Nah, tis een spel he, ja ik snap uuuuuuquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond
Benieuwd of we nog een beetje drama tussen Charlotte en Jolien gaan zien
Beter dan met zijn hand in zijn gat natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:10 schreef Monique___ het volgende:
[..] Ali met het gat in zijn hand wel.
En dan blue gebakken ! mijn lievelingsgerecht !quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jammer dat het vlees niet in roomboter wrd gebakken
Ja dat idee had ik. Hij was net ook lang in de DBK. Dan is Mies eraf.. maar wie zou ie ervoor in de plaats zettenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Wat pas echt een twist zou zijn: Jason mag 1 van de genomineerden eraf halen en iemand anders erop zetten. Dat zou pas echt "confusion" week zijn
Degene die hij het meest over hem heeft horen roddelen gok ik. Want Jason heeft alles gehoord en gezien ook, dat moet toch een reden gehad hebben?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik. Hij was net ook lang in de DBK. Dan is Mies eraf.. maar wie zou ie ervoor in de plaats zetten
Geen idee Mario.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt kunnen ze dit ook kochen?
hoeveel coins?
Als ik hem was zou ik Chayron erop knallen. Dat is de grootste leugenaar geweest tegenover hem. Heeft nog naar hem staan seinen dat hij/ze M erop gingen zetten vlak voor de stemmingquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Degene die hij het meest over hem heeft horen roddelen gok ik. Want Jason heeft alles gehoord en gezien ook, dat moet toch een reden gehad hebben?
Moest blokken verschuiven om er een rode uit te krijgen. Maar kreeg de volledige tip van ene kijker Marleen V. Dus heeft eigenlijk piepsimpel gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
Hoe is het spel van Ali gegaan? Zie er niks over in de streamverslagen en ben net thuis van 't werk.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ali vraagt of iemand een stukje moet![]()
Stel je voor dat iedereen ja zegt....jongen is veel te goed! dom
Huh Chiara slaapt in de blauwe kamer hoorquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:06 schreef ben34567 het volgende:
Waarom niet Chayron nomineren in plaats van Danny ? Danny die zijn lul achterna loopt had nog een handige bondgenoot van Chiara kunnen zijn in de rode kamer
Fijn👍quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef ledn81 het volgende:
Chayron is zich bij Jason weer aan het schoonpraten. Ik neem dit op en moet er naar luisteren.
Maar waarom zou Jason dat mogen dan? die is zelf genomineerdquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Wat pas echt een twist zou zijn: Jason mag 1 van de genomineerden eraf halen en iemand anders erop zetten. Dat zou pas echt "confusion" week zijn
Dan Rob er op voor de sfeer de volgende 2 dagen !quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:05 schreef Stargazing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |