Voor andere mensen zaten ook dingen in the wall.quote:
A oke dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Voor andere mensen zaten ook dingen in the wall.
Alleen die kopen het niet. Ali met het gat in zijn hand wel.
soort schoenzool met sausquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Limdsey staat die biefstuk te vernaggelen
Gekochtquote:
Hij wilde mediumquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Limdsey staat die biefstuk te vernaggelen
De saus 2, de steak 3.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt kunnen ze dit ook kochen?
hoeveel coins?
filmpje staat hier. Hij staat er nu een steak van te bakkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
Hoe is het spel van Ali gegaan? Zie er niks over in de streamverslagen en ben net thuis van 't werk.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
filmpje staat hier. Hij staat er nu een steak van te bakken
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Hallo!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
Hoe is het spel van Ali gegaan? Zie er niks over in de streamverslagen en ben net thuis van 't werk.
Ali heeff gewonnen inc 6 coinsquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
En… de 3 met de pon moesten samen eruit komen wie ze wilden nomineren. Dat verliep niet goed maar wie genomineerd is weten we nog niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En… de 3 met de pon moesten samen eruit komen wie ze wilden nomineren. Dat verliep niet goed maar wie genomineerd is weten we nog niet.
whut?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Rob vraagt of iemand een stukje moet
Stel je voor dat iedereen ja zegt....jongen is veel te goed!
Ze roepen toch op om nu op Danny te stemmen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:21 schreef ben34567 het volgende:
Hoop Danny eruit. Het plan van Chiara moet lukken om twitter nog wat meer te laten ragen
Jip. Wat chacha daarna losliet in de hottub bij Ali lindsy chai is dat haar nu duidelijk is hoe dingen zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als dat samen moest kan ik wel enigszins raden hoe dat gegaan moet zijn
Vast onderdeel van confusion week. Af en toe staat de warme waterkraan gewoon open, maar hebben ze niet door.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zei Jolien nu dat ze stiekem een warme douche kreeg van BB?
De oude genieter
gesprek tussen Jolien en Charlotte straks:quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jip. Wat chacha daarna losliet in de hottub bij Ali lindsy chai is dat haar nu duidelijk is hoe dingen zijn.
Blijkbaar werd het een flinke discussie en werd haar nu pas duidelijk dat chichi en Jolien besties zijn.
Ze wil nog een gesprek met Jolien, dacht Jolien.
Ze was er van geschrokken ook hoe ze met het doek bezig zijn en hoe close die 2 zijn.
(Mijn woorden)
Hoop dat het gesprek zo komt😀😀
Ja omdat ze in Mich een bondgenoot van Chiara zien. Die zijn zo intens in hun haat voor Chiara (tot fysieke bedreigingen toe) dat ik hoop op een exit Danny ook al vind ik hem een leuke en sfeervolle deelnemer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze roepen toch op om nu op Danny te stemmen?
Wetende dat hij de dupe is geweest van de toeslagaffaire hoor ik het niet terug in zijn verhalenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chaydon heeft bij el chausos Adam
de beste Rib eye gegeten
geld klots weer tegen de plinten chay
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:36 schreef Kinga het volgende:
Jongens, ik kijk net even dat filmpje terug van Ali in de secret room. Het kan toch onmogelijk dat die jongen leraar in opleiding is?! HOE hij die opdracht ook NAVERTELDE. Ik verloor gewoon hersencellen ervan. En hij herkent Ed Sheeran niet?! Wat een figuur.
Hij is net 2 dagen naar school geweestquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:36 schreef Kinga het volgende:
Jongens, ik kijk net even dat filmpje terug van Ali in de secret room. Het kan toch onmogelijk dat die jongen leraar in opleiding is?! HOE hij die opdracht ook NAVERTELDE. Ik verloor gewoon hersencellen ervan. En hij herkent Ed Sheeran niet?! Wat een figuur.
1 pan spoelenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Chiara eerst koken en nu afwassen. Bezige bij
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Chiara eerst koken en nu afwassen. Bezige bij
Nah, tis een spel he, ja ik snap uuuuuuquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond
Benieuwd of we nog een beetje drama tussen Charlotte en Jolien gaan zien
Beter dan met zijn hand in zijn gat natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:10 schreef Monique___ het volgende:
[..] Ali met het gat in zijn hand wel.
En dan blue gebakken ! mijn lievelingsgerecht !quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jammer dat het vlees niet in roomboter wrd gebakken
Ja dat idee had ik. Hij was net ook lang in de DBK. Dan is Mies eraf.. maar wie zou ie ervoor in de plaats zettenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Wat pas echt een twist zou zijn: Jason mag 1 van de genomineerden eraf halen en iemand anders erop zetten. Dat zou pas echt "confusion" week zijn
Degene die hij het meest over hem heeft horen roddelen gok ik. Want Jason heeft alles gehoord en gezien ook, dat moet toch een reden gehad hebben?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik. Hij was net ook lang in de DBK. Dan is Mies eraf.. maar wie zou ie ervoor in de plaats zetten
Geen idee Mario.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt kunnen ze dit ook kochen?
hoeveel coins?
Als ik hem was zou ik Chayron erop knallen. Dat is de grootste leugenaar geweest tegenover hem. Heeft nog naar hem staan seinen dat hij/ze M erop gingen zetten vlak voor de stemmingquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Degene die hij het meest over hem heeft horen roddelen gok ik. Want Jason heeft alles gehoord en gezien ook, dat moet toch een reden gehad hebben?
Moest blokken verschuiven om er een rode uit te krijgen. Maar kreeg de volledige tip van ene kijker Marleen V. Dus heeft eigenlijk piepsimpel gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ali vraagt of iemand een stukje moet
Stel je voor dat iedereen ja zegt....jongen is veel te goed! dom
Huh Chiara slaapt in de blauwe kamer hoorquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:06 schreef ben34567 het volgende:
Waarom niet Chayron nomineren in plaats van Danny ? Danny die zijn lul achterna loopt had nog een handige bondgenoot van Chiara kunnen zijn in de rode kamer
Fijn👍quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef ledn81 het volgende:
Chayron is zich bij Jason weer aan het schoonpraten. Ik neem dit op en moet er naar luisteren.
Maar waarom zou Jason dat mogen dan? die is zelf genomineerdquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Wat pas echt een twist zou zijn: Jason mag 1 van de genomineerden eraf halen en iemand anders erop zetten. Dat zou pas echt "confusion" week zijn
Dan Rob er op voor de sfeer de volgende 2 dagen !quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Op sterven na doodquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sld zemelaar op zn rug ligt in bed
zeur knie,nek.prostaat. aambeien, haar wrd dunner
tis een aanslag op zn leven
😮💨🤐quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
Danny gaat zo ff masseren.. vorige keer zat het een dag later helemaal vast. Maar vandaag gaat het wel iets beter.
1+1=
Danny had em helemaal uit elkaar getrokkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
Danny gaat zo ff masseren.. vorige keer zat het een dag later helemaal vast. Maar vandaag gaat het wel iets beter.
1+1=
Dat koppie als dat vliegtuigje over komtquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is bang dat Jason naar huis gaat
Think again bitch
Ja.en dat het dan mislukt is en ze er zelf op komen volgende keer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is bang dat Jason naar huis gaat
Think again bitch
Ze kunnen nog lager < 500 mtr komen reclamevliegertjes overquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chiara /jolien aan de wandel
lkkr ff tokken over het nomineren ..
Luchtruim bijlmer is druk
vliegtuigen laag over
Dat wordt onbetaalbare TVquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat koppie als dat vliegtuigje over komt
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara wat is dat met die vliegtuigen
Nou meid je zit dichtbij Schiphol en in de aanvliegroute voor 2 banen
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze kunnen nog lager < 500 mtr komen reclamevliegertjes over
Ja er is 1 baan dichtquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chiara /jolien aan de wandel
lkkr ff tokken over het nomineren ..
Luchtruim bijlmer is druk
vliegtuigen laag over
ja omdat ze stemmen van jasonsfans wilt krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chira ineens toch positief over Jason
😂 En het ook ELKE keer uitsprekenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jaqueline: Wanneer er nu iets in komt te liggen, pak ik het, ga niets meer overleggen.
Rob: ik heb nu spijt dat ik het niet heb gedaan, op die knoppen drukken kan ik wel, maar ik dacht kruipen of zo, maar ik heb geluk gehad, de knie is over, maar nu zit ik met die nek.
dat zit hem toch hoogquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jaqueline: Wanneer er nu iets in komt te liggen, pak ik het, ga niets meer overleggen.
Rob: ik heb nu spijt dat ik het niet heb gedaan, op die knoppen drukken kan ik wel, maar ik dacht kruipen of zo, maar ik heb geluk gehad, de knie is over, maar nu zit ik met die nek.
zullen ze toch wel krijgen als het nodig is. ik zag deze week ook srl gel en nog een tube bij hem op bed meen ik liggen. dag dat hij zo;n erge pijn had in zijn nekquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob te weinig paracetamol meegenomen
Doe maar een voorstelquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja maar dan met een heel andere tekst zou ik doen
Appie aan de overkant heeft er vast genoegquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zullen ze toch wel krijgen als het nodig is. ik zag deze week ook srl gel en nog een tube bij hem op bed meen ik liggen. dag dat hij zo;n erge pijn had in zijn nek
Het is confusion week en Jason heeft alles gezien en gehoord in die kamer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou Jason dat mogen dan? die is zelf genomineerd
Chiara waar is je bezemsteelquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nou, Chiara you SUCK of zoiets. Is dat duidelijk?
Morgenochtend verwacht ikquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:35 schreef danusz1986 het volgende:
Zijn de genomineerden al bekend of pas morgen?
officieel nog niet maar chichi en jolien hebben al gepraat over danny die ze genomineerd hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:35 schreef danusz1986 het volgende:
Zijn de genomineerden al bekend of pas morgen?
We kijken tot op heden altijd meequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:36 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik ben voor een vroege nominatie deze week. Ze wachten op morgen, maar vanavond lijkt me leuker. En dan gelijk de uitslag delen graag.
Vindt het ook ranzigquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:39 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik vind zo'n hottub echt zó ranzig, het water blijft er maar in staan..
Ik vind die thema's stom Net als die huismeester met die domme opdrachtjes elke keer. Dat doen ze gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand nog enig idee wat de thema’s vorig jaar waren?
Kan er ook niet veel meer over vinden. Maar: hell week, running out of time week, judgement week, break up week vond nog.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Die zijn we gelukkig al kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:50 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kan er ook niet veel meer over vinden. Maar: hell week, running out of time week, judgement week, break up week vond nog.
Over vorig jaar gesproken: ik ben heel blij dat er niet weer zo'n krijsstem in zit.
nee blijjkbaar mogen ze echt echt niet over de nominatie pratenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte wil niet gediskwalificeerd worden
Lekker en dan zie ik het liefst Danny gaan. Chayron een goede 2e. Maar Charlotte had toch PON. Heeft zij niet kunnen nomineren of mag Jason die stem veranderen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We kijken tot op heden altijd mee
Maar ik verwacht Danny, Chayron en Jason
Kan ook vaseline geweest zijn. Je weet nooit met die Rob.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zullen ze toch wel krijgen als het nodig is. ik zag deze week ook srl gel en nog een tube bij hem op bed meen ik liggen. dag dat hij zo;n erge pijn had in zijn nek
Dan ga ik voor Charon Die heeft al 10k en mag dan van mij naar huis Ik mag hem wel graagquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:02 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Lekker en dan zie ik het liefst Danny gaan. Chayron een goede 2e. Maar Charlotte had toch PON. Heeft zij niet kunnen nomineren of mag Jason die stem veranderen?
Die heeft een kort lontje kan niet lang goed gaanquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef Monique___ het volgende:
jason wist dus ook dat het geld al uit de prijzenpot was toen hij weer het huis in kwam..
hij heeft alles gezien, hij kan goed toneelspelen hahaha deed bij binnenkomst gespeeld verbaasd
hoor ik chichi nu zeggen dat ze niet snel boos wordt op school..
kan het me niet zo goed voorstellen gezien hoe snel ze in het huis geïrriteerd is.
Oh het was fake.. Ik trapte erinquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:03 schreef ledn81 het volgende:
Ik zie net de genomineerden langskomen op twitter
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh het was fake.. Ik trapte erin
Voor straf vroeg naar bed
Ja natuurlijk misselijke meid Je kan nog zon hekel aan iemand hebben maar zij speelt geen spel Ze heeft echt de pest aan Charlotte want anders doe je iemand niet na in de keuken met Jaqueline ook zo eenquote:
nu wel slquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh het was fake.. Ik trapte erin
Voor straf vroeg naar bed
hou toch op met zo en onzinquote:
Denken ze. Maar Jason heeft amper iets gezien. Liet hij daarstraks in de tuin op zijn eentje aan de streamers weten. Waarop direct weer een SL.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het is confusion week en Jason heeft alles gezien en gehoord in die kamer.
nou wat ze op tv hebben laten zien , lijkt het er toch echt wel op dat hij gewoon de hele dag daar heeft gezeten achter de camera'squote:Op woensdag 1 februari 2023 21:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denken ze. Maar Jason heeft amper iets gezien. Liet hij daarstraks in de tuin op zijn eentje aan de streamers weten. Waarop direct weer een SL.
Hij laat de andere inwoners blijken dat hij wat heeft gehoord en gezien. Slimme gast.
In belgië nog meer !quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar wel 12 weken vakantie en maar klagen in het onderwijs
Bizar hè, dus nog erger hij gunt chayron En ias de 10.000 absurt🤪🤪quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
wel raar dat jason dus jolien en chichi die pon heeft gegeven.. anders was er echt wel een van hun (denk ik ) op de nominatie gekomen.
Of hij gunde ze het geld niet, of hij wilde ze saven.
Kon hij ook wat anders kiezen dan? Want van alle mensen die meededen, wie had hij dan precies wel wat moeten gunnen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:13 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bizar hè, dus nog erger hij gunt chayron En ias de 10.000 absurt🤪🤪
Volgens de aflevering kon hij per duo 5.000 pon en 10.000 bepalen ond3r het vraagteken.. toch?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Kon hij ook wat anders kiezen dan? Want van alle mensen die meededen, wie had hij dan precies wel wat moeten gunnen?
Ja bij elk duo 1 van die 3, maar kon ze zoals ik het begrijp maar 1x inzettenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:19 schreef Kayro het volgende:
[..]
Volgens de aflevering kon hij per duo 5.000 pon en 10.000 bepalen ond3r het vraagteken.. toch?
Volgens de aflevering kon hij per duo 5.000 pon en 10.000 bepalen ond3r het vraagteken.. toch?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Kon hij ook wat anders kiezen dan? Want van alle mensen die meededen, wie had hij dan precies wel wat moeten gunnen?
🤣🤣quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een cliffhanger FEBO nog erger dan GTST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:03 schreef ledn81 het volgende:
Ik zie net de genomineerden langskomen op twitter
😂😂😂😂😂quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Onderwijs is altijd aan staan aldus Chiara
Zou graag iets willen doen waar ze minder over moet nadenken
De zelfscan van AH controleren oid
Op chronologische volgorde de weken: Back to Basics, Survival, Surprise, Break-Up, Judgement, Hell, Love, Viewers', Decision, Running Out of Time, Back to Reality, Finale.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
Op chronologische volgorde de weken: Back to Basics, Survival, Surprise, Break-Up, Judgement, Hell, Love, Viewers', Decision, Running Out of Time, Back to Reality, Finale.
Ik zie de pin nu wel terug.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef Ace90ace het volgende:
Jason draagt geen pin meer. Misschien vergeten, maar hij zat daarstraks bij 40 minuten in de dagboekkamer. Misschien zijn Jolien en Chiara genomineerd en heeft hij er een derde moeten opzetten?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeg nooit tegen een vrouw in belgie dat ze vol zit, of ge hebt ambras denk ik.
Denk ook niet dat hij ze het geld guntquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Erg raar dat Jason dan die pon aan die 2 heksen gaf of er moet nog een verklaring voor komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bij een off kraker, lot is te lang voor dannyquote:
Ik denk dat hij bij de twee dames het vertrouwen had dat die tot het vraagteken gingen. Omdat die kon zien dat hun wel echt vertrouwen hadden in elkaar, Dus geen geld, gaat van de totale pot af. Bij de 10k had die denk ik verwacht dat die wel ergens zouden drukken. Klinkt logisch toch?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij ze het geld gunt
🤣🤣quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen weer iedereen naar de klote
Dan nog liever hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Stream 2 SL.quote:
Blauwquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:57 schreef Capaja het volgende:
Stomme vraag, en het is vast al 1000 keer gezegd, maar kan het zo snel niet vinden 😊😊😊
Wie ligt er nu bij wie op de kamer ?
ik denk niet dat jollien ook maar iets negatiefs over chichi zal zeggen..quote:
Jolien gaat iets vertellen wat achter de schermen door de febo is bepaald🙄😮💨quote:
Dat dusquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar wil de FEBO niet dat Chiara er nog slechter op komt te staan
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar wil de FEBO niet dat Chiara er nog slechter op komt te staan
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
we mogen geen verhaal over sterrenmeisje horenDat was weer zo'n belgische klucht natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |