Wat lui.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag vanuit bed Cambuur v Ajax kijken, genot.
De laatste pot waar ik lijf bij was, met een wereldkool van Gravenberch in de laatste minuut.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag vanuit bed Cambuur v Ajax kijken, genot.
Kan je gewoon live en goal zeggen?quote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste pot waar ik lijf bij was, met een wereldkool van Gravenberch in de laatste minuut.
Oh jaquote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste pot waar ik lijf bij was, met een wereldkool van Gravenberch in de laatste minuut.
Oh ja want ergens live bij zijn is wel abn.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon live en goal zeggen?
Nee maar van 'lijf' en 'kool' krijg ik de kriebels.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja want ergens live bij zijn is wel abn.
Dus dan is het dubbel fout wat je uittypt?quote:Op zondag 29 januari 2023 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja want ergens live bij zijn is wel abn.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee maar van 'lijf' en 'kool' krijg ik de kriebels.
Dat was het punt van de miem ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan is het dubbel fout wat je uittypt?
Heb op Twitter oprecht mensen om Danny Buijs zien roepenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat Groningen alsnog een trainer aanstellen of gaan ze het doen met Dennis?
11 januari.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niet! Ajax wint eindelijk weer eens sinds..
Nou ja lang!
Nee, die hebben nog 10 miljoen op de bank staan, dit weet echt iedereen!quote:
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2023 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oke, ik ben blij voor je.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niet! Ajax wint eindelijk weer eens sinds..
Nou ja lang!
quote:Op zondag 29 januari 2023 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb op Twitter oprecht mensen om Danny Buijs zien roepen
Ik heb oprecht geen idee wie daar z'n handen aan wil branden.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil dat wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie daar z'n handen aan wil branden.
Nee, die degraderen met Dennis.
quote:Op zondag 29 januari 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie daar z'n handen aan wil branden.
Nee, die degraderen met Dennis.
Ik vond de keeper ook erg goed.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:24 schreef GGMM het volgende:
Ja, Kudus was wel goed
Ik schrijf Heitinga nog niet af.
Eens, die was ook goed.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond de keeper ook erg goed.
Al hoop je tegen Excelsior dat de keeper niet zoveel hoeft te doen.
Ik ook. Zaterdag al heen en weer naar Emmen, dat is me ver genoeg.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook. Zaterdag al heen en weer naar Emmen, dat is me ver genoeg.
Gelukkig is er ook nog darten.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cambuur - Fortuna is wel een echte uitsmijter van het weekend zeg.
Paella.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
Ik ga iets bestellenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Paellaquote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
Pokebowl.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
Grieksquote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
En anders een frietje stoofvlees met een hamburgerquote:Op zondag 29 januari 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit is best een optie
Of een pizza shoarma
Kip!quote:Op zondag 29 januari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poke bowl, spare ribs, pizza, Döner.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
Wat een genot is dat, helaas al jaren niet meer gegetenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
En de goal
User @:maxi-mus zou wel eens een topweekend kunnen krijgen.
Verwen jezelf lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pohh wat heb ik nu zin in een mixed grill van de Griek
Dat is hemels voer, echt waar.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pohh wat heb ik nu zin in een mixed grill van de Griek
Weet niet of de dichtstbijzijnde het glutenvrij kan maken, en of ze bezorgenquote:
Joah, als er iets was waar ik echt naar uit kon kijken, dan was het als we naar de Griek gingenquote:
Een hele bak!quote:Op zondag 29 januari 2023 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een dot knoflooksaus?
Geniet er lekker van!
Zo hoort het!quote:
Je had de beslissing al gemaakt.quote:
Hoe krijg je dit weg gadverdammequote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:afcniels @:maxi-mus @:gurneyisbestoke @:drizzt_dourden @:onlogisch @:djmo
Wat een walgelijk varken ben je.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:afcniels @:maxi-mus @:gurneyisbestoke @:drizzt_dourden @:onlogisch @:djmo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan!quote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vies, vuil, goor, dik varken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, ik vind ze daar altijd extreem gastvrij. Ook nooit enig gedonder of wat dan ook en zelfs de lokale veldwachters zijn gewoon vriendelijk. Daarom hoop ik wel dat ze erin blijven. Dan ga ik de Groningse harde arm minder missen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Sterkte.
Of we nou winnen of verliezen.
hij is lange na geen Henkie hoor, niemand is als iconisch als Henkie de Jongquote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef fetX het volgende:
Leuk voor Cambuur. Ik gun het die trainer wel
Hij had het laatst er zelfs over dat die kampioenenpotentie ziet in dit Fortuna elftal (lol).quote:
@maxi-musquote:Op zondag 15 januari 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zie zooo een kampioenenpotentie in Fortuna, maar ja jammer dat ik geen coach of adviseur ben
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had het laatst er zelfs over dat die kampioenenpotentie ziet in dit Fortuna elftal (lol).
KKD wellicht.
Ik heb dit even voor je gecontroleerd, je hebt gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Manschot moeten ze nooit meer laten fluiten. Wat een walgelijk slechte arbiter is dat.
Snap ik wel, meer meningen van nobuddies zou ook onnodig zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had nog wat voorbeelden, maar blijkbaar kan dit knakenforum dat niet aan.
https://twitter.com/hashtag/Manschot?src=hashtag_click&f=livequote:Op zondag 29 januari 2023 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks van gezien, maar Manschot heeft weer een puinhoop van gemaakt begrijp ik.
https://m.fcupdate.nl/transfers/quote:Op maandag 30 januari 2023 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand een overzicht van actuele transfers in de winterstop? Op de VI app is het een grote onduidelijke bende.
Juichen bij de cornervlag de vakken zitten volquote:
Dat is nooit het liedje geweestquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juichen bij de cornervlag de vakken zitten vol
De Kuip is in extase want Kramer scoort een goal
Kramer scoort een goal
MI-CHIEL KRA-MER
Ik mis dit liedje
Ja dat weet ik, alleen kreeg ik door je MI-CHIEL KRA-MER het Dessers-liedje in mijn hoofd omdat het op dezelfde manier in het liedje voorkwam (en het allebei oud-spitsen waren bij Feyenoord die een soort van cultheld waren)quote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien had ik het gewoon niet moeten posten.
Die TD bij AZ ging zeker ook op vakantie in de wintertransferperiode.quote:
Ik zie vijf spelers die in de loop van de maand terugkeren?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die TD bij AZ ging zeker ook op vakantie in de wintertransferperiode.
Is dat op tijd om nog meer puntverlies te voorkomen? En door te gaan in de beker?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie vijf spelers die in de loop van de maand terugkeren?
En dan later in het seizoen vastzitten aan 7 centrale verdedigers? Ik denk niet dat spelers daar speciaal voor naar AZ zouden gaan, om op die winderige bank te zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat op tijd om nog meer puntverlies te voorkomen? En door te gaan in de beker?
Met Jong AZ in de KKD kan je spelers als Vanheusden en Dekker sowieso genoeg speelminuten geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan later in het seizoen vastzitten aan 7 centrale verdedigers? Ik denk niet dat spelers daar speciaal voor naar AZ zouden gaan, om op die winderige bank te zitten.
Hij heeft er wel eens gespeeld, maar niet standaard toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie staat inmiddels al tijden dan wel jaren centraal achterin toch?
Twee keer in Rotterdam zelfs!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In onder andere Volendam, Emmen, Utrecht en Heerenveen.
Dat is ook wat ik helaas van enkele PSV-supporters hoorde. Maar dat ze twee kinderen van de club hebben weten te strikken ben ik alleen maar blij mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar heb je nog wel wat aan lijkt me
bij van ginkel betwijfel ik dat
Of überhaupt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ leeft hier ook niet echt, he?
Ben jij Wim Jonk?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
Dit is de schuld van die debiel die rood pakte, ik ben nu woest
Speelt FC Emmen zo goed ja? 🤩quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:27 schreef Sked het volgende:
Ik raad af om straks naar Emmen - Vitesse te schakelen.
Het is allebei kutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt FC Emmen zo goed ja? 🤩
HALLO Utrecht Heerenveen moet je kijken. Ben je de 5-5 tegen az vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:27 schreef Sked het volgende:
Ik raad af om straks naar Emmen - Vitesse te schakelen.
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
HALLO Utrecht Heerenveen moet je kijken. Ben je de 5-5 tegen az vergeten
Valt nog tegen vergeleken met de 5-5 vorige week. Van Hooijdonk speelt aardig bij Heerenveenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Utrecht - Heerenveen lijkt me sowieso boeiender.
Of niet @:paul ?
Ja, jammer. Op deze manier speelt het lelijke Vitesse zich toch vrij simpel veilig.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen is ook wel redelijk dramatisch dit seizoen.
Klopt, dus PSV gaat winnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord kan hele goede zaken doen
En dat is dik verdiend gezien de tweede seizoenshelftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, jammer. Op deze manier speelt het lelijke Vitesse zich toch vrij simpel veilig.
quote:
Sorry Dombo, overmachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sked die niet adviseert te kijken naar FC Emmen en Vitesse. Mis ik twee goals.
Bedankt.
Voor de spanning zou het wel een genot zijn ja, maar liever nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Dat zou wel in dit seizoen van de eredivisie passen. Als Twente en Ajax dan ook winnen staat alles wel heel dicht bij elkaar.
Zitten ook gewoon te veel teams in dit seizoen die er echt helemaal niks van kunnen. Alhoewel Volendam nog aan een interessante comeback bezig is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
En dat is dik verdiend gezien de tweede seizoenshelft
Door vaker te scoren dan Feyenoord..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
Maar Feyenoord wint wel morgen. Ik zou echt niet weten hoe PSV dit zou moeten winnen.
Als Ajacied hoop ik van welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor de spanning zou het wel een genot zijn ja, maar liever niet
Jeroen Zoet is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Door vaker te scoren dan Feyenoord..
Oh ja, natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Door vaker te scoren dan Feyenoord..
Ik ben zojuist ook overgeschakeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ben ik het zat.
Ik ga FC Emmen - Vitesse kijken.
Dan hoop ik ook, anders zap ik voor Jan met de korte achternaam.quote:
wij zijn niet bang want Bruma is erbij!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
wij zijn niet bang want Bruma is erbij!
Straks denkt @Speedfight dat ik met jou vreemdgaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:37 schreef Sked het volgende:
Volgende week Paul thuis
Dat wordt een eitje
Je kan beter bang zijn dat ze met mij vreemdgaatquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Straks denkt @:speedfight dat ik met jou vreemdga
Ik blijf bij Sked slapen en hij maakt eitjesquote:
Waaat? Ik kom ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik blijf bij Sked slapen en hij maakt eitjes
🤬😡🤬😡🤬😡🤬quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan beter bang zijn dat ze met mij vreemdgaat
En Jojoortje dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Straks denkt @:speedfight dat ik met jou vreemdga
Denk je dat je een beetje naar voetbal aan het kijken bent, worden er ineens complete orgies georganiseeerd hier.quote:
Doe maar gewoon Emmen, Groningen en Cambuur. Scheelt weer de nodige kilometers.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Laat dat Vitesse maar degraderen, wat een armoe.
Voor mij allemaal binnen een uur rijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Emmen, Groningen en Cambuur. Scheelt weer de nodige kilometers.
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij allemaal binnen een uur rijden
Die interviews met Ten Hag zijn ook mooi daaromquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:16 schreef hhh38 het volgende:
Hansie die elke vraag in het Engels eindigt met "...hè?"
Groots was het niet vanavond. Maar wel een verdiend punt, op karakter.quote:
Times are changing.quote:
Jij kijkt een wedstrijd omdat je hoopt dat een club verliest? Dan kijk je toch niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
En hij kan uit.
Tot straks bij Feyenoord.
Doe ik ook wel vaak hoor, beste vermaak is leedvermaak.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij kijkt een wedstrijd omdat je hoopt dat een club verliest? Dan kijk je toch niet.![]()
Alsof je voor je lol naar een Cambuur-PSV gaat zitten kijken als PSV gewoon wint.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij kijkt een wedstrijd omdat je hoopt dat een club verliest? Dan kijk je toch niet.![]()
Welkom maat, Ajax nog kampioen?quote:Op zondag 5 februari 2023 13:12 schreef KingRoland het volgende:
Was vergeten te melden dat ik terug van kerk ben gekomen
Jaquote:Op zondag 5 februari 2023 13:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Welkom maat, Ajax nog kampioen?
Laatste keer in Leeuwarden werd ie op een dinsdagochtend door doorgesnoven Cambuur gekkies met de dood bedreigd.quote:
En ik 1-4 heb gepould, net als vorige week. Hup Cambuur.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:12 schreef KingRoland het volgende:
Was vergeten te melden dat ik terug van kerk ben gekomen
Al 10 minuten niet gepost in het live topic, en de eerste post is off topic.quote:
Ik 0-4, laat het hier dus maar bij blijvenquote:Op zondag 5 februari 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik 1-4 heb gepould, net als vorige week. Hup Cambuur.
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 0-4, laat het hier dus maar bij blijven
Samen pech maat (onlogisch)quote:Op zondag 5 februari 2023 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 0-4, laat het hier dus maar bij blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |