Eensquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Vond de homo's nog de leukste van vandaag
Oké homoquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Ha gayquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Yep, eens.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
Alsof jij 4 dates wachtquote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
De homo’s hebben meteen geneukt, as usual
Best makkelijk. Ook geen gezeur van een vrouw aan je hoofd. En een dubbel hoger inkomen, want vrouwen verdienen maar 80% van wat een man krijgt.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
De homo’s hebben meteen geneukt, as usual
Heb je een zetje nodig?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er soort van homogenezingen maar dan andersom dat ze je juist gay maken?
Ja, maar je moet dan wel een seizoenskaart voor Ajax aanschaffen.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Best makkelijk. Ook geen gezeur van een vrouw aan je hoofd. En een dubbel hoger inkomen, want vrouwen verdienen maar 80% van wat een man krijgt.
Zijn er soort van homogenezingen maar dan andersom dat ze je juist gay maken?
Die hint gaf je hont toch?quote:
Hey hallo, hoe was het om mee te doen?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik was gespot las ik, dus ik denk ik hop even langs hier
Best leuk! Wel spannend, maar ze doen wel moeite om je beetje fatsoenlijk erdoor te krijgen. En veel wachtenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey hallo, hoe was het om mee te doen?
Niks van je spanning gezien en leuk dat je hebt mee durven doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Best leuk! Wel spannend, maar ze doen wel moeite om je beetje fatsoenlijk erdoor te krijgen. En veel wachten![]()
Enige wat ik echt jammer vind is dat ik niet goed genoeg na had gedacht over het betalen, en daar was ik even de kluts kwijt. Normaal zeg ik bij een date 'joe, even Tikkie achteraf' maar dat was geen optie natuurlijk.
Oh en hij was absoluut niet mijn type. Dat wist ik toen ik hem zag, en dat is geen moment veranderdHij was wel sympathiek, leuk zitten praten, maar dat was het ook.
Thanksquote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks van je spanning gezien en leuk dat je hebt mee durven doen.
Heb je nog een DM ontvangen van een Lego fanaat?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanksik heb best gelachen om de opmerkingen die ik op Twitter zag en (een paar dagen later
) hier
welke aflevering/wie?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Nee, valt me tegen van hemquote:Op maandag 6 februari 2023 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nog een DM ontvangen van een Lego fanaat?
Leuk, was wel grappig om een FOK!ster op tv te zienquote:Op maandag 6 februari 2023 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Heb jij zo'n slecht huwelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Half oog op AZ-Utrecht, half oog hier.
Jeetje daar kijk ik niet graag naar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Half oog op AZ-Utrecht, half oog hier.
Haai haaiquote:
Deze?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:29 schreef Gibson88 het volgende:
Ah shit, dit is dus die cringe date van het voorstukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |