Zullen we gewoon normaal gaan doenquote:
Chiara zaterdagquote:Op zondag 5 februari 2023 19:41 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is precies niet zo goed in opdrachten. Ze mag wel eens winnen want dat wordt gevaarlijk komende weken zonder PON of vrijstelling.
😂😂😂😂 Inderdaad, ik hoor het hem nog zó zeggen met zijn stijve nekquote:Op zondag 5 februari 2023 19:47 schreef GayGuy het volgende:
Wat fijn dat Rob er is om ervoor te zorgen dat mensen niet door elkaar heen praten, joh. En war DOET hij dat goed
Nee Rob is genomineerd. Als het publiek zo dom is om iemand die amper de zetel nog kan verlaten te saven dan stop ik met kijkenquote:
Doeg !!!quote:Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Rob is genomineerd. Als het publiek zo dom is om iemand die amper de zetel nog kan verlaten te saven dan stop ik met kijken
Chiara kan ook nog op de bank na gisterenavond denk ik dat de kans vrij groot isquote:Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Rob is genomineerd. Als het publiek zo dom is om iemand die amper de zetel nog kan verlaten te saven dan stop ik met kijken
Geloof het of niet, er zijn mensen nóg irritanterquote:Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2023 19:51 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Geloof het of niet, er zijn mensen nóg irritanter
Komt uit de vriezer is er gisteren uitgelegd en niet meer gebruikt!quote:Op zondag 5 februari 2023 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason gaat de vis van vorige week maken
volgens mij was het chocolade vla, we zullen het zienquote:
Krenten bij de FEBOquote:Op zondag 5 februari 2023 20:08 schreef rinardo het volgende:
ik denk dit, is ook makkelijk in die potten te gieten
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |