Chayron en Lindsye hebben overlegd om op Jason te stemmen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Boos zijn om het overleggen van chayron en danny en nu doen ze zelf precies hetzelfde want Bart weet precies wat die meiden doen.
Confusion all over.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:05 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind nog altijd dat Jason hier een groot cadeau krijgt van BB om al die beelden te zien ondanks dat hij de stemming verloren had. Beloond om laatste te zijn.
wat will je,de trulla kann chiara nietquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
jason heeft dingen gezien over chiara![]()
![]()
![]()
er gaan veeeel meer gesprekken over elkaar dan dat iedereen denkt zegt hij..
2 gaan met elkaar om en dan wordt het weer een derde besproken
hij heeft het gekonkel dus van jolien en chichi gezien ,![]()
![]()
nu wachten tot hij het tegen chacha zegt
Waarom omdat de kontenlikkers direct bij Jason inde kont kruipen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:06 schreef ledn81 het volgende:
Chayron meteen weer kwaad spreken over Bart en Mies, dat ie het niet netjes vindt als ze nu vanalles gaan vragen aan Jason. Wat een engerd
ouwe zemelaar nu , net jason/ ali/ jolienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:06 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Mimi denkt "Wat een zeikstraal"
Is er op de andere stream een leuk gesprek? Kan er maar één zien
Dikke bemoeialquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind die stem van Jaq echt vreselijk!!
wrijving creerenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Vind het ook heel raar dat ze vandaag zoveel geld verdelen uit de jackpot maar het is mijn geld niet dus zal mij een zorg zijn verder.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:05 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb geen last van Chay van mij mag Chiara Rob en Mich Angelo en Jaqueline eruit Daarna Danny Jeetje van mij mogen ze er allemaal wel uit. Mijn lijst word steeds langer
Ik zag een oprecht gesprek van een man van 50 die spijt heeft van zijn nominatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom omdat de kontenlikkers direct bij Jason inde kont kruipen?
Ja okay maar nu heb je 30k uit de pot. Nog een keer z'n geintje en er blijft echt weinig over voor een toekomstig winnaar.quote:
Omdat Danny en Chay Mich wilden gebruiken om de kamer weg te stemmen daarom had die spijt Nee hij heeft Jason genomineerd omdat hij zich aan Jason ergerde Daar moet hij spijt van hebben want dat was zijn redenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zag een oprecht gesprek van een man van 50 die spijt heeft van zijn nominatie.
En Mies heeft hem niet genomineerd. Mies en Jason zijn altijd wel goed geweest saampies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |