Een leuke spontane trophy wife met een Insta -account, van een 22jaar oudere menesjur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Cato wil liever iemand van de Big4 (hoogste managementlaag) @:kingroland
Maar waarom dan geen relatie?quote:
Dan moet je het gewoon je Forever Prela noemen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet dat direct dan binnen 5 dates?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn avontuur bij First Dates:Mooi geschreven ouwe reus. Toen ik je post zag in het topic dat je meedeed heb ik meteen samen met mijn vriendin de aflevering aangeslingerd en uitgelegd dat we jaaaaren geleden eens gemeet hadden en dat ik niet snap hoe je nou nog steeds single bent (nohommo ofc) met jouw looks en je karakter. Je zat er ook wel gewoon relaxed bij, was jezelf en eerlijk. Ook netjes dat je de rekening op je nam, maar had niet anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kom je een leuk iemand tegen om samen oud mee te worden en lekker rond te reizen. Als het zelfs mij gelukt is met mijn rotkop...![]()
Mijn avontuur bij First Dates:Persoonlijke vraag. Ik vraag dit voor @Pisces29 Maar je had geen coltrui overwogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan schaats je niet hard genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Verdorie, ik wist niet dat het niet zou komen vanavond.
quote:
Mijn avontuur bij First Dates:Nog duur ook. Debiel eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super bedankt voor je bijdrage tho! Terwijl zelfs de figuranten 25eurie krijgen. Maak er gewoon symbolisch bedrag van desnoods voor de deelnemers van 2 tientjes ofzo.
Wist niet dat ze deelnemers ook gingen makeuppen. Dacht dat ze gewoon zo naturel lieten zoals je aankwam.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:02 schreef Oriente het volgende:
Als het zelfs mij gelukt is met mijn rotkop... 10.gif
En het werd niet uitgelegd.quote:
Ze zei iets van 'dit was het voor deze week'. Dus dat er geen aflevering zou zijn vandaag was al wel duidelijk.quote:
Ja sorry hoor, jullie posts zijn de prela prio, dan mis ik dit soort dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zei iets van 'dit was het voor deze week'. Dus dat er geen aflevering zou zijn vandaag was al wel duidelijk.
Vlogmania is wel leukquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik ging er speciaal een keer voor zitten.
Wat is dit dan joh
Herkenning? Verklaar je nader.quote:
https://www.npostart.nl/first-dates/BNN_101378960/episodequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Waar kan ik de beelden van @:sonicvolcano vinden. Dit vraag ik voor een vriend
en welke aflevering dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/first-dates/BNN_101378960/episode
Docent Engels, beige trui, meid in het rood houdt van reizen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is toch niet een van die flikkers of die hovenier?
Ja net gevonden. Knappe man @SonicVolcanoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Docent Engels, beige trui, meid in het rood houdt van reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |