pics van je vriendin.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vriendin heeft morgen een hartoperatie (ablatie) dus weinig om te genietenmaar komt vast goed hopelijk
Haar vertrek bij een zorginstelling verliep gelukkig zonder enig moddergooien.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als dit de reactie is nadat een werkgever je afwijst dan staat Els nog heel wat te wachten
@:littlerabbit
Huil jezelf maar weer eenzaam inslaap vannacht met je walgelijke teksten.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een stevige piemel tussen der bips?
huil zelfquote:Op maandag 6 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huil jezelf maar weer eenzaam inslaap vannacht met je walgelijke teksten.
Ik zie het al, jij boekt je vliegreizen duidelijk bij Ordin Air.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een stevige piemel tussen der bips?
Hoe is dat ook alweer gegaan?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar vertrek bij een zorginstelling verliep gelukkig zonder enig moddergooien.
Hoi @Haagsquote:Op maandag 6 februari 2023 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij boekt je vliegreizen duidelijk bij Ordin Air.
Keurigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:04 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 598 5/6
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
@:Rambodirk
Woordle6 394 3/6
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk
Fijn dat hij nog een gaatje had.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:18 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig, ik kan om half elf al bij de tandarts terecht.
En dan verbaasd zijn dat er mensen zijn die het vermijdenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren rekening gekregen van de tandarts.
• Fotootje gemaakt
• Wat tandsteen verwijderd
• Halfjaarlijkse controle
Of ik even 179 euro af wilde tikken
Lol, wat is dit voor bedrag joh. Moest laatst voor exact hetzelfde een 10’tje betalen (oke ik krijg via mijn zvz wel 75% ‘vergoed’, maar dan alsnog).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren rekening gekregen van de tandarts.
• Fotootje gemaakt
• Wat tandsteen verwijderd
• Halfjaarlijkse controle
Of ik even 179 euro af wilde tikken
Ik ben basis der basis verzekerd. Ik krijg geen cent terug. Eerste 875 euro zijn voor mezelf of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol, wat is dit voor bedrag joh. Moest laatst voor exact hetzelfde een 10’tje betalen (oke ik krijg via mijn zvz wel 75% vergoed, maar dan alsnog).
https://www.tandarts.nl/m(...)andartstarieven-2023quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat er mensen zijn die het vermijden
Preventieve voorlichting en/of instructie, per vijf minuten ¤ 14,91quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:26 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.tandarts.nl/m(...)andartstarieven-2023
genot
Niet zo gek dat de gemiddelde tandarts een Porsche of Tesla voor de deur heeft staan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Preventieve voorlichting en/of instructie, per vijf minuten ¤ 14,91
Ook na jouw 875 krijg je niks als je niet aanvullend voor tandarts verzekerd bent toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben basis der basis verzekerd. Ik krijg geen cent terug. Eerste 875 euro zijn voor mezelf of zo.
Poetsen poetsen poetsenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Preventieve voorlichting en/of instructie, per vijf minuten ¤ 14,91
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik doelde meer op andere shit die me nu kan overkomen. Ik zit bijvoorbeeld met mijn schouder. Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook na jouw 875 krijg je niks als je niet aanvullend voor tandarts verzekerd bent toch.
wordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik doelde meer op andere shit die me nu kan overkomen. Ik zit bijvoorbeeld met mijn schouder. Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |