enige wat ik hem hoorde zeggen tijdje terug is dat jason bij zich zelf mocht afvragen waarom er zoveel mensen op hem gestemd hadden oidquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:47 schreef ledn81 het volgende:
is stream 2 in de keuken met Rob boeiend geweest? dan moet ik zo snel terugspoelen en opnemen
hij heeft gezegd dat de opdrachten niet gelukt zijn, en daarom nog de pin heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:47 schreef -river- het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Jason zijn nominatie aan een ander mag geven omdat de opdrachten wel gelukt zijn.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is het ook, ben ik van overtuigd
Ik niet, probeert zijn eigen kop gewoon te redden. Hij liep ook vaak over jason te zeiken met en bij robquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
Ik heb echt het idee dat bart oprecht is.
netjes dat hij uitleg geeft en excuses aanbiedt
ja samen met jolien en chiaraquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Charlotte had toch ook de PON zondag?
Klopt maar toen hij wilde vertellen over de opdrachten toen zei BB ineens dat dat niet mocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft gezegd dat de opdrachten niet gelukt zijn, en daarom nog de pin heeft
2 van de 3 gelukt was hij niet genomineerdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:49 schreef Monique___ het volgende:
dacht eigenlijk dat jason terug mocht komen als 2 van de 3 opdrachten gelukt waren.. dat was blijkbaar niet zo maar hij mag toch terug en is wel nog genomineerd.
Toch geen genie-militair met enkele missies. Gaat niet janken.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:46 schreef Million_Lights het volgende:
Straks gaat Bart nog lopen janken.
Zegt hij eigenlijk ook vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
bart heeft zich denk ik laten opnaaien ook door rob / jaq/ chichi er was al een negatieve vibe richting jason..
Ze zijn hem helemaal aan het beïnvloeden met die verhalen en kwaadsprekenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
toch heeft jason wel een goeie nu om weer even erbij te komen met bart en mimi
Komt even veel info binnen nu.quote:
Vind het een leuk team met zijn 3equote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
toch heeft jason wel een goeie nu om weer even erbij te komen met bart en mimi
vind ik reuze meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zijn hem helemaal aan het beïnvloeden met die verhalen en kwaadspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |