Nu kun je DM sliden, is het niet goedquote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gewoon even foto laten zien met toevallig mijn profielnaam boven in beeld
Lijkt me best leuk mits enkeltjequote:
Lekker zwaaien en de slingers ophangen.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Type die bij de Toppers vooraan staat
Ah shit, verspilde kans. Ben slecht in hints, dus heb straks ook first dates nodig denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu kun je DM sliden, is het niet goed
Ik heb vernomen dat je daar met de auto naar toegebracht wordt vanaf het restaurant, dan even moet lopen en dan weer teruggebracht wordt naar het restaurant…quote:
Precies dat hahahaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lekker zwaaien en de slingers ophangen.
Ja, ik heb het vaker gehoord.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je daar met de auto naar toegebracht wordt vanaf het restaurant, dan even moet lopen en dan weer teruggebracht wordt naar het restaurant…
Martin ziet geen ellende?quote:
Heb je recent hier meegelezen?quote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je daar met de auto naar toegebracht wordt vanaf het restaurant, dan even moet lopen en dan weer teruggebracht wordt naar het restaurant…
Patserquote:
Ik zie het vooralquote:
Een ander doet het wel lolquote:Op maandag 6 februari 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Pepijn is zo'n free rider bij groepsopdrachten.
Oké als je nog tijd hebt, even teruglezen wellichtquote:Op maandag 6 februari 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was even druk vorige week.
Maar ik heb een andere kandidaat gesproken dan jullie…
Lekker de slingers samen ophangenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoop wel dat Caroline van iedere dag een feestje wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |