quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik ben een man van 28quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Dat voelde al die tijd anders
Neuken dusquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef alpeko het volgende:
Ik zou het geen uur uithouden met Cato
Draag je ook dit soort bloesjes als deze aardige jongen?quote:
30 min kan ook, 50 euroquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef alpeko het volgende:
Denk dat zei t wel een uur of drie volhoudt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef alpeko het volgende:
Nee ik draag overhemdenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Draag je ook dit soort bloesjes als deze aardige jongen?
Dit printje wel?quote:
zeiquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Denk dat zei t wel een uur of drie volhoudt.
Mannen die “bloesjes” dragen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Draag je ook dit soort bloesjes als deze aardige jongen?
zeiquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Denk dat zei t wel een uur of drie volhoudt.
Wijfquote:
Ik ben tegen homofobiequote:Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, haais gespot, tijd om ervandoor te gaan. Tot morgen!
Stukje homofoobquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, haais gespot, tijd om ervandoor te gaan. Tot morgen!
Aids raakt ook jongerenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ricardo ziet er een beetje griezelig uit
De url naam voorspelt niet veel goedsquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/alb(...)s-gedicht-kankerhoer
Groot fan van Juttagodin.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje heeft een ietwat prominente blik
Nee joh, ik ben speciaal voor ze blijven kijken! Maar om 20 uur vergadering. Ik durf niet te vragen of we later kunnen starten omdat ik nog first dates wil kijkenquote:
Vrouwen vinden dat echt mooi. Maar niemand zegt ze dat ze er totaal niet uitzien blijkbaar.quote:
Een cartoon die toevallig daar stond.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De url naam voorspelt niet veel goeds
Ik denk niet dat vrouwen het mooi vinden, het is voor sommigen de enige oplossing als er amper haartjes zijnquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat echt mooi. Maar niemand zegt ze dat ze er totaal niet uitzien blijkbaar.
Dat heb ik de laatste tijd met die Belgen vooral…..quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
Niet lullig bedoelt maar waarom is die gast uberhaupt in Nederland?
Gelukszoeker!!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
Drugskartel opzetten?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gozert uit de mond van Amsterdam. Deze noteren we.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
In Ecuador is het wel wat warmer gozert
Nu ziet ze er al uit als 35quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
Cato ziet er over 10 jaar uit als 55.
Zorgen dat de containerlading goed terecht komtquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
Zo danquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:02 schreef Caland het volgende:
Zou ze ook doorlullen met een pik in d’r muil
Test het uitquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:02 schreef Caland het volgende:
Zou testen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:02 schreef Caland het volgende:
Nog meer nieuwe itemsquote:
Daar betalen ze niet, stelen ze gewoon.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:05 schreef alpeko het volgende:
Pincode op pas… dat kan in Ecuador mss
Hooikoortsquote:
Is dit zó recent? Ik snifte in oktober nogquote:
Amenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
Ik proef een bepaalde dédain bij Bas.
“Wat is het ergste dat er kan gebeuren”quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Cato zegt nog dat je je niet moet aanstellen als je staat te huilen op de begrafenis van je moeder.
Hebben veel mannen last van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
“Wat is het ergste dat er kan gebeuren”
Lines droppen toghquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
Gedichten
Songteksten
GEWOON PUNCHLINES IN EEN RAP BROER
Scherp. Tweede date?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Koppel van gister achter te zien
Eten ze er meerdere keren of staat de camera soms echt zo ver?
Dat zie je wel vaker toch.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Koppel van gister achter te zien
Eten ze er meerdere keren of staat de camera soms echt zo ver?
Vind ik ook wat voor jouquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hij is type Rammstein bezoeker met een H&M jasje
Ja maar graag duiding hoe het zitquote:
Een leuke spontane trophy wife met een Insta -account, van een 22jaar oudere menesjur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Cato wil liever iemand van de Big4 (hoogste managementlaag) @:kingroland
Maar waarom dan geen relatie?quote:
Dan moet je het gewoon je Forever Prela noemen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet dat direct dan binnen 5 dates?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn avontuur bij First Dates:Mooi geschreven ouwe reus. Toen ik je post zag in het topic dat je meedeed heb ik meteen samen met mijn vriendin de aflevering aangeslingerd en uitgelegd dat we jaaaaren geleden eens gemeet hadden en dat ik niet snap hoe je nou nog steeds single bent (nohommo ofc) met jouw looks en je karakter. Je zat er ook wel gewoon relaxed bij, was jezelf en eerlijk. Ook netjes dat je de rekening op je nam, maar had niet anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kom je een leuk iemand tegen om samen oud mee te worden en lekker rond te reizen. Als het zelfs mij gelukt is met mijn rotkop...![]()
Mijn avontuur bij First Dates:Persoonlijke vraag. Ik vraag dit voor @Pisces29 Maar je had geen coltrui overwogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan schaats je niet hard genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Verdorie, ik wist niet dat het niet zou komen vanavond.
quote:
Mijn avontuur bij First Dates:Nog duur ook. Debiel eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super bedankt voor je bijdrage tho! Terwijl zelfs de figuranten 25eurie krijgen. Maak er gewoon symbolisch bedrag van desnoods voor de deelnemers van 2 tientjes ofzo.
Wist niet dat ze deelnemers ook gingen makeuppen. Dacht dat ze gewoon zo naturel lieten zoals je aankwam.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:02 schreef Oriente het volgende:
Als het zelfs mij gelukt is met mijn rotkop... 10.gif
En het werd niet uitgelegd.quote:
Ze zei iets van 'dit was het voor deze week'. Dus dat er geen aflevering zou zijn vandaag was al wel duidelijk.quote:
Ja sorry hoor, jullie posts zijn de prela prio, dan mis ik dit soort dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zei iets van 'dit was het voor deze week'. Dus dat er geen aflevering zou zijn vandaag was al wel duidelijk.
Vlogmania is wel leukquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik ging er speciaal een keer voor zitten.
Wat is dit dan joh
Herkenning? Verklaar je nader.quote:
https://www.npostart.nl/first-dates/BNN_101378960/episodequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Waar kan ik de beelden van @:sonicvolcano vinden. Dit vraag ik voor een vriend
en welke aflevering dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/first-dates/BNN_101378960/episode
Docent Engels, beige trui, meid in het rood houdt van reizen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is toch niet een van die flikkers of die hovenier?
Ja net gevonden. Knappe man @SonicVolcanoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Docent Engels, beige trui, meid in het rood houdt van reizen.
Oh sorry dacht dat we hier over de aflevering mochten pratenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:32 schreef alpeko het volgende:
@:Mortaxx visualiseer je een aflevering voor jezelf? Er is schaatsen.
Zeker. Warm bad. Maar welke?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat we hier over de aflevering mochten praten
Kom je maandag ook meedoen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat we hier over de aflevering mochten praten
@3rr0r weet jij dit misschien?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het live te volgen via de npo app?
Oh. Ik heb afgelopen jaar een periode van huis op een tablet online gekeken. Dat was de website dan zeker.quote:
Ik gebruik dat eigenlijk nooit maar was even in de war met andere app, NPO Start app zal het wel laten zien ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Ik heb afgelopen jaar een periode van huis op een tablet online gekeken. Dat was de website dan zeker.
Zeker kan dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ik bedoel de npo app op m'n tv. Wie is de Mol kan ik daar ook op kijken
I knowquote:
Leuk dat je (weer) een vriendin hebt! Hopelijk gaat het goedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mooi geschreven ouwe reus. Toen ik je post zag in het topic dat je meedeed heb ik meteen samen met mijn vriendin de aflevering aangeslingerd en uitgelegd dat we jaaaaren geleden eens gemeet hadden en dat ik niet snap hoe je nou nog steeds single bent (nohommo ofc) met jouw looks en je karakter. Je zat er ook wel gewoon relaxed bij, was jezelf en eerlijk. Ook netjes dat je de rekening op je nam, maar had niet anders verwacht.
Hopelijk kom je een leuk iemand tegen om samen oud mee te worden en lekker rond te reizen. Als het zelfs mij gelukt is met mijn rotkop... [ afbeelding ]
Die linker haai leek dus totaal niet op een haaiquote:Op maandag 6 februari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Haai haai @:dkup
De blonde Fok!ker in het voorstukje deed me weer aan iemand denken
Oh, ik heb maar een korte glimp gezien en niet de tafelpartner.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die linker haai leek dus totaal niet op een haai
Kwam een beetje creepy overquote:Op maandag 6 februari 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond Instinct met Marwan KenzariGod
Prima thrillerquote:
Zou jij toch ook doen met je hontgenotquote:Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Okay dit is wel heel duidelijk je instagram promoten.
Ja gewoon even foto laten zien met toevallig mijn profielnaam boven in beeldquote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij toch ook doen met je hontgenot
Nu kun je DM sliden, is het niet goedquote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gewoon even foto laten zien met toevallig mijn profielnaam boven in beeld
Lijkt me best leuk mits enkeltjequote:
Lekker zwaaien en de slingers ophangen.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Type die bij de Toppers vooraan staat
Ah shit, verspilde kans. Ben slecht in hints, dus heb straks ook first dates nodig denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu kun je DM sliden, is het niet goed
Ik heb vernomen dat je daar met de auto naar toegebracht wordt vanaf het restaurant, dan even moet lopen en dan weer teruggebracht wordt naar het restaurant…quote:
Precies dat hahahaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lekker zwaaien en de slingers ophangen.
Ja, ik heb het vaker gehoord.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je daar met de auto naar toegebracht wordt vanaf het restaurant, dan even moet lopen en dan weer teruggebracht wordt naar het restaurant…
Martin ziet geen ellende?quote:
Heb je recent hier meegelezen?quote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je daar met de auto naar toegebracht wordt vanaf het restaurant, dan even moet lopen en dan weer teruggebracht wordt naar het restaurant…
Patserquote:
Een ander doet het wel lolquote:Op maandag 6 februari 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Pepijn is zo'n free rider bij groepsopdrachten.
Oké als je nog tijd hebt, even teruglezen wellichtquote:Op maandag 6 februari 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was even druk vorige week.
Maar ik heb een andere kandidaat gesproken dan jullie…
Lekker de slingers samen ophangenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoop wel dat Caroline van iedere dag een feestje wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |