Wat lui.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag vanuit bed Cambuur v Ajax kijken, genot.
De laatste pot waar ik lijf bij was, met een wereldkool van Gravenberch in de laatste minuut.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag vanuit bed Cambuur v Ajax kijken, genot.
Kan je gewoon live en goal zeggen?quote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste pot waar ik lijf bij was, met een wereldkool van Gravenberch in de laatste minuut.
Oh jaquote:Op zondag 29 januari 2023 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste pot waar ik lijf bij was, met een wereldkool van Gravenberch in de laatste minuut.
Oh ja want ergens live bij zijn is wel abn.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon live en goal zeggen?
Nee maar van 'lijf' en 'kool' krijg ik de kriebels.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja want ergens live bij zijn is wel abn.
Dus dan is het dubbel fout wat je uittypt?quote:Op zondag 29 januari 2023 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja want ergens live bij zijn is wel abn.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee maar van 'lijf' en 'kool' krijg ik de kriebels.
Dat was het punt van de miem ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan is het dubbel fout wat je uittypt?
Heb op Twitter oprecht mensen om Danny Buijs zien roepenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat Groningen alsnog een trainer aanstellen of gaan ze het doen met Dennis?
11 januari.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niet! Ajax wint eindelijk weer eens sinds..
Nou ja lang!
Nee, die hebben nog 10 miljoen op de bank staan, dit weet echt iedereen!quote:
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2023 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat Groningen alsnog een trainer aanstellen of gaan ze het doen met Dennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |