Ligt aan een morfine infuus.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:13 schreef odie22 het volgende:
maar de vraag die bij iedereen op zijn lippen brand, maar niemand durft te stellen ...........................
waar is opa
Zit die niet op de bank?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:13 schreef odie22 het volgende:
maar de vraag die bij iedereen op zijn lippen brand, maar niemand durft te stellen ...........................
waar is opa
illuminazi hequote:Op zondag 5 februari 2023 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
lindsey heeft een oog op haar hand
😂😂😂😂😂quote:Op zondag 5 februari 2023 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte weer over die bananen chocola
Ik ben in staat een doos over het hek te kopen en over dat hek te pleuren er een briefje erbij nu je kop houden
Rijst kokerquote:Op zondag 5 februari 2023 20:19 schreef odie22 het volgende:
wtf zeg, dit gaat toch uren duren zo, wie maakt de rijst, wie maakt de sushi's klaar
Precies dat eeuwige gezeur en gedram in die micro naar de regie/ BB alsof ze d'r personeel ff opdracht geeft😮💨quote:
Om van tequote:Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies dat eeuwige gezeur en gedram in die micro naar de regie/ BB
heel irritant bah bahquote:Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies dat eeuwige gezeur en gedram in die micro naar de regie/ BB
ja die zag ik snijden, kan een ander ze toch rollenquote:Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rijst koker
Lindsey en Charlotte maken het volgens mij
gewoon in pannetje doen jo!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:21 schreef suzi1 het volgende:
jojo is met de rijst bezig. komt er niet uit, gaat niet passen. anderhalve kop water op 1 kop rijdt
per kop meten.. kan zoveel simpeler. maar met iq van 119 ga je te moeilijk nadenken heqq
wijs doen met het mesquote:Op zondag 5 februari 2023 20:23 schreef missmistreated het volgende:
lekker ijzervijsel in t vlees LilI
Bizar!!! Liefde en passie voor de vis🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:23 schreef missmistreated het volgende:
lekker ijzervijsel in t vlees LilI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |