Nee joh Ciara werkte niet mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
kan zomaar dat mimi zn missie expres heeft laten mislukken
en dan vraag ik me af wie ook, da of cha
Niet alleen haar stem.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind die stem van Jaq echt vreselijk!!
Die van Danny was gelukt dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
Charlotte was nu niet bepaald subtielquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
denk dat cha de wolopdracht niet goed kon doen. moest die niet EN iets uitrekenen en bollen wol maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef Stargazing het volgende:
Nog steeds genomineerd maar zaterdag als eerste vrijgesteld. Ik hoop echt dat Rob naast hem op de bank komt, Jason speelt hem zo weg.
weet t nu even niet iddquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat cha de wolopdracht niet goed kon doen. moest die niet EN iets uitrekenen en bollen wol maken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef suzi1 het volgende:
lijkt net die thunderdome logo op de rug van bart op afstand
no fear staat er (dacht ik)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef suzi1 het volgende:
lijkt net die thunderdome logo op de rug van bart op afstand
Chiara blijft gewoon zichzelf hoor, da's haar charmequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
benieuwd hoe chiara , rob, angelique nu tegen jason gaan doen. Hopelijk aardiger dan vorige week.
Ja zit er ook net naar te kijken....no fear idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
no fear staat er (dacht ik)
[ afbeelding ]
Ik vind dit een heel goed ideequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:21 schreef B00STER het volgende:
Wat echt een geweldige twist zou zijn, is dat de drie met de power of nomination de genomineerden worden en dat Jason degene wordt die bepaalt wie eruit gaat. Zou perfect bij de week passen.
Hij geeft elke keer aan dat d8e kleine stukjes heeft gezien, dus neequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:28 schreef Stargazing het volgende:
Weet de rest dat Jason alles heeft gezien wat ze over hem hebben gezegd?
Chi machen die hottub in hottub-bikini.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:27 schreef mario390 het volgende:
wat wanneer vanavond chiara wat maken moet?
liever Ali, Jason en Rob. Ik wil echt gewoon het gezicht van Rob zien als hij door die twee naar huis gespeeld word.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:28 schreef Jockari het volgende:
Zou mooi zijn als genomineerden: Jolien (maar is vrijgestled ???), Rob en Jason.
Rob weer heel de vrijdag tot ons jolijt de stream aan het maken met zijn geduvel op de jeugd. Jason cool als anders, en Jolien terug naar belgisch Limburg.
nee misschien ook dequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chi machen die hottub in hottub-bikini.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
ChaCha voelt zich in dezelfde positie als Salar
Dat mensen hem eerst niet moestenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
ChaCha voelt zich in dezelfde positie als Salar
klopt, chelsea, chay en danny hadden toen een gesprek dat ze een bondje wilden hebben. Chelsea zei toen: ah charlotte doet ook wel mee..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt ook ik wist niets dat ik in bondje zat dat heb ik ook nog tegen jou gezegd en wijst naar jolien. Ik hoorde het ineens
ahhh dus toch! hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:34 schreef Ireth het volgende:
Nu op tv, ias onder de douche. Geen idee meer woensdag het vroeg, maar hij heeft dus gedouched
Per ongeluk onder de douche gesukkeld toen hij zijn teddybeer zocht ?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:34 schreef Ireth het volgende:
Nu op tv, ias onder de douche. Geen idee meer woensdag het vroeg, maar hij heeft dus gedouched
Dat kan je wel zo zeggen ja! Maar dit is nog maar het begin hoor, Jason gaat veel meer onthullen denk ikquote:
Hoop het wil graag die hoofden van Chiara en Jolien zien als hij Charlotte inlichtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:41 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dat kan je wel zo zeggen ja! Maar dit is nog maar het begin hoor, Jason gaat veel meer onthullen denk ik
Yep. Ik ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoop het wil graag die hoofden van Chiara en Jolien zien als hij Charlotte inlicht
Bitchfight gaat het worden dan denk
Denk niet dat het Chiara veel zal schelen als Charlotte haar niet leuk vindt. Die verdedigt zich wel. Jolien zal het wel moeilijker hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoop het wil graag die hoofden van Chiara en Jolien zien als hij Charlotte inlicht
weten toch alle dat chiara ook de pon heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Doet ze niet, ze zei zelf tegen hem dat hij maar moest komen als hij daar nood aan hadquote:
Ja dat was ik hahahquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:34 schreef Ireth het volgende:
Kon Jason de ganse dag streams kijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:52 schreef -river- het volgende:
Goed dat spel van Jason dat hij enkel stukjes heeft gezien, het zwaar had en BB maar een zin tegen hem zei.
Charlotte heeft niet zo erg kwaadgesproken en heeft chiara gevraagdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:49 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jolien heeft blinde paniek![]()
Charlotte ook....zoals altijd
Ja en had contact met BB en had het prima naar zijn zin.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Kon Jason de ganse dag streams kijken?
Blij niet zozeerquote:
Is dat in de tv uitzending? Want op stream verteld hij wat anders. Wat ook logisch is dat hij niet alles verteld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja en had contact met BB en had het prima naar zijn zin.
Ja daar zei hij te hopen even daar te kunnen blijven (achter)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat in de tv uitzending? Want op stream verteld hij wat anders. Wat ook logisch is dat hij niet alles verteld.
Ah Jason heeft beetje toneel gespeeld vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:01 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja daar zei hij te hopen even daar te kunnen blijven (achter)
Hij vond het leuk om mee te kunnen kijken
Uitzending!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat in de tv uitzending? Want op stream verteld hij wat anders. Wat ook logisch is dat hij niet alles verteld.
Oh dat heb ik dan weer gemist, haha! Hopelijk valt er zo nog wat terug te kijken. Na de uitzending even oude posts lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ah Jason heeft beetje toneel gespeeld vanavond
wij zien hem in de uitzending live kijken jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ah Jason heeft beetje toneel gespeeld vanavond
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we het commentaar van Geraldine niet vervangen door Jason
ik luister liever gerandine maar betjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we het commentaar van Geraldine niet vervangen door Jason
Hé, wat gebeurt daar??? Heb alleen ff beeld, geen geluid ivm tv.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:07 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ali in het donker......zou bb de nachtelijke stream van gisteren willen herhalen ?
Gewoon spel, zoals Bart, Chelsea en Danny al dedenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hé, wat gebeurt daar??? Heb alleen ff beeld, geen geluid ivm tv.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:10 schreef Lillfex het volgende:
Ik vermaak me met Ali in de secretroom
quote:
Er kan veel worden gezegd over Chiara maar dat ze een lelijk gezicht heeft is er toch geen vanquote:
Ali?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:10 schreef Lillfex het volgende:
Ik vermaak me met Ali in de secretroom
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:11 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ali ziet water branden![]()
[ afbeelding ]
Je begrijpt me verkeerd ze heeft een vuil, vals, genieperig porumquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er kan veel worden gezegd over Chiara maar dat ze een lelijk gezicht heeft is er toch geen van. Met gemak de knapste BB deelneemster van de laatste jaren (of ooit?)
Verrot van binnen bedoel jequote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd ze heeft een vuil, vals, genieperig porum
Confuuuuusion week, en jij bent nu confused!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Waarom mogen we dit zien? Dat is toch normaal gesproken op woensdagochtend?
Verwarrend hequote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Klopt, maar ook dan mogen we het zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Ja in de uitzending van nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zag je aangepaste bericht dat ze de knapste is van BB nou dan ga je wel heel erg ver haha zo knap is ze ook weer nietquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er kan veel worden gezegd over Chiara maar dat ze een lelijk gezicht heeft is er toch geen van
Ik vind van wel. Heb nog niet vaak zo'n schone ogen gezien. Maar ik vind ogen het belangrijkste bij een vrouw.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zag je aangepaste bericht dat ze de knapste is van BB nou dan ga je wel heel erg ver haha zo knap is ze ook weer niet
Wedden dat het hem nog niet luktquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:23 schreef ledn81 het volgende:
Chayron mag het misschien nog een keer met de blokken proberen vandaag![]()
9e keer is scheepsrecht
was dat nu live?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hij mocht de secret ding verlaten
van cha dat was niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Heel veel is er vast niet gebeurd. Ze zitten nog in de hottub.
Ik weet niet wat je bedoeld.quote:
als zij de regel spielte in de vor.kamerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld.
Ias en Bart zitten in de hottub wat te buurten.
Ik vind die Ias een heerlijke babbelkous, maar nu in de tub is de leuke praat er wel af.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Ik moet teveel moeite doen om het te verstaan en echt interessant klinkt het ook niet.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
@:odie22 Jolien heeft PON dus je mag nog een weekje langer van haar genieten
als cha de regel spielte in de vor.kamerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld.
Ias en Bart zitten in de hottub wat te buurten.
Ik heb die pon gepakt, maar ook een ton gepaktquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vanmiddag een spel gespeeld en samen met Chiara een PON gepakt en er is 30K uit de pot zie SV
of ze wilde douchen. Er is denk even warm water of ze hadden muntje over ofzo. Of Jacq riekt misschien gewoon een beetjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq met haar zender aan het worstelen
Dat heb je vaak met trollenquote:
was dat met ali live?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
ias: doe jij niet aan discotheken?
Bart: vroeger deed ik dat meer.
ik utzi kort gekijktquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het helaas niet gezien want keek naar de tv-uitzending.
Charlotte had een secret missionquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik utzi kort gekijkt
maar cha secret mission was niet of?
Ja met Charlotte Secret Mission en het wol op het toilet, morgen gaat de uitzending verder, dan kunnen we deel 2 zien hoe Charlotte het doet .Charlotte zei: Dat het bijna een onmogelijke opdracht was.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik utzi kort gekijkt
maar cha secret mission was niet of?
Gesprekken in DBKquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:52 schreef -river- het volgende:
Waarom op beide streams dat saai gezeik.
Oh ik dacht dat je bedoelde waarom er 2 dezelfde streams zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Je ziet door het raam dat de bewoners binnen zitten en die stinkwijven zitten in de badkamer.
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Gezellig van saai en saai naar föhn stream
kijk jij geen streams meerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:57 schreef suzi1 het volgende:
lang haar en een berg make up. dan ben je de mooie meid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:58 schreef Lux069 het volgende:
Hmm ik mis m'n dubbele stream wel een beetje eigenlijk.Kut fohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook lang haar en als ik het zo laat drogen heb ik slag en als ik föhn niet. Ligt er gewoon aan waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ben ik nou wereldvreemd? Heb daarnet ook gedouched, kam door mijn haar gehaald en laat het gewoon opdrogen? Gebruik mijn föhn hoogstens in de winter als ik niet met nat haar de deur uit wil smorgens, maar juist daarom was ik mijn haar savonds, om smorgens geen nat haar te hebben
Ik heb ook lang haar en ik fohn het altijd. Heb zon hekel aan nat haarquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar en als ik het zo laat drogen heb ik slag en als ik föhn niet. Ligt er gewoon aan waar ik zin in heb.
Gezelligquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:04 schreef ben34567 het volgende:
Jason slaapt met Rob en Chiara in kamer
was de szene cht alles gespelt?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja met Charlotte Secret Mission en het wol op het toilet, morgen gaat de uitzending verder, dan kunnen we deel 2 zien hoe Charlotte het doet .Charlotte zei: Dat het bijna een onmogelijke opdracht was.
Komt denk ik nog batterij wisselquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Alle kippen weer op stok, ze gaan ook allemaal tegelijk he steeds behalve die 2 in hottub dan maar hoofdzakelijk allemaal samen
Vreemd he hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:08 schreef odie22 het volgende:
ik heb ook lang haar, is ook altijd nat als ik heb gedoucht
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:08 schreef ben34567 het volgende:
Chiara gaat niet zoals Jolien/Chayron/Danny bij anderen slijmen omdat ze PON of iets nodig hebben. Ze blijft gewoon haar arrogante zelve en dat siert haar"indien Jason me iets wil zeggen moet hij maar op mij afstappen"
Charlotte deed flink haar best,quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
was de szene cht alles gespelt?
dann was zij niet schlecht
hahah Das logisch de mijne ook na douchen maar daarna direct de fohn eropquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:08 schreef odie22 het volgende:
ik heb ook lang haar, is ook altijd nat als ik heb gedoucht
Kan ja niet die is al genomineerdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:14 schreef suzi1 het volgende:
denk dat ze voor jason gaan
die heeft teveel van ze gezien
Chiara?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhhhhhhhhhhh , wies da ?
en alles gespelt?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Charlotte deed flink haar best,
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhhhhhhhhhhh , wies da ?
Nee hoorquote:
wij hebben de machtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:21 schreef odie22 het volgende:
jason denkt dat hij nu macht heeft, nou vergeet het maar pancake
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
achterbaks he, daar houd jaq niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |