abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 07:23:01 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207815327
quote:
Forum-kandidaat bedreigde minister Kaag: 'Je leeft in reservetijd Sigridje'



Een kandidaat die bij de Provinciale Statenverkiezingen op de lijst staat voor Forum voor Democratie, heeft op social media meerdere mensen, onder wie de ministers Sigrid Kaag en Hugo de Jonge, bedreigd. "Jij gaat slecht slapen komende tijd. Geloof me, jij bent echt aan de beurt!"

Het is de derde keer dat een Brabantse politicus van Forum voor Democratie in opspraak raakt. In Helmond trad eerder al een gemeenteraadslid van Forum af, nadat bleek dat hij op social media Mark Rutte en Hugo de Jonge met nazi-kopstukken vergeleek.

Dit keer gaat het om de nummer 12 op de lijst van Forum voor Democratie voor de Provinciale Staten, Wim Kreté uit Drunen.

Forumland
Forum voor Democratie maakte dinsdagavond hun lijst voor de verkiezingen bekend. Die begint met bekende namen: lijsttrekker is Jozef Minkels, tevens fractievoorzitter voor Forum in Meierijstad. Daarna komt Joris van den Oetelaar (nu fractievoorzitter in Provinciale Staten). Ook FvD'ers uit andere Brabantse gemeenten staan op de lijst.

Ook op de lijst: Laurens Lindeman uit Den Bosch. Hij is verantwoordelijk voor de Forum app, waarmee FvD werkt aan 'Forumland', een 'parallelle samenleving' waar FvD-leden en bedrijven die met de partij sympathiseren met elkaar in contact zouden kunnen komen.

'Uit bankje slepen door mariniers'
Wim Kreté is een onbekende naam tussen het gezelschap. Maar op Twitter houdt hij zich al maanden bezig met het uitschelden, verdachtmaken en bedreigen van diverse landelijke politici.

Zo schrijft hij aan minister Hugo de Jonge, over de coronavaccins: "Je weet dat we jou doorhebben met je experimentele gen therapie. Jij gaat slecht slapen komende tijd. (...) Geloof me jij bent echt aan de beurt!!!!!" Ook schrijft hij "Wordt het niet eens tijd dat #hugodejonge uit zijn bankje wordt gesleept door een aantal mariniers om hem vervolgens op te sluiten in afwachting van het tribunaal?"



'Vuil vies monster'
Minister Sigrid Kaag moet het ook ontgelden. "Kaag, wat zul jij diep vallen straks, wanneer de bevolking wakker word. (...) Je leeft in reserve tijd, nog even Sigridje!", schreef Kreté drie maanden geleden nog. En: "Vuil vies monster, jij komt na Rutte als tweede op het schavot. Je zult je verdiende straf niet meer kunnen ontlopen. Het volk zal geen traan om je laten, dat is verzekerd!" Kreté stelt haar een 'eerste rij zitplaats bij het Neurenberg-tribunaal 2.0' in het vooruitzicht.

Over PvdA-fractievoorzitter Attje Kuiken meldt Kreté meerdere keren dat hij haar wel eens tegenkomt in Den Bosch. "Zeg Attje, wanneer ik je volgende keer weer tegenkom in de Korte Putstraat in Den Bosch dan zal ik je uitleggen wat jouw bijdrage is geweest in deze door het Kabinet Rutte gecreëerde puinhoop!!", schrijft hij. Ook vertelt hij zijn volgers dat Kuiken volgens hem uit Den Bosch komt, maar geen 'echte Bosschenaar' is



Nazi-kopstukken
Het is niet de eerste keer dat een Brabantse FvD-politicus de aandacht trekt op social media. Jan van Eerd, nummer 2 voor de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven bedreigde Tunahan Kuzu van DENK op Twitter. Manfred Smol moest zijn plek in de gemeenteraad van Helmond uiteindelijk opgeven toen duidelijk werd dat hij Mark Rutte en Hugo de Jonge met nazi-kopstukken vergeleek.

Forum voor Democratie laat weten dat Kreté bij nader inzien geen zetel zal innemen mocht de partij (of hijzelf) genoeg (voorkeur)stemmen krijgen.

https://www.omroepbrabant(...)reservetijd-sigridje
---------------

Hoe kan dit door de selectie komen? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207815350
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:23 schreef Starhopper het volgende:


Hoe kan dit door de selectie komen? :')
Dat vraag ik mij van Kaag ook af..

:')
pi_207815356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:28 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat vraag ik mij van Kaag ook af..

:')
Ik zie Kaag geen mensen bedreigen.

Niet serieus te nemen dit.
pi_207815367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------

Hoe kan dit door de selectie komen? :')
Hoe kan dit bij FvD niet door de selectie komen?! :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 2 februari 2023 @ 07:35:34 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_207815377
'Schuimbekkend' is hoe ik die tweets zou omschrijven, tsjongejongejonge :')
Ik zie hem al zitten achter z'n computer, net z'n derde halve liter op, kwaaie dronk net zoals altijd. GVD EN NU GA IK TWEETEN RAAAAH VERRADERS
pi_207815380
Stel dat het andersom was gebeurd. Dan zat dit topic nu al vol!
pi_207815382
En dan vervolgens wel janken over een cOrDoN SaNiTaIrE :')
  donderdag 2 februari 2023 @ 07:40:20 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207815396
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:30 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]
Ik zie Kaag geen mensen bedreigen.

Niet serieus te nemen dit.
Nee, die is een stuk geraffineerder;
quote:
Kaag: D66 moet voortouw nemen bij aanpak tweedeling in de samenleving
D66-leider Kaag roept partijleden op het initiatief te nemen om een eind te maken aan de verdeeldheid in de samenleving. Kaag sprak op het partijcongres in Den Bosch over de noodzaak om de "vicieuze cirkel van polarisatie in de samenleving" en de versplintering in de politiek te doorbreken.
https://nos.nl/artikel/24(...)ng-in-de-samenleving

Dat haar partij zélf een onderdeel van de polarisatie is, dat meldt ze natuurlijk niet. Polarisatie? Dat is de ander.

quote:
Kamerleden eisen ondertussen actie. D66-Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma vindt dat de plek van Ongehoord Nederland in het publieke bestel onhoudbaar is geworden. "De journalistieke code en mediawet wordt nog altijd stelselmatig geschonden. Tijd dat de NPO optreedt."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gen-omroep-ombudsman

Waar bemoeit deze man zich mee? Aangezien D66 aan de macht is, kun je stellen dat deze partij ronduit eng begint te worden. Gevaarlijke ontwikkelingen.

Edit; en dit vind ik echt bloedlink;
quote:
We willen dat een volgend kabinet zich inzet om het vetorecht af te schaffen van lidstaten in het Europees buitenlandbeleid.
https://d66.nl/verkiezing(...)at-dicht-bij-mensen/
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207815408
Kandidaat voor de gevangenis
pi_207815414
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:30 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]
Ik zie Kaag geen mensen bedreigen.

Niet serieus te nemen dit.
D66 bedreigt de democratie in NL
pi_207815424
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:42 schreef Toine51 het volgende:

[..]
D66 bedreigt de democratie in NL
Nee, dat doen FvD-criminelen.
Wat mij betreft oppakken en opsluiten die gasten.
FvD zou verboden moeten worden, het neigt steeds meer naar een criminele organisatie
pi_207815426
Oh god, wordt het weer zo'n topic ja
  donderdag 2 februari 2023 @ 07:57:37 #13
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207815510
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:42 schreef Toine51 het volgende:

[..]
D66 bedreigt de democratie in NL
Lekker Thierry napraten. :')
  donderdag 2 februari 2023 @ 07:59:13 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207815524
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Lekker Thierry napraten. :')
Ook een volidioot kan wel eens gelijk hebben.

Even voor de duidelijkheid; ik bedoel dus Baudet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207815551
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nee, die is een stuk geraffineerder;
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ng-in-de-samenleving

Dat haar partij zélf een onderdeel van de polarisatie is, dat meldt ze natuurlijk niet. Polarisatie? Dat is de ander.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gen-omroep-ombudsman

Waar bemoeit deze man zich mee? Aangezien D66 aan de macht is, kun je stellen dat deze partij ronduit eng begint te worden. Gevaarlijke ontwikkelingen.

Edit; en dit vind ik echt bloedlink;
[..]
https://d66.nl/verkiezing(...)at-dicht-bij-mensen/

Dus D66 reageert op polarisatie en daarmee polariseert D66. Wat doe jij nu dan?
pi_207815579
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dus D66 reageert op polarisatie en daarmee polariseert D66. Wat doe jij nu dan?
Dit zijn bedreigingen, is geen polarisatie.
Dit is strafbaar en dient dus bestraft te worden.
pi_207815583
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nee, die is een stuk geraffineerder;
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ng-in-de-samenleving

Dat haar partij zélf een onderdeel van de polarisatie is, dat meldt ze natuurlijk niet. Polarisatie? Dat is de ander.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gen-omroep-ombudsman

Waar bemoeit deze man zich mee? Aangezien D66 aan de macht is, kun je stellen dat deze partij ronduit eng begint te worden. Gevaarlijke ontwikkelingen.

Edit; en dit vind ik echt bloedlink;
[..]
https://d66.nl/verkiezing(...)at-dicht-bij-mensen/

Jij leest de teksten in de OP en je reactie is 'laten we eens het D66 verkiezingsprogramma erbij pakken'? Bizar.
pi_207815601
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:07 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dit zijn bedreigingen, is geen polarisatie.
Dit is strafbaar en dient dus bestraft te worden.
Hij vindt dat dus wel polarisatie. Daarom.probeer te begrijpen wat er door het hoofd van thedeedster gaat.
pi_207815602
Sow tweets van 2 jaar geleden, komen zeker weer verkiezingen aan met Kaagje in de slachtofferrol om wat sympathie te kweken en stemmen te trekken.
pi_207815608
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nee, die is een stuk geraffineerder;
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ng-in-de-samenleving

Dat haar partij zélf een onderdeel van de polarisatie is, dat meldt ze natuurlijk niet. Polarisatie? Dat is de ander.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gen-omroep-ombudsman

Waar bemoeit deze man zich mee? Aangezien D66 aan de macht is, kun je stellen dat deze partij ronduit eng begint te worden. Gevaarlijke ontwikkelingen.

Edit; en dit vind ik echt bloedlink;
[..]
https://d66.nl/verkiezing(...)at-dicht-bij-mensen/

Okee leuk, maar wat heeft dit te maken met die staatsmongool van de FvD?
  donderdag 2 februari 2023 @ 08:11:56 #21
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207815609
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dus D66 reageert op polarisatie en daarmee polariseert D66. Wat doe jij nu dan?
Oh, ik ontken niet onderhand ook onderdeel te zijn van deze maalstroom? En jij? Je vindt jezelf nog zuiver op de graat?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207815614
Dit zegt wel weer genoeg :')
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_207815623
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ook een volidioot kan wel eens gelijk hebben.

Even voor de duidelijkheid; ik bedoel dus Baudet.
die idioot heeft nooit gelijk.
  donderdag 2 februari 2023 @ 08:14:41 #24
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207815625
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:07 schreef Naqin het volgende:

[..]
Jij leest de teksten in de OP en je reactie is 'laten we eens het D66 verkiezingsprogramma erbij pakken'? Bizar.
In een ieder geval nog een onderbouwde post. Is toch iets meer moeite dan ridiculiseren of - zoals veel D66-ers doen - fascist roepen.

https://www.ad.nl/politie(...)raak-in-br~a47ef0ec/
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207815629
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nee, die is een stuk geraffineerder;
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ng-in-de-samenleving

Dat haar partij zélf een onderdeel van de polarisatie is, dat meldt ze natuurlijk niet. Polarisatie? Dat is de ander.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gen-omroep-ombudsman

Waar bemoeit deze man zich mee? Aangezien D66 aan de macht is, kun je stellen dat deze partij ronduit eng begint te worden. Gevaarlijke ontwikkelingen.

Edit; en dit vind ik echt bloedlink;
[..]
https://d66.nl/verkiezing(...)at-dicht-bij-mensen/

De whataboutd66 kaart van de forum webcare.
  donderdag 2 februari 2023 @ 08:15:25 #26
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207815631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:07 schreef Naqin het volgende:

[..]
Jij leest de teksten in de OP en je reactie is 'laten we eens het D66 verkiezingsprogramma erbij pakken'? Bizar.
Echt hč, dan zit het heel diep. _O-
  donderdag 2 februari 2023 @ 08:17:02 #27
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207815638
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
De whataboutd66 kaart van de forum webcare.
Oh, Forum kan mijn rug op hoor. Ik ben al lang volstrekt cynisch geworden over de politiek.

Typische reactie trouwens…
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207815641
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hij vindt dat dus wel polarisatie. Daarom.probeer te begrijpen wat er door het hoofd van thedeedster gaat.
Juridisch gezien zijn dit bedreigingen.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 08:28:26 #29
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207815714
Wat is zijn fok account
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_207815720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Oh, Forum kan mijn rug op hoor. Ik ben al lang volstrekt cynisch geworden over de politiek.

Typische reactie trouwens…
Dan is jouw obsessie met D66 nog merkwaardiger.
pi_207815929
Past goed bij dat NSB clubje.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 09:05:19 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207816006
quote:
99s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Hoe kan dit bij FvD niet door de selectie komen?! :D
Ja daar heb je ook wel een punt :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207816069
Die gast moet de bak in. :(
pi_207816194
Kom op mensen, gaat niks mee gebeuren. De taal ondesteun ik niet, het hoort niet, maar is het erger dan de tweets zoals:





Iemand laten oppakken door mariniers om hem voor een tribunaal te brengen is niet extremer dan iemand die letterlijk oproept een moordenaar actie te ondernemen, en "vuil vies monster" is ook niet netjes maar toch verwijst hij weer naar dat schavot, in mijn ogen nog altijd minder extreem dan de oproep naar Nederlands meest bekende linkse terrorist. En met die tweets is niets gedaan, niemand ontslagen, niemand een straf, helemaal niets. Het was niet slim was de conclusie, en laten we deze zaak ook maar eens zo afdoen, maar iets zegt mij dat de mensen die geen aanstoot nemen aan de tweets waar Volkert wordt opgeroepen om zijn ding te doen juist wel weer aanstoot nemen aan tweets waar vies vuil monster in is gezet of tribunaal.

Het zijn tevens tweets van 2 jaar geleden, waarom nu pas ophef? Komen er soms verkiezingen aan?
pi_207816236
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
"Ja maar hullie doen het ook!!11!! :'( :'(
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207816257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:43 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee, dat doen FvD-criminelen.
Wat mij betreft oppakken en opsluiten die gasten.
FvD zou verboden moeten worden, het neigt steeds meer naar een criminele organisatie
Wil D66 niet partijen uitsluiten, omroepen verbieden, referendum afgeschaft..


Met hun Democratiefestival....

https://www.gelderlander.(...)d66-slaagt~a3577dcf/

:')!!!!!
pi_207816262
Valt allemaal wel mee.

twitter
pi_207816280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Sow tweets van 2 jaar geleden, komen zeker weer verkiezingen aan met Kaagje in de slachtofferrol om wat sympathie te kweken en stemmen te trekken.
Mag wilders dit dan ook gebruiken?

Arrogante narcistische graftrol die kaag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207816311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:37 schreef Nober het volgende:
Valt allemaal wel mee.

[ twitter ]
Alles wat een d66'er overkomt is 3x erger.
Alles wat een d66'er doet is 3x minder erg.

Snap dat.

Kutpartij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207816314
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:')
Zo kun je idd ook het benoemen van de dubbele standaard, de hypocrisie en het gehuichel gedrag afdoen als onzin. ^O^
pi_207816327
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:36 schreef thabit het volgende:
Stel dat het andersom was gebeurd. Dan zat dit topic nu al vol!
Ach, geen D66, maar ongeveer hetzelfde enge clubje..

https://www.telegraaf.nl/(...)izarre-ramadan-tweet
pi_207816330
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wil D66 niet partijen uitsluiten, omroepen verbieden, referendum afgeschaft..

Met hun Democratiefestival....

https://www.gelderlander.(...)d66-slaagt~a3577dcf/

:')!!!!!
Patternotte paar maanden terug nog de ene na de andere Nazi verwijzing naar Wilders die kalm bleef. Heeft de media totaal niet gehaald, gezien Kaag toen wegliep toen Baudet over Oxford begon, daar lag immers de grens en voor de media was dat toch wel het meest extreme wat gezegd werd die dag.

Dom volk wat wordt bespeeld, zo zie ik die D66'ers.
pi_207816360
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mag wilders dit dan ook gebruiken?

Arrogante narcistische graftrol die kaag.
Eerlijk gezegd vind ik dat al die elitaire kut politici hun muil moeten houden over polarisatie of zo'n tweets, ze doen er verdomme zelf al jaren aan mee en maken zich er zelf ook schuldig aan. Maar er komen weer verkiezingen aan, dus dat verklaard waarom ze tweets van 2 jaar geleden nu relevant maken. Mensen trappen teveel in die PR machine wat om D66 heen hangt, D66 is geen haar beter dan de VVD of Rutte, het is zelfverrijkend elitair volk wat zich geen reet interesseert voor de bevolking, waar de VVD nog wat eerlijker en directer is want je weet waar je op stemt bij de VVD is D66 inmiddels overgenomen door hetzelfde slag volk wat mensen lokt met wat progressievere verkiezingsthema's om bij winst volledig hun reet daaraan af te vegen en te doen wat Europa wenst en waar ze vooral zelf beter van worden.

Genoeg voor een tribunaal als je het mij vraagt.
pi_207816365
Politici denken nog te vaak dat ze een soort prinsjes en prinsesjes zijn waar men niet boos op mag worden.
pi_207816438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:47 schreef theunderdog het volgende:
Politici denken nog te vaak dat ze een soort prinsjes en prinsesjes zijn waar men niet boos op mag worden.
Mongolen denken nog te vaak dat ze politici mogen uitschelden, bedreigen en beschuldigen van moord (zie OP) etc omdat het standpunt van die politicus ze toevallig niet aanstaat.

Tegen mensen die boos zijn kunnen de meesten heus wel.
pi_207816446
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Patternotte paar maanden terug nog de ene na de andere Nazi verwijzing naar Wilders die kalm bleef. Heeft de media totaal niet gehaald, gezien Kaag toen wegliep toen Baudet over Oxford begon, daar lag immers de grens en voor de media was dat toch wel het meest extreme wat gezegd werd die dag.

Dom volk wat wordt bespeeld, zo zie ik die D66'ers.
Serieus? Verdraai je het serieus deze kant op?
pi_207816449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Mongolen denken nog te vaak dat ze politici mogen uitschelden, bedreigen en beschuldigen van moord (zie OP) etc omdat het standpunt van die politicus ze toevallig niet aanstaat.
Ik vind een politicus uitschelden minder problematisch dat pak hem beet de toeslagaffaire.
pi_207816481
quote:
99s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Hoe kan dit bij FvD niet door de selectie komen?! :D
Wappie taal op social media uitkramen is toch juist één van de punten die positief worden bevonden door de FvD? Ik snap helemaal dat Baudet zich omringt met dit soort mensen. Hij is tenslotte van het zelfde kaliber :)
pi_207816490
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Serieus? Verdraai je het serieus deze kant op?
Looool.. dat is exact wat ik dacht toen ik dit artikel las, ik dacht echt draait D66 het nu serieus deze kant op na jarenlang koploper te zijn geweest mbt. polarisatie.

Leuk dat we eindelijk eens op één lijn zitten.

Als jij niet doorhebt wat er hier echt speelt, dat is namelijk wederom de manipulatie van de kiezers, een slachtofferrol aanmeten op basis van tweets van 2 jaar geleden om sympathie te winnen met als gevolg hopelijk stemmen, dan ben je hopeloos verloren en ziekelijk naďef. Die D66 PR machine is erg gecalculeerd, en ik persoonlijk walg gewoon van mensen die wel vallen over wat domme tweets, waar ik nog altijd geen oproepen tot aanvallen, geweld of moord in teruglees maar diezelfde mensen dan weer niet vallen van de heksenjacht die D66 al jaren geleden geopend heeft op alles en iedereen met een andere mening.
pi_207816547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kom op mensen, gaat niks mee gebeuren. De taal ondesteun ik niet, het hoort niet, maar is het erger dan de tweets zoals:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand laten oppakken door mariniers om hem voor een tribunaal te brengen is niet extremer dan iemand die letterlijk oproept een moordenaar actie te ondernemen, en "vuil vies monster" is ook niet netjes maar toch verwijst hij weer naar dat schavot, in mijn ogen nog altijd minder extreem dan de oproep naar Nederlands meest bekende linkse terrorist. En met die tweets is niets gedaan, niemand ontslagen, niemand een straf, helemaal niets. Het was niet slim was de conclusie, en laten we deze zaak ook maar eens zo afdoen, maar iets zegt mij dat de mensen die geen aanstoot nemen aan de tweets waar Volkert wordt opgeroepen om zijn ding te doen juist wel weer aanstoot nemen aan tweets waar vies vuil monster in is gezet of tribunaal.

Het zijn tevens tweets van 2 jaar geleden, waarom nu pas ophef? Komen er soms verkiezingen aan?
staan deze mensen ergens op een kieslijst?
zo nee snap ik de vergelijking niet.
zo ja, lijkt het me net zo belachelijk.

maar ze staan niet op een kieslijst he. dus niemand weet precies waarom dit relevant zou zijn.


-sterker- (vrijwel) elke andere partij zou zulke mensen afwijzen voor de kieslijst, juist vanwege deze tweets.
pi_207816576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------

Hoe kan dit door de selectie komen? :')
volgens mij selecteren ze juist bewust erop ... luide schreeuwers met een hoog boos boe-roepert-gehalte en de neiging zelf alles te doen waarvan ze graag anderen beschuldigen..

ben wel benieuwd hoeveel van die clichématig-stramrechtse FOK!-schreeuwertjes ook door de FVD benaderd zijn zich verkiesbaar te stellen, omdat ze 'communicatief sterk zijn' ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_207816581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waarom zou ik hulp moeten zoeken?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
meer inhoud hebben mensen zoals jou niet, een afspraakje face to face zou wel eens helpen... voor mij dan... eens zien of velen van jullie nog zo'n grote teringbek durven op te trekken. Lekker veilig anderen afvallen via het internet, daar zijn enkelen op FOK hier heel goed in, heel goed.
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:17:03 #53
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207816764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]
volgens mij selecteren ze juist bewust erop ... luide schreeuwers met een hoog boos boe-roepert-gehalte en de neiging zelf alles te doen waarvan ze graag anderen beschuldigen..

ben wel benieuwd hoeveel van die clichématig-stramrechtse FOK!-schreeuwertjes ook door de FVD benaderd zijn zich verkiesbaar te stellen, omdat ze 'communicatief sterk zijn' ;)
Het vervelende van macht is dat het vooral types aantrekt die je er eigenlijk zo ver mogelijk vandaan moet houden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:19:45 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207816808
Ik had begrepen dat het de bedoeling was om wat beschaafder met elkaar om te gaan tussen de politici.

quote:
De maatschappij, dat ben jij.

#voorbeeldfunctie
pi_207816824
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Looool.. dat is exact wat ik dacht toen ik dit artikel las, ik dacht echt draait D66 het nu serieus deze kant op na jarenlang koploper te zijn geweest mbt. polarisatie.

Leuk dat we eindelijk eens op één lijn zitten.

Als jij niet doorhebt wat er hier echt speelt, dat is namelijk wederom de manipulatie van de kiezers, een slachtofferrol aanmeten op basis van tweets van 2 jaar geleden om sympathie te winnen met als gevolg hopelijk stemmen, dan ben je hopeloos verloren en ziekelijk naďef. Die D66 PR machine is erg gecalculeerd, en ik persoonlijk walg gewoon van mensen die wel vallen over wat domme tweets, waar ik nog altijd geen oproepen tot aanvallen, geweld of moord in teruglees maar diezelfde mensen dan weer niet vallen van de heksenjacht die D66 al jaren geleden geopend heeft op alles en iedereen met een andere mening.
Er is in het artikel niemand van D66 aan het woord. Als er geen artikel over debiele partijleden of kandidaten geschreven mag worden dan moet jij je afvragen of je de bakens wel helder verzet

D66 laat qua mening meer toe dan die bedriegers. Die zogenaamde voor vrijheid strijdende bedriegers willen het vrije woord net inperken, die willen minder democratie.
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:25:23 #56
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207816870
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:19 schreef Tengano het volgende:
Ik had begrepen dat het de bedoeling was om wat beschaafder met elkaar om te gaan tussen de politici.
[..]

De meeste partijen zijn ook wel beschaafd. Maar met de komst van partijen als fvd, pvv, denk etc is dat wel veranderd.
Hoop geschreeuw en meer komt daar niet vandaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door aloa op 02-02-2023 10:51:07 ]
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207816885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------

Hoe kan dit door de selectie komen? :')
Tja Soumaya Sahla is ook door de selectie gekomen.
pi_207816888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het vervelende van macht is dat het vooral types aantrekt die je er eigenlijk zo ver mogelijk vandaan moet houden.
nuja, eigenlijk ben ik daar niet helemaal mee eens, in de zin dat er een duidelijk verschil tussen 'goede' of 'slechte' politici zou bestaan en deze vanaf het begin in de politiek zouden gaan omdat ze 'slecht' zouden zijn (los ervan of ze links of rechts zijn)

Mijn eigen mening erover is dat an sich "macht" altijd corrumpeert.... helemaal als die machts iets absoluuts verwordt en men alles wil doen deze macht te behouden.
In mijn idee is de beste bestrijding van corruptie vooral ervoor te zorgen dat er een voortdurende 'wisseling' van macht is en deze macht ook verspreid is over verschillende organen die onafhankelijk van elkaar zijn en elkaar controleren kunnen (iets dat in de meeste democratieen een basis-beginsel is, alhoewel ook daar er een deiging is van het idee dat om bestuur éfficienter' te maken men nog wel methodes inbouwt die machtsbehoud steds makkelijker worden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_207816927
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:44 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ach, geen D66, maar ongeveer hetzelfde enge clubje..

https://www.telegraaf.nl/(...)izarre-ramadan-tweet
Kaag liep niet als eerste weg.
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:38:24 #60
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207817055
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]
nuja, eigenlijk ben ik daar niet helemaal mee eens, in de zin dat er een duidelijk verschil tussen 'goede' of 'slechte' politici zou bestaan en deze vanaf het begin in de politiek zouden gaan omdat ze 'slecht' zouden zijn (los ervan of ze links of rechts zijn)

Mijn eigen mening erover is dat an sich "macht" altijd corrumpeert.... helemaal als die machts iets absoluuts verwordt en men alles wil doen deze macht te behouden.
In mijn idee is de beste bestrijding van corruptie vooral ervoor te zorgen dat er een voortdurende 'wisseling' van macht is en deze macht ook verspreid is over verschillende organen die onafhankelijk van elkaar zijn en elkaar controleren kunnen (iets dat in de meeste democratieen een basis-beginsel is, alhoewel ook daar er een deiging is van het idee dat om bestuur éfficienter' te maken men nog wel methodes inbouwt die machtsbehoud steds makkelijker worden)
Goede post. Ik heb een deel geaccentueerd. Rutte is hier dus een toonbeeld van. De man is absoluut kundig, maar misschien wel iets te handig ten opzichte van zijn (politieke) tegenstanders.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 10:48:36 #61
319979 Fok-it
All is well
pi_207817196
Ahja. Er zijn natuurlijk andere fatsoensnormen wanneer Kaag wordt bedreigd. Het bagatelliseren komt weer van hetzelfde fijne groepje, dat scheelt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207817233
En weer over the great reset beginnen, kunnen die wappies ook eens voor bewijs zorgen? Nogal vermoeiend dit. :')
Het is koud, het is guur....
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:52:37 #63
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207817265
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:50 schreef TweedeKlum het volgende:
En weer over the great reset beginnen, kunnen die wappies ook eens voor bewijs zorgen? Nogal vermoeiend dit. :')
Die Great Reset is al 10 keer geweest. Ik voel me als herboren :+
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207817501
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat al die elitaire kut politici hun muil moeten houden over polarisatie of zo'n tweets, ze doen er verdomme zelf al jaren aan mee en maken zich er zelf ook schuldig aan. Maar er komen weer verkiezingen aan, dus dat verklaard waarom ze tweets van 2 jaar geleden nu relevant maken. Mensen trappen teveel in die PR machine wat om D66 heen hangt, D66 is geen haar beter dan de VVD of Rutte, het is zelfverrijkend elitair volk wat zich geen reet interesseert voor de bevolking, waar de VVD nog wat eerlijker en directer is want je weet waar je op stemt bij de VVD is D66 inmiddels overgenomen door hetzelfde slag volk wat mensen lokt met wat progressievere verkiezingsthema's om bij winst volledig hun reet daaraan af te vegen en te doen wat Europa wenst en waar ze vooral zelf beter van worden.

Genoeg voor een tribunaal als je het mij vraagt.
Punt is, is dat d66 het doet vanuit een regeringspositie en dus nog grote schade kan berokkenen aan de democratie ook. Wilders en tjerrie zitten een beetje in de bankjes hun mond open te trekken, maar kunnen voor de rest weinig doen.

Moet je kijken wat d66 in die periode aan hun kerfstok heeft hangen. De lijst democratieondermijnende acties is lichtjaren lang inmiddels. Met het dedain van kaag, de democratiefuckende acties van ollongren en het klimaatgepolariseer van klaver.. en om over sjoerdsma en paternotte maar te zwijgen. Terwijl ze nog een dikke vinger in de mediapap hebben ook om te gebruiken als propagandakanalen of zaken te verzwijgen.

Je zou bijna denken dat het wappievoer is.. Echter zuivere constateringen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207817546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Punt is, is dat d66 het doet vanuit een regeringspositie en dus nog grote schade kan berokkenen aan de democratie ook. Wilders en tjerrie zitten een beetje in de bankjes hun mond open te trekken, maar kunnen voor de rest weinig doen.

Moet je kijken wat d66 in die periode aan hun kerfstok heeft hangen. De lijst democratieondermijnende acties is lichtjaren lang inmiddels. Met het dedain van kaag, de democratiefuckende acties van ollongren en het klimaatgepolariseer van klaver.. en om over sjoerdsma en paternotte maar te zwijgen. Terwijl ze nog een dikke vinger in de mediapap hebben ook om te gebruiken als propagandakanalen of zaken te verzwijgen.

Je zou bijna denken dat het wappievoer is.. Echter zuivere constateringen.
En hoe zit het dan met CDA, VVD, CU? Waarom wordt alleen D66 aangevallen?
pi_207817565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Punt is, is dat d66 het doet vanuit een regeringspositie en dus nog grote schade kan berokkenen aan de democratie ook. Wilders en tjerrie zitten een beetje in de bankjes hun mond open te trekken, maar kunnen voor de rest weinig doen.

Moet je kijken wat d66 in die periode aan hun kerfstok heeft hangen. De lijst democratieondermijnende acties is lichtjaren lang inmiddels. Met het dedain van kaag, de democratiefuckende acties van ollongren en het klimaatgepolariseer van klaver.. en om over sjoerdsma en paternotte maar te zwijgen. Terwijl ze nog een dikke vinger in de mediapap hebben ook om te gebruiken als propagandakanalen of zaken te verzwijgen.

Je zou bijna denken dat het wappievoer is.. Echter zuivere constateringen.
Klaver zit niet in d66 en niet in de regering.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207817639
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Punt is, is dat d66 het doet vanuit een regeringspositie en dus nog grote schade kan berokkenen aan de democratie ook. Wilders en tjerrie zitten een beetje in de bankjes hun mond open te trekken, maar kunnen voor de rest weinig doen.

Moet je kijken wat d66 in die periode aan hun kerfstok heeft hangen. De lijst democratieondermijnende acties is lichtjaren lang inmiddels. Met het dedain van kaag, de democratiefuckende acties van ollongren en het klimaatgepolariseer van klaver.. en om over sjoerdsma en paternotte maar te zwijgen. Terwijl ze nog een dikke vinger in de mediapap hebben ook om te gebruiken als propagandakanalen of zaken te verzwijgen.

Je zou bijna denken dat het wappievoer is.. Echter zuivere constateringen.
Al die bangmakerij, er gaat geen wet in werking zonder een meerderheid van beide Kamers.
Het is koud, het is guur....
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:21:08 #68
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207817662
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En hoe zit het dan met CDA, VVD, CU? Waarom wordt alleen D66 aangevallen?
Op de vrouw spelen. Alles wat Kaag doet, wordt enorm onder een vergrootglas gehouden.
Deze dame kan in de ogen van Wappieland niks, maar dan ook niks goed doen.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207817816
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En hoe zit het dan met CDA, VVD, CU? Waarom wordt alleen D66 aangevallen?
dit heeft de VVD ergens wel goed gedaan ja.
zijn al zo'n 13 jaar als grootste partij verantwoordelijk voor het (pruts)beleid. Maar D66 krijgt altijd overal de schuld van :').
pi_207817871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wil D66 niet partijen uitsluiten, omroepen verbieden, referendum afgeschaft..


Met hun Democratiefestival....

https://www.gelderlander.(...)d66-slaagt~a3577dcf/

:')!!!!!
Dat zijn normale politieke besluiten.

Mensen bedreigen, geweld tegen journalisten, parlementsgebouwen bestormen, dat hoort meer bij een criminele organisatie en die moeten verboden worden.

Ik heb geen probleem met de anti-wetenschaps- en de achterlijke religieuze denkbeelden van de FvD
pi_207817880
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klaver zit niet in d66 en niet in de regering.
Sorry, jetten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Red_85 op 02-02-2023 11:42:43 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207817886
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:21 schreef aloa het volgende:

[..]
Op de vrouw spelen. Alles wat Kaag doet, wordt enorm onder een vergrootglas gehouden.
Deze dame kan in de ogen van Wappieland niks, maar dan ook niks goed doen.
Komt omdat ze onderdeel van het WEF is, spion, blah, blah. Alles waar wappies maar in trappen en waarom mevrouw Kaag nu zwaar bewaakt moet worden.
De FvD is een criminele organisatie
pi_207817889
Ernstig in de war die man, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen die nog fan is van FVD.
pi_207817899
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En hoe zit het dan met CDA, VVD, CU? Waarom wordt alleen D66 aangevallen?
Ik denk dat de vvd genoeg wordt aangevallen.
cda met hugo aan het roer kreeg ook een fair share.

CU? .. Geen idee, maar krijgt ook genoeg kritiek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage donderdag 2 februari 2023 @ 11:40:23 #75
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_207817924
Er zitten alleen maar half tamme leeghoofden bij de FvD buiten het partijkader, dus dit was te verwachten.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_207817951
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:21 schreef aloa het volgende:

[..]
Op de vrouw spelen. Alles wat Kaag doet, wordt enorm onder een vergrootglas gehouden.
Deze dame kan in de ogen van Wappieland niks, maar dan ook niks goed doen.
Komt ook omdat ze er zelf naar vraagt met haar 'wie zijn toch al die mensen'. Het dedain van haar is echt bizar.

Op financien gaan zitten met 0 financiele achtergrond, puur om er te zitten voor de macht.
Een persoonlijke docu uitzenden met ondersteuning van je vriendin die pittige macht had in de media vlak voor de verkiezingen.

Tjah, ze blaast wel heel hoog van te toren, dan moet je niet raar opkijken als de wind ook komt opzetten. Alleen al daarom. Ze zit er echt niet omdat ze het zo goed voor heeft met NL. Ze is een schoolvoorbeeld van een politicus die er zit voor zichzelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:44:07 #77
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207817978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Komt ook omdat ze er zelf naar vraagt met haar 'wie zijn toch al die mensen'. Het dedain van haar is echt bizar.

Op financien gaan zitten met 0 financiele achtergrond, puur om er te zitten voor de macht.
Een persoonlijke docu uitzenden met ondersteuning van je vriendin die pittige macht had in de media vlak voor de verkiezingen.

Tjah, ze blaast wel heel hoog van te toren, dan moet je niet raar opkijken als de wind ook komt opzetten. Alleen al daarom. Ze zit er echt niet omdat ze het zo goed voor heeft met NL. Ze is een schoolvoorbeeld van een politicus die er zit voor zichzelf.
D66 is niet alleen Kaag!
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207817983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Al die bangmakerij, er gaat geen wet in werking zonder een meerderheid van beide Kamers.
Moties die een meerderheid hadden in de kamer zijn meermaals door ollongren in de wind gegooid en genegeerd.
Pas na nodige ophef ging ze schoorvoetend terug naar haar kantoor om het uit te voeren.

d66 heeft schijt aan democratische processen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818000
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:44 schreef aloa het volgende:

[..]
D66 is niet alleen Kaag!
Op het moment is ze wel het boegbeeld.

Maar inderdaad. Jetten, ollongren, paternotte en sjoerdsma zijn geen haar beter met hun gepolariseer.
Dan moet je ook niet raar opkijken als je zaken naar je hoofd terug gegooid krijgt. Zoals ze het zelf al jaren bijvoorbeeld een wilders duidelijk proberen te maken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818006
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik denk dat de vvd genoeg wordt aangevallen.
cda met hugo aan het roer kreeg ook een fair share.

CU? .. Geen idee, maar krijgt ook genoeg kritiek.
Er zit wel verschil in.

FvD beweert dat zij een spion van het WEF is of zoiets.
pi_207818014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op het moment is ze wel het boegbeeld.

Maar inderdaad. Jetten, ollongren, paternotte en sjoerdsma zijn geen haar beter met hun gepolariseer.
Nogmaals, polarisatie is het punt niet.
Het criminele aspect van de FvD is ontoelaatbaar
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 11:47:17 #82
319979 Fok-it
All is well
pi_207818016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
d66 heeft schijt aan democratische processen.
Fvd ook
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207818035
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Fvd ook
Exact. Daarom moet je ze beide ook niet hebben.
Maar hey, in een gepolariseerd land met een enorme kloof tussen de politiek en samenleving, krijg je dit soort extremen. Blijkbaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Moties die een meerderheid hadden in de kamer zijn meermaals door ollongren in de wind gegooid en genegeerd.
Pas na nodige ophef ging ze schoorvoetend terug naar haar kantoor om het uit te voeren.

d66 heeft schijt aan democratische processen.
*Zucht*
Dit is schering en inslag, al tientallen jaren. Onzinnig om daar dan alleen D66 de schuld van te geven.
Overigens, ministers hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. En ja, dat is democratisch.
De Kamer heeft vervolgens het recht om een motie van wantrouwen in te stellen.
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:50:09 #85
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207818061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op het moment is ze wel het boegbeeld.

Maar inderdaad. Jetten, ollongren, paternotte en sjoerdsma zijn geen haar beter met hun gepolariseer.
Dan moet je ook niet raar opkijken als je zaken naar je hoofd terug gegooid krijgt. Zoals ze het zelf al jaren bijvoorbeeld een wilders duidelijk proberen te maken.
Stem jij op het boegbeeld van een partij, of op hetgeen waarvoor ze staan?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207818084
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:47 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nogmaals, polarisatie is het punt niet.
Het criminele aspect van de FvD is ontoelaatbaar
Zoals zoveel ook ontoelaatbaar is wat d66 op hun kerfstok heeft met democratie ondermijnende acties.

Verschil is, is dat een d66 wel de macht heeft en de fvd alleen een stelletje blaffende schreeuwers zijn.
Doodzwijgen. Geen aandacht geven.

Maar dit moet je natuurlijk keihard gebruiken om te laten zien hoe zielug je wel niet bent zo vlak voor de verkiezingen...
Even niet realiserende dat bijvoorbeeld een wilders hier dus al 15 jaar mee te maken heeft....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 11:51:38 #87
319979 Fok-it
All is well
pi_207818090
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact. Daarom moet je ze beide ook niet hebben.
Maar hey, in een gepolariseerd land met een enorme kloof tussen de politiek en samenleving, krijg je dit soort extremen. Blijkbaar.
Maar als Baudet daar op aangevallen wordt is het een hetze van de linkse kliek. En als Kaag daar op aangevallen wordt is het terecht want fascist, heks etc etc etc.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207818091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact. Daarom moet je ze beide ook niet hebben.
Maar hey, in een gepolariseerd land met een enorme kloof tussen de politiek en samenleving, krijg je dit soort extremen. Blijkbaar.
De FvD is een partij die neigt naar een criminele organisatie.
pi_207818102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:50 schreef grrrrg het volgende:

[..]
*Zucht*
Dit is schering en inslag, al tientallen jaren. Onzinnig om daar dan alleen D66 de schuld van te geven.
Overigens, ministers hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. En ja, dat is democratisch.
De Kamer heeft vervolgens het recht om een motie van wantrouwen in te stellen.
Het recht het recht blablabla
Als de kamer jouw iets oplegt als minister en je wil het niet uitvoeren omdat je schoolvriendin daar toevallig een belangrijke functie heeft, zit er gewoon een steekje los bij je.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818122
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Moties die een meerderheid hadden in de kamer zijn meermaals door ollongren in de wind gegooid en genegeerd.
Pas na nodige ophef ging ze schoorvoetend terug naar haar kantoor om het uit te voeren.

d66 heeft schijt aan democratische processen.
Een motie die een meerderheid heeft hoeft ook niet uitgevoerd te worden, dat is de keus van het kabinet.
Dat geldt niet voor een motie van wantrouwen, zie het staatsrecht.
Het is koud, het is guur....
pi_207818125
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:51 schreef grrrrg het volgende:

[..]
De FvD is een partij die neigt naar een criminele organisatie.
Dat zie ik je nu al 2x zeggen.
Probeer je de 'kracht van herhaling' toe te passen of kom je nog eens aan met een fatsoenlijke bron?
Tevens kan jij dat niet zeggen, alleen een rechter.

Pas als dat zo is, kan je dat zeggen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818130
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Komt ook omdat ze er zelf naar vraagt met haar 'wie zijn toch al die mensen'. Het dedain van haar is echt bizar.

Op financien gaan zitten met 0 financiele achtergrond, puur om er te zitten voor de macht.
Een persoonlijke docu uitzenden met ondersteuning van je vriendin die pittige macht had in de media vlak voor de verkiezingen.

Tjah, ze blaast wel heel hoog van te toren, dan moet je niet raar opkijken als de wind ook komt opzetten. Alleen al daarom. Ze zit er echt niet omdat ze het zo goed voor heeft met NL. Ze is een schoolvoorbeeld van een politicus die er zit voor zichzelf.
Kaag wordt bedreigd, maar het is allemaal haar eigen schuld want ze is naar. :')
pi_207818131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals zoveel ook ontoelaatbaar is wat d66 op hun kerfstok heeft met democratie ondermijnende acties.

Verschil is, is dat een d66 wel de macht heeft en de fvd alleen een stelletje blaffende schreeuwers zijn.
Doodzwijgen. Geen aandacht geven.

Maar dit moet je natuurlijk keihard gebruiken om te laten zien hoe zielug je wel niet bent zo vlak voor de verkiezingen...
Even niet realiserende dat bijvoorbeeld een wilders hier dus al 15 jaar mee te maken heeft....
Noem dan 1 ding wat D66 zogenaamd democratie ondermijnend heeft gedaan? Je kan het niet.

Ja, Wilders heeft al veel langer met deze ellende te maken, maar ik zie D66 als partij dat niet toejuichen. De FvD daarentegen lijkt dat soort bedreigingen aan te moedigen
pi_207818135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Kaag wordt bedreigd, maar het is allemaal haar eigen schuld want ze is naar. :')
Komt ook door haar te korte rokjes :')
pi_207818140
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:50 schreef aloa het volgende:

[..]
Stem jij op het boegbeeld van een partij, of op hetgeen waarvoor ze staan?
Combi.
Al is het partijprogramma nog zo mooi, als een onbetrouwbare hond met de scepter zwaait heb je er alsnog geen fuck aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:55:22 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207818141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Komt ook omdat ze er zelf naar vraagt met haar 'wie zijn toch al die mensen'. Het dedain van haar is echt bizar.

Op financien gaan zitten met 0 financiele achtergrond, puur om er te zitten voor de macht.
Een persoonlijke docu uitzenden met ondersteuning van je vriendin die pittige macht had in de media vlak voor de verkiezingen.

Tjah, ze blaast wel heel hoog van te toren, dan moet je niet raar opkijken als de wind ook komt opzetten. Alleen al daarom. Ze zit er echt niet omdat ze het zo goed voor heeft met NL. Ze is een schoolvoorbeeld van een politicus die er zit voor zichzelf.
Een campagne beginnen met alle focus op het vrouw-zijn. En dan komt er kritiek en is dat blijkbaar allemaal misogynie. Tja, zo kán je niet verliezen. Win-win situatie.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207818158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Kaag wilders wordt bedreigd, maar het is allemaal haar eigen schuld want ze is naar. :')
Dan is het opeens wel allemaal ok, want moet hij maar zijn muil houden over de islam. De racist. Hoe vaak ik dat inmiddels gelezen heb hier op fok!...

2 maten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 11:56:51 #98
319979 Fok-it
All is well
pi_207818160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Een campagne beginnen met alle focus op het vrouw-zijn.
Nooit zo opgevat. En ik ben absoluut geen Kaag-fan. Is ook echt weer een bepaald segment van de bevolking die met dit soort ideeën rondlopen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207818161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat zie ik je nu al 2x zeggen.
Probeer je de 'kracht van herhaling' toe te passen of kom je nog eens aan met een fatsoenlijke bron?
Tevens kan jij dat niet zeggen, alleen een rechter.

Pas als dat zo is, kan je dat zeggen.
Natuurlijk kan ik dat zeggen. Je kan toch zien wat er gebeurt binnen die partij? Geweld en bedreigingen tegen journalisten en politici zijn schering en inslag.
En ik hoor Thierry Baudet het niet veroordelen.
pi_207818186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan is het opeens wel allemaal ok, want moet hij maar zijn muil houden over de islam. De racist. Hoe vaak ik dat inmiddels gelezen heb hier op fok!...

2 maten.
Ja, dat heb je misschien gelezen op Fok, maar dus niet van D66.
FvD lijkt bedreigingen en geweld tegen politici juist aan te moedigen
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:59:07 #101
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207818189
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Combi.
Al is het partijprogramma nog zo mooi, als een onbetrouwbare hond met de scepter zwaait heb je er alsnog geen fuck aan.
Het is dan ook een hele opgave voor mensen om te vinden waar ze op moeten stemmen, met zoveel partijen.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207818233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het recht het recht blablabla
Als de kamer jouw iets oplegt als minister en je wil het niet uitvoeren omdat je schoolvriendin daar toevallig een belangrijke functie heeft, zit er gewoon een steekje los bij je.
Nee, dat recht heeft de minister en dat gebeurt vaker dan je denkt.
Wat jij allemaal verzint over schoolvriendin, dat moet je zelf weten.
pi_207818257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:54 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Noem dan 1 ding wat D66 zogenaamd democratie ondermijnend heeft gedaan? Je kan het niet.

1 ding? Zou, bijvoorbeeld dit verhaal:
https://www.metronieuws.n(...)h-idee-maar-kan-het/

Verkiezingen niet willen respecteren, omdat ze niet de uitkomst hebben die jij wil
Dat is toch best democratie ondermijnend.
Laat staan het helpen kaltstellen van Omtzigt met dat 'functie elders'. Puur omdat hij als lastig werd gezien, maar tegelijkertijd 7 voorkeurszetels had behaald ofso.
Het vermoorden van het correctief raadgevend referendum, nadat je er 2x last van hebt gehad omdat de uitslagen je een enorme bak extra werk gaven.

Maar 3 voorbeeldjes uit de lange lijst. Je vroeg er om 1 toch?
quote:
Ja, Wilders heeft al veel langer met deze ellende te maken, maar ik zie D66 als partij dat niet toejuichen. De FvD daarentegen lijkt dat soort bedreigingen aan te moedigen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:03:15 #104
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207818262
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nooit zo opgevat. En ik ben absoluut geen Kaag-fan. Is ook echt weer een bepaald segment van de bevolking die met dit soort ideeën rondlopen
Gewoon even van de site van D66;
quote:
Sigrid Kaag ‘Misschien wel de eerste vrouwelijke premier van Nederland’ in de Volkskrant
In juni, vlak nadat Sigrid Kaag haar kandidatuur als D66-lijsttrekker bekendmaakt, publiceert De Volkskrant een groot profiel van de inmiddels nieuwe D66-leider.

Ze blikken terug op haar jeugd in Zeist, die niet altijd makkelijk was. Haar moeder raakte deels doof en blind na een hersentumor, haar vader lijdt aan depressiviteit. Op haar 12de gaan zij en haar zusje daarom naar een pleeggezin. Toen ze ging studeren, lonkte het buitenland al snel. Ze studeert Arabisch en Midden-Oostenstudies in Leiden, Caďro en Oxford. Ze komt in het diplomatenklasje van Buitenlandse Zaken en werkt daarna bij de Verenigde Naties, Unicef en leidt de missie

De Volkskrant spreekt oud-collega’s van Kaag, onder wie Thomas Davin. Hij werkte met Kaag toen zij regiodirecteur van Noord-Afrika en het Midden-Oosten was bij Unicef. Hij noemt haar ‘erg gedreven, extreem hardwerkend en dapper’: ‘Ze is de belichaming van een vrouwelijke leider die niet haar gezin of de opvoeding van de kinderen heeft opgeofferd. Ze is heel duidelijk over haar prioriteiten.’

Lees het hele profiel van Sigrid Kaag, misschien wel de eerste vrouwelijke premier van Nederland, in Volkskrant.
https://d66.nl/sigrid-kaa(...)nd-in-de-volkskrant/

Ik kan hier niks anders van maken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207818275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:56 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ik dat zeggen. Je kan toch zien wat er gebeurt binnen die partij? Geweld en bedreigingen tegen journalisten en politici zijn schering en inslag.
En ik hoor Thierry Baudet het niet veroordelen.
tjerrie is dan ook verpopt tot een gekkie. Negeer die gek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:04:40 #106
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207818287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Combi.
Al is het partijprogramma nog zo mooi, als een onbetrouwbare hond met de scepter zwaait heb je er alsnog geen fuck aan.
Het is dan ook een hele opgave voor mensen om te vinden waar ze op moeten stemmen, met zoveel partijen.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan is het opeens wel allemaal ok, want moet hij maar zijn muil houden over de islam. De racist. Hoe vaak ik dat inmiddels gelezen heb hier op fok!...

2 maten.
Hij maakt geen vrienden, dat is een feit.
Noem hem een racist en hij gaat nog harder blčren, beetje hetzelfde wat Thierry doet.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207818293
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:59 schreef aloa het volgende:

[..]
Het is dan ook een hele opgave voor mensen om te vinden waar ze op moeten stemmen, met zoveel partijen.
Is een andere discussie, maar gelijk heb je wel.
Maar dat krijg je in een gepolariseerd en versnipperd politiek landschap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 12:05:20 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_207818298
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gewoon even van de site van D66;
[..]
https://d66.nl/sigrid-kaa(...)nd-in-de-volkskrant/

Ik kan hier niks anders van maken.
Behalve dat er wordt gerefereerd aan het feit dat ze kinderen heeft en de eerste vrouwelijke leider kan worden? Zijn gewoon feitelijke constateringen die geen geslachtsvoorkeur laten zien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207818311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:01 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee, dat recht heeft de minister en dat gebeurt vaker dan je denkt.
Wat jij allemaal verzint over schoolvriendin, dat moet je zelf weten.
EU-vs-desinfo.
Zoek maar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818359
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Behalve dat er wordt gerefereerd aan het feit dat ze kinderen heeft en de eerste vrouwelijke leider kan worden? Zijn gewoon feitelijke constateringen die geen geslachtsvoorkeur laten zien
Weet het niet hoor, maar dit ligt er wel dik bovenop.
Ook in de tijd dat het werd uitgezonden en tijdens de campagne was hier veel aandacht voor. Ze wilde heel duidelijk de vrouwelijke stemmen winnen.
Misschien zag je het niet, maar het was overduidelijk aanwezig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818385
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
EU-vs-desinfo.
Zoek maar.
Ik kan het niet vinden.
Enfin, de Tweede Kamer kan de desbetreffende minister wegsturen als het hen niet aanstaat, dmv een motie van wantrouwen.
pi_207818401
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef AchJa het volgende:
Och, gezien de "straffen" die uitgedeeld worden aan de bedreigers van Wilders hoeft dit sujet zich niet heel veel zorgen te maken... :')
[ twitter ]
Best lachen ook.
Bedreigers van wilders komen vaak uit de moslim hoek, welke dagelijks bewijzen hoe serieus ze zijn met hun dreigementen. Bedreigers van kaag of rutte komen uit de hoek van blaffende honden en gekkies. Welke dagelijks bewijzen dat hun dreigementen... ja wat voor dreigementen eigenlijk?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818409
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef AchJa het volgende:
Och, gezien de "straffen" die uitgedeeld worden aan de bedreigers van Wilders hoeft dit sujet zich niet heel veel zorgen te maken... :')
[ twitter ]
Tsja, deze was minderjarig.

Toch niet fijn dat dit soort bedreigers onderdeel van FvD zijn.
pi_207818414
Ik snap eigenlijk niet dat deze man niet hoger op de lijst staat, hij lijkt het FvD-gedachtegoed volledig te begrijpen en uit te dragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_207818438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Weet het niet hoor, maar dit ligt er wel dik bovenop.
Ook in de tijd dat het werd uitgezonden en tijdens de campagne was hier veel aandacht voor. Ze wilde heel duidelijk de vrouwelijke stemmen winnen.
Misschien zag je het niet, maar het was overduidelijk aanwezig.
Hoe dan? Kom met voorbeelden dan
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 12:15:01 #117
319979 Fok-it
All is well
pi_207818454
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Weet het niet hoor, maar dit ligt er wel dik bovenop.
Ook in de tijd dat het werd uitgezonden en tijdens de campagne was hier veel aandacht voor. Ze wilde heel duidelijk de vrouwelijke stemmen winnen.
Misschien zag je het niet, maar het was overduidelijk aanwezig.
Jullie zien vooral altijd iets te veel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207818462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat deze man niet hoger op de lijst staat, hij lijkt het FvD-gedachtegoed volledig te begrijpen en uit te dragen.
Misschien is hij erop tegen om het parlement te bestormen? Dat schijnt een must te zijn om hierop te komen bij de FvD
pi_207818465
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef AchJa het volgende:
Och, gezien de "straffen" die uitgedeeld worden aan de bedreigers van Wilders hoeft dit sujet zich niet heel veel zorgen te maken... :')
[ twitter ]
Dat ge-"ja maar in ben de zieligste" slachtoffergejank van Geertjeuh is anders ook te vermoeiend voor woorden aan het worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207818482
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:13 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Hoe dan? Kom met voorbeelden dan
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Jullie zien vooral altijd iets te veel
Huh? Werkelijk.. voor jullie beide.

Deedster komt nota bene nog met een nog levende bron ook. Nieuws, talkshows, campagne, de docu.. het was niet uit de lucht te slaan dat geconcentreer op haar 'vrouw' zijn.

Selectief geheugen much....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:18:33 #121
3542 Gia
User under construction
pi_207818502
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Juridisch gezien zijn dit bedreigingen.
Och....
quote:
"Kaag, wat zul jij diep vallen straks, wanneer de bevolking wakker word. (...) Je leeft in reserve tijd, nog even Sigridje!"
Kun je ook uitleggen dat je diep valt na de verkiezingen als je ineens keldert van 23 naar 5 zetels of zo. Dat is ook diep vallen. Je leeft in reserve tijd, is de tijd die ze nu nog heeft in de tweede kamer. Het volk is haar beu.

Ben het ermee eens dat andere bewoordingen beter zouden zijn, maar het is toch de bedoeling dat er over gepraat wordt. En dat bereik je hiermee.
pi_207818517
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat ge-"ja maar in ben de zieligste" slachtoffergejank van Geertjeuh is anders ook te vermoeiend voor woorden aan het worden.
:')

Het is dagelijkse kost voor hem. En jij wordt er moe van?
Dan constateert hij ook nog dat er met 2 maten wordt gemeten en is helemaal maar vermoeiend.

*zucht*
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:20:14 #123
3542 Gia
User under construction
pi_207818532
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Kaag wordt bedreigd, maar het is allemaal haar eigen schuld want ze is naar. :')
Zijn er ook nog recente bedreigingen, of worden nu alleen maar oude tweets van stal gehaald, omdat er verkiezingen aan komen?
pi_207818536
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
1 ding? Zou, bijvoorbeeld dit verhaal:
https://www.metronieuws.n(...)h-idee-maar-kan-het/

Verkiezingen niet willen respecteren, omdat ze niet de uitkomst hebben die jij wil
Dat is toch best democratie ondermijnend.
Laat staan het helpen kaltstellen van Omtzigt met dat 'functie elders'. Puur omdat hij als lastig werd gezien, maar tegelijkertijd 7 voorkeurszetels had behaald ofso.
Het vermoorden van het correctief raadgevend referendum, nadat je er 2x last van hebt gehad omdat de uitslagen je een enorme bak extra werk gaven.

Maar 3 voorbeeldjes uit de lange lijst. Je vroeg er om 1 toch?
[..]

Dit zijn allemaal voorbeelden die passen binnen ons democratisch bestel.
Geweld en bedreigingen zoals de FvD lijkt te ageren, past niet in ons democratisch bestel
pi_207818538
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ze wilde heel duidelijk de vrouwelijke stemmen winnen.
Boh, een politicus wil stemmen van een doelgroep winnen en past daar de boodschap op aan. Volgens mij zijn we hier iets op het spoor inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_207818547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]
Zijn er ook nog recente bedreigingen, of worden nu alleen maar oude tweets van stal gehaald, omdat er verkiezingen aan komen?
Wat is oud? 2 jaar is niet oud
pi_207818559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Boh, een politicus wil stemmen van een doelgroep winnen en past daar de boodschap op aan. Volgens mij zijn we hier iets op het spoor inderdaad.
Waar zeg ik dat dat fout was exact?
Ik zeg hier alleen dat ze dat deed (samen met deedster) en 2 anderen zijn dat blijkbaar vergeten.

Nergens zie ik een reden om daarmee een suggestieve post te maken...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
:')

Het is dagelijkse kost voor hem. En jij wordt er moe van?
Dan constateert hij ook nog dat er met 2 maten wordt gemeten en is helemaal maar vermoeiend.

*zucht*
Er wordt niet met 2 maten gemeten, dat maakt Wilders er van.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 12:22:49 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_207818571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[..]
Huh? Werkelijk.. voor jullie beide.

Deedster komt nota bene nog met een nog levende bron ook. Nieuws, talkshows, campagne, de docu.. het was niet uit de lucht te slaan dat geconcentreer op haar 'vrouw' zijn.

Selectief geheugen much....
Ja leuk die bron.

Maar als Jetten nog leider was geweest en op de website werd vermeld dat Jetten de eerste homoseksuele leider van Nederland kan worden (Rutte niet meegerekend) dan is dat toch ook niet een focus op zijn seksuele geaardheid?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207818595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik denk dat de vvd genoeg wordt aangevallen.
cda met hugo aan het roer kreeg ook een fair share.

CU? .. Geen idee, maar krijgt ook genoeg kritiek.
Ik bedoel, D66 krijgt vooral de schuld van hoe het nu gaat in Nederland. Dat is raar en onredelijk.
pi_207818596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja leuk die bron.

(...)
Tjah, als je zo in een discussie staat....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818609
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:22 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Er wordt niet met 2 maten gemeten, dat maakt Wilders er van.
Werkelijk?!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 12:25:27 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_207818617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tjah, als je zo in een discussie staat....
:')

Gewoon benoemen van feiten. Daar schijn jij verschrikkelijk veel moete mee te hebben. Met het zowel zelf benoemen als het ontvangen van
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207818651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Werkelijk?!
Ja, werkelijk. Hoeveel bedreigers van Kaag ontlopen hun straf wel niet? De FvD zit er vol mee!
pi_207818701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:50 schreef grrrrg het volgende:

[..]
*Zucht*
Dit is schering en inslag, al tientallen jaren. Onzinnig om daar dan alleen D66 de schuld van te geven.
Overigens, ministers hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. En ja, dat is democratisch.
De Kamer heeft vervolgens het recht om een motie van wantrouwen in te stellen.
Bij kabinetsbesluit ja, niet bij ongenotuleerd Catshuisbesluit of anderzins stiekempjes. De tassendragers worden langs partijlijnen gecontroleerd zodat de volksvertegenwoordiging niet meer zijn controlerende werk kan doen, liegen, bedriegen, moties van wantrouwen blijven toch wel uit dus ministers gaan gewoon door.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:54 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Noem dan 1 ding wat D66 zogenaamd democratie ondermijnend heeft gedaan? Je kan het niet.
Hebt u even?

Stiekem nevenfuncties hebben bij WHO en WEF tijdens het ministerschap, kamerlid en kabinetslid tegelijk zijn, kamer te laat, onvolledige en leugenachtig informeren, stemmen met last, zowel uit het coalitie-akkoord als partijcongres, tijdens de verkiezingen de regels aanpassen, mensen op partijen laten stemmen, partijvriendjes de stemsoftware laten doen, controle van de verkieizngen van de kiezer naar de regering verplaatsen, geen afstand doen van buitenlandse nationaliteit als minister, oppositie proberen te verbieden, oppositie in de volksvertegenwoordiging de mond snoeren op oneigenlijke gronden, oppositie schorsen, illegaal wapens leveren, in strijd met de grondwet buitenlandse media censureren, Nederlandse omroepen proberen te censuren, de NPO via vriendjespolitiek gebruiken voor campagnes, regeren via de antidemocratische veiligheidsregio's, demonstraties verbieden, grondrechten aantasten op basis van de WPG alsof covid daar binnen de wettelijke 8 weken in is opgenomen (duurde 2 jaar), volksvertegenwoordigers hun stemrecht en spreektijd ontnemen,excessief politiegeweld tegen oppostie goedpraten, racistisch beleid steunen, uitgaven niet verantwoorden, eigendomsrecht schenden, afmelden voor verantwoording, verkozen volksvertegenwoordigers proberen weg te krijgen, burgers illegaal laten bespioneren, de koning voor een bedrijfslobby laten werken, oogje toeknijpen voor corruptie, desinformatie verspreiden en wetenschapsontkenning.....

Maar goed, ik zie aan je posts al dat je een hulpeloos propagandaslachtoffertje bent.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:50 schreef TweedeKlum het volgende:
En weer over the great reset beginnen, kunnen die wappies ook eens voor bewijs zorgen? Nogal vermoeiend dit. :')
Als er een great reset is dan ligt die behoorlijk op schema. Omikron was even een hapering, maar de sokken zit er nog steeds in.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207818703
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik bedoel, D66 krijgt vooral de schuld van hoe het nu gaat in Nederland. Dat is raar en onredelijk.
Dat krijg je van naast de vvd regeren.
pi_207818733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]
:')

Gewoon benoemen van feiten. Daar schijn jij verschrikkelijk veel moete mee te hebben. Met het zowel zelf benoemen als het ontvangen van
Feiten die worden gequote uit een bron nota bene. Met de ondersteuning van herinnering hoe de campagne werd gevoerd. Staat nota bene nog op de website van d66. Hier nog meer op 'vrouw' gericht na de verkiezingen. Het is een beetje een bij discussie, maar de factor 'vrouw zijn' was in kaag haar campagne een zeer duidelijke pijler.

Maar Fok-it vindt het allemaal maar niet waar dus is het niet waar... Past niet in zijn eigen overtuiging...

Over ergens moeite mee hebben gesproken. Wijs je naar een ander, wijzen er 3 vingers naar jezelf terug.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Bij kabinetsbesluit ja, niet bij ongenotuleerd Catshuisbesluit of anderzins stiekempjes. De tassendragers worden langs partijlijnen gecontroleerd zodat de volksvertegenwoordiging niet meer zijn controlerende werk kan doen, liegen, bedriegen, moties van wantrouwen blijven toch wel uit dus ministers gaan gewoon door.
[..]
Hebt u even?

Stiekem nevenfuncties hebben bij WHO en WEF tijdens het ministerschap, kamerlid en kabinetslid tegelijk zijn, kamer te laat, onvolledige en leugenachtig informeren, stemmen met last, zowel uit het coalitie-akkoord als partijcongres, tijdens de verkiezingen de regels aanpassen, mensen op partijen laten stemmen, partijvriendjes de stemsoftware laten doen, controle van de verkieizngen van de kiezer naar de regering verplaatsen, geen afstand doen van buitenlandse nationaliteit als minister, oppositie proberen te verbieden, oppositie in de volksvertegenwoordiging de mond snoeren op oneigenlijke gronden, oppositie schorsen, illegaal wapens leveren, in strijd met de grondwet buitenlandse media censureren, Nederlandse omroepen proberen te censuren, de NPO via vriendjespolitiek gebruiken voor campagnes, regeren via de antidemocratische veiligheidsregio's, demonstraties verbieden, grondrechten aantasten op basis van de WPG alsof covid daar binnen de wettelijke 8 weken in is opgenomen (duurde 2 jaar), volksvertegenwoordigers hun stemrecht en spreektijd ontnemen,excessief politiegeweld tegen oppostie goedpraten, racistisch beleid steunen, uitgaven niet verantwoorden, eigendomsrecht schenden, afmelden voor verantwoording, verkozen volksvertegenwoordigers proberen weg te krijgen, burgers illegaal laten bespioneren, de koning voor een bedrijfslobby laten werken, oogje toeknijpen voor corruptie, desinformatie verspreiden en wetenschapsontkenning.....

Maar goed, ik zie aan je posts al dat je een hulpeloos propagandaslachtoffertje bent.
[..]
Als er een great reset is dan ligt die behoorlijk op schema. Omikron was even een hapering, maar de sokken zit er nog steeds in.
Even je andere verzinsels negerend, waarom wordt er dan geen motie van wantrouwen ingediend door de Tweede Kamer?

Jij begint over great reset en het WEF te neuzelen en je noemt mij een propagandaslachtoffertje :')
Laat je psychisch nakijken. De FvD is niet je vriend
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:33:31 #139
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207818748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:27 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ja, werkelijk. Hoeveel bedreigers van Kaag ontlopen hun straf wel niet? De FvD zit er vol mee!
Twitter zit er vol mee.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207818823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------

Hoe kan dit door de selectie komen? :')
FvD heeft een zwaar probleem met integriteit,, vandaar dus
pi_207818826
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:33 schreef aloa het volgende:

[..]
Twitter zit er vol mee.
De FvD, een politieke partij, waarvan de leden dagelijks (hoewel, ze schijnen zich niet vaak te bevinden in de Tweede Kamer) in de buurt komen van de mensen die ze bedreigen.
pi_207818940
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:32 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Even je andere verzinsels negerend, waarom wordt er dan geen motie van wantrouwen ingediend door de Tweede Kamer?

Jij begint over great reset en het WEF te neuzelen en je noemt mij een propagandaslachtoffertje :')
Laat je psychisch nakijken. De FvD is niet je vriend
Dat wef-netwerk is anders wel een factor bij haar. Nog te zwijgen over haar twijfelachtige jihad contacten waarmee ze geregeld om tafel zat tijdens haar diplomaten tijd.

Je kan de acties van kaag proberen goed te praten, maar het lukt je toch niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207818993
Om dit soort verbaal geweld (aangezwengeld door oa FVD) , die soms overgaat in fysieke stalking en bedreiging liepen Kaag en de ministers weg toen Baudet haar demoniseerde tot marxist van een spionnenschool.
Baudet:op 1.38 minuten" " Die mensen dus, die nu weglopen, de erfgenamen van deze misdadige ideologie "
pi_207819053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:48 schreef Bluesdude het volgende:

Baudet:op 1.38 minuten" " Die mensen dus, die nu weglopen, de erfgenamen van deze misdadige ideologie "
Hij had het over "de ideologie" die leidde tot de Franse en Russische revolutie; het streven de macht van de heersende klassen te breken, adel of kapitalisten.
Die motieven zijn niet van eenzelfde eenduidige ideologie.
Overigens is Baudet een voorstander van het verwijderen van de heersende klasse in de westerse landen.
pi_207819055
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat wef-netwerk is anders wel een factor bij haar. Nog te zwijgen over haar twijfelachtige jihad contacten waarmee ze geregeld om tafel zat tijdens haar diplomaten tijd.

Je kan de acties van kaag proberen goed te praten, maar het lukt je toch niet.
net zoals het bagatelliseren van de oorzaak van dit topic zeker?

De fvd staat echt op eenzame hoogte wat betreft gekheid, iedereen die dat niet inziet heeft echt een enorme plaat voor zijn of haar kop.
pi_207819075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Stiekem nevenfuncties hebben bij WHO en WEF tijdens het ministerschap, kamerlid en kabinetslid tegelijk zijn, kamer te laat, onvolledige en leugenachtig informeren, stemmen met last, zowel uit het coalitie-akkoord als partijcongres, tijdens de verkiezingen de regels aanpassen, mensen op partijen laten stemmen, partijvriendjes de stemsoftware laten doen, controle van de verkieizngen van de kiezer naar de regering verplaatsen, geen afstand doen van buitenlandse nationaliteit als minister, oppositie proberen te verbieden, oppositie in de volksvertegenwoordiging de mond snoeren op oneigenlijke gronden, oppositie schorsen, illegaal wapens leveren, in strijd met de grondwet buitenlandse media censureren, Nederlandse omroepen proberen te censuren, de NPO via vriendjespolitiek gebruiken voor campagnes, regeren via de antidemocratische veiligheidsregio's, demonstraties verbieden, grondrechten aantasten op basis van de WPG alsof covid daar binnen de wettelijke 8 weken in is opgenomen (duurde 2 jaar), volksvertegenwoordigers hun stemrecht en spreektijd ontnemen,excessief politiegeweld tegen oppostie goedpraten, racistisch beleid steunen, uitgaven niet verantwoorden, eigendomsrecht schenden, afmelden voor verantwoording, verkozen volksvertegenwoordigers proberen weg te krijgen, burgers illegaal laten bespioneren, de koning voor een bedrijfslobby laten werken, oogje toeknijpen voor corruptie, desinformatie verspreiden en wetenschapsontkenning.....

Samenvatting ftw maar de belangrijkste is natuurlijk dat ze op alle mogelijke fronten pogen de Nederlandse soevereiniteit trachten te verminderen ten gunste van Europese federalisering, en dit zelfs grondwettelijk willen bekrachtigen. Dit is direct een vermindering van de democratische invloed van de Nederlandse burger op het bestuur van haar eigen land.

[ Bericht 8% gewijzigd door Akathisia op 02-02-2023 13:01:08 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207819093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:43 schreef Raw85 het volgende:
Oh god, wordt het weer zo'n topic ja
Uiteraard. Het is de enige verdediging die de FvD-fanboys kennen: 'ja, maar D66'.
pi_207819195
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:32 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Even je andere verzinsels negerend, waarom wordt er dan geen motie van wantrouwen ingediend door de Tweede Kamer?
Die worden wel ingediend maar er is meteen al duidelijk dat die worden weggestemd door voormalig politiek assistenten en fractiemedewerkers van de bewindslieden die loyaler zijn aan de partij dan aan de grondwet en democratische beginselen. De meerderheid van de coalitie heeft besloten dat de kamer zich moet laten voorliegen, effectief het landsbestuur geheel in de handen van de uitvoerende macht leggend als ware er geen democratie.

quote:
Jij begint over great reset en het WEF te neuzelen en je noemt mij een propagandaslachtoffertje :')
Laat je psychisch nakijken. De FvD is niet je vriend
Ik spreek puur hypothetisch. Als er een great reset zou zijn, dan ligt die toch op schema of niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207819285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:55 schreef Sodemieters het volgende:
Uiteraard. Het is de enige verdediging die de FvD-fanboys kennen: 'ja, maar D66'.
Alhoewel niet bepaald een 'fanboy' heb ik er geen moeite mee om te constateren dat wat deze dwaas heeft gezegd dom is, en dat het nog dommer is om hem aan te houden. Dit soort dingen kan je, eenmaal geconfronteerd met een feeks als Kaag, gewoon veel beter voor jezelf houden, hoe legitiem het achterliggende sentiment ook is.

Wat in dit topic natuurlijk gebeurd is dat de oorzaak van zijn uitlatingen door FvD-ers gevonden wordt bij het handelen van D66 zelf, en niet bij de retoriek van Baudet, waar VVD66-ers graag pretenderen dat er niets ondeugdelijk is aan het mens en dat de haat bij Baudet begint.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 13:09:16 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_207819326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
met een feeks als Kaag,
Als je geen fanboy claimt te zijn hou dit soort irrelevante misogyne termen ook voor je dan. Je maakt jezelf daar alleen maar belachelijk mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207819426
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die worden wel ingediend maar er is meteen al duidelijk dat die worden weggestemd door voormalig politiek assistenten en fractiemedewerkers van de bewindslieden die loyaler zijn aan de partij dan aan de grondwet en democratische beginselen. De meerderheid van de coalitie heeft besloten dat de kamer zich moet laten voorliegen, effectief het landsbestuur geheel in de handen van de uitvoerende macht leggend als ware er geen democratie.
[..]
Ik spreek puur hypothetisch. Als er een great reset zou zijn, dan ligt die toch op schema of niet?
Nee. En ik heb geen zin in hypothetische verzinsels

En nee, er worden geen moties van wantrouwen ingediend en voorbestemd door de Tweede Kamer
pi_207819465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat wef-netwerk is anders wel een factor bij haar. Nog te zwijgen over haar twijfelachtige jihad contacten waarmee ze geregeld om tafel zat tijdens haar diplomaten tijd.

Je kan de acties van kaag proberen goed te praten, maar het lukt je toch niet.
Er is dan ook niks mis met het wef-netwerk.
Er is wel van alles mis met jihad contacten, maar als diplomaat heb je te praten dictators en ander gespuis.
Net zoals advocaten werken voor criminelen.
Daar is niks mis mee
pi_207819482
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat ge-"ja maar in ben de zieligste" slachtoffergejank van Geertjeuh is anders ook te vermoeiend voor woorden aan het worden.
Nou kijk zeg, hebben we hier de ''oplossing''.

We gaan ook het ''zielige slachtoffergejank'' van (bijvoorbeeld) Kaag niet serieus nemen en ridiculiseren, net zolang er een doorlopende stroom van dreigementen ontstaat en zij ook 24/7 met beveiliging over straat moet en op een kazerne moet leven.

En dat jaar na jaar na jaar.

Dan word het vanzelf ook wel een vermoeiend iets.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_207819570
Och jee, FvD webcare moet weer stevig aan de bak om dit recht te lullen. Kunnen ze nou nooit rustig genieten van hun uitkering!?
pi_207819584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:58 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ja, dat heb je misschien gelezen op Fok, maar dus niet van D66.
FvD lijkt bedreigingen en geweld tegen politici juist aan te moedigen
Dat lijkt niet alleen zo, dat doen ze daadwerkelijk. Ze weigeren afstand te nemen van FvD-fanboys die anderen bedreigen, laat staan om dat te voordelen. Nee, ze zijn juist trots op zulke mensen.

quote:
Dinsdagavond voelde Volt-Kamerlid Nilüfer Gündogan zich ook bedreigd door een FvD-Kamerlid. Zij maakte er tijdens het debat over het coronabeleid gewag van dat haar mailbox overstroomde met bedreigingen uit de achterban van Forum voor Democratie en Denk. Volgens Gündogan komt er ook bij haar moeder dergelijke ‘shit’ in de mail binnen. Daarna stond Forum-Kamerlid Gideon van Meijeren op en zei: “Ik ben enorm trots op onze achterban dat zij alles op alles zetten om mevrouw Gündogan ervan te overtuigen dat ze met dit absurde beleid moet stoppen.”
pi_207819596
De grootste criminelen, misdadigers en tyfuslijers krijgen minder online haat dan Kaag
pi_207819673
Toch maar mooi even een persmomentje gehad zo net voor de verkiezingen :7
pi_207819676
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:28 schreef opgebaarde het volgende:
De grootste criminelen, misdadigers en tyfuslijers krijgen minder online haat dan Kaag
Dit soort blinde woede hahha
twitter
pi_207819732
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------

Hoe kan dit door de selectie komen? :')
Soort zoekt soort en doet alles voor de eigen soort.
pi_207819838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]
Zijn er ook nog recente bedreigingen, of worden nu alleen maar oude tweets van stal gehaald, omdat er verkiezingen aan komen?
In de OP wordt gerefereerd aan tweets tot drie maanden geleden.

En uiteraard komt er pas ophef over nu er verkiezingen aanstaande zijn. Dat is het hele punt. Twee jaar (of drie maanden) geleden was deze kerel immers niets meer of minder dan de zoveelste schreeuwlelijk op social media. Nu bekend is geworden dat hij kandidaat Statenlid is, is de situatie natuurlijk heel anders geworden. Nu is-ie formeel kandidaat namens een partij.
pi_207819872
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:34 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dit soort blinde woede hahha
[ twitter ]
Haha, woedend op de NPO vanwege een programma dat helemaal niet op de NPO te zien is. Dan is je woede inderdaad blind.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')