Zijn die vrienden van Rob !!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zit Bart dan gezellig met al zijn vrienden
Zijn al die vrienden van Rob op de Kemping !!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zit Bart dan gezellig met al zijn vrienden
Haha dank je, ja zijn wel de bekende namen naast de bekende die er al zijn natuurlijk. Maar dan weet ik dat ook weer thnxquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende: [..] lionheart was hier wel, maar is afgehaakt. Zit bij de buren Whuzz nog niet gespot Greys ook bij de buren Utopia2.0 ook bij de buren
even gaan spieken in JAA zie inderdaad bekende namen daar in het forumquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Haha dank je, ja zijn wel de bekende namen naast de bekende die er al zijn natuurlijk. Maar dan weet ik dat ook weer thnx
Ik hang ook soms bij de buren, daar zie je ook nog wel eens ietsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
even gaan spieken in JAA zie inderdaad bekende namen daar in het forum
Ja ik ook vandaar dat ik namen was opzoeken ook kwam er niet op maar miste wel wat namenquote:
Ja en zo lang vind ik ook zo onvolwassen. Dat willen meisjes toch altijd lang haar en nooit knippen. Of gaat ze het doneren? Dan mag hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg toch elke keer als ik Jolien met die 2 staarten zie een K3 vibe
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten ze zelf wel dat het zo vroeg is?
Ja ik kijk dat niet hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik hang ook soms bij de buren, daar zie je ook nog wel eens iets
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten ze zelf wel dat het zo vroeg is?
Geloof niet dat daarom gaatquote:
20.00 redelijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
klok op redelijke tijd van nu
Helaas
was een grapjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Die "lipstick" die Chiara vast had is de vaseline van Lindsey (dont ask why...) die ze met MA achterover had gedrukt...
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
chi verteld tegen jolien dat de beste vriend van dada andre hazes is, vaak samen naar de club gaan en daar ook dingen mee meemaakt
jolien iets van : stemmen die ook?
precies..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
om drots op te zijn
snuif scene
neequote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
om drots op te zijn
snuif scene
Nee, Struis stelt een topic voor waar we namen kunnen noemen die we missenquote:
Hij heeft vanmiddag dreetje wel toegesproken voor de camera of hij ff insta een oproepje wilde doen voor stemnen🤪🤪quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
chi verteld tegen jolien dat de beste vriend van dada andre hazes is, vaak samen naar de club gaan en daar ook dingen mee meemaakt
jolien iets van : stemmen die ook?
Aha okquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee
d8 ineens zou een idee zijn
sorry als dat anders overkomt
we missen zeker tikkers in BB
2keer rls is gewoon veel ., denk ik
ik heb zo'n vermoeden dat er wel wat beeldmateriaal van word gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Zonde dat ik morgen het vliegtuigje om 11 uur voor Jason waarschijnlijk ga missen omwille van boodschappen en familiebezoek.
Misschien moet ik me rond die tijd even aan de kant zetten met de wagen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag dreetje wel toegesproken voor de camera of hij ff insta een oproepje wilde doen voor stemnen🤪🤪
Hier precies hetzelfde, hoop dat er wat filmpjes van komenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Zonde dat ik morgen het vliegtuigje om 11 uur voor Jason waarschijnlijk ga missen omwille van boodschappen en familiebezoek.
Iemand die een screenshot/gif kan maken van flightradar ?
Morgenochtend is het in het zuidwesten bewolkt met van tijd tot tijd regen. Ik weet niet of het vliegtuigje dan wel kan vliegenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Ok dank jequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, Struis stelt een topic voor waar we namen kunnen noemen die we missen
Als het vliegtuigje zichtbaar is op Flightradar24, dan zal ik even een screenshot maken,quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Watjes foreverquote:
EN !!! Waar de andere bewoners veel buiten waren te vinden, zit deze groep binnen..dus misschien zien ze het niet eensquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Morgenochtend is het in het zuidwesten bewolkt met van tijd tot tijd regen. Ik weet niet of het vliegtuigje dan wel kan vliegen
Ja ik heb de app wel maar vind niet altijd correct, soms hoor ik helicopter en dan zie ik hem nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
VOORUITZICHTEN VOOR MORGEN: ER STAAT WEINIG STROMING. BOVEN ZEELAND,quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Morgenochtend is het in het zuidwesten bewolkt met van tijd tot tijd regen. Ik weet niet of het vliegtuigje dan wel kan vliegen
Amsterdam ligt toch niet in het zuid-westen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er is ook weinig tuin om in te zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
EN !!! Waar de andere bewoners veel buiten waren te vinden, zit deze groep binnen..dus misschien zien ze het niet eens
Zitten wij in zuidwesten?? Kan ik nooit wijs uitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jij kwam ook uit Amsterdam? En ga je even toeteren hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Niet alles is zichtbaar, leger en politie zijn per definitie afgeschermd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik heb de app wel maar vind niet altijd correct, soms hoor ik helicopter en dan zie ik hem niet
Wel ten opzichte van waar ik zit. Nou ja, westen danquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Amsterdam ligt toch niet in het zuid-westen?
Nee dacht ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Amsterdam ligt toch niet in het zuid-westen?
Volgens mijn meer midden westenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zitten wij in zuidwesten?? Kan ik nooit wijs uit
Soms is het wel te zien hoor politie heli daarom vertrouw niet altijdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet alles is zichtbaar, leger en politie zijn per definitie afgeschermd.
Daarnaast is ook niet elke hoogte zichtbaar
Dit zijn de vooruitzichten uit het weerbulletin kleine luchtvaart.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
VOORUITZICHTEN VOOR MORGEN: ER STAAT WEINIG STROMING. BOVEN ZEELAND,
HEEL LANGZAAM UITBREIDEND NAAR ZUID-HOLLAND EN HET WESTEN VAN
BRABANT, ST-BEWOLKING EN MOTREGEN. IN UITGEBREIDE OPKLARINGEN IN HET
OOSTEN LOKAAL GRONDMIST, EEN HELE KLEINE KANS OP MIST. ELDERS GEEN
VFR-BEPERKENDE CONDITIES.
wat zeg je;quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat hangt af van het transpondercode die ze gebruikenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Soms is het wel te zien hoor politie heli daarom vertrouw niet altijd
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als het vliegtuigje zichtbaar is op Flightradar24, dan zal ik even een screenshot maken,
Wel heel off-topic maar dat zijn stratus wolkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat zeg je;
![]()
versta je niet welke wolke en zegen
Hangt er van af of die zijn "transponder" heeft aanstaan of niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik heb de app wel maar vind niet altijd correct, soms hoor ik helicopter en dan zie ik hem niet
Ge moet zo niet roepen @kodiakquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
belofte maakt schuldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had hij beloofd aan bart en jaq
Nix Amsterdam, antwerpse kempen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jij kwam ook uit Amsterdam? En ga je even toeteren haha
ja dacht gezien te hebben van welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou het licht ook uit wezen bij Rob en Jaq?
En dan wil je even langs BBhuis om ze te wekken haha voor vliegtuigquote:
Wifey is zo'n vreselijk woord.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea dus geen Girlfriend of wifey materiaal
Een ouwe pilledoos is het!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
jaq neemt even wat ibuprofennetjes, of andere pille
[ afbeelding ]
Nee, ik ben gewoon op dat uur onderweg voor boodschappen en bezoek moeder. Ik voel me net Mario om mij te verantwoordenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En dan wil je even langs BBhuis om ze te wekken haha voor vliegtuig
met een uur plas gedoequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou het licht ook uit wezen bij Rob en Jaq?
Weerwolf haha of wat. Andere gingen ook niet zo vroeg na bedquote:
Andere waren ook infectiever, actiever enz enzquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Weerwolf haha of wat. Andere gingen ook niet zo vroeg na bed
Daarmee laat ie horen dat ie dikke maten met Dré en de Roelvinkjes is. Hoewel… nu hij niet meer bij Gaby is laat de rest van “bekend” Nederland hem ook vallen als een baksteen denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
doodsteek voor chelsea, dat was echt geen girlfriend material
chay: wifematerial
kan danny eens stoppen met dat 'gap'
Nog nooit van gehoord!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://nl.boohoo.com/
super goedkoop
hij sport blijkbaar ook met andrequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef EpiphoneLP het volgende:
[..]
Daarmee laat ie horen dat ie dikke maten met Dré en de Roelvinkjes is. Hoewel… nu hij niet meer bij Gaby is laat de rest van “bekend” Nederland hem ook vallen als een baksteen denk ik
Nep-Amsterdammer. Geen Mokum, maar faux-kum.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef EpiphoneLP het volgende:
[..]
Daarmee laat ie horen dat ie dikke maten met Dré en de Roelvinkjes is. Hoewel… nu hij niet meer bij Gaby is laat de rest van “bekend” Nederland hem ook vallen als een baksteen denk ik
Ja maten is alleen bij sommige dingen erg kleinquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is inderdaad niet duur. soort hippe C&A
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
even bewijs voor die ouwe zeur!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny deelt dus shotjes uit om aandacht van de dames te krijgen
ja het is echt veeelquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
even bewijs voor die ouwe zeur!
[ afbeelding ]
perfect voor minimimiquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maten is alleen bij sommige dingen erg klein
Thnx was anders vergetenquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef EpiphoneLP het volgende:
[..]
shotje in zn sterrquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny deelt dus shotjes uit om aandacht van de dames te krijgen
Al 3x? Dat is toch niet indrukwekkend voor iemand van 23?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
he he ias beweert dat hij al 3x sex heeft gehad..
mimi zegt over hem: onder de 10
volgens mij 3 verschillendequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Al 3x? Dat is toch niet indrukwekkend voor iemand van 23?
Of met 3 verschillende partners?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias niet snel kwaad.
Misschien even een natte handdoek in de wasmand doen en zien hoe Rob erop af stiert
Ja dat was mooi, ze zei er geloof ik ook nog bij het is toch ieder voor zichzelf oidquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:45 schreef Monique___ het volgende:
had dat niet eens meegekregen op streams dat jaq de koffie voor de neus van char wegkaapt
Ik denk juist wel...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:47 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is niet makkelijk te verleiden denk ik
Ik heb het gezegd hé...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:31 schreef Ireth het volgende:
Nou die liggen om 9 uur a half 10 al allemaal plat
mimi heeft een flesje bier in zijn eigen tas gestopt voor het geval hij morgen weg moet (als aandenken)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi verstopte de rode wijn bah bah
Ei op hun hoofd hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:52 schreef b_engeltje het volgende:
Geen tv, geen vermaak, dan maar vroeg naar bed uit verveling
Ligt ook een beetje aan bb
Vroeger konden we nog hele nachten genieten van feestjes die langer dan 1 uur duurde
Of 24/36buur challenges
sjonge jonge wat een gastquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi heeft een flesje bier in zijn eigen tas gestopt voor het geval hij morgen weg moet (als aandenken)
Rob doet alleen mopperenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:13 schreef Hoylei het volgende:
Zie Ali nu toch al wel wat klusjes doen.
Doet die mopperkont ook wel eens wat, behalve de sfeer erin houden?
mimi heeft van alles wat hij pakken kan een aandenken kreeg ik eerder mee deze week hahaquote:
een dingetje als a andenken snap ik nog wel opzich, maar een flesje bier. komop zegquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi heeft van alles wat hij pakken kan een aandenken kreeg ik eerder mee deze week haha
briefjes, kaartjes van boodschappen etc etc hij pakt het allemaal. was dada deze week verbolgen over.. hij wilde het oooooook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Mafketel die gozerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
een dingetje als a andenken snap ik nog wel opzich, maar een flesje bier. komop zeg
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:16 schreef rinardo het volgende:
tv uitzending eindigt met, volgende keer in big brotherZullen morgen in de live ook nog wel een paar vragen over komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:16 schreef rinardo het volgende:
tv uitzending eindigt met, volgende keer in big brotherja maar mooi geframed.. laten een boze ali zien die met stemverheffing tegen de oude man in bed te keer gaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nou jason , wel dus! haha zegt hij nu dat hij niet denkt dat dat van ali en rob in de uitzending komt.. maar de vraag is hoe
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar mooi geframed.. laten een boze ali zien die met stemverheffing tegen de oude man in bed te keer gaat..![]()
![]()
![]()
Nou jason , wel dus! haha zegt hij nu dat hij niet denkt dat dat van ali en rob in de uitzending komt.. maar de vraag is hoe
de uitspraak van Rob over de Turkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen morgen in de live ook nog wel een paar vragen over komen
Framen valt denk wel mee. Was een beetje een teaser denk. Staan veel filmpjs online mijne is 31000x bekeken vandaag. Staat oa op gazetvanantwerpen en andere Belgische site.quote:
lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Framen valt denk wel mee. Was een beetje een teaser denk. Staan veel filmpjs online mijne is 31000x bekeken vandaag. Staat oa op gazetvanantwerpen en andere Belgische site.
Heb het zelf even bekeken Rob staat er ook niet heel fraai opquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Framen valt denk wel mee. Was een beetje een teaser denk. Staan veel filmpjs online mijne is 31000x bekeken vandaag. Staat oa op gazetvanantwerpen en andere Belgische site.
zijn toch echt zn eigen uitspraken /meningquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb het zelf even bekeken Rob staat er ook niet heel fraai op
Nope die blijft niet lang meer denk. Maar morgen nog wel hoop ik. Anders zijn we nog niet van Jonnie Boer af 😩quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja het staat ook op nederlandse nieuws sites maar dan nog.. ze kunnen het alsnog framenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik vond het meer overkomen nu, dat ali als eerste zo begint met stemverheffing.. maar daar ging heeel wat aan vooraf (dagen al)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is een beetje op het randjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vond het meer overkomen nu, dat ali als eerste zo begint met stemverheffing.. maar daar ging heeel wat aan vooraf (dagen al)
nou dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het staat ook op nederlandse nieuws sites maar dan nog.. ze kunnen het alsnog framen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:35 schreef Jockari het volgende:
Gekozen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Rob is het daar vast niet mee eens!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
operatie keuken spik en span maken geslaagd aldus jason
wat en hoe..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe Ali in het laatste stukje word neergezet
vervelend voor robquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:38 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Rob is het daar vast niet mee eens!
Mooi dat hij er na een maand ook achter komtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali we gebruiken veel borden, moeten we aan werken
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe Ali naar het verhaal luisterde lijkt interessanter dan het verhaal zelf
heerlijk, goed bezigquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason , lkkr de keuken strak gemaakt
vaat weg, doekje over alles
spik en span
"met eigen ged8tes ""
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:45 schreef Hunter het volgende:
Of dat BB vanavond nog een challenge heeft
Was ze er echt over aan het klagen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
jason is het hele huis aan het vegen, miept chiara als ze de slaapkamer weer in komt
ik had niet hele tijd geluid, stond even geluid onder toen ze naar van de ene stream naar de andere stream gingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:48 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Was ze er echt over aan het klagen?
Ze vroeg wat is die nu weer aan het doen met een lichte irritatie in haar stemquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:48 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Was ze er echt over aan het klagen?
lkkrquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
jason gaat nog even hardlopen
genot
sjaggerien?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik voel hier een lichte irritatie jegens sjaggerien?
kan me geen ruk schelenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:55 schreef Jockari het volgende:
Ali is geen moslim. Zit weer sexistische praatjes te maken. Mijn middelvinger is al klaar zegt ie.
lkkr heurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:10 schreef suzi1 het volgende:
lijkt me heerlijk, leuk leven geen ellende
genieten toch
Belangrijk natuurlijk dat je voetbal opblaast. Zucht.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias heeft spijt van het feit dat hij zijn voetbal heeft opgeblazen
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr heur
onder de plu van Ma & Pa
jonge Hengst
balletjes die jeuken
ik zweer jouquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:12 schreef Jockari het volgende:
[..]Never Suuz (Shit ik begin al engels te praten)
Wat let jequote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou bijna ook even rondje gaan hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |