Zijn die vrienden van Rob !!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zit Bart dan gezellig met al zijn vrienden
Zijn al die vrienden van Rob op de Kemping !!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zit Bart dan gezellig met al zijn vrienden
Haha dank je, ja zijn wel de bekende namen naast de bekende die er al zijn natuurlijk. Maar dan weet ik dat ook weer thnxquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende: [..] lionheart was hier wel, maar is afgehaakt. Zit bij de buren Whuzz nog niet gespot Greys ook bij de buren Utopia2.0 ook bij de buren
even gaan spieken in JAA zie inderdaad bekende namen daar in het forumquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Haha dank je, ja zijn wel de bekende namen naast de bekende die er al zijn natuurlijk. Maar dan weet ik dat ook weer thnx
Ik hang ook soms bij de buren, daar zie je ook nog wel eens ietsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
even gaan spieken in JAA zie inderdaad bekende namen daar in het forum
Ja ik ook vandaar dat ik namen was opzoeken ook kwam er niet op maar miste wel wat namenquote:
Ja en zo lang vind ik ook zo onvolwassen. Dat willen meisjes toch altijd lang haar en nooit knippen. Of gaat ze het doneren? Dan mag hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg toch elke keer als ik Jolien met die 2 staarten zie een K3 vibe
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten ze zelf wel dat het zo vroeg is?
Ja ik kijk dat niet hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik hang ook soms bij de buren, daar zie je ook nog wel eens iets
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten ze zelf wel dat het zo vroeg is?
Geloof niet dat daarom gaatquote:
20.00 redelijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
klok op redelijke tijd van nu
Helaas
was een grapjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Die "lipstick" die Chiara vast had is de vaseline van Lindsey (dont ask why...) die ze met MA achterover had gedrukt...
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
chi verteld tegen jolien dat de beste vriend van dada andre hazes is, vaak samen naar de club gaan en daar ook dingen mee meemaakt
jolien iets van : stemmen die ook?
precies..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
om drots op te zijn
snuif scene
neequote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
om drots op te zijn
snuif scene
Nee, Struis stelt een topic voor waar we namen kunnen noemen die we missenquote:
Hij heeft vanmiddag dreetje wel toegesproken voor de camera of hij ff insta een oproepje wilde doen voor stemnen🤪🤪quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
chi verteld tegen jolien dat de beste vriend van dada andre hazes is, vaak samen naar de club gaan en daar ook dingen mee meemaakt
jolien iets van : stemmen die ook?
Aha okquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee
d8 ineens zou een idee zijn
sorry als dat anders overkomt
we missen zeker tikkers in BB
2keer rls is gewoon veel ., denk ik
ik heb zo'n vermoeden dat er wel wat beeldmateriaal van word gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Zonde dat ik morgen het vliegtuigje om 11 uur voor Jason waarschijnlijk ga missen omwille van boodschappen en familiebezoek.
Misschien moet ik me rond die tijd even aan de kant zetten met de wagen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag dreetje wel toegesproken voor de camera of hij ff insta een oproepje wilde doen voor stemnen🤪🤪
Hier precies hetzelfde, hoop dat er wat filmpjes van komenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Zonde dat ik morgen het vliegtuigje om 11 uur voor Jason waarschijnlijk ga missen omwille van boodschappen en familiebezoek.
Iemand die een screenshot/gif kan maken van flightradar ?
Morgenochtend is het in het zuidwesten bewolkt met van tijd tot tijd regen. Ik weet niet of het vliegtuigje dan wel kan vliegenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Ok dank jequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, Struis stelt een topic voor waar we namen kunnen noemen die we missen
Als het vliegtuigje zichtbaar is op Flightradar24, dan zal ik even een screenshot maken,quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Jockari het volgende:
Watjes foreverquote:
EN !!! Waar de andere bewoners veel buiten waren te vinden, zit deze groep binnen..dus misschien zien ze het niet eensquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Morgenochtend is het in het zuidwesten bewolkt met van tijd tot tijd regen. Ik weet niet of het vliegtuigje dan wel kan vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |