quote:Op zondag 5 februari 2023 17:57 schreef Dragonbullet het volgende:
Kom op Chayron! Tijd voor een spreekwoord dat kant noch wal slaat
oprecht he!quote:Op zondag 5 februari 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
wo joh sjairon kan blind typen op de telefoon, hij doet alles erop , echt letterlijk!
oke.. krijg nu vreemde beelden bij dit verhaal van sjairon
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
was geweldig Mich jankend het huis uit te zien gaan gisteravond![]()
![]()
![]()
dank jullie allemaal, #TeamDanny stemmers we hebben het geflikt, de belgische kwaad is eruit
Dammnn shorty!quote:Op zondag 5 februari 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
100% oprecht he , maar ik zeg je dat eerlijk
Wie een kuil graaft voor een ander, valt niet ver van de boomquote:Op zondag 5 februari 2023 17:57 schreef Dragonbullet het volgende:
Kom op Chayron! Tijd voor een spreekwoord dat kant noch wal slaat
moet je met een nieuwe auto rijden? ik weet alleen dat je de eerste 200 km moet uitkijken met remmenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:00 schreef Meneer_Meneer het volgende:
De regie doet wekelijks een burn-out met Charlotte haar nieuwe auto.
😂😂😂 Zou zo maar kunnen. De mooiste tot nu toe vond ik gister: wat komt ook alweer na hoogmoed?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander, valt niet ver van de boom
Ehm..quote:Op zondag 5 februari 2023 18:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie zou Danny kunnen nomineren als hij deze week pon heeft
ik denk Jolien, Ias en Jacq
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:09 schreef Ireth het volgende:
* Ireth kijkt voorzichtig om het hoekje...
Alles oké hier??
dot is er nooit als je haar nodig bentquote:Op zondag 5 februari 2023 18:09 schreef Ireth het volgende:
Alles oké hier??
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:09 schreef Ireth het volgende:
Alles oké hier??
ze hebben een geheimpje he, werkt op de lachspieren.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq en Chiara hebben het wel leuk in tegenstelling tot de rest die buiten zit
Spreekt ze Italiaans dan?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chiara moet ook meedoen aan het italiaanse programma Isola Del Famosi graag, ze is gewoon zo'n queen
perfecte meid is ze
Jacqueline zegt, ieder die naast rob staat verliest het van Rob , ze moest eens wetenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:
De week is goed begonnen, Rob meteen genomineerd, die gaat naar huis zaterdag.
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaatquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:
ik wil jolientje wel een ponnetje geven hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien als wij geen pon hadden dan had Chiara erop gestaan.
Niet als hij tegenover Chayron komt.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie het somber inquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaat
zolang Queen Chiara maar de winnaar wordt
die gaat er snel uitquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaat
zolang Queen Chiara maar de winnaar wordt
chayron ligt goed bij publiek hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Niet als hij tegenover Chayron komt.
lol, hoop voor hem dat het geluk brengtquote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason de laatste M&M over het hek gegooid
sinds wanneer schelden we hierquote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
arme Chiara zo gebruikt worden door flikker Michelangelo (hopen dat hij ook weer genomineerd staat deze week, dat verdient deze pestkop)
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurtquote:
oh , rare omgangsvormen heb jij dan, zeg je dat ook tegen je baas?quote:
Zo een zoutloos figuurquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurt
Ja ok maar hij is toch ook om doodmoe van te wordenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurt
huh? mich ligt nooit in bedquote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik snap echt niet dat er gisteren zoveel mensen op Mich stemden, die daar helemaal niks doet als alleen maar commanderen en in bed liggen
nee, en excuses ik doe dat niet meer danquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh , rare omgangsvormen heb jij dan, zeg je dat ook tegen je baas?
slechte vipequote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef odie22 het volgende:
ik vind chayron en sumo beide niks , totaal geen vaib mee
Vrouwlief kan dat wel waarderen.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en daar is de irritante cockblocker
geen idee wie sumo isquote:
ja niks nieuws hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
heel af en toe.
Maar het is soms ook zo![]()
![]()
Hetgeen dat die andere 2 genomineerden en de rest van de groep dan zal denken "wow, die hebben Rob eruit gespeeld... die moeten toch echt populair zijn bij de kijkers hoor"quote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jacqueline zegt, ieder die naast rob staat verliest het van Rob , ze moest eens weten
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
pak de bingo kaart er weer bij sjairon weer aan het woord
100%
maar ik ben eerlijk
respect
oprecht he
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
100%
maar ik ben eerlijk
respect
oprecht he
letterlijk
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:42 schreef ledn81 het volgende:
Chayron Zwetselaar veegt al uw straatjes schoon
[ afbeelding ]
nee hier zal het komende uur niks zinnigs gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:42 schreef Ptr67 het volgende:
Niet veel te zien blijkbaar... volgend wedstrijdje voetbal kijken
Nou gooi dan samson en gert er dan maar weer inquote:Op zondag 5 februari 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee hier zal het komende uur niks zinnigs gebeuren
huh ?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik snap echt niet dat er gisteren zoveel mensen op Mich stemden, die daar helemaal niks doet als alleen maar commanderen en in bed liggen
En sowieso alles twee keerquote:Op zondag 5 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
100%
maar ik ben eerlijk
respect
oprecht he
letterlijk
ja die snap ik ook niet, misschien gaat het over vorig jaarquote:
misschien spelen ze om eten? en loopt alles uitquote:Op zondag 5 februari 2023 18:48 schreef Dragonbullet het volgende:
Het is bijna 19u en ze hebben nog steeds geen nieuwe werkvoorraad
Ahja niet aan gedacht, tuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2023 18:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien spelen ze om eten? en loopt alles uit
ja ze denken niet meer logisch naquote:Op zondag 5 februari 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
waarom zou er geen ei in zo'n blik kunnen?
Ben die gast eigenlijk ook moe. Doet daar echt nix, buiten anderen kleineren met zijn uitspraken.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
baby Ias als volgende naar de nominatiebank als zij hopelijk weer beetje van die macht heeft
Omdat charlotte dat zegt🤪quote:Op zondag 5 februari 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
waarom zou er geen ei in zo'n blik kunnen?
Heb niets met die vrouw.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
jason mag geen pleziertje hebben van jaq.
Confusion Week is voorbij!!!!!quote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
arme Chiara zo gebruikt worden door flikker Michelangelo (hopen dat hij ook weer genomineerd staat deze week, dat verdient deze pestkop)
😂quote:Op zondag 5 februari 2023 18:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die heeft Rob al iedere dag gehad denk ik.
Ze vond er geen flikker aan!quote:Op zondag 5 februari 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
angelique zegt dat ze allebei een ballon hebben opgeblazen en dat ze er niks aan vond
zendercheck zendercheck ze mogen het er niet over hebben
Die hebben ze pas in USA neergehaald. Maar weten zij natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
angelique zegt dat ze allebei een ballon hebben opgeblazen en dat ze er niks aan vond
zendercheck zendercheck ze mogen het er niet over hebben
Ik mezelf ook (sushi) geen gek idee!quote:Op zondag 5 februari 2023 19:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als ze iets lekkers kregen…lekker Chinees of Thais of sushi . Het huis staat vlakbij het beste sushi restaurant van Nederland, ik gun het ze
quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te forceren.
Ze hadden hun geld op Angelique ingezetquote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te forceren.
Tussen de 20 en 55 dan. Maar ik vind Jacq voor haar leeftijd ook nog kunnen. Ik ben alleen niet voor blondines. Sorry blonde cossers hier aanwezig.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te hebben.
weer een lulverhaal waar papa trots op isquote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft een keer een taxi ondergekotst en moest 250 euries boete betalen
Peulschil voor hem.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft een keer een taxi ondergekotst en moest 250 euries boete betalen
En gezien het leeftijdsverschil met Gaby moesten ze dus ruim inzetten🤣🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te forceren. De ex van Gaby die nieuwe vlam heeft in BB verkoopt goed.
jaq?? die ziet er toch stukken ouder uit dan 55?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 55 dan. Maar ik vind Jacq voor haar leeftijd ook nog kunnen. Ik ben alleen niet voor blondines. Sorry blonde cossers hier aanwezig.
Hou je nu eens op met je getrolquote:
tegeltjeswijsheidquote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef ledn81 het volgende:
Als je het haal je het, haal je het niet... 😬
So happyquote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef happyme28 het volgende:
Wat een sjaggo die Jacq. Erger me dood. Overal over zeiken 🤮🤮🤮
Wat moesten ze doen ?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:33 schreef ben34567 het volgende:
Chiara niet gehaalddiene Ias is dan ook een nutteloos blok aan uw been
quote:Op zondag 5 februari 2023 19:38 schreef BB-King het volgende:
Rob is de held van de dag.
Half verlamd zijn en toch de opdracht halen.
Zullen we gewoon normaal gaan doenquote:
Chiara zaterdagquote:Op zondag 5 februari 2023 19:41 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is precies niet zo goed in opdrachten. Ze mag wel eens winnen want dat wordt gevaarlijk komende weken zonder PON of vrijstelling.
😂😂😂😂 Inderdaad, ik hoor het hem nog zó zeggen met zijn stijve nekquote:Op zondag 5 februari 2023 19:47 schreef GayGuy het volgende:
Wat fijn dat Rob er is om ervoor te zorgen dat mensen niet door elkaar heen praten, joh. En war DOET hij dat goed
Nee Rob is genomineerd. Als het publiek zo dom is om iemand die amper de zetel nog kan verlaten te saven dan stop ik met kijkenquote:
Doeg !!!quote:Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Rob is genomineerd. Als het publiek zo dom is om iemand die amper de zetel nog kan verlaten te saven dan stop ik met kijken
Chiara kan ook nog op de bank na gisterenavond denk ik dat de kans vrij groot isquote:Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Rob is genomineerd. Als het publiek zo dom is om iemand die amper de zetel nog kan verlaten te saven dan stop ik met kijken
Geloof het of niet, er zijn mensen nóg irritanterquote:Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2023 19:51 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Geloof het of niet, er zijn mensen nóg irritanter
Komt uit de vriezer is er gisteren uitgelegd en niet meer gebruikt!quote:Op zondag 5 februari 2023 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason gaat de vis van vorige week maken
volgens mij was het chocolade vla, we zullen het zienquote:
Krenten bij de FEBOquote:Op zondag 5 februari 2023 20:08 schreef rinardo het volgende:
ik denk dit, is ook makkelijk in die potten te gieten
[ link | afbeelding ]
Ligt aan een morfine infuus.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:13 schreef odie22 het volgende:
maar de vraag die bij iedereen op zijn lippen brand, maar niemand durft te stellen ...........................
waar is opa
Zit die niet op de bank?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:13 schreef odie22 het volgende:
maar de vraag die bij iedereen op zijn lippen brand, maar niemand durft te stellen ...........................
waar is opa
illuminazi hequote:Op zondag 5 februari 2023 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
lindsey heeft een oog op haar hand
😂😂😂😂😂quote:Op zondag 5 februari 2023 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte weer over die bananen chocola
Ik ben in staat een doos over het hek te kopen en over dat hek te pleuren er een briefje erbij nu je kop houden
Rijst kokerquote:Op zondag 5 februari 2023 20:19 schreef odie22 het volgende:
wtf zeg, dit gaat toch uren duren zo, wie maakt de rijst, wie maakt de sushi's klaar
Precies dat eeuwige gezeur en gedram in die micro naar de regie/ BB alsof ze d'r personeel ff opdracht geeft😮💨quote:
Om van tequote:Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies dat eeuwige gezeur en gedram in die micro naar de regie/ BB
heel irritant bah bahquote:Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies dat eeuwige gezeur en gedram in die micro naar de regie/ BB
ja die zag ik snijden, kan een ander ze toch rollenquote:Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rijst koker
Lindsey en Charlotte maken het volgens mij
gewoon in pannetje doen jo!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:21 schreef suzi1 het volgende:
jojo is met de rijst bezig. komt er niet uit, gaat niet passen. anderhalve kop water op 1 kop rijdt
per kop meten.. kan zoveel simpeler. maar met iq van 119 ga je te moeilijk nadenken heqq
wijs doen met het mesquote:Op zondag 5 februari 2023 20:23 schreef missmistreated het volgende:
lekker ijzervijsel in t vlees LilI
Bizar!!! Liefde en passie voor de vis🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:23 schreef missmistreated het volgende:
lekker ijzervijsel in t vlees LilI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |