Dus voor die paar meier ga je het risico op een schouderblessure lopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik doelde meer op andere shit die me nu kan overkomen. Ik zit bijvoorbeeld met mijn schouder. Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekken
word ja, ik word.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
word
Ja dat risico heb je genomen, tough luck.
Eens hoor maat.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus voor die paar meier ga je het risico op een schouderblessure lopen.
Dan verdien je het ook gewoon
Daar heb ik geen last van. Mijn huisarts weet dat ik geen aansteller ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
Buiten dat word je tegenwoordig pas doorverwezen naar het ziekenhuis als je ledematen er half af liggen heb ik het idee
Gaaf land
Inderdaad die huisartsen lijken soms wel meer in dienst als poortwachters voor de verzekeringsmaatschappijen ipv er zo goed mogelijk voor jou zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
Buiten dat word je tegenwoordig pas doorverwezen naar het ziekenhuis als je ledematen er half af liggen heb ik het idee
Gaaf land
Ben een keer op de eerste hulp geweest omdat mijn poot gebroken was, werd ik daar alsnog eerst doorverwezen naar de huisartsenpost (wel inhouse) die me weer naar het ziekenhuis doorverwezen om een foto te maken. Lekker efficientquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Mijn huisarts weet dat ik geen aansteller ben.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Fun fact ; toen ik begon met dat max eigen risico was het bij Anderzorg, 63,25 per maand.
Nu max eigen risico en ik zit op 104 euro geloof ik. In 13 jaar tijd is het dus gewoon met 4 tientjes per maand gestegen. Terwijl ik nooit een ziekenhuis van binnen zie. GODVERDOMME.
Nou ja, hij doet pijn maar :quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Maar nu ga je dus afwachten of je schouder vanzelf heelt?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer op de eerste hulp geweest omdat mijn poot gebroken was, werd ik daar alsnog eerst doorverwezen naar de huisartsenpost (wel inhouse) die me weer naar het ziekenhuis doorverwezen om een foto te maken. Lekker efficient
Toen ik de naam van mijn huisarts doorgaf bleek die al 10 jaar dood te zijn (lol)
Spier of bot?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet pijn maar :
• Hij is niet blauw
• Hij is niet beurs
• Er is geen bloeduitstorting te zien
• Het is korter dan 3 weken geleden
Wat gaat een dokter zeggen? Kom maar terug als je over 2 weken nog last heb.
Zaterdag: au, au, au, ik heb zoveel pijn, maandag foto laten makenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk een spier en goed gekneusd.
Klinkt als kinkhoest.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Ben al een week aan het hoesten. Zal ik ook naar de dokter gaan?
Misschien mag je ook wel wat paracetamol innemenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet pijn maar :
• Hij is niet blauw
• Hij is niet beurs
• Er is geen bloeduitstorting te zien
• Het is korter dan 3 weken geleden
Wat gaat een dokter zeggen? Kom maar terug als je over 2 weken nog last heb.
Nou ja ik zal je zeggen dat dit topic me aan het denken heeft gezet, en post nummer 6 natuurlijk gelijk heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zaterdag: au, au, au, ik heb zoveel pijn, maandag foto laten maken
Dinsdag: ha, ha, duur, ik doe niks
Pareltje ben je ook.
Voor je medische vragen gebruik je je account Soldier2000?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik zal je zeggen dat dit topic me aan het denken heeft gezet, en post nummer 6 natuurlijk gelijk heeft
Überhaupt voor een afspraak bij de huisarts. Al vind ik dat eigenlijk wel goed, want veel mensen gaan echt voor elk wissewasje naar de dokter.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
Gaaf land
Pics van je vriendin.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Überhaupt voor een afspraak bij de huisarts. Al vind ik dat eigenlijk wel goed, want veel mensen gaan echt voor elk wissewasje naar de dokter.
Mokerdruk ook in het ziekenhuis natuurlijk. Mijn vriendin moet een MRI scan. Drie weken geleden bij de neuroloog geweest, is halverwege maart aan de beurt (lol). Ze doen het zelfs ‘s avonds omdat ze het niet meer bij kunnen benen.
Erg gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |