Alles kan kapot!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja iets met al 14 jaar een relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
vrijmiboquote:
als je eenmaal Dement bentquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toen mijn grootmoeder dement werd begon ze haar BH"s ook zo te dragen.
Vanaf zijn 11e?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja iets met al 14 jaar een relatie
Ias wil graag de plas kettingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hij probeert ons iets te vertellen, maar we hoorden het geluid niet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ias wil graag de plas ketting
hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ias wil graag de plas ketting
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hebben geen belgische polonaise muziekjes
In het kader van Confusion Week zou je dat MOETEN doen, gewoon om de feestvreugde van nu te bevorderen....quote:
hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:28 schreef Wallie80 het volgende:
Bigbrother roep zo om dat alle drank alcoholvrij was.
Ik verwacht serieus al de hele week dat het omdraait. Het is gewoon TE toevallig tijdens 'confusion week' dat er drie genomineerden zijn EN drie met PON. Ik verwacht echt dat het omdraait. Dit feestje is (zoals net al werd gezegd) ook veel te vroeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In het kader van Confusion Week zou je dat MOETEN doen, gewoon om de feestvreugde van nu te bevorderen....
Ze zien allemaal spoken inmiddels.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik verwacht serieus al de hele week dat het omdraait. Het is gewoon TE toevallig tijdens 'confusion week' dat er drie genomineerden zijn EN drie met PON. Ik verwacht echt dat het omdraait. Dit feestje is (zoals net al werd gezegd) ook veel te vroeg.
En terecht gezien de afloop van het laatste feestje. Het is toch ook raar dat Ias wel een verjaardagsfeestje krijgt en Chayron niet? Of ik moet wat gemist hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zien allemaal spoken inmiddels.
Ze deed dat onderste knoopje expres wat losser netquote:
op en in elkaar graagquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:31 schreef Ireth het volgende:
Nou die liggen om 9 uur a half 10 al allemaal plat
Dacht ik daarstraks ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
En terecht gezien de afloop van het laatste feestje. Het is toch ook raar dat Ias wel een verjaardagsfeestje krijgt en Chayron niet? Of ik moet wat gemist hebben.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze deed dat onderste knoopje expres wat losser net
Je kan al gewoon stemmen dus zullen ze wel niet doen. Beelden zijn voor de liveshow morgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik verwacht serieus al de hele week dat het omdraait. Het is gewoon TE toevallig tijdens 'confusion week' dat er drie genomineerden zijn EN drie met PON. Ik verwacht echt dat het omdraait. Dit feestje is (zoals net al werd gezegd) ook veel te vroeg.
ut liep ff zoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
En terecht gezien de afloop van het laatste feestje. Het is toch ook raar dat Ias wel een verjaardagsfeestje krijgt en Chayron niet? Of ik moet wat gemist hebben.
Zoals iemand hier net zei, wij betalen niet om te mogen stemmen. Wie zegt dat confusion week ook niet voor ons geldt?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Je kan al gewoon stemmen dus zullen ze wel niet doen. Beelden zijn voor de liveshow morgen.
We gaan het zienquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ut liep ff zo
zit verder niks achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |