pics van je vriendin.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vriendin heeft morgen een hartoperatie (ablatie) dus weinig om te genietenmaar komt vast goed hopelijk
Haar vertrek bij een zorginstelling verliep gelukkig zonder enig moddergooien.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als dit de reactie is nadat een werkgever je afwijst dan staat Els nog heel wat te wachten
@:littlerabbit
Huil jezelf maar weer eenzaam inslaap vannacht met je walgelijke teksten.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een stevige piemel tussen der bips?
huil zelfquote:Op maandag 6 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huil jezelf maar weer eenzaam inslaap vannacht met je walgelijke teksten.
Ik zie het al, jij boekt je vliegreizen duidelijk bij Ordin Air.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een stevige piemel tussen der bips?
Hoe is dat ook alweer gegaan?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar vertrek bij een zorginstelling verliep gelukkig zonder enig moddergooien.
Hoi @Haagsquote:Op maandag 6 februari 2023 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij boekt je vliegreizen duidelijk bij Ordin Air.
Keurigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:04 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 598 5/6
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
@:Rambodirk
Woordle6 394 3/6
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk
Fijn dat hij nog een gaatje had.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:18 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig, ik kan om half elf al bij de tandarts terecht.
En dan verbaasd zijn dat er mensen zijn die het vermijdenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren rekening gekregen van de tandarts.
• Fotootje gemaakt
• Wat tandsteen verwijderd
• Halfjaarlijkse controle
Of ik even 179 euro af wilde tikken
Lol, wat is dit voor bedrag joh. Moest laatst voor exact hetzelfde een 10’tje betalen (oke ik krijg via mijn zvz wel 75% ‘vergoed’, maar dan alsnog).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
• Fotootje gemaakt
Ik ben basis der basis verzekerd. Ik krijg geen cent terug. Eerste 875 euro zijn voor mezelf of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol, wat is dit voor bedrag joh. Moest laatst voor exact hetzelfde een 10’tje betalen (oke ik krijg via mijn zvz wel 75% vergoed, maar dan alsnog).
https://www.tandarts.nl/m(...)andartstarieven-2023quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat er mensen zijn die het vermijden
Preventieve voorlichting en/of instructie, per vijf minuten ¤ 14,91quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:26 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.tandarts.nl/m(...)andartstarieven-2023
genot
Niet zo gek dat de gemiddelde tandarts een Porsche of Tesla voor de deur heeft staan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Preventieve voorlichting en/of instructie, per vijf minuten ¤ 14,91
Ook na jouw 875 krijg je niks als je niet aanvullend voor tandarts verzekerd bent toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben basis der basis verzekerd. Ik krijg geen cent terug. Eerste 875 euro zijn voor mezelf of zo.
Poetsen poetsen poetsenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Preventieve voorlichting en/of instructie, per vijf minuten ¤ 14,91
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik doelde meer op andere shit die me nu kan overkomen. Ik zit bijvoorbeeld met mijn schouder. Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook na jouw 875 krijg je niks als je niet aanvullend voor tandarts verzekerd bent toch.
wordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik doelde meer op andere shit die me nu kan overkomen. Ik zit bijvoorbeeld met mijn schouder. Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekken
Dus voor die paar meier ga je het risico op een schouderblessure lopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik doelde meer op andere shit die me nu kan overkomen. Ik zit bijvoorbeeld met mijn schouder. Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekken
word ja, ik word.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
word
Ja dat risico heb je genomen, tough luck.
Eens hoor maat.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus voor die paar meier ga je het risico op een schouderblessure lopen.
Dan verdien je het ook gewoon
Daar heb ik geen last van. Mijn huisarts weet dat ik geen aansteller ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
Buiten dat word je tegenwoordig pas doorverwezen naar het ziekenhuis als je ledematen er half af liggen heb ik het idee
Gaaf land
Inderdaad die huisartsen lijken soms wel meer in dienst als poortwachters voor de verzekeringsmaatschappijen ipv er zo goed mogelijk voor jou zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
Buiten dat word je tegenwoordig pas doorverwezen naar het ziekenhuis als je ledematen er half af liggen heb ik het idee
Gaaf land
Ben een keer op de eerste hulp geweest omdat mijn poot gebroken was, werd ik daar alsnog eerst doorverwezen naar de huisartsenpost (wel inhouse) die me weer naar het ziekenhuis doorverwezen om een foto te maken. Lekker efficientquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Mijn huisarts weet dat ik geen aansteller ben.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Fun fact ; toen ik begon met dat max eigen risico was het bij Anderzorg, 63,25 per maand.
Nu max eigen risico en ik zit op 104 euro geloof ik. In 13 jaar tijd is het dus gewoon met 4 tientjes per maand gestegen. Terwijl ik nooit een ziekenhuis van binnen zie. GODVERDOMME.
Nou ja, hij doet pijn maar :quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Maar nu ga je dus afwachten of je schouder vanzelf heelt?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer op de eerste hulp geweest omdat mijn poot gebroken was, werd ik daar alsnog eerst doorverwezen naar de huisartsenpost (wel inhouse) die me weer naar het ziekenhuis doorverwezen om een foto te maken. Lekker efficient
Toen ik de naam van mijn huisarts doorgaf bleek die al 10 jaar dood te zijn (lol)
Spier of bot?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet pijn maar :
• Hij is niet blauw
• Hij is niet beurs
• Er is geen bloeduitstorting te zien
• Het is korter dan 3 weken geleden
Wat gaat een dokter zeggen? Kom maar terug als je over 2 weken nog last heb.
Zaterdag: au, au, au, ik heb zoveel pijn, maandag foto laten makenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk een spier en goed gekneusd.
Klinkt als kinkhoest.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Ben al een week aan het hoesten. Zal ik ook naar de dokter gaan?
Misschien mag je ook wel wat paracetamol innemenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet pijn maar :
• Hij is niet blauw
• Hij is niet beurs
• Er is geen bloeduitstorting te zien
• Het is korter dan 3 weken geleden
Wat gaat een dokter zeggen? Kom maar terug als je over 2 weken nog last heb.
Nou ja ik zal je zeggen dat dit topic me aan het denken heeft gezet, en post nummer 6 natuurlijk gelijk heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zaterdag: au, au, au, ik heb zoveel pijn, maandag foto laten maken
Dinsdag: ha, ha, duur, ik doe niks
Pareltje ben je ook.
Voor je medische vragen gebruik je je account Soldier2000?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik zal je zeggen dat dit topic me aan het denken heeft gezet, en post nummer 6 natuurlijk gelijk heeft
Überhaupt voor een afspraak bij de huisarts. Al vind ik dat eigenlijk wel goed, want veel mensen gaan echt voor elk wissewasje naar de dokter.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
Gaaf land
Pics van je vriendin.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Überhaupt voor een afspraak bij de huisarts. Al vind ik dat eigenlijk wel goed, want veel mensen gaan echt voor elk wissewasje naar de dokter.
Mokerdruk ook in het ziekenhuis natuurlijk. Mijn vriendin moet een MRI scan. Drie weken geleden bij de neuroloog geweest, is halverwege maart aan de beurt (lol). Ze doen het zelfs ‘s avonds omdat ze het niet meer bij kunnen benen.
Erg gaaf
Flauw dat de assistente ons dat niet guntquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de doktersassistente. Uitslag urine-onderzoek en oor uit laten spuiten. Geen pics.
Kon je de uitslag anders niet verstaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de doktersassistente. Uitslag urine-onderzoek en oor uit laten spuiten. Geen pics.
Stukje Wim Hordijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
• Fotootje gemaakt
Morgen naar arts. Misschien die wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Flauw dat de assistente ons dat niet gunt
Het mag ons allemaal wat kostenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen naar arts. Misschien die wel.
Voetvolk op FOK! bedoel je ?quote:
Het zal je niet verbazen maat, maar ik doe met je meequote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Sked gaat een Arthur Morgantje doen. RIP.quote:
Stamppotquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kabeljauw, rijst, sugarsnaps.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkool!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
aardappelpuree test aan het maken a la Robuchon, als het goed is heb ik erna geen trek meerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fucking lekker, wel wat kaas er doorheen doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
aardappelpuree test aan het maken a la Robuchon, als het goed is heb ik erna geen trek meer
Vandaag twee keer warm. Vanavond rodekool en de jouw bekende hachee. Met puree.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is gnochi ?quote:
Pasta-aardappel pastasoort.quote:
Kaas door puree. Klinkt een beetje als aromat of mayo op elk stuk eten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking lekker, wel wat kaas er doorheen doen
NEE !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaas door puree. Klinkt een beetje als aromat of mayo op elk stuk eten.
Wat doe jij in de VBL SCquote:
Ja goeie vraag wel. Ik denk het culinaire gedeelte maar ik ben al weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doe jij in de VBL SCFlikker op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goeie vraag wel. Ik denk het culinaire gedeelte maar ik ben al weg.Goed dat je weg bent hier. Overal zorg je voor ellende op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Kom je dan ook niet meer in mijn topics zieken dan is het een dealquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed dat je weg bent hier. Overal zorg je voor ellende op FOK!
Ik ken je topics niet. Volgens mij mijd ik die al meid.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je dan ook niet meer in mijn topics zieken dan is het een deal
Aligot is ook lekker maar deze puree maak ik met ratte aardappelen, die hebben een mooie smaak van zichzelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaas door puree. Klinkt een beetje als aromat of mayo op elk stuk eten.
Ratte?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aligot is ook lekker maar deze puree maak ik met ratte aardappelen, die hebben een mooie smaak van zichzelf.
Ken ik niet.quote:
Wie?quote:
Nootachtige smaak, zijn er ook niet altijd en niet bij iedere groenteboer maar ze zijn echt heel lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken ik niet.Wat is er bijzonder aan
Waar koop je dat?quote:
Deze bij de Sligro maar sommige groenteboeren hebben ze ook wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
Ik ken alleen alles uit de supermarkt en Opperdoezen.
quote:
Oppendoezers zijn al jaren niet zo lekker Ik krijg ze van de boer elk jaar. De smaak is erafquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
Ik ken alleen alles uit de supermarkt en Opperdoezen.
Dit verbaast me niks!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hitler zijn favoriete maaltijd
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oppendoezers zijn al jaren niet zo lekker Ik krijg ze van de boer elk jaar. De smaak is eraf
Ja maar wat fijnerquote:
Nee de smaak is weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.
lijkt me ook, als ze vers zijn heb je geen mes nodig om ze te schillen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.
Doe rustig aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook weer weg. Laatste tijd echt kut. Hopen dat ze iets vinden. Niet laatste tijd, maar laatste jaar. Nu weer neuroloog. Dus trusten en trotseer Paul bij AZ-FC Utrecht. Joking Paul. Prettige wedstrijd brothers. Keep the faith.
Ik vond deze aflevering juist weer een stuk beter dan 3quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor deze behoorlijk lange review maar ik moest het even van mij afschrijven.
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Pisces29
Ik wilde afhaken, toch maar even proberen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond deze aflevering juist weer een stuk beter dan 3
7,5/10
"even van mij afschrijven" Pfff, het lijkt wel een encyclopedie!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor deze behoorlijk lange review maar ik moest het even van mij afschrijven.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je beter de eerste 3 seizoenen van First Dates terug kan zien, daar zal je ongetwijfeld meer plezier aan beleven. Met name aflevering 3, daar vond ik geen flikker aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit trouwens pas bij S1 @:onlogisch
Heb je goed gelezen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je beter de eerste 3 seizoenen van First Dates terug kan zien, daar zal je ongetwijfeld meer plezier aan beleven. Met name aflevering 3, daar vond ik geen flikker aan.
quote:
Dit experiment kan ik als mislukt beschouwen.quote:
Gaat veel mis vanavond.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit experiment kan ik als mislukt beschouwen.
Misschien is the fast and the furious iets voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een wanstaltige smaak heb je toch Mortaxx.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is the fast and the furious iets voor je
Waardeloze reviewquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekken
Sterkte tongquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook weer weg. Laatste tijd echt kut. Hopen dat ze iets vinden. Niet laatste tijd, maar laatste jaar. Nu weer neuroloog. Dus trusten en trotseer Paul bij AZ-FC Utrecht. Joking Paul. Prettige wedstrijd brothers. Keep the faith.
Voorbereiding voor wat?🧐quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg. Help mij even door mijn zoveelste nachtwerk deze maand voorbereiding door.
De plaatjes memes waren leukerquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:40 schreef RamboDirk het volgende:
oh en 1 ding vergeten...
Als het nog een keer gebeurd dan wordt VBL gestaakt en zijn we deze sc kwijt dus kappuh
als zijndequote:Op woensdag 8 februari 2023 07:39 schreef RamboDirk het volgende:
Deze user speedfight heb ik heel 2022 niet in de vbl sc gezien. En komt nu ineens tof doen met wordle score posts.
Kappen met deze shit!
Dus stop met het posten van deze wordle scores...in deze vbl sc...dus uh het is gevaarlijk en anders gaan we naar de kloten als vbl zijnde... dus uh stoppen. Come on!
Je vergeet nog een paar scheldwoorden en seksistische termen, verder geef ik dit een 7/10quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:39 schreef RamboDirk het volgende:
Deze user speedfight heb ik heel 2022 niet in de vbl sc gezien. En komt nu ineens tof doen met wordle score posts.
Kappen met deze shit!
Dus stop met het posten van deze wordle scores...in deze vbl sc...dus uh het is gevaarlijk en anders gaan we naar de kloten als vbl zijnde... dus uh stoppen. Come on!
Bedankt voor dit mooie compliment.quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De plaatjes memes waren leuker
Ik vind het toch altijd jammer dat we vele spellingnazi's hebben op dit forum.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef Speedfight het volgende:
Morning has broooooken like the first lalalalaa
Woordle 599 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨🟨⬛⬛
Wederom faal
heikelpuntquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd jammer dat we vele spellingnazi's hebben op dit forum.
Groot heikelpunt voor een goede sfeer. Ben daar ook heel gevoelig voor.
@MC-Mquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef Speedfight het volgende:
Morning has broooooken like the first lalalalaa
Woordle 599 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨🟨⬛⬛
Wederom faal
quote:
Ik wil de drempel een beetje laag houden, merk dat jullie huiverig zijn weer mee te doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dit moet wel met afstand de slechtste score aller tijden zijn.
Dat is een leuk plaatje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer een mod met een negatieve act.
Ik ben nu aan het werk, als ik klaar ben zal ik hem even oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:55 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik wil de drempel een beetje laag houden, merk dat jullie huiverig zijn weer mee te doen
Het mag eigenlijk alleen 's ochtends maar vooruit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk, als ik klaar ben zal ik hem even oplossen.
Kantjeboordquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Met al dat gepruts hier kan ik het niet laten, ik zal wel even laten zien hoe het moet.
Woordle 599 4/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 6/6
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
🟨🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:rambodirk
quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Met al dat gepruts hier kan ik het niet laten, ik zal wel even laten zien hoe het moet.
Woordle 599 4/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 6/6
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
🟨🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:rambodirk
Graag even reageren op het nieuws over erasmus mcquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:44 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen in de sc
Hoorcollege gaat niet door dus ben gewoon vrij
Lekker verder slapen.
linkquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Graag even reageren op het nieuws over erasmus mc
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.erasmusmagazi(...)oodtoestand-klimaat/
eat the bugs genot @:atypisch
Consumers will be blocked from hoarding new “digital pounds” issued by the Bank of England because officials fear a run on high street banks, according to a consultation paper that suggests a new form of money could be introduced by 2030.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.erasmusmagazi(...)oodtoestand-klimaat/
eat the bugs genot @:atypisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 08-02-2023 10:06:45 (cryptogeneuzel elders) ]
ik was te lui om een spoiler te doen nadat ik het al geplakt hadquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Sinds wanneer bepalen we wat er in een SC besproken mag worden
quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was te lui om een spoiler te doen nadat ik het al geplakt had
toen heeft coco dat nog even gedaan
waakzaam en dienstbaargenot
@Coco is een goed mensquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was te lui om een spoiler te doen nadat ik het al geplakt had
toen heeft coco dat nog even gedaan
waakzaam en dienstbaargenot
Boze meneer gespot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mod Coco handelt waakzaam en dienstbaar. Doet alles weer eens goed.
Mod Onlogisch begrijpt er niks van.
Gras is groen.
Dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om de menigte te beteugelen. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, ook jij Scrummie.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:38 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch zijn review krijgt harde klappen te verwerken.
@Saind @Doublepain @Kapiteintje @Muskusboktor57 @JanCees @Insomnia2.0 lachen hierom.quote:
Ik denk er het mijne over.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Saind @:Doublepain @:Kapiteintje @:Muskusboktor57 @:JanCees @:Insomnia2.0 lachen hierom.
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen. @:tong80 vindt daar vast wel iets van
Eens met hun standpuntquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
JezusleeftGODEN
@:kingroland
Kadetje achterham.quote:
en vlees rechtstreeks van de boerquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Broedende buuf genot.
Ik eet een pide met kaas.@:scrummie
Ik dacht dat zij al tegen de 60 jaar aanliep.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:32 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/cl(...)ergie-voor~acda007f/
Wat zijn wijven toch een zwak volk.
Ze heeft het geld blijkbaar niet nodig, gewoon een lui kreng dus.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Zo ziet ze er wel uit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij al tegen de 60 jaar aanliep.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net op de boomerradio @:onlogisch een reclamespot dat we wat aardiger moeten zijn tegen apothekers
Dit land is echt KAPOT
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net op de boomerradio @:onlogisch een reclamespot dat we wat aardiger moeten zijn tegen apothekers
Dit land is echt KAPOT
Ik dacht even dat ik het verkeerd hoorde, maar blijkbaar nietquote:
Alsof een mannelijke cabaretier nooit een Tour cancelt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Als je niet van de hoed en de rand weet kan je niet zulke voorbarige conclusie trekken vind ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft het geld blijkbaar niet nodig, gewoon een lui kreng dus.
Mannen zijn ook zwakquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof een mannelijke cabaretier nooit een Tour cancelt.
Mooi gesproken mod Chevyquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je niet van de hoed en de rand weet kan je niet zulke voorbarige conclusie trekken vind ik
quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft het geld blijkbaar niet nodig, gewoon een lui kreng dus.
Dat zijn mietjes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof een mannelijke cabaretier nooit een Tour cancelt.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima campagne overigens. Zou hier ook wel passen.
Mwa die mensen zijn ook wel redelijk de kop van jut door allerlei regels die constant veranderen, prijzen die omhoog gaan en/of zaken die niet langer vergoed worden. En dan nog de shitload aan medicijnen die überhaupt niet meer te krijgen zijn door tekorten.quote:
Straks heb je twee verrotte schouders.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Walgelijk
Straks eerst eens een apotheker op zijn muil rammen.
Apotheker gespot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa die mensen zijn ook wel redelijk de kop van jut door allerlei regels die constant veranderen, prijzen die omhoog gaan en/of zaken die niet langer vergoed worden. En dan nog de shitload aan medicijnen die überhaupt niet meer te krijgen zijn door tekorten.
Zouden ze 2 voor de prijs van 1 doen in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks heb je twee verrotte schouders.
Uiteraard als je likeable oogt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Zouden ze 2 voor de prijs van 1 doen in het ziekenhuis?
En helaas veel te veel tokkies die dan volledig losgaan op een simpele belmiep of toonbankmedewerker.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa die mensen zijn ook wel redelijk de kop van jut door allerlei regels die constant veranderen, prijzen die omhoog gaan en/of zaken die niet langer vergoed worden. En dan nog de shitload aan medicijnen die überhaupt niet meer te krijgen zijn door tekorten.
Nee dat oogt hij niet, even aangepast.quote:
Nouja dat dus.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En helaas veel te veel tokkies die dan volledig losgaan op een simpele belmiep of toonbankmedewerker.
Nederland binnenkort linksboven genotquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:12 schreef aTypisch het volgende:
en om de drietrapsraket af te sluiten voor @:wereldgozer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij wel opvalt is dat ze tegenwoordig bijzonder veel overeenkomsten lijken te hebben met de gemiddelde kapster. Voorheen wist een ’toonbankmedewerker’ nog wel eens een vraag te beantwoorden. Tegenwoordig kennen ze zelf de bijsluiter niet. Ja, daar vind ik iets van. Vooral als ze vragen of ik nog vragen heb.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En helaas veel te veel tokkies die dan volledig losgaan op een simpele belmiep of toonbankmedewerker.
Zo'n "diva" neemt een beslissing maar vergeet dan meteen even hoeveel andere mensen van haar vreten, wat zij doet moet zij weten maar het heeft consequenties voor anderen die niet zo makkelijk een sabbatical kunnen nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je niet van de hoed en de rand weet kan je niet zulke voorbarige conclusie trekken vind ik
Oh geen idee, ik kom eigenlijk nooit in een apotheek aangezien ik geen mietje ben.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat ze tegenwoordig bijzonder veel overeenkomsten lijken te hebben met de gemiddelde kapster. Voorheen wist een ’toonbankmedewerker’ nog wel eens een vraag te beantwoorden. Tegenwoordig kennen ze zelf de bijsluiter niet. Ja, daar vind ik iets van. Vooral als ze vragen of ik nog vragen heb.
Wat, je verwacht dat iemand daar van alle medicijnen de bijsluiters uit hun hoofd kent?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat ze tegenwoordig bijzonder veel overeenkomsten lijken te hebben met de gemiddelde kapster. Voorheen wist een ’toonbankmedewerker’ nog wel eens een vraag te beantwoorden. Tegenwoordig kennen ze zelf de bijsluiter niet. Ja, daar vind ik iets van. Vooral als ze vragen of ik nog vragen heb.
Valt wel mee toch, ik neem aan dat Claudia hier niet post al zal dat m'n mening niet veranderen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:07 schreef Coco het volgende:
Zo dan, user en Ajax-fan @:tarado komt met gestrekt been de sc binnen.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
Bel wel regelmatig met een nachtapotheker maar die zijn altijd bijzonder behulpzaam en servicegericht. Komen meestal binnen een half uurtje het bestelde item brengen tot diep in de nacht.
Daar kunnen die reguliere apothekers nog wat van leren, dus.
Nouja bij veel van dat soort serviceberoepen is het gevraagde opleidingsniveau wel steeds verder omlaag gegaan in het kader van besparingen, dus het zal ongetwijfeld kloppen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat, je verwacht dat iemand daar van alle medicijnen de bijsluiters uit hun hoofd kent?
Als je van de meest basic medicatie niet de meest bekende bijwerkingen kan confirmen, dan vind ik dat wel apart, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat, je verwacht dat iemand daar van alle medicijnen de bijsluiters uit hun hoofd kent?
daarom gewoon apotheker vrijgeven als beroepquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
Bel wel regelmatig met een nachtapotheker maar die zijn altijd bijzonder behulpzaam en servicegericht. Komen meestal binnen een half uurtje het bestelde item brengen tot diep in de nacht.
Is dat voor je viagra?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
Dit klinkt wel als een kijk mij eens zielig zijn onderzoek door een Joodse organisatie, daar waar het om de geuzennaam gaat voor Ajax.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:04 schreef Coco het volgende:
Vier op de tien docenten middelbare school maakten dit jaar antisemitisme mee
Voetbal en Midden-Oostenconflict
Een derde van de leraren noemt voetbal als meest voorkomende context waarin Joden als groep beledigd worden. Volgens de onderzoekers heeft dat te maken met de rivaliteit die er heerst tussen de verschillende voetbalclubs: "Het manifesteert zich dus ook buiten voetbalstadions op middelbare scholen."
Ook het Midden-Oostenconflict tussen Israël en de Palestijnen wordt door een derde van de docenten genoemd als aanleiding voor antisemitisme in de klas.
Het onderzoek werd twee keer eerder uitgevoerd. In 2004 zei de helft van de docenten antisemitisme meegemaakt te hebben in de klas, in 2013 lag dat percentage nog op 35 procent.
Je bent gewoon te lui om zelf die uitdraai even te lezenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je van de meest basic medicatie niet de meest bekende bijwerkingen kan confirmen, dan vind ik dat wel apart, ja.Zeker als je preekt dat mensen meer moeten vragen.
Verder vertrek ik met een glimlach en bedank ik ze netjes. Maar kan me voorstellen dat de gemiddelde lompe tokkie daar wel over in discussie gaat.
Laat ik luiheid zo ongeveer de meest vreselijke eigenschap ooit vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lui om zelf die uitdraai even te lezen
Ik ga nu kijken!quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:22 schreef Sked het volgende:
R&P / Slut shaming bestaat niet, piemelfobie wel
(lol)
Gewoon niet zwak zijn toch.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:13 schreef aTypisch het volgende:
ik ben al jaren niet bij een apotheek geweest
dat moet nog komen geloof ik
Er is een verschil tussen die bijsluiter waar 50 mogelijke bijwerkingen worden besproken of de wat beknoptere uitdraai die je krijgt. Ik meen dat daar ook wat algemene info staat met meest voorkomende eventuele klachten. Maar heb al heel lang niks meer gehaald dus weet het niet meer precies. Als je zomaar binnenloopt en paracetamol koopt krijg je uiteraard geen uitdraai, bedoel meer als je via de arts iets voorgeschreven krijgt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat ik luiheid zo ongeveer de meest vreselijke eigenschap ooit vinden.
De meeste mensen lezen juist geen bijsluiter.Het is gewoon suf dat een Kruidvat of DA meer info verschaft dan een apotheek.
Ik sta volledig achter Der Apotheker uit Oostenrijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Dit land is echt KAPOT
Voor je het weet ontstaat er een zwarte substantie.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon kwaaltjes negeren tot het te laat is
Wat leest dat ontzettend irritant met die hartjes er lukraak in geplaatstquote:
Autist.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat leest dat ontzettend irritant met die hartjes er lukraak in geplaatst
@Calandquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor je het weet ontstaat er een zwarte substantie.
Ga jij wel eens naar de apotheek?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat leest dat ontzettend irritant met die hartjes er lukraak in geplaatst
Bohh lekker. Tijdje geen jägermeister meer op, zaterdag maar weer eens bestellen.quote:
Kijk je wel eens Amerikaanse tv? Daar moeten medicijnreclames de ergste bijwerkingen bevatten. Dus dan krijg je 'Axenalol, voor een leven zonder maagzuuroprispingen' Kan maagbloedingen veroorzaken...kan blindheid veroorzaken... kan leiden tot gedeeltelijke verlamming... Axenalol!'quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:31 schreef Sked het volgende:
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat er allemaal in de bijsluiter staat.
Dit is een omschrijving van mijn persoonlijkheid en ik leef nog altijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon kwaaltjes negeren tot het te laat is
Of je mist het feestje der pijnstillers.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Diy
[..]
Dit is een omschrijving van mijn persoonlijkheid en ik leef nog altijd
Aanstellers.
Gewoon doorlopen met een tumor op je hoofdquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Diy
[..]
Dit is een omschrijving van mijn persoonlijkheid en ik leef nog altijd
Aanstellers.
Ik ben in een goede buiquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wilde mijn post editten maar heb mijzelf per ongeluk gerapporteerd.
Ik accepteer de consequenties.
Ik was even bang dat er serieus werk te verrichten viel. Dus ik koos het hazenpad. Nu even veilig die TR bekijkenquote:
Ontzettend lui zwijn.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was even bang dat er serieus werk te verrichten viel. Dus ik koos het hazenpad. Nu even veilig die TR bekijken
@:AFCNiels
En hoequote:Op woensdag 8 februari 2023 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Zegt degene die alleen DIG modereert
Drizzt en ik hebben meer om op te letten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
En jullie zijn ook nog eens met 4 man sterk hè
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |