Ik vind die thema's stom Net als die huismeester met die domme opdrachtjes elke keer. Dat doen ze gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand nog enig idee wat de thema’s vorig jaar waren?
Kan er ook niet veel meer over vinden. Maar: hell week, running out of time week, judgement week, break up week vond nog.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand nog enig idee wat de thema’s vorig jaar waren?
Die zijn we gelukkig al kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:50 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kan er ook niet veel meer over vinden. Maar: hell week, running out of time week, judgement week, break up week vond nog.
Over vorig jaar gesproken: ik ben heel blij dat er niet weer zo'n krijsstem in zit.
nee blijjkbaar mogen ze echt echt niet over de nominatie pratenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte wil niet gediskwalificeerd worden
Lekker en dan zie ik het liefst Danny gaan. Chayron een goede 2e. Maar Charlotte had toch PON. Heeft zij niet kunnen nomineren of mag Jason die stem veranderen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We kijken tot op heden altijd mee
Maar ik verwacht Danny, Chayron en Jason
Kan ook vaseline geweest zijn. Je weet nooit met die Rob.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zullen ze toch wel krijgen als het nodig is. ik zag deze week ook srl gel en nog een tube bij hem op bed meen ik liggen. dag dat hij zo;n erge pijn had in zijn nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |