quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
En lachen. Want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, heb ik ooit een wijs man horen zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:40 schreef DKUp het volgende: [..] Lekker de slingers samen ophangen
Ik wel voor een jaartje als ik een zak geld meekrijgquote:Op maandag 6 februari 2023 19:40 schreef Sked het volgende:
Wie wil er nou in de zandbak van Bahrein wonen
Coke stashen in de zadelsquote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Martin zit in de export naar Brazilië
Is gewoon heftruckchauffeur
Wonen genoeg rijke mannen, zoek je er daar gewoon een.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel voor een jaartje als ik een zak geld meekrijg
Containerleeghaler…quote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Martin zit in de export naar Brazilië
Is gewoon heftruckchauffeur
En alles belastingvrij daar qua inkomen. Niks mis meequote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel voor een jaartje als ik een zak geld meekrijg
Wat is erger: beginnen over reizen of dit wijntje?quote:
Dat hebben al die Friezen tochquote:Op maandag 6 februari 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
Komt een beetje traag en langzaam over.
Voor de rest wel ene leuke meid
Nou nou nouquote:
Wijntjequote:Op maandag 6 februari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is erger: beginnen over reizen of dit wijntje?
Denk het nietquote:
Daar heb ik Viaplay voorquote:Op maandag 6 februari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hele weekend voetbal formule 1 en darten kijken
Leuk man kuch
Hele weekend geen blowjob van d'r.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Elke zondag F1
Red Bull
Max Verstappen
Lando Norris
Danny Ric
Lewis Hamilton niet
Heel erg mooi
Ah joh, lekker darten in de kroeg, bitterballen erbij, hoplaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hele weekend voetbal formule 1 en darten kijken
Leuk man kuch
Prima meidquote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hele weekend geen blowjob van d'r.
Met die tanden van haar moet ik daar even niet aan denken…quote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hele weekend geen blowjob van d'r.
ViaForeversinglePlayquote:
Die schrapen het bovenste laagje eelt er wel vanaf ja.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die tanden van haar moet ik daar even niet aan denken…
Negatieve boze vibequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |