Oh sorry dacht dat we hier over de aflevering mochten pratenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:32 schreef alpeko het volgende:
@:Mortaxx visualiseer je een aflevering voor jezelf? Er is schaatsen.
Zeker. Warm bad. Maar welke?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat we hier over de aflevering mochten praten
Kom je maandag ook meedoen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat we hier over de aflevering mochten praten
@3rr0r weet jij dit misschien?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het live te volgen via de npo app?
Oh. Ik heb afgelopen jaar een periode van huis op een tablet online gekeken. Dat was de website dan zeker.quote:
Ik gebruik dat eigenlijk nooit maar was even in de war met andere app, NPO Start app zal het wel laten zien ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Ik heb afgelopen jaar een periode van huis op een tablet online gekeken. Dat was de website dan zeker.
Zeker kan dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ik bedoel de npo app op m'n tv. Wie is de Mol kan ik daar ook op kijken
I knowquote:
Leuk dat je (weer) een vriendin hebt! Hopelijk gaat het goedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mooi geschreven ouwe reus. Toen ik je post zag in het topic dat je meedeed heb ik meteen samen met mijn vriendin de aflevering aangeslingerd en uitgelegd dat we jaaaaren geleden eens gemeet hadden en dat ik niet snap hoe je nou nog steeds single bent (nohommo ofc) met jouw looks en je karakter. Je zat er ook wel gewoon relaxed bij, was jezelf en eerlijk. Ook netjes dat je de rekening op je nam, maar had niet anders verwacht.
Hopelijk kom je een leuk iemand tegen om samen oud mee te worden en lekker rond te reizen. Als het zelfs mij gelukt is met mijn rotkop... [ afbeelding ]
Die linker haai leek dus totaal niet op een haaiquote:Op maandag 6 februari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Haai haai @:dkup
De blonde Fok!ker in het voorstukje deed me weer aan iemand denken
Oh, ik heb maar een korte glimp gezien en niet de tafelpartner.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die linker haai leek dus totaal niet op een haai
Kwam een beetje creepy overquote:Op maandag 6 februari 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond Instinct met Marwan KenzariGod
Prima thrillerquote:
Zou jij toch ook doen met je hontgenotquote:Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Okay dit is wel heel duidelijk je instagram promoten.
Ja gewoon even foto laten zien met toevallig mijn profielnaam boven in beeldquote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij toch ook doen met je hontgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |