik aan denkenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou 'm geen kinderboekenweek bijdrage laten leveren…
Dit mag je op Twitter gooienquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat Serjiooooooooooo 10x leuker was dan deze doorbitch?
Na de eerste keer wisten we het eigenlijk alquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat Serjiooooooooooo 10x leuker was dan deze doorbitch?
Jammer, je zou een goeie zijn. For sure.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Socjaaaalsss mieedia.
Dat was wel een hele mooie jaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Sjors: kijk even alsof Amsterdam de mooiste stad op de wereld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |