Nee joh Ciara werkte niet mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
kan zomaar dat mimi zn missie expres heeft laten mislukken
en dan vraag ik me af wie ook, da of cha
Niet alleen haar stem.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind die stem van Jaq echt vreselijk!!
Die van Danny was gelukt dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
Charlotte was nu niet bepaald subtielquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
denk dat cha de wolopdracht niet goed kon doen. moest die niet EN iets uitrekenen en bollen wol maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef Stargazing het volgende:
Nog steeds genomineerd maar zaterdag als eerste vrijgesteld. Ik hoop echt dat Rob naast hem op de bank komt, Jason speelt hem zo weg.
weet t nu even niet iddquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat cha de wolopdracht niet goed kon doen. moest die niet EN iets uitrekenen en bollen wol maken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef suzi1 het volgende:
lijkt net die thunderdome logo op de rug van bart op afstand
no fear staat er (dacht ik)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef suzi1 het volgende:
lijkt net die thunderdome logo op de rug van bart op afstand
Chiara blijft gewoon zichzelf hoor, da's haar charmequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
benieuwd hoe chiara , rob, angelique nu tegen jason gaan doen. Hopelijk aardiger dan vorige week.
Ja zit er ook net naar te kijken....no fear idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
no fear staat er (dacht ik)
[ afbeelding ]
Ik vind dit een heel goed ideequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:21 schreef B00STER het volgende:
Wat echt een geweldige twist zou zijn, is dat de drie met de power of nomination de genomineerden worden en dat Jason degene wordt die bepaalt wie eruit gaat. Zou perfect bij de week passen.
Hij geeft elke keer aan dat d8e kleine stukjes heeft gezien, dus neequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:28 schreef Stargazing het volgende:
Weet de rest dat Jason alles heeft gezien wat ze over hem hebben gezegd?
Chi machen die hottub in hottub-bikini.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:27 schreef mario390 het volgende:
wat wanneer vanavond chiara wat maken moet?
liever Ali, Jason en Rob. Ik wil echt gewoon het gezicht van Rob zien als hij door die twee naar huis gespeeld word.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:28 schreef Jockari het volgende:
Zou mooi zijn als genomineerden: Jolien (maar is vrijgestled ???), Rob en Jason.
Rob weer heel de vrijdag tot ons jolijt de stream aan het maken met zijn geduvel op de jeugd. Jason cool als anders, en Jolien terug naar belgisch Limburg.
nee misschien ook dequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chi machen die hottub in hottub-bikini.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
ChaCha voelt zich in dezelfde positie als Salar
Dat mensen hem eerst niet moestenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
ChaCha voelt zich in dezelfde positie als Salar
klopt, chelsea, chay en danny hadden toen een gesprek dat ze een bondje wilden hebben. Chelsea zei toen: ah charlotte doet ook wel mee..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt ook ik wist niets dat ik in bondje zat dat heb ik ook nog tegen jou gezegd en wijst naar jolien. Ik hoorde het ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |